Ga naar inhoud

Sophiee : 28 november 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Gast Sophiee

Aanbevolen berichten

35 minuten geleden zei Sophiee:

@Jules90, ik heb je toegevoegd!

 

@happynewboobs, over drie maanden pas weer ja. Ik wil zo graag zien hoe het dan is en kijken hoe een gewone bh staat. Geduld.....

 

En over die push up is dus nogal wat verwarring. Dr van der Weij zei dat na zes weken je volledig bent hersteld mits er geen complicaties zijn opgetreden in de tussentijd. Na zes weken mag je dan ook alles doen zoals je voor de operatie deed.

Maar als ik dan weer van @best_boobiehoor dat het wordt afgeraden, neem ik loever het zekere voor het onzekere en wacht ik wel...

 

Aah oké. Ja snap ik wel dan! 

Zolang de bh’s maar een goede ondersteuningen geven toch! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Sophie, wat goed om te lezen dat het al zo goed gaat! 

Ik durf het bijna niet te vragen, maar zou ik ook in je album mogen kijken? Volgens mij ben jij nu een van de weinige (als ik het goed heb gelezen) die een vergroting voor de spier heeft. En aangezien ik dat ook krijg ben ik benieuwd naar jouw resultaat tot nu toe.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Laura Palmer:

Hi Sophiee je had me idd al toegevoegd (ik moet nog een beetje mn weg vinden hier ;) en het ziet er mooi uit joh! KAn me voorstellen dat je daar blij mee bent :)

Dankjewel, heel fijn om te horen :-)

 

@prix, ik heb je toegevoegd, geen probleem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Rosalynn_:

@Sophiee heee! Wat fijn dat je zo blij bent met het resulaat. Ik ben volgendeweek dinsdag aan de beurt en heeeeel benieuwd. Zou ik ook in jouw album mogen kijken? 

X

Leuk! Nog een kleine week en dan is het al zover. Ik hoop dat je een fijn herstel hebt. Het is mij in iedere geval 100% meegevallen.

Ja kan de foto’s zien :-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op ‎4‎-‎12‎-‎2017 om 20:32 zei Sophiee:

Haha, om 14.45. Jammer dat we elkaar niet even gespot hebben!

Ik was vergeten te vragen wanneer ik lekker lang en warm mag douchen (ik ben een koukleum). Gelukkig zei ze dat dat nu weet mag. Met bad, sauna en op mijn zij liggen helaas nog vijf weken wachten.

Ook zei hij dat vanaf week 3, volgende week dus, ik gewoon weer met mijn armen boven mijn hoofd mag.

Was hij tevreden met je herstel?

Hmm dat is gek ik was naar 1 wk op controle en toen zei Dr vd weij dat ik wel op mijn zij mocht gaan liggen ( geplaats voor de spier)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Tuttie:

Hmm dat is gek ik was naar 1 wk op controle en toen zei Dr vd weij dat ik wel op mijn zij mocht gaan liggen ( geplaats voor de spier)

 

Dat is zeker raar... Ik had de consulente aan de telefoon dus misschien wist zij het niet? Het slapen op mijn rug gaat gelukkig goed maar ik ga graag over naar mijn zij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Sophiee:

Dat is zeker raar... Ik had de consulente aan de telefoon dus misschien wist zij het niet? Het slapen op mijn rug gaat gelukkig goed maar ik ga graag over naar mijn zij...

 

Denk dat het er ook aan ligt of het pijn doet ja of nee. Als ik te veel op me zij ga liggen doet het zeer dus dat doe ik dan ook niet. Denk dat je het zelf maar even moet uitmaken. Scheelt wel voor je rug! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Judith:

 

Denk dat het er ook aan ligt of het pijn doet ja of nee. Als ik te veel op me zij ga liggen doet het zeer dus dat doe ik dan ook niet. Denk dat je het zelf maar even moet uitmaken. Scheelt wel voor je rug! 

Wat heeft vd Weij tegen jou gezegd over het slapen op je zij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Judith:

 

Denk dat het er ook aan ligt of het pijn doet ja of nee. Als ik te veel op me zij ga liggen doet het zeer dus dat doe ik dan ook niet. Denk dat je het zelf maar even moet uitmaken. Scheelt wel voor je rug! 

Volgens mij ligt het er aan of je anatomische prothese hebt of niet.. anatomisch kunnen draaien en morgen nog goed inkapselen de eerste zes weken. Je mag dan echt niet op je zij liggen! Dat hebben ze bij boerhaave tegen me gezegd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Desi3:

Volgens mij ligt het er aan of je anatomische prothese hebt of niet.. anatomisch kunnen draaien en morgen nog goed inkapselen de eerste zes weken. Je mag dan echt niet op je zij liggen! Dat hebben ze bij boerhaave tegen me gezegd. 

Aaaah top, dan blijf ik nog even twee weken braaf op mijn rug liggen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-12-2017 om 14:03 zei Tuttie:

Het enige wat hij tegen mij nadrukkelijk heeft gezegt is niet tillen ,niet sporten! Ik heb t ook specifiek gevraagd..van het zij slapen.

Over twee weken ben ik 6 weken po en zou ik weer mogen sporten, maar daar heb ik nu echt nog geen beelden bij. Ik heb nergens last van hoor, maar soms ben ik het even vergeten en ‘ren’ ik de trap af i.p.v. lopen en dan hoe ik het echt wel hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Sophiee:

Over twee weken ben ik 6 weken po en zou ik weer mogen sporten, maar daar heb ik nu echt nog geen beelden bij. Ik heb nergens last van hoor, maar soms ben ik het even vergeten en ‘ren’ ik de trap af i.p.v. lopen en dan hoe ik het echt wel hoor!

Omg!  In mijn dinsdag schema zit 3x 80 jumping jacks  :-) ik vraag mezelf nu al af of ik die ooit nog aan kan

Op 26-12-2017 om 10:15 zei Desi3:

@Tuttie ik weet niet of jij rond of anatomisch hebt?

Rond 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Tuttie:

Omg!  In mijn dinsdag schema zit 3x 80 jumping jacks  :-) ik vraag mezelf nu al af of ik die ooit nog aan kan

Rond 

Nou, inderdaad! Voor de bv der ik 6x in de week een HIT met heel veel springen erbij. Ik denk dat ik over twee weken maar weer rustig ga beginnen met wat krachttraining.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.