Ga naar inhoud

Sophiee : 28 november 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Gast Sophiee

Aanbevolen berichten

12 uur geleden zei happynewboobs:

Tuurlijk! Vind het wel fijn om met jullie te delen, omdat verder weinig mensen het weten. Moet ik je dan toevoegen aan mijn fotoalbum of zo? 

 

Euhm, als je hem privé hebt staan wel. Bij mij kan je sowieso al kijken. Heb alleen me profiel foto. Want dat is me pas foto. Haha ga nog update

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste Reactie

Vanmorgen om 10.30 uur moest ik mij melden bij de kliniek. 

Eigenlijk best een lekkere tijd want ik kon thuis nog even rustig douchen en voorbereiden. 

Ik beef verdacht rustig en de zenuwen bleven volledig uit.

Bij de kliniek heb ik mij af laten zetten door mijn vriend. Ik vind het nooit erg om dit soort dingen alleen te doen. 

Nadat ik de vragenlijst had ingevuld werd ik naar de afdeling gebracht. Ik mocht me uitkleden en mijn onderbroek en sokken aanhouden. Ik kreeg een charmante operatiejurk en blauwe slofjes aan en een haarnetje op enpreventief twee paracetamolletjes.

Vervolgens kon ik lekker in bed onder de deken liggen.

De operatie voor mij liep een beetje uit waardoor ik uiteindelijk nog een uurtje moest wachten. Ik was zo ontspannen dat ik zelfs even in slaap viel.

Na een uurtje kwam dokter vd Weij en hij ging een mooi kunstwerk op mijn bosten tekenen. Alles werd nog even uitvoerig opgemeten. De dokter was rustig en nam goed de tijd. Dat gaf me een fijn gevoel.

Daarna liep ik met de assistent van de anesthesist naar de ok. Hij legde heel goed uit wat er allemaal ging gebeuren en vroeg mij of ik mijn naam, geboortedatum, operatie en aantal cc wilde vertellen om zo te voorkomen dat de verkeerde op de tafel zou liggen.

Even een samenvatting:

Ik ben 30 jaar oud, ik weeg 64kg, voorsituatie een uitgezakte B75 (ik kwam van een C75 voor mijn bevalling).

Ik kreeg mentor 331 anatomisch voor de spier, 340CC.

Het infuus ging er in (deed geen pijn) en ik kreeg via het infuus pijnbestrijding, vervolgens opiaten en toen kondigde hij de narcose aan. Ik belandde in een heerlijke roes en viel in een diepe slaap.

Een kleine anderhalf uur later werd ik wakker en het eerste wat ik dacht was 'honger!'. Hahahaha, de twee beschuitjes en kop thee waren binnen vijf minuten op. Ondertussen hadden ze mijn man gebeld en niet veel later kwam hij binnenlopen op de uitslaapkamer.

De pijn was best wel aanwezig dus ik kreeg nog een pilletje diclofenac. IK voelde me verder goed en fit dus wilde wel graag naar huis. Nadat ik had geplast mocht ik naar huis, dat ging heerlijk snel dus! Iets voor 15.00 uur gingen we alweer naar huis.

Over mijn borsten kan ik nog weinig zeggen. Ze zitten wel even goed zo in de sportbh. Morgen bij het douchen zal ik even goed gaan kijken. Wel valt me op dat ik de maat echt perfect vind. Helemaal niet te groot waar ik zo bang voor was maar ook zeker niet te klein.

Voor alle mensen die nog onder het mes gaan, het was echt zo goed te doen! Probeer als het lukt te genieten, eindelijk nieuwe boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-11-2017 om 13:20 zei Linmiy:

Spannend hoor. 

Mij mag 8 januari bij dr vd Weij en heb 24dec nog een possessie. Want ja ik twijfel ook. 

Wat leuk! Tussen welke maten twijfel je? En je hoeft je echt geen zorgen te maken om de operatie. Je gaat heerlijk slapen en wordt wakker met nieuwe boobies. De pijn is tot nu toe heel goed te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Sophiee:

Wat leuk! Tussen welke maten twijfel je? En je hoeft je echt geen zorgen te maken om de operatie. Je gaat heerlijk slapen en wordt wakker met nieuwe boobies. De pijn is tot nu toe heel goed te doen.

 

Ja ik had 300 en wilde 340 proberen. Maar de 340 word te groot en dan ga je de randen zien. Het blijft dus 300. Ben wel heel benieuwd. Wel fijn dat je je zo ontspannen voelde. Ik ben echt een zenuwpees dus het word een hel voor mij denk ik. Hah

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Judith:

 

Ja ik had 300 en wilde 340 proberen. Maar de 340 word te groot en dan ga je de randen zien. Het blijft dus 300. Ben wel heel benieuwd. Wel fijn dat je je zo ontspannen voelde. Ik ben echt een zenuwpees dus het word een hel voor mij denk ik. Hah

Waar ben je het meest bang voor?

Ik snap het wel hoor, het is ook niet niks. Achteraf zal je hopelijk zeggen dat het allemaal wel meeviel maar daar heb je van tevoren niets aan natuurlijk, hahahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Sophiee:

Waar ben je het meest bang voor?

Ik snap het wel hoor, het is ook niet niks. Achteraf zal je hopelijk zeggen dat het allemaal wel meeviel maar daar heb je van tevoren niets aan natuurlijk, hahahaha.

 

Ja voor wat niet? Zal het wel goed gaan? Krijg ik geen ontsteking? Hoe veel pijn zal ik hebben, zometeen doenik iets verkeerds en dan moeten ze eruit of zo. Het blijft maar gaan. :blush: ik vertrouw van der weij wel! Dus ik weet wel dat het goed komt. Maar toch blijft het wel spelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Judith:

 

Ja voor wat niet? Zal het wel goed gaan? Krijg ik geen ontsteking? Hoe veel pijn zal ik hebben, zometeen doenik iets verkeerds en dan moeten ze eruit of zo. Het blijft maar gaan. :blush: ik vertrouw van der weij wel! Dus ik weet wel dat het goed komt. Maar toch blijft het wel spelen

Aaaah ja ik snap het wel hoor. De pijn vind ik echt zo meevallen! De pijn is er wel hoor, maar ik vind het goed te doen. En anders neem je toch gewoon lekker paracetamollejtes? 

Ze zijn daar inderdaad super lief. Het gekke is dat ik het moment van narcose heerlijk vond. Het moment dat ik voelde dat ik weg ging zakken voelde zó ontspannen. 

Je kan het!

ik heb je trouwens toegevoegd aan mijn fotoalbum(pje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Sophiee:

Aaaah ja ik snap het wel hoor. De pijn vind ik echt zo meevallen! De pijn is er wel hoor, maar ik vind het goed te doen. En anders neem je toch gewoon lekker paracetamollejtes? 

Ze zijn daar inderdaad super lief. Het gekke is dat ik het moment van narcose heerlijk vond. Het moment dat ik voelde dat ik weg ging zakken voelde zó ontspannen. 

Je kan het!

ik heb je trouwens toegevoegd aan mijn fotoalbum(pje)

 

Super lief van je! En ook van jou @happynewboobs ga meteen even een kijkje nemen. :blush:

 

 

Edit; jullie borsten zijn echt prachtig! Logisch dat jullie zeggen geen zorgen! Echt heel mooi!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Judith:

 

Super lief van je! En ook van jou @happynewboobs ga meteen even een kijkje nemen. :blush:

 

 

Edit; jullie borsten zijn echt prachtig! Logisch dat jullie zeggen geen zorgen! Echt heel mooi!!

Dankjewel Judith :-) Het wordt bij jou vast net zo mooi. Nog maar twee weekjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei BV2017:

@Sophiee mag ik ajb ook in jouw album kijken? Ik mag 22 dec bij Boerhaave, vd Weij. Ben zo benieuwd naar alles.

Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn.

 

Liefs

Tuurlijk, ik heb je toegevoegd. Wat ga je doen 22 december? Heb je er een beetje zin in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sophiee, je bent al geweest wat tof! Heel benieuwd naar het resultaat! Mag ik ook mee spieken? Ik zou gisteren voor een consult gaan maar lig met griep op bed (zul je altijd zien) dus binnenkort nog maar een keer op herhaling.

 

Hoe voel je je twee dagen PO? Doet het pijn? Hoe doe je het met de kinderen heb je achtervang?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Laura Palmer:

Hi Sophiee, je bent al geweest wat tof! Heel benieuwd naar het resultaat! Mag ik ook mee spieken? Ik zou gisteren voor een consult gaan maar lig met griep op bed (zul je altijd zien) dus binnenkort nog maar een keer op herhaling.

 

Hoe voel je je twee dagen PO? Doet het pijn? Hoe doe je het met de kinderen heb je achtervang?

Hè bah, zal je net zien ja. Gelukkig geen probleem om te verzetten.

Mijn moeder is de hele week in huis om te helpen. Voor de bv heb ik al veel met mijn kindje geoefend. In bed klimmen, zelf helpen kleren aandoen enz. Hij is twee dus kan nog lang niet alles zelf. Hulp zal je echt nodig hebben. Het moeilijkste vind ik dat ik nog niet durf dat hij op schoot komt zitten. Maar het is maar even zo.

Volgende week ga ik het alleen met hem proberen. Mijn man werkt overdag. 

De pijn is heel goed te doen. De meeste pijn heb ik vooral in mijn rug in de ochtend. Omdat ik de hele nacht in dezelfde houdingen op mijn rug lig is opstaan even vervelend. Maar pijnstilling niet nodig.

Verder ben ik de hele dag in beweging. Ik loop veel in huis om stijfheid te voorkomen. Als ik tv kijk sta ik elk half uur even op om in beweging te blijven.

 

Tot nu toe is het me echt alles meegevallen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-11-2017 om 11:26 zei Sophiee:

Wat leuk! Tussen welke maten twijfel je? En je hoeft je echt geen zorgen te maken om de operatie. Je gaat heerlijk slapen en wordt wakker met nieuwe boobies. De pijn is tot nu toe heel goed te doen.

Ik heb de vorige x 475cc gepast en deze wordt het waarschijnlijk ook. Alleen ben weer een paar kilo kwijt. Waardoor me bobs ook weer meer zijn gaan hangen. Daarom heb ik ook nog een possessie aangevraagd 2 weken voor de operatie. 

 

Maar wat fijn dat jij je goed voelt. En dat alles is meegevallen. Hoeveel CV heb je??

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Sophiee:

Tuurlijk, ik heb je toegevoegd. Wat ga je doen 22 december? Heb je er een beetje zin in?

@Sophiee, BV anatomisch voor de spier. 425 of 490 cc. As zondag nog een keer op consult en dan beslissen :) Super veel zin in. 

 

Dank je wel!! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Linmiy:

Ik heb de vorige x 475cc gepast en deze wordt het waarschijnlijk ook. Alleen ben weer een paar kilo kwijt. Waardoor me bobs ook weer meer zijn gaan hangen. Daarom heb ik ook nog een possessie aangevraagd 2 weken voor de operatie. 

 

Maar wat fijn dat jij je goed voelt. En dat alles is meegevallen. Hoeveel CV heb je??

Heel goed, gewoon nog een keer passen zodat je met vol vertrouwen de operatie ingaat. 

Ik heb 340cc anatomisch voor de spier.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei happynewboobs:

@Sophiee hoe voel je je vandaag?

Hey meis,

het gaat zo goed hier! De pijn is vandaag nagenoeg helemaal weggetrokken voor zover die er al was. Nu moet ik er voor waken dat ik niet in de verleiding kom om teveel te doen. Tot nu toe hou ik me braaf aan alle regeltjes.

Mijn borsten voelen wel wat harder dan gister en eergisteren maar daar heb ik geen laat van verder.

 

Hoe gaat het met jou dan? Ik ben heel benieuwd...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat heerlijk voor je! Wat een succesverhaal ben jij zeg! Let er inderdaad op dat je niet teveel gaat doen. Maar het genieten van je nieuwe borsten is in ieder geval begonnen!!!

Bij mij gaat het ook elke dag beter! Vanmiddag lekker lang buiten de deur geluncht. Even onder de levenden, haha. Heb wel een beetje last van de druk en word ook zeker geremd in bepaalde bewegingen. Maar kan me voorstellen, dat als je dat niet hebt, je makkelijk per ongeluk een grens overgaat. 

Geniet ervan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

O wauw, ben onwijs blij voor jullie! 

Alles gaat helemaal goed bij jullie beide. Zijn de borsten al wat gezakt? Wat minder pijnlijk? Konden jullie al snel onder de mense komen? Of hadden jullie daar wel een week voor nodig? Jullie hebben ook voor de spier toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@happynewboobs, het wordt alleen maar makkelijker inderdaad. Gelukkig ga jij ook lekker!

 

@Judith, ik werd in de middag geopereerd en in de avond kreeg ik spontaan visite. Dat ging eigenlijk heel goed en ze kon me gelijk een handje helpen ;-)

Ik kom vanaf twee ook veel buiten maar ik doe dan wel heel rustig aan. Stel ik zou een kantoorbaan hebben, dan zou ik in mijn geval na een week wel weer aan het werk kunnen. Maar dat verschilt per persoon. Ik denk dat ik tot nu toe mazzel heb...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.