Ga naar inhoud

Sophiee : 28 november 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Gast Sophiee

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

Ik ben Sophie. Dertig jaar, 1.75 lang, 65kg (kledingmaat 38) en na een zwangerschap slappe borsten overgehouden.

Ik had altijd een stevige C en was erg tevreden. Ik zou erg graag een stevige/volle C willen krijgen die er zo natuurlijk mogelijk uitzien. 

Ik ben twee weken geleden op consult geweest bij Dr. van der Weij. Omdat ik van tevoren al veel gespeurd had op internet had ik niet heel veel vragen meer tijdens het consult. Na passen en meten kwamen we uit op Mentor CPG 331 (anatomisch) op de spier. De inhoud van de implantaten zal 340cc worden.

 

Toen ik thuis was en weer op internet ging zoeken, leek mij 340cc wel erg groot. Ik wil graag weten wie van jullie dezelfde soort implantaten en/of maat heeft en welke cupmaat je er aan over hebt gehouden. Natuurlijk zou ik ook heel graag foto's van jullie willen zien alleen kan dat geloof ik pas als ik nog vier berichten heb geplaatst. Dit is mijn eerste dus er zullen vast nog wel meer volgen ;-).

 

Mijn operatie staat gepland op 28 november bij Dr. van der Weij. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste Reactie

Oh wat spannend!

ik weeg 58 kilo en ben 166cm. Mijn voor situatie was een slappe 70/75B en heb 390cc mentor dual plane gekregen. Dacht dat het heel groot zou zijn maar ben blij dat ik niet kleiner heb gedaan, daar was nog wat twijfel over eerst. 

Ik denk persoonlijk dat 340cc niet te groot zal worden bij je maar dit is natuurlijk voor iedereen verschillend. En wat ze zeggen, het went echt snel.

Succes met het maken van je keuze

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jbtje Bedankt voor je reactie!

Heb je al enig idee op welke cupmaat je gaat uitkomen? Wat had je van tevoren besproken?

Ik heb gister de hele avond door de fotoalbums gebladerd en droomde vannacht dat ik enorme opgeblazen harde borsten had, hahahaha.

Voor zover ik het kan zien op je profielfoto ziet het er erg mooi uit. Heb je de anatomische prothesen van Mentor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal op een D/E uitkomen denk ik. Klinkt groot maar ziet er kleiner uit. Is nog maar twee weken geleden en heel mooi vind ik ze nog niet haha.. zit een groot verschil tussen de twee maar dit kan nog heel goed bijtrekken gelukkig. Daar ga ik maar vanuit. Ja ik heb van Mentor, 

en ik droomde op een gegeven moment ook van borsten en de operatie haha, zoveel ben je er mee bezig he.

nog een maandje en dan ben jij aan de beurt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Sophiee:

 

Hoi ja ben tevreden me protheses zitten nog wel vrij hoog maar geen pijn ofzo aan me borsten gehad heb ook een lifting gehad dus de genezing duurt wel langer dan een normale vergroting. Ik vond zijn werk echt goed en ze zijn echt lief en zorgzaam in de kliniek want moest wel overnachten. Over 3 mnd moet ik weer terug. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sophiee:

Hoi @Triske, heel graag!

Ik heb begrepen dat als de prothese achter de spier wordt geplaatst je cc’s ‘verliest’, klopt dat?

Ik twijfel nog steeds, ik word er gek van ;-)

 

Ik voeg je toe maar staat je er ni te gek op, het aantal cc op cupmaat valt bij iedereen anders uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gentle en @Triske, daar hebben jullie ook gelijk in, dat zei de chirurg ook al.

Ik ben bang dat als ik te groot neem dat het op gaat vallen. Ik schaam me absoluut niet voor de operatie en maak er ook helemaal geen geheim van, maar ik wil voorkomen dat mensen straks eerst naar mijn borsten kijken en dan naar mijn hoofd.

Aan de andere kant ben ik bang dat het te klein wordt en ik daar spijt van krijg.

Lastig lastig ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Sophiee:

@Gentle en @Triske, daar hebben jullie ook gelijk in, dat zei de chirurg ook al.

Ik ben bang dat als ik te groot neem dat het op gaat vallen. Ik schaam me absoluut niet voor de operatie en maak er ook helemaal geen geheim van, maar ik wil voorkomen dat mensen straks eerst naar mijn borsten kijken en dan naar mijn hoofd.

Aan de andere kant ben ik bang dat het te klein wordt en ik daar spijt van krijg.

Lastig lastig ;-)

Het is een moeilijke keuze maar bij het passen krijg je toch ongeveer een beeld. Ik heb er geen spijt van je raakt ze snel gewend dat wel maar nu heb ik volle borsten ipv 2 lege zakken en daar ging het mij om 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Ik heb vorige week weer gepast en het blijft gewoon op 340cc. Ik had wat shirts van mezelf meegenomen en dat gaf een goed beeld.

Ik ben er klaar voor!

@best_boobie, de titel kan aangepast worden hoor :-) 

Dinsdag 28 november bij dr vd Weij in de Boerhaavekliniek it is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Sophiee:

Ik heb vorige week weer gepast en het blijft gewoon op 340cc. Ik had wat shirts van mezelf meegenomen en dat gaf een goed beeld.

Ik ben er klaar voor!

@best_boobie, de titel kan aangepast worden hoor :-) 

Dinsdag 28 november bij dr vd Weij in de Boerhaavekliniek it is...

:35:

Super, alvast heel veel succes!!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Judith:

Ik blijf lekker plakken voor het resultaat als dat mag. Ik ga 22 december bij van der weij. En krijg 300cc anatomisch voor de spier. Ben ook aan het twijfelen of ik niet 340 wil. Ben heel erg benieuwd!

Ja natuurlijk, ik ga je op de hoogte houden hoor!

Ik zou sowieso nog een keer passen met shirtjes van jezelf. Ik twijfelde ook vreselijk maar toen ik nog een keer ging passen was ik er helemaal uit. Dat gaf echt rust...

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Sophiee:

Ja natuurlijk, ik ga je op de hoogte houden hoor!

Ik zou sowieso nog een keer passen met shirtjes van jezelf. Ik twijfelde ook vreselijk maar toen ik nog een keer ging passen was ik er helemaal uit. Dat gaf echt rust...

 

Ja, dat ga ik ook zeker even doen! 

Me profiel foto is 300cc. Maar ik vind het toch wat klein eruit zien. Misschien is 340 net wat ik zoek. Jij bent al bijna aan de beurt spannend hoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sophiee wat leuk om jouw verhaal te lezen! Ik herken heel veel! Twijfelen over de maat, rare dromen.... Maandag 27 november ben ik aan de beurt. Dus 1 dag eerder!  Ik ben 1.73, 62 kg, nu nog een 75AA en ik krijg 300CC, anatomisch,  dual plane.  Ben niet zenuwachtig voor de operatie, want heb het volste vertrouwen in dr. v/d Weij. Zie een beetje op tegen het herstel, maar ben vooral zo benieuwd naar het eindresultaat! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei happynewboobs:

@Sophiee wat leuk om jouw verhaal te lezen! Ik herken heel veel! Twijfelen over de maat, rare dromen.... Maandag 27 november ben ik aan de beurt. Dus 1 dag eerder!  Ik ben 1.73, 62 kg, nu nog een 75AA en ik krijg 300CC, anatomisch,  dual plane.  Ben niet zenuwachtig voor de operatie, want heb het volste vertrouwen in dr. v/d Weij. Zie een beetje op tegen het herstel, maar ben vooral zo benieuwd naar het eindresultaat! 

 

Dan ga ik jou ook even stalken als het mag. :blush: ben zo benieuwd hoe het eruit ziet! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend, je bent al bijna aan de beurt. 

Ik ben zelf 23 feb door van der weij geopereerd, 340cc anatomisch voor de spier. En ben er nog steeds super blij mee. Had 80c voor de operatie en nu een mooie natuurlijk D cup. Geen lege borsten meer hiero. 

Van der weij heeft er echt een goede kijk op. 

 

Veel succes dinsdag.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei happynewboobs:

@Sophiee wat leuk om jouw verhaal te lezen! Ik herken heel veel! Twijfelen over de maat, rare dromen.... Maandag 27 november ben ik aan de beurt. Dus 1 dag eerder!  Ik ben 1.73, 62 kg, nu nog een 75AA en ik krijg 300CC, anatomisch,  dual plane.  Ben niet zenuwachtig voor de operatie, want heb het volste vertrouwen in dr. v/d Weij. Zie een beetje op tegen het herstel, maar ben vooral zo benieuwd naar het eindresultaat! 

Haha, wat grappig, er komen echt veel dingen overeen. Dat herstel is inderdaad wel een dingetje, vooral dat niet sporten ook.

aan de andere kant, het zijn maar zes weken en gezien de komende maand zullen die vast voorbij vliegen.

Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Vrouwtje85:

Spannend, je bent al bijna aan de beurt. 

Ik ben zelf 23 feb door van der weij geopereerd, 340cc anatomisch voor de spier. En ben er nog steeds super blij mee. Had 80c voor de operatie en nu een mooie natuurlijk D cup. Geen lege borsten meer hiero. 

Van der weij heeft er echt een goede kijk op. 

 

Veel succes dinsdag.

 

Wat fijn om te horen! Ik denk dat ik daarom ook zoveel vertrouwen in de operatie hebt. Ik hoor van al mijn voorgangers op dit forum alleen maar goeie verhalen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.