Ga naar inhoud

Sophiee : 28 november 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Gast Sophiee

Aanbevolen berichten

@Judith bij mij zijn ze dual plane geplaatst, dus het voelt nog echt wel als spierpijn. Vind ze steeds mooier worden, al zijn ze nog hard en vol met vocht. Ik had de 2e dag een vriendin op de koffie, dag 3 vond ik naar, dag 4 overdag zonder hulp met m'n jongste, gisteren dus lekker lang geluncht. Vandaag voelde ik me echt een stuk beter ,dus heb ik een lange wandeling gemaakt. En nu met de kids op de bank filmpjes kijken. Ik wissel het een beetje af, want merk wel dat het energie kost. Maar joh, dit is pas dag  6 PO. Had het zwaarder verwacht hoor! Het is vooral lastig en "pijnlijk" met douchen, aankleden, haar kammen etc. Én het afhankelijk zijn van anderen, vind ik moeilijk. Maar daar heb ik altijd al moeite mee^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste Reactie
8 uur geleden zei Linmiy:

Goed om te horen dat het zoogde met jullie gaat! En dat jullie zo snel herstellen. Kan. Iet wachten totdat ik ze heb. 

@happynewboobs is het te doen met een kleintje met tillen. Mijn dochtertje is 1,5 dus die is nog wel echt afhankelijk en me zoontje is bijna 4 dier de zichzelf wel

 

Heb je wel hulp voor in ieder geval de eerste week? 1,5 is wel heel jong. Dan heeft ze je nog voor alles nodig. En het is echt belangrijk dat je goed je rust neemt, zodat je het beste en mooiste kan herstellen. Gun jezelf dat! Mijn jongste is net 3 en vrij zelfstandig (zelf naar de wc en helpen met van alles en nog wat)en ik til haar absoluut niet. Maar dat is ook niet meer nodig. Als ze wil knuffelen, komt ze bij me zitten of liggen. En die van 5 redt zichzelf ook. Ze moeten wat meer zelf doen dan normaal, maar het is ook wel goed om te zien dat ze eigenlijk al veel meer zelf kunnen dan wij of zij zelf dachten;) Wanneer staat jouw operatie gepland?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt allemaal goed sophiee! En dat je na een week al zou kunnen werken. ik heb een kantoorbaan, maar ook twee kids die van en naar school/opvang moeten (op de fiets) gelukkig kunnen ze zelf al veel (5 en 3) maar toch als je ineens moet tillen...

 

ik ben ook heel benieuwd naar je resultaat. Mag ik ook in je album kijken?

 

thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag op controle geweest. Dr vd Weij vond het er zelf ook heel mooi. Nog wat zwelling uiteraard maar het geneest heel goed. De wondjes zijn al vrijwel helemaal dicht en zien er netjes uit.

Over 1 week, als ik 2 weken PO ben, mag ik weer met mijn armen boven mijn hoofd.

Wat ik wel bijzonder vond is dat hij zei dat ik na 6 weken alle bh’s mag dragen die ik wil, dus ook push up. Terwijl ik op dit forum lees dat je dat echt pas na een jaar push up kan dragen. 

Ik neem het zeker voor het onzekere dus ga het niet doen. 

@Laura Palmer, ik had je al toegevoegd, kom je er niet in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Sophiee:

Vandaag op controle geweest. Dr vd Weij vond het er zelf ook heel mooi. Nog wat zwelling uiteraard maar het geneest heel goed. De wondjes zijn al vrijwel helemaal dicht en zien er netjes uit.

Over 1 week, als ik 2 weken PO ben, mag ik weer met mijn armen boven mijn hoofd.

Wat ik wel bijzonder vond is dat hij zei dat ik na 6 weken alle bh’s mag dragen die ik wil, dus ook push up. Terwijl ik op dit forum lees dat je dat echt pas na een jaar push up kan dragen. 

Ik neem het zeker voor het onzekere dus ga het niet doen. 

@Laura Palmer, ik had je al toegevoegd, kom je er niet in?

 

Het is per arts verschillend en ook met wat je krijgt. 99% op het forum krijgt Dual plane. En bij voor de spier kan het net even anders zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei Sophiee:

Vandaag op controle geweest. Dr vd Weij vond het er zelf ook heel mooi. Nog wat zwelling uiteraard maar het geneest heel goed. De wondjes zijn al vrijwel helemaal dicht en zien er netjes uit.

Over 1 week, als ik 2 weken PO ben, mag ik weer met mijn armen boven mijn hoofd.

Wat ik wel bijzonder vond is dat hij zei dat ik na 6 weken alle bh’s mag dragen die ik wil, dus ook push up. Terwijl ik op dit forum lees dat je dat echt pas na een jaar push up kan dragen. 

Ik neem het zeker voor het onzekere dus ga het niet doen. 

@Laura Palmer, ik had je al toegevoegd, kom je er niet in?

Ik lees net dat je wel push up mag dragen als je voor de spier hebt. Bij Dual Plane wordt het afgeraden tot 1 jaar PO, heeft te maken met de aanhechting van de spier ofzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Judith:

 

Het is per arts verschillend en ook met wat je krijgt. 99% op het forum krijgt Dual plane. En bij voor de spier kan het net even anders zijn. 

Oh ja, daar heb ik nog helemaal nog niet aan gedacht. Dat zou een goede reden kunnen zijn :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Sophiee:

Vandaag op controle geweest. Dr vd Weij vond het er zelf ook heel mooi. Nog wat zwelling uiteraard maar het geneest heel goed. De wondjes zijn al vrijwel helemaal dicht en zien er netjes uit.

Over 1 week, als ik 2 weken PO ben, mag ik weer met mijn armen boven mijn hoofd.

Wat ik wel bijzonder vond is dat hij zei dat ik na 6 weken alle bh’s mag dragen die ik wil, dus ook push up. Terwijl ik op dit forum lees dat je dat echt pas na een jaar push up kan dragen. 

Ik neem het zeker voor het onzekere dus ga het niet doen. 

@Laura Palmer, ik had je al toegevoegd, kom je er niet in?

Hoe laat was jij bij dr vd weij? Ik om 17:30 uur! Wat grappig! Fijn dat hij tevreden was! Hier precies hetzelfde! Littekencrème mee gekregen en over 3 maanden weer op controle! Ik heb alleen weinig gevraagd, dus blij dat jij nog wat info hebt, haha! Het genieten is begonnen! Kan niet wachten om over 5 weken te gaan shoppen naar een mooie BH!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei happynewboobs:

Hoe laat was jij bij dr vd weij? Ik om 17:30 uur! Wat grappig! Fijn dat hij tevreden was! Hier precies hetzelfde! Littekencrème mee gekregen en over 3 maanden weer op controle! Ik heb alleen weinig gevraagd, dus blij dat jij nog wat info hebt, haha! Het genieten is begonnen! Kan niet wachten om over 5 weken te gaan shoppen naar een mooie BH!!!

Haha, om 14.45. Jammer dat we elkaar niet even gespot hebben!

Ik was vergeten te vragen wanneer ik lekker lang en warm mag douchen (ik ben een koukleum). Gelukkig zei ze dat dat nu weet mag. Met bad, sauna en op mijn zij liggen helaas nog vijf weken wachten.

Ook zei hij dat vanaf week 3, volgende week dus, ik gewoon weer met mijn armen boven mijn hoofd mag.

Was hij tevreden met je herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sophiee:

Haha, om 14.45. Jammer dat we elkaar niet even gespot hebben!

Ik was vergeten te vragen wanneer ik lekker lang en warm mag douchen (ik ben een koukleum). Gelukkig zei ze dat dat nu weet mag. Met bad, sauna en op mijn zij liggen helaas nog vijf weken wachten.

Ook zei hij dat vanaf week 3, volgende week dus, ik gewoon weer met mijn armen boven mijn hoofd mag.

Was hij tevreden met je herstel?

Echt jammer! Heerlijk weer lekker lang en warm douchen!!!! Hij was heel erg tevreden met het herstel en ook met het resultaat. Littekens zagen er ook goed uit. Maar jij ook pas weer over 3 maanden terug neem ik aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Desi3:

Ik lees net dat je wel push up mag dragen als je voor de spier hebt. Bij Dual Plane wordt het afgeraden tot 1 jaar PO, heeft te maken met de aanhechting van de spier ofzo...

 

Hoi, 

Ik heb op het forum inderdaad ook wat anders begrepen met betrekking tot het dragen van push-up. Ben wel benieuwd waar je het gelezen hebt. Als ik daar niet op zou hoeven letten, dan zou dat wel fijn zijn!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei best_boobie:

BB vraagt zich ook af waar @Desi3 dit gelezen heeft hihi. B00bies had het mij al gevraagd, maar ik heb het nog nooit gehoord, is de eerste keer. Dus ben benieuwd naar de bron :)

 

xx BB

 

Dus je weet niet of het anders is als Dual plane? Zou je toch zeggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-12-2017 om 21:55 zei happynewboobs:

Heb je wel hulp voor in ieder geval de eerste week? 1,5 is wel heel jong. Dan heeft ze je nog voor alles nodig. En het is echt belangrijk dat je goed je rust neemt, zodat je het beste en mooiste kan herstellen. Gun jezelf dat! Mijn jongste is net 3 en vrij zelfstandig (zelf naar de wc en helpen met van alles en nog wat)en ik til haar absoluut niet. Maar dat is ook niet meer nodig. Als ze wil knuffelen, komt ze bij me zitten of liggen. En die van 5 redt zichzelf ook. Ze moeten wat meer zelf doen dan normaal, maar het is ook wel goed om te zien dat ze eigenlijk al veel meer zelf kunnen dan wij of zij zelf dachten;) Wanneer staat jouw operatie gepland?

Me man is sowieso de eerste week thuis. En dan gaan we kijken hoe het loopt. Hij heeft een eigen bedrijf dus er is wel wat meer speling gelukkig. Ik heb een hele tijd getwijfeld of ik het nu al zal laten doen. Maar als ik het nu nier doe. Dan laat ik het waarschijnlijk nooit meer doen. 

Ik wordt 8 januari geopereerd. Mooi begin van het nieuwe jaar

Hoe gaat het verder met jou??

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei best_boobie:

BB vraagt zich ook af waar @Desi3 dit gelezen heeft hihi. B00bies had het mij al gevraagd, maar ik heb het nog nooit gehoord, is de eerste keer. Dus ben benieuwd naar de bron :)

 

xx BB

Ik las het hier een aantal keer op het forum over de aanhechting van de spier, Ff terug gezocht en sowieso bij topic; “twijfels over bh” en ik had het ook gevraagd aan dr van der Weij en die zei dat het geen probleem is om push up te dragen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jules90, ik heb je toegevoegd!

 

@happynewboobs, over drie maanden pas weer ja. Ik wil zo graag zien hoe het dan is en kijken hoe een gewone bh staat. Geduld.....

 

En over die push up is dus nogal wat verwarring. Dr van der Weij zei dat na zes weken je volledig bent hersteld mits er geen complicaties zijn opgetreden in de tussentijd. Na zes weken mag je dan ook alles doen zoals je voor de operatie deed.

Maar als ik dan weer van @best_boobiehoor dat het wordt afgeraden, neem ik loever het zekere voor het onzekere en wacht ik wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.