Ga naar inhoud

Sophiee : 28 november 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Gast Sophiee

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Sophiee:

Nou, inderdaad! Voor de bv der ik 6x in de week een HIT met heel veel springen erbij. Ik denk dat ik over twee weken maar weer rustig ga beginnen met wat krachttraining.

Mis je t niet?  Dat ik niet 5x pw los kan gaan mis ik nu echt vreselijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste Reactie
1 minuut geleden zei Tuttie:

Mis je t niet?  Dat ik niet 5x pw los kan gaan mis ik nu echt vreselijk.

Ja heel erg. Maar ik wist het van tevoren. Ik ben benieuwd wat er is overgebleven van mij. Conditie na 6 weken niks doen...

Na al dat eten de laatste dagen kan ik wel wat beweging gebruiken :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Sophiee:

Ja heel erg. Maar ik wist het van tevoren. Ik ben benieuwd wat er is overgebleven van mij. Conditie na 6 weken niks doen...

Na al dat eten de laatste dagen kan ik wel wat beweging gebruiken :125:

Ahh echt hè!? Natuurlijk wisten we dat maar als ik mezelf na ga denk ik pff zal blij zijn als ik weer mag..en ik moet nog 4wkn.Alhoewel het me nu tegen valt ..de pijn in mijn linker is echt niet fijn,,maar ja  uhmm wie mooi wil zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu bijna 5 weken PO en wilde gister vast een BH kopen voor volgende week. Ik heb een BH gekocht zonder beugels maar wel met support van Maidenform (naadloos). Na wat passen en meten kwam ik uit op een 80D, dik tevreden!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Sophiee:

Ik ben nu bijna 5 weken PO en wilde gister vast een BH kopen voor volgende week. Ik heb een BH gekocht zonder beugels maar wel met support van Maidenform (naadloos). Na wat passen en meten kwam ik uit op een 80D, dik tevreden!

 

Dik tevreden ook :-) ik kan ook niet wachten..moet t zonder beugel? Nee toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Tuttie:

Dik tevreden ook :-) ik kan ook niet wachten..moet t zonder beugel? Nee toch? 

Nee hoor, een beugelbh mag wel. Ondanks dat mijn littekens goed genezen  en ik ze helemaal niet voel wil ik voor de zekerheid nog  even rustig aan doen. Maar die sportbh wil ik echt zo snel mogelijk uit :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Sophiee:

Nee hoor, een beugelbh mag wel. Ondanks dat mijn littekens goed genezen  en ik ze helemaal niet voel wil ik voor de zekerheid nog  even rustig aan doen. Maar die sportbh wil ik echt zo snel mogelijk uit :38:

Ja .dat van die sport bh begrijp ik..ohh wat zal dat fijn zijn..kan niet wachten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 10 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.