Ga naar inhoud

Sheann : 20 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendeal


Aanbevolen berichten

@Sheann,

 

Wat vervelend dat je zo'n last hebt, meis. Drie dagen, dan heb je het ergste gehad. 

maar toch; van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs. 

Nu lekker je rust pakken, op tijd je medicijnen nemen volgens schema, zodat je een spiegel opbouwt (Desert-Rose of Best-boobie kunnen je hier in een pb-tje mee helpen), lekker veel drinken om je narcose en vocht weg te spoelen en je heerlijk laten vertroetelen. Ik wens je een heel fijn herstel toe. Rustig aan hè meis? 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Sheann:

@Jaydee bedankt voor je lieve berichtje. Dat doet mij heel veel goed.

 

 

Zo dames ik heb de nacht overleefd. Op naar dag 2. I can do this!

Vanaf dag drie gaat het beter. Nog ff volhouden dus. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sheann...fijn dat je even lekker geslapen en gedoucht hebt. Borsten voelen als een soort stuwing he?!

Ik heb nog niet gedoucht. Heb ook tepellift gehad, dus leek me beter nog even een dagje te wachten. Zojuist even lekker gewassen en alle rode jodiumplekken verwijderd. Ga ik morgen weer voorzichtig onder de douche. 

 

Pijn is aardig te doen hier. Alleen last van de bh op het litteken. Heb nu een gaasje onder de bh band, maar het blijft er irritant op drukken. 

 

Lang leve Netflix voor de nodige afleiding, ook al doe ik zo nu en dan kleine dutjes tussendoor en mis ik de helft van de film ;)

 

Zet ‘m op he?! 

 

XN

Link naar reactie
Delen op andere sites

@noov ja het voelt inderdaad als stuwing. De ice packs voelen bij mij wel erg goed ervoor.

 

Mijn man heeft mij gewassen met een washand in de douche cabine want ik wilde echt niet de douche straal op mn nieuwe boobs.

 

Yeah Lang leve Netflix. Ik zit nu op de HBO app alle oude seizoenen van 'Sex and the city' te kijken. Daar was ik vroeger verslaafd aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sheann Ik ben lekker aan het binchen met Game of Thrones, helemaal verslaafd hahaha.

Ik heb net even in je album gekeken en onze boobies lijken best wel op elkaar dus ik kan niet anders zeggen dan dat ik vind dat ze erg goed gelukt zijn :123:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Wednesday, October 04, 2017 om 20:09 zei Sheann:

Ik heb een prive album aangemaakt met fotos van de begin situatie. Ik ga morgen fotos toevoegen van de passessie bij Dr. Straten en een 3D simulatie van Bergman. Laat maar weten als je een kijkje wilt nemen.

hoi  lees dat Door hem bent geopereerd ben je tevreden ik word 4 december geopereerd Door hem heb je mischien foto's ben heel benieuwd naar ze werk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Lisette1967:

hoi  lees dat Door hem bent geopereerd ben je tevreden ik word 4 december geopereerd Door hem heb je mischien foto's ben heel benieuwd naar ze werk 

Hoi, ik word ook 4 december door hem geopereerd haha misschien zien we elkaar wel. Vind je het spannend? En hoeveel cc ga je voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-11-2017 om 15:58 zei Sheann:

@Noisy Game of thrones  heb ik allemaal al gezien. Echt een super serie. Je mag John Snow wel even deze kant op sturen voor wat afleiding :wub:

Jij wil nog helemaal geen Jon Snow haha, nu kun je er alleen nog maar naar kijken. Hij kan natuurlijk wel als butler en poetsmiep dienen:viannen_81:

Ik ben inmiddels ook helemaal bij, dalijk nog even de laatste aflevering van seizoen 7 en dan is het wachten tot eind volgend jaar...Dus als je nog een aanrader kwa serie hebt...:P

 

Hoe gaat het verder? Zijn ze al en beetje aan het zakken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Sheann:

@Noisy ik ben nu 'the Sinner' aan het kijken op Netflix.  Ook een aanrader! 

 

Met mn boobs gaat het goed. Ze zijn al een beetje gezakt maar zitten nog erg hoog en gespannen.

Die heb ik ook op mijn lijstje staan voor tijdens mijn herstel. Goed om te horen dat het een aanrader is! Verder heb ik op mijn lijstje staan Mindhunter, Dark en a Christmas prince :45: Hopelijk zakken je boobs binnenkort:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mindhunters vond ik ook super goed! Christmas Prince is een beetje een kinder film maar heb hem wel gekeken. Dark heb ik niet gezien, zal er straks ff naar kijken.

 

Andere series die ik leuk vind om te kijken:

Gypsy

The affair

Little big lies

America's next top model

Leah Rimini, It's all relative

Kardashians

Girls

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.