Ga naar inhoud

Sheann : 20 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendeal


Aanbevolen berichten

Hallo meiden! Ik ben van de week op consult geweest bij Dr. Straten in Heyendaal en heb geinformeerd naar de mommy makeover. Ik heb na 2 kids nu een lege 75B en een extra spek laagje op mijn buik. 
 

Ik wil heel graag een Borstvergroting, daar ben ik over uit. En ik ga voor de 390cc, anatomisch, dual plane. 

Over mijn buik ben ik nog niet uit. Dr. Straten zei dat het mogelijk was om met liposuctie wat extra vet weg te halen. Ik twijfel omdat ik nu een redelijk mooie buik heb, zonder striemen, hij is alleen iets boller dan voor mijn zwangerschappen. Ik moet er ook bij zeggen dat toen in de pas bh aanhad ik mijn buik niet eens meer zag. 

What to do?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sheann,

 

Ik heb ook een consult gehad bij dr. Straten. Ik had altijd een hele mooie platte en strakke buik voor mijn zwangerschap en heb gelukkig ook geen striemen e.d. maar ook een extra spek laagje overgehouden. Ik krijg dit er ook niet af. Een vriendin van mij heeft een liposuctie gehad maar dit vet komt toch weer terug. Toen ik aan het passen was, viel het mij ook op dat ik mij helemaal niet meer stoorde aan mijn buik door het volume van mijn wanna be boobs! Veel succes met het nemen van je beslissing. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sheann hoi, ik ben 18-9 geopereerd en bij mij hebben ze via liposuctie wat vet uit mijn buik gehaald om in mijn borstlitteken (borstkanker 3 jaar geleden) te spuiten. Ik weet niet wat meer pijn doet, mijn borsten of mijn buik. :) Ik had me ook totaal op mijn borsten gefocust en mijn buik was in mijn ogen bijzaak. Maar die liposuctie valt me behoorlijk tegen. Ik wil je niet ontmoedigen maar laat je goed voorlichten. Het is mij behoorlijk tegengevallen. 

Liefs. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sheann mijn buik was plat daarna maar dan kon ook komen omdat ik heel de dag niets gegeten had. :) 

 

Is lastig te zeggen. Er is bij mij maar heel weinig vet weg gehaald omdat ze alleen vet voor in mijn oude litteken nodig hadden. Het herstel van mijn buik is me erg tegen gevallen. Loop nu nog vaak in joggingbroek omdat druk van een gewone broek nog steeds pijnlijk is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook een speklaagje overgehouden na de zwangerschap en moet idd zeggen dat ik nu vele magerder met de big boobies dan voordien. hou er wel rekening mee dat je na de operatie vocht zal ophouden en dat je buik (eventjes) dikker zal zijn. ik was net 4 maanden zwanger, dat doet geen goed aan je zelfbeeld maarrrrrr dit gaat weg!!!  succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo meiden. Nou ze zitten erin. Ik had een lege 75B, ik ben 1,63 en 58 kilo. En ik heb 390cc anatomisch, dual plane, high profile gekregen.

 

Ik was om 9 uur vanochtend al aan de beurt dus ben nu al lekker thuis. Het eerste wat ik deed toen ik wakker werd uit de narcose was even spieken naar de nieuwe aanwinst en riep gelijk 'oh wat zijn ze mooi geworden'.

 

De pijn valt niet mee en het voelt also iemand van 100 kilo op mn borst en longen zit waardoor ademhalen ook vrij zwaar is. Half liggen doet ook erg veel pijn aan mn onderrug dus zit ik voor nu over eind. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!

Dat zwaar ademhalen had ik ook. Bleek dat mijn bh veel te strak zat. Ik heb nu een expander setje gehaald bij de hunkemöller en dat scheelt heel erg veel. De borstband zou je ook een klein beetje losser kunnen doen, dat scheelt ook veel.

Ik wens je een goed herstel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip @Noisy

 

De verpleging had mn BH wat strakker gezet dus ik kan kijken of hij beter zit als hij een standje losser zit. Ik zal ook kijken of het helpt als ik de band wat losser zet maar ik ben bang van niet. Het voelt also mn borsten uit elkaar knallen. Het lijkt ook een beetje op stuwing wat je krijgt bij het afbouwen van borstvoeding geven maar dan 10x erger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

@Sheann gefeliciteerd meis!!! Dat moment dat je ze voor het eerst ziet is echt magic! Die druk daar wen je wel aan (na een weekje ongeveer), halverwege de 2de week voelde ik me al een stuk fitter en inmiddels kan ik bijna alles wel (voorzichtig) doen (3 weken p/o). Lekker slapen tegen een grote berg kussens, plat liggen is heel rot, moeilijk met overeind komen en pijnlijk voor de rug. Ik wens je heel veel succes met je herstel en geniet lekker van je nieuwe boobs! En uiterard wil ik ze heeeeel graag even zien als je een album maakt :01: Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs geniet ervan :D Niet  fijn dat je er zo'n last van hebt hopelijk word dat snel minder!  Ik ben heel benieuwd naar je verdere herstel

 

X MissBeauty 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.