Ga naar inhoud

Aloysa : 27 december 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

@Duppie klopt er is iemand ziek daar. Ik kreeg gisteren pas de factuur in de mail voor de bh. Heb tijdens mijn operatie niks hoeven afrekenen. 

 

@Noisy Ze hebben oud en nieuw overleeft!  Ben begin van de avond even anderhalf uur meegeweest naar een feestje bij vrienden, en heb daarna mijn vriend mij weer naar huis laten brengen omdat ik niks wilde forceren. Maar dat ging eigenlijk prima en iedereen was verbaast dat ik 4 dagen po al zo makkelijk rondliep:44: 

 

Het gaat nu eigenlijk best goed, inmiddels 9 dagen po. Ben vandaag begonnen om de paracetamol elke 8 uur te nemen inplaats van 6. Wel het idee dat mijn littekens nu wat meer pijn doen? Ik slaap nu sinds 2 dagen plat en dat gaat ook prima! Heb gisteren nog een vergelijkingsfoto in mijn album geplaatst in een oude bikini, past nog net :45: 

 

Hoe gaat het met jou? Heeft Frans je litteken mooi opnieuw gehecht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 254
  • Created
  • Laatste Reactie

Heb zojuist een full body foto in mijn album geplaatst! Voorsituatie vs 10 dagen po.

 

Ik heb het idee dat wanneer je de borsten in verhouding met de rest van het lichaam ziet, dit een wat beter beeld geeft over de grootte. Bij close up boobie foto’s vind ik ze al snel veeel groter lijken. :blush:

 

Verder gaat het heel goed! Mijn Triumph tri action bh van de kliniek begon sinds gisteren heel erg op mijn littekens te drukken, wat erg pijnlijk was. Ik heb nu de Anita extreme control sport bh aan en die zit zoveel fijner! Ik heb voor de zekerheid wel even een mailtje naar de kliniek gestuurd of ik deze bh wel aanmag. Ik hoop het wel :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SuzyB Bedankt, fijn dat je er wat aan hebt! Ik vond het al heel spannend om op consult te gaan, alvast heel veel succes! Heb je al een idee wat je wilt? Ik ben tot nu toe in ieder geval heel tevreden met mijn keuze voor dr. Straten en Heyendael, heb morgen mijn eerste controle :) 

 

Ik kan je volgens mij nog niet toevoegen aan mijn album, omdat je nog geen premium member bent. Je moet je eerst even voorstellen in een eigen voorsteltopic en 5 berichten plaatsen om een premium member te worden. Zodra je een premium member bent zal ik je toevoegen! :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 06/01/2018 om 16:51 zei Aloysa:

Heb zojuist een full body foto in mijn album geplaatst! Voorsituatie vs 10 dagen po.

 

Ik heb het idee dat wanneer je de borsten in verhouding met de rest van het lichaam ziet, dit een wat beter beeld geeft over de grootte. Bij close up boobie foto’s vind ik ze al snel veeel groter lijken. :blush:

 

Verder gaat het heel goed! Mijn Triumph tri action bh van de kliniek begon sinds gisteren heel erg op mijn littekens te drukken, wat erg pijnlijk was. Ik heb nu de Anita extreme control sport bh aan en die zit zoveel fijner! Ik heb voor de zekerheid wel even een mailtje naar de kliniek gestuurd of ik deze bh wel aanmag. Ik hoop het wel :P 

Mag ik ook spieken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Hahah daar was ik nog niet achter :blush: dank je wel! Ga ik even doen!B)

Ik heb nu 70 a/b , maar ook verschil in cupmaat.. zou graag naar C of D willen. Verder weet ik nog niet precies hoe en wat.. maar dankzij jouw berichtjes denk ik dat dr Straten mij erg goed kan adviseren! 

fijn dat je zo tevreden bent! Voel je je ook goed verder? Spannend morgen eerste controle? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@gastmama Ik had je al toegevoegd :46: 

 

@SuzyB Ik zie dat je een premium member bent nu! Ik heb je toegevoegd, als je naar mijn profiel gaat en dan albums zou je mijn foto's nu moeten kunnen zien. Ik had inderdaad ook een verschil in mijn borsten, vandaar dat dr. Straten geadviseerd heeft om in mijn kleine borst 50 cc meer te doen. Het is nog te vroeg om te zeggen of het verschil echt weg is, maar ik vind ze nu al erg gelijk kwa grootte. Een begint al wat meer te zakken dan de ander dus momenteel zie je wel verschil, maar ik weet dat het tijd nodig heeft en ik geduld moet hebben :P Ik zou voor het zicht op een D uit moeten komen, maar voor bh maat waarschijnlijk op een E of F. Ik draag nu in sportbh een 75D of 70E. Ik voel me verder eigenlijk heel goed, de pijn is me enorm meegevallen! Morgen inderdaad mijn eerste controle, ik ben benieuwd ^_^ Ben ook benieuwd hoe jij je consult met dr. Straten gaat ervaren :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend mijn eerste controle gehad! Alles zag er heel goed uit en ik mag vanaf nu proberen op mijn zij te slapen en ik mag ook weer autorijden. 

 

De pleisters zijn van mijn littekens gehaald en een uitstekende hechting bijgeknipt. Van wat ik zo snel kon zien in de spiegel zagen mijn littekens er heel netjes uit! Zal binnenkort een foto posten :) Tot nu toe erg happy met mijn nieuwe boobies :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Aloysa:

Vanochtend mijn eerste controle gehad! Alles zag er heel goed uit en ik mag vanaf nu proberen op mijn zij te slapen en ik mag ook weer autorijden. 

 

De pleisters zijn van mijn littekens gehaald en een uitstekende hechting bijgeknipt. Van wat ik zo snel kon zien in de spiegel zagen mijn littekens er heel netjes uit! Zal binnenkort een foto posten :) Tot nu toe erg happy met mijn nieuwe boobies :D 

 

Oh wat heerlijk! Fijn om te horen dat alles goed is!

Ben erg benieuwd hoe het er inmiddels uit ziet ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Aloysa...wat leuk om je full body foto’s te zien! Je boobs passen perfect bij je mooie figuur! En wat een verschil al he; de 1e dag vergeleken met de 10e dag. Zo snel verandert het! Snap dat je er heel blij mee bent! Vannacht maar lekker op je zij slapen ;-)

Ik ben nu 7 weken po. Mocht vanaf vorige week zonder sport bh slapen, maar “durfde” nog niet. Tot vannacht  4 uur....even plassen....ineens irriteerde dat ding, dus weg ermee en weer heerlijk een paar uurtjes met blote tietjes geslapen :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Aloysa:

Vanochtend mijn eerste controle gehad! Alles zag er heel goed uit en ik mag vanaf nu proberen op mijn zij te slapen en ik mag ook weer autorijden. 

 

De pleisters zijn van mijn littekens gehaald en een uitstekende hechting bijgeknipt. Van wat ik zo snel kon zien in de spiegel zagen mijn littekens er heel netjes uit! Zal binnenkort een foto posten :) Tot nu toe erg happy met mijn nieuwe boobies :D 

Grappig, ik was er vanochtend ook. Op controle vanwege de nieuwe hechting. Ik was er om 09:30u.

Fijn dat het zo goed gaat en ze passen prima bij je lijf.

Ik zal zo ook weer eens een foto maken en uploaden

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Aloysa:

@Auks Ja is toch wel een geruststelling! Ben morgen twee weken po, zal dan even nieuwe foto’s maken, ook van de littekens en in mijn album plaatsen :D 

Hoi hoi! Zou ik aub even mogen meekijken in je album? ^_^ x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@noov Bedankt! Vind ze ook heel mooi bij mijn lichaam passen. Ga vannacht inderdaad proberen op mijn zij te slapen :D Dat lijkt me ook eng ja zonder sportbh! Wat fijn dat je nu uiteindelijk toch met blote boobies hebt kunnen slapen:125: 

 

@Noisy Dan heb ik je net gemist! Moest er om 09:15 zijn, maar was 10 minuten te vroeg en mocht meteen mee. Liep om 09:20 alweer naar buiten. Alles goed met je hechting? Benieuwd naar een nieuwe foto! :D 

 

@La. Ik heb je toegevoegd! Jij bent eind deze maand aan de beurt toch? Spannend! :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Aloysa waaw! :wub:  Bedankt om me toe te voegen! straks ga in weer twijfelen door jou foto's te zien!  :lol: Ja ik ben 31 januari aan de beurt en vindet nu al super spannend! ^_^ xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei La.:

@Aloysa waaw! :wub:  Bedankt om me toe te voegen! straks ga in weer twijfelen door jou foto's te zien!  :lol: Ja ik ben 31 januari aan de beurt en vindet nu al super spannend! ^_^ xx

Geen dank! Spannend dat is al bijna! Hoeveel cc krijg je? Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Aloysa:

Geen dank! Spannend dat is al bijna! Hoeveel cc krijg je? Heel veel succes!

Heb na heel veel twijfel gekozen voor 375cc mentor rond hp.. ^_^ dankjewel! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei La.:

Heb na heel veel twijfel gekozen voor 375cc mentor rond hp.. ^_^ dankjewel! X

Lastig he die twijfels! Ik heb tot het aftekenen en de pc mij weer geruststelde getwijfeld of het niet te groot ging worden. Achteraf onnodig geweest :P Fijn dat je er al uit bent, gaat vast heel mooi worden! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Aloysa:

Lastig he die twijfels! Ik heb tot het aftekenen en de pc mij weer geruststelde getwijfeld of het niet te groot ging worden. Achteraf onnodig geweest :P Fijn dat je er al uit bent, gaat vast heel mooi worden! Xx

Ik hoop dat ik bij men beslissing ga blijven! ^_^:D Ik hoop dat je gelijk hebt! ;) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ben ik alweer 18 dagen po en morgen is mijn eerste werkdag! Ik heb een kantoorbaan, dus ik verwacht geen problemen. Ik ben alleen nog steeds heel erg moe, dus vraag me af of ik het meteen de hele dag volhoud. Anders kan ik in de middag eventueel ook nog thuis gaan werken op de bank. 

 

Heb inmiddels al een paar keer autogereden, en dat ging prima. Heb vrijwel geen pijn, alleen af en toe het idee dat mijn linkse litteken of de rib eronder wat trekt/pijnlijk voelt. En nog een beetje een spierpijn gevoel bij mijn borsten. Ik moet al echt opletten dat ik niet teveel doe en niet te hoog ga met met mijn armen, zeker omdat het geen pijnprikkels geeft :blush: 

 

Ik heb vandaag de La Roche-Posay cicaplast siliconengel besteld, heb hier goede dingen over gelezen en heb goede ervaringen met andere producten van La Roche-Posay. (Online is goedkoper dan bij de apotheek :P) Ben benieuwd wat het voor mijn littekens gaat doen!

 

@best_boobie De kliniek zei dat ik al mocht smeren, maar ik heb nog wel wat korstjes op mijn littekens. Ik weet dat jij geen voorstander bent van te vroeg smeren, maar las in een ander topic een reactie van jou dat je met deze gel al wel kon smeren met korstjes? Denk je hier nog hetzelfde over? :blush:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.