Ga naar inhoud

Aloysa : 27 december 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Beste Dames,

 

De eerste keer dat ik op dit forum ben beland was alweer in 2012. Elke keer als het weer begon te kriebelen kwam ik toch weer terug op dit forum om ervaringen van andere te lezen. Ik ben nu op een punt in mijn leven dat ik de knoop heb doorgehakt en definitief heb besloten dat ik graag een borstvergroting wil. 

 

Ik ben 26 jaar, woonachtig in regio Eindhoven, lengte 1.70 cm en weeg ongeveer 60 kg. Ik heb lange tijd als BH maat B75 gedragen, totdat ik mezelf een keer heb laten opmeten bij een lingeriezaak, waar tot mijn verbazing een C70 uitkwam. Een C cup klonk toch weer groter in mijn hoofd :P Nu heb ik al jaren nagedacht over een borstvergroting, omdat ik de verhoudingen met de rest van mijn lichaam niet vind kloppen. Ik draag eigenlijk altijd maximizer bh's van Victoria's Secret welke veel goed maken, alleen waren ze ook zonder bh maar dat formaat.. Sinds een jaar merk ik echter ook dat er veel volume is verdwenen en ze niet meer zo vol en stevig zijn als voorheen. Ook is mijn rechter borst altijd kleiner geweest, dit verschil wil ik ook graag rechttrekken. Ik ben nog niet uit over het aantal cc, rond of anatomisch etc. Ik streef ook niet naar een bepaalde cupmaat, maar wil gewoon dat de verhoudingen naakt kloppen.

 

Ik heb veel goeds gelezen (en gehoord) over Kliniek Veldhoven en over de daar werkzame chirurgen dr. Schiettecatte en dr. Koeijers. Ik wil hier dan ook graag mijn eerste consultatie plannen, maar ik sta zeker nog open voor andere klinieken/chirurgen. Ik hoop dat dit forum me kan helpen in de keuze van chirurg en het soort/vorm implantaten/hoeveelheid cc's. 

 

Wie heeft er ervaring met deze chirurgen (of andere aanraders) en eventueel andere tips? Ik ga sowieso nog veel gebruik maken van de zoekfunctie :).

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 254
  • Created
  • Laatste Reactie

Update!

 

Ik heb inmiddels een consult ingepland staan bij drs. Schiettecatte op 12 oktober en drs. Koeijers op 13 November bij Kliniek Veldhoven. 

 

Ik hoop de operatie te kunnen plannen rond de kerst en ga hiervoor vakantiedagen opnemen. Echter met een consult op 13 November zal dit lastig worden.. Ik heb over beide zeer goede dingen gelezen, maar begon door de ervaringen van andere dames hier op het forum de laatste dagen toch de voorkeur aan Koeijers te geven. Helaas was Koeijers niet eerder beschikbaar, dus ga ik eerst naar Schiettecatte op 12 oktober. Afhankelijk van wat mijn gevoel zegt zal ik besluiten het latere consult met Koeijers eventueel af te zeggen.

 

Zijn er nog dames die door drs. Schiettecatte geopeerd zijn?

 

Tevens doe ik aan paaldansen, ik heb hier al een topic over gezien van @Rocker met handige tips. Zijn er nog meer dames die ervaring hebben met de combo BV en paaldansen?

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, tweede update!

 

Omdat ik inmiddels dag (en nacht:blush:) op dit forum ervaringen en foto's van andere dames zit te bekijken, heb ik besloten om ook een consult te plannen bij dr. Straten bij kliniek Heyendael. De goede ervaringen op dit forum, het feit dat je extra garantie/nazorg kan bijkopen en de prachtige borsten van bijv. @KoKo hebben me doen twijfelen om misschien toch voor dr. Straten te kiezen. 

 

27 september mag ik op consult bij dr. Straten, met een vrijblijvende reservering voor een operatiedatum op 18 december 2017 in Bosch en Duin.  Spannend!:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh, wat lief!

Ik ben er ook zooo blij mee! Geweldige arts zou het zo overdoen. Hoop dat hij over 15jr nog steeds doet en dat ik ook voor een wissel bij hem kan. Maar dat zal er om hanven denk ik haha. Ook het gevoel dat ik nog 3jr terug kan geeft zo'n rust! Als er nu iets is maakt het niet uit kan gewoon terug. Dat is toch een veilig gevoel kan ik je vertellen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KoKo daar mag je zeker blij mee zijn ja! Ik neem jouw foto's ook mee als voorbeeld als dat mag:blush: Dat lijkt mij dus inderdaad ook een wat veiliger gevoel. Je hoopt het natuurlijk niet nodig te hebben, maar mocht het zo zijn..

 

@Tittie_chick oh dat is toevallig! Die datum leek me ideaal omdat je dan toch een paar dagen minder vrij hoeft te nemen door kerst en nieuwsjaarsdag. Heb je je consult al gehad of moet je nog? Wie weet zien we elkaar dan wel!B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Aloysa

ik was inderdaad al een week vrij daar, dus het was een mooie datum.

ik moest nog op consult, maar ga bij dr. straten alles cancellen.

ik ben vandaag bij dr verdonck geweest en de mentor is te breed.

ik ga voor een motiva full profile, dat vindt ik mooier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Vandaag mijn eerste consult bij Dr. Straten gehad. Zeer positieve ervaring!

 

Eerst een gesprek met de consulente die het een en ander uitlegt, een hele vriendelijke dame en ik kon al veel vragen van mijn vragenlijstje wegstrepen. Daarna het gesprek met dr. Straten zelf, een leuke en spontane man. Hij gaf aan dat mijn ene borst een b cup is, en de kleinere zelfs meer een a. Ik wist dat mijn ene borst kleiner was, maar blijkbaar scheelt het bijna een hele cup! Tijdens het passen zijn we dan ook uitgekomen op ronde implantaten, 400 en 450 cc om het verschil recht te trekken, high profile dual plane. Meer zou niet passen en zou ook niet meer mooi zijn gaf hij aan. Ik kreeg genoeg gelegenheid om al mijn vragen te stellen en foto's te maken tijdens het passen, ik zal straks een pasfoto in mijn album zetten! Ik wou de bh niet meer uit doen haha:wub:

 

Ik heb er een heel goed gevoel aan overgehouden en heb eigenlijk niet eens meer de behoefte om nog ergens anders te kijken. Mijn optie voor een operatiedatum voor 18 december staat nog, ik laat alles nu nog even bezinken, maar ik durf al vrijwel zeker te zeggen dat ik deze datum deze week definitief laat vastleggen! 

 

Tevens is er nu ook de optie om 5 jaar nazorg bij te kopen, je hebt nu dus de keus tussen 1, 3 en 5 jaar extra nazorg. Ik twijfel nog of ik 3 of 5 jaar ga doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Aloysa Super om te lezen meid dat het consult een positieve ervaring voor je is.. 

 

Ziet er goed uit op de pas foto, ^_^

 

Leuk om je verslagje te lezen :) , Ik had echt precies hetzelfde het contact liep vanaf het eerste telefoontje tot aan het consult zo fijn ze luisteren naar je en denken met je mee en ook bij Frans voelde het gewoon goed ook kwa advies en zo is hij gewoon duidelijk wat hij mooi vind en tot hoe ver het nog natuurlijk is wat het beste bij je lichaam past.. Dat ik ook zo iets had van ik ga ook niet meer verder kijken. Heb dan ook mijn consult bij Faceland af gebeld! Het contact daar liep telefonisch al wat stroef en voelde toch minder goed heb verder ook geen behoefte om nog verder te gaan kijken, Ook omdat de nazorg me aan spreekt bij dr.Straten 

 

Ik heb zelf voor 3 jaar nazorg gekozen 1 jaar nazorg zit er geloof ik standaard bij daarna kan je nog kiezen uit 3 en 5 jaar! 

 

Ben aan het twijfelen om misschien nog een keer terug te gaan op consult, Al ben ik 100% Zeker van de 350 

Maar tijdens het passen heeft mijn vriend foto's gemaakt met mijn tel zonder flits vind ze niet erg duidelijk.. 

Zou het zo graag nog even een keer goed bekijken 

Ik zie dat jij ook een wit shirtje aan hebt, Heb je die aan gekregen van Frans?? Ik kreeg namelijk mijn eigen fel roze shirtje weer aan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissBeauty Bedankt! Ik heb de hele terug weg met een grote glimlach op mijn gezicht naar huis gereden:lol:

 

Ik heb precies hetzelfde! Ik denk dat ik inderdaad ook voor 3 jaar ga, denk dat dat wel genoeg moet zijn. Het geeft in ieder geval een veilig gevoel!

 

Als je graag nog een keer wilt passen, dan zou ik gewoon even bellen/mailen! Ik kreeg het witte shirtje inderdaad van Frans, had zelf een zwart shirtje aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Aloysa Graag gedaan :) Dat had ik ook hihi het voelde zo goed :D 

 

Dat zal inderdaad wel genoeg zijn! En het geeft zeker een heel veilig gevoel wetende dat als er iets gaat zijn het ook op een goede manier opgelost gaat worden!!

 

Ik heb nog even tot aan de operatie, Maar denk dat ik nog wel even een extra pas sessie ga aanvragen! :D Nog even een keer goed bewonderen.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Aloysa:

Vandaag mijn eerste consult bij Dr. Straten gehad. Zeer positieve ervaring!

 

Eerst een gesprek met de consulente die het een en ander uitlegt, een hele vriendelijke dame en ik kon al veel vragen van mijn vragenlijstje wegstrepen. Daarna het gesprek met dr. Straten zelf, een leuke en spontane man. Hij gaf aan dat mijn ene borst een b cup is, en de kleinere zelfs meer een a. Ik wist dat mijn ene borst kleiner was, maar blijkbaar scheelt het bijna een hele cup! Tijdens het passen zijn we dan ook uitgekomen op ronde implantaten, 400 en 450 cc om het verschil recht te trekken, high profile dual plane. Meer zou niet passen en zou ook niet meer mooi zijn gaf hij aan. Ik kreeg genoeg gelegenheid om al mijn vragen te stellen en foto's te maken tijdens het passen, ik zal straks een pasfoto in mijn album zetten! Ik wou de bh niet meer uit doen haha:wub:

 

Ik heb er een heel goed gevoel aan overgehouden en heb eigenlijk niet eens meer de behoefte om nog ergens anders te kijken. Mijn optie voor een operatiedatum voor 18 december staat nog, ik laat alles nu nog even bezinken, maar ik durf al vrijwel zeker te zeggen dat ik deze datum deze week definitief laat vastleggen! 

 

Tevens is er nu ook de optie om 5 jaar nazorg bij te kopen, je hebt nu dus de keus tussen 1, 3 en 5 jaar extra nazorg. Ik twijfel nog of ik 3 of 5 jaar ga doen. 

Heyhey,

 

wat fijn dat je consult goed ging en dat je er zo'n goed gevoel bij hebt! Zal zo even je pasfoto bekijken, moeders ook tevreden met de gekozen maat? Die was mee toch:lol: gaat vast en zeker super mooi worden! Succes alvast met aftellen, t gaat em vast wel worden op de 18e van december haha.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Aloysa:

@MissBeauty Bedankt! Ik heb de hele terug weg met een grote glimlach op mijn gezicht naar huis gereden:lol:

 

Ik heb precies hetzelfde! Ik denk dat ik inderdaad ook voor 3 jaar ga, denk dat dat wel genoeg moet zijn. Het geeft in ieder geval een veilig gevoel!

 

Als je graag nog een keer wilt passen, dan zou ik gewoon even bellen/mailen! Ik kreeg het witte shirtje inderdaad van Frans, had zelf een zwart shirtje aan.

Leuk hè dat passen?

Denk dat Straten een hele goede keuze is. Hij maakt prachtige boobies!

Ik wilde een ander merk ander had ik ook voor Straten gekozen.

 

Volgens mij is 3jr ruim voldoende. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jadie moeders is ook tevreden! Die wou graag 450 en dat zit in ieder geval in 1 borst:154:Zij had gelukkig ook een heel goed gevoel bij dr. Straten en de kliniek!

 

Ik heb vandaag ‘vakantie’ aangevraagd, ik wacht nog even op de formele goedkeuring van mijn manager en dan ga ik mijn datum definitief vastleggen. Spannend!:56:

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 heel leuk dat passen! Dan wordt het toch een stuk echter opeens:wub: 

 

Ik heb inderdaad vele mooie boobies van hem voorbij zien komen, dus heb er vertrouwen in dat het allemaal goed komt! Zou ik ook mogen spieken in jouw album?:blush:

 

Ik denk dat ik inderdaad voor 3 jaar ga!

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Aloysa:

@Ellen125 heel leuk dat passen! Dan wordt het toch een stuk echter opeens:wub: 

 

Ik heb inderdaad vele mooie boobies van hem voorbij zien komen, dus heb er vertrouwen in dat het allemaal goed komt! Zou ik ook mogen spieken in jouw album?:blush:

 

Ik denk dat ik inderdaad voor 3 jaar ga!

Goedzo! 

 

Ik zal je toevoegen. Heb wel ‘maar’ 275cc van Motiva Haha. Mooi maar had groter gemogen! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Ellen125:

Goedzo! 

 

Ik zal je toevoegen. Heb wel ‘maar’ 275cc van Motiva Haha. Mooi maar had groter gemogen! ^_^

Mooi hoor! Volgens mij heeft de meerderheid dat achteraf wel. Mijn moeder heeft zelf ook een bv en veel vriendinnen met een bv, en iedereen vond het achteraf te klein en zijn voor een wissel gegaan. 

 

Daarom zat ze me ook zo te pushen om toch wat groter te gaan. :P mijn moeder heeft inmiddels 800cc, dat vind ik voor mezelf toch een beetje te veel van het goede:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Aloysa:

Mooi hoor! Volgens mij heeft de meerderheid dat achteraf wel. Mijn moeder heeft zelf ook een bv en veel vriendinnen met een bv, en iedereen vond het achteraf te klein en zijn voor een wissel gegaan. 

 

Daarom zat ze me ook zo te pushen om toch wat groter te gaan. :P mijn moeder heeft inmiddels 800cc, dat vind ik voor mezelf toch een beetje te veel van het goede:blush:

Haha dat zou ik voor mezelf ook too much vinden. Ik zou graag naar 400cc Motiva willen denk ik. Misschien corse ipv full. 

 

Zodra de zwelling weg was vond ik het al meteen te klein. En met passen leek alles zo groot bij Verdonck :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 Ze zijn heel mooi, jammer dat je ze helaas te klein vind uitgevallen.


Wat is corse precies? Is dit vergelijkbaar met de mentor high profile of de ultra high profile?

 

Ik ben heel benieuwd hoe ik alles ga ervaren. Als ik nu naar sommige pasfoto's kijk denk ik pff best wel groot zeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Aloysa:

@Ellen125 Ze zijn heel mooi, jammer dat je ze helaas te klein vind uitgevallen.


Wat is corse precies? Is dit vergelijkbaar met de mentor high profile of de ultra high profile?

 

Ik ben heel benieuwd hoe ik alles ga ervaren. Als ik nu naar sommige pasfoto's kijk denk ik pff best wel groot zeg!

Dankje :) 

 

Corse is ultra high profile. De

full is high profile. Motiva noemt het alleen anders. 

 

Hahaha echt he? Ik had dat ook. Moet zeggen dat ik mijn borsten er op foto soms groter uit vind zien dat ik ze vind als ik in de spiegel kijk.

 

Het is wel heel natuurlijk wat ik in eerste instantie wilde. Niemand ziet het en ziet er uit als een C cup. Voor dat geld had het alleen wel wat meer mogen zijn ;) Nu zie je Motiva veel meer, maar ik heb consult in maart en april gehad bij Verdonck en waren weinig foto’s en verhalen op het forum. Ik vergeleek alles met Mentor en dat valt kwa maat heel anders..

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-9-2017 om 20:55 zei Jadie:

Heyhey,

 

wat fijn dat je consult goed ging en dat je er zo'n goed gevoel bij hebt! Zal zo even je pasfoto bekijken, moeders ook tevreden met de gekozen maat? Die was mee toch:lol: gaat vast en zeker super mooi worden! Succes alvast met aftellen, t gaat em vast wel worden op de 18e van december haha.

 

x

Hey jadie, mag ik meekijken in jouw album? Jij bent wat verder dan ik, ben benieuwd hoe de ontwikkeling is :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.