Ga naar inhoud

Inew : 23 juni 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoihoi,

 

Ik had de voorsteltopic in het begin onbewust overgeslagen dus bij deze,

 

Ik ben 19 jaar, misschien wel een van de jongste hier op het forum. Ik rook niet, gelegenheidsdrinker, 1m61 en 50 kg.  Zoals ongeveer iedereen hier ben ik erg onzeker over mijn kleine borsten, cup A.

 

Heb hier lang over nagedacht en vaak weggelachen maar in mijn achterhoofd meende ik het wel.

 

Dus de knoop is doorgehakt, zaterdag volgt mijn eerste gesprek met Dr. Verdonck en ongeduldig als ik ben heb meteen een operatiedatum gepland dan ook maar; 23 juni.

 

Ben heel erg benieuwd en hoop dat het me zal bevallen zoals velen hier. Ben vooral bang van complicaties en de reactie's van mijn mannelijke collega's achteraf (heb er namelijk alleen maar van planeet Mars en slecht een paar van Venus).

 

Liefs,

 

Ine

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi alvast heel veel plezier bij je consult zaterdag! Verdonck is een hele goede maar ook leuke chirurg (vind ik) dus dat gaat wel goed komen.

 

Als je al weet dat je het door hem wilt laten doen en na je consult geen twijfels hebt dan is het prima om je datum vastgelegd te hebben. Complicaties moet je niet teveel over nadenken, natuurlijk is er een risico maar het is minimaal. Ik heb op mijn werk alleen teamleidster en een paar vrouwelijke collega's verteld. De mannen denken dat ik 'vakantie' heb of gewoon verlof. Weet ook niet goed of ik er iets over moet zeggen (ze zijn 50+). Alleen wel vreemd als collega's vragen of ik een fijne vakantie heb gehad..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Inew

Ik ben vorige week vrijdag geopereerd door Verdonk. Is een aangename man en legt alles goed uit.

Ps. En ik misschien wel eens één van de oudste zou kunnen zijn. Ben 43 jaar. Al meer dan 20 jaar  denk ik er al over. En nu eindelijk toch de knoop doorgehakt. Je hebt gelijk om het op jou leeftijd te doen. Misschien niet direct vertellen aan je collega's ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel iedereen,

 

Heb het zonet verteld aan een mannelijke collega die ik vertrouw. Hij deed er normaal over, heb hem ook raad gevraagd over hoe ik dit moet ken tov mijn werkgever.  Ik ga gewoon vertellen dat ik een cosmetische ingreep laat doen en ze zullen me wel zeggen of ik verlof moet nemen of ofdat ik ziekteverlof kan aanvragen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Inew

Is echt een heel anoniem briefje . Er staat niets op van naam van zijn kliniek, enkel.zijn naam en RIZIV nr of hoe heet dat. Ik.heb op werk.gezegd dat ik een ingreep moest  ondergaan en 2 weken moet thuis blijven.welke ingreep ik heb ondergaan heb ik niet gezegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje3 Ik kom van België en die discussie ging over Nederland dus weet het niet echt wat of hoe. Ik ga gewoon tegen mijn werkgever zeggen dat ik een cosmethische operatie ga laten doen, meer niet en dat ik twee weken niet zal kunnen komen werken...denk ik ? pfff weet het echt niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Inew

Ik kom ook uit België. Ik heb gezegd dat ik ingreep gehad heb en mijn briefje aan personeelsdienst ingediend. Zeg gewoon dat je een ingreep ondergaat en  2 weken niet kunt komen werken. Ik denk niet dat ze ons zomaar kunnen ontslaan. We zijn in regel met ons dokters briefje. Als dat niet zou mogen ben ik zeker.dat Verdonk dat niet zou doen. Hij is toch ook van België, dus hij zal ook wel weten wat hij mag voorschrijven en niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje3 hmm, heb vandaag een mailtje gestuurd om dit te melden maar wat je zegt klinkt wel logisch, ja. Wat voor soort werk doe jij als ik vragen mag? En hoe denk je om te gaan met de reactie's achteraf, heb daar namelijk meer schrik voor dan de pijn na de operatie :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Inew

Ik werk als verpleegkundige op dienst stomatologie. Assisteren bij ingrepen in de mond. Ik ga zeker afzien in het begin. Ik ben dus maar 2 weken thuis.Nu denkt iedereen dat ik mijn ribben gekneusd het en ziet niemand iets met dat verband. Als ik een T-shirt aanheb is het zoals voor de operatie. Dus nu leggen ze zeker nog geen link.Heb wel schrik als verband eraf is en een nu staat. Maar ik heb wel niet zo groot gekozen. Ik had een kleine A en zal een grote B Kleine C hebben. Dus op het werk zal ik een grotere maar van short nemen dat het niet opvalt. Ik heb het enkel aan 2 vriendinnen en  man verteld anders weet het niemand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje3 Heb zonet telefoon gekregen van mijn werkgever (die me betaald etc, is extern) en ze zei me, ja eigenlijk moet je niet vertellen wat voor ingreep je gaat laten doen (had cosmetische ingreep in mail geplaatst) , ik regel het wel etc , moet in orde komen. En als ze het achteraf zien, ja dat is dan achteraf he.. Dus ben wel gerust gesteld nu. Nu nog het financiêle plaatje :D En ik wil wel wat groter dan een B/C, dus het gaat sowieso opvallen aangezien ik nu niet echt veel heb zitten :P Maar ja, voor het geld dat je er aan spendeert mag het wel gezien worden vermoed ik. 2 weken trouwens en al gaan werken op de zorg??? pfff...Denk niet dat dat een goed idee is als ik zo lees op het forum 

Link naar reactie
Delen op andere sites

doktersbriefje is een doktersbriefje, dan ben je zeker in orde. ik zou idd enkel wel eerlijk zijn waarom want stel dat ze anders een controledokter sturen ofzo haha. hier in belgie kan je alles verwachten he.

en super dat je je datum al hebt! zo snel seg!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Inew

Je hebt gelijk.dat jij voor wat groter ga. Je bent nog zo jong, ik had het beter ook op die leeftijd laten doen. Je gaat zo blij zijn. Ik ben ook een heel  stuk ouder. Ik ben ook zeer fijn van boven en dat zou niet mooi zijn bij mij.

 

Dat is al een zorg minder voor je werk.

Dat is toch al goed nieuws.

 

Ik moet wel.geen mensen helpen verbedden en zo. Al wat te zwaar is om op te tillen ga ik hulp vragen. Ik kan niet langer thuis blijven omdat er collega's al in verlof gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje3 wel ja, ik ben ook maar slank maar als ik foto's bekijk  van andere vrouwen hier die ook wat mijn lichaamsbouw hebben is dat wel mooi :P 

 

Ja maar dan nog, 2 weken is wel kort he.. zeker als je collega's het niet weten .. ohja maar je had je ribben gekneusd zeker :D  

 

Ik hoop na 5 weken een dag op Tomorrowland te kunnen staan, ben er een beetje angstig voor maar kan gewoon niet meer wachten :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Inew

Zeker opletgen dat je daar geen duw krijgt. En ook beschermt ze maar goed. Het is belangeijk dat je goed je borsten en je wilde  insmeert als het zonnig is. Omdat uv stralen door je topje, T-hirt gaan. 

 

Succes zaterdag, laat eens iets weten hoe het geweest is als je wilt.:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje3 ja heb daar ook wel schrik voor, wat gebeurt er dan denk je? Stéphanie zei dat het geen probleem zou zijn na  5 weken. Ik denk dat ik een harnas ofzo ga dragen :D Ik probeer mijn vriend te overtuigen om TML voor dit jaar te laten en volgend jaar te gaan maarja... :P 

 

Ja, ik laat zeker iets weten, ik mag pas om 18:15 gaan dus dat word een hele dag zenuwachtig lopen :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Brabs:

Amai ik zit hier echt gigantisch af te tellen naar morgen! De stress slaat toch wel een beetje toe, en het is dan nog maar een gesprek :huh: Ik ben echt eens benieuwd! Bij jou nog niet te veel stress?

Tuurlijk wel, en ik moet dan nog eens wachten tot 's avond maar oke, mag al blij zijn dat ik morgen mag gaan en 23 juni de operatie al gepland staat :D Normaal gezien 24 juni eerste gesprek haha. Veel sneller dan verwacht maar o zo blij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net terug van mijn consult. Hele fijne man, was verbaasd van al de kennis en heb dit forum even aangeprezen.  We zijn uitgekomen op 255 cc Motiva Dual Plane. Ben heel erg enthousiast en ga er voor proberen zorgen dat 23 juni vast komt te staan. Even nog het financiële regelen :D

 

Groetjes!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.