Ga naar inhoud

Inew : 23 juni 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Natje3:

@Inew

Dat gaat er snel zijn.

Hmmm ik dacht dat jij toch wat groter wilde dan ik:D;)

Die 20cc meer dan ik,is niet veel verschil hoor:D

Voor mij was het limiet/maximum , het gaat uitkomen op een D. Heel slank en dunne huid blijkbaar :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Dirk:

Misschien denk ik er toch iets te licht over. Maar Nio vertelde mij dat ik prima na 2 weken naar de Gentse feestweek kan?! 

2 weken lijkt me heel snel maar 5 weken ziet er goed uit  al moet ik wel nog steeds een borstband dragen dan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, het is officieel, 23 juni (binnen 11 dagen !!!!!!!!) is het zo ver, sneller dan verwacht maar dat is goed want voor deze dingen ben ik niet stressbestendig genoeg om hier lang op te wachten :D 

 

So excited!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Inew:

Zo, het is officieel, 23 juni (binnen 11 dagen !!!!!!!!) is het zo ver, sneller dan verwacht maar dat is goed want voor deze dingen ben ik niet stressbestendig genoeg om hier lang op te wachten :D 

 

So excited!!!!

 

Jeej wat fijn nu kun je echt gaan aftellen!

Niet stressen, dat is nergens voor nodig ;) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Inew

 

Hoi hoi, 

 

Nu de datum officieel is heb ik je titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier kun je nu al je verdere updates, vragen en je verslag neerzetten, en staat alles netjes bij elkaar.

 

succes met aftellen

 

x

Dankjewel!! :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei JW22:

Dan zie ik je daar! :) ik kan echt al niet meer wachten!! :):) 

Oh super, blij dat ik dit met iemand anders kan delen diezelfde dag! :D Ik ben alleen soms een doemdenker seg, woensdag echografie en nu denk ik dat iets ga hebben etc zucht :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Inew:

Zo, het is officieel, 23 juni (binnen 11 dagen !!!!!!!!) is het zo ver, sneller dan verwacht maar dat is goed want voor deze dingen ben ik niet stressbestendig genoeg om hier lang op te wachten :D 

 

So excited!!!!

 

Jaaa whoee zo super spannend! Voel met je mee haha heb meteen gezonde spanningen voor je. Zo leuk om alles te kunnen volgen van iedereen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Inew:

Oh super, blij dat ik dit met iemand anders kan delen diezelfde dag! :D Ik ben alleen soms een doemdenker seg, woensdag echografie en nu denk ik dat iets ga hebben etc zucht :lol:

Ik ook hoor! Ik had vorige week woensdag die echo, en ik was ook pa gerust toen hij zei dat alles oké is :D komt allemaal wel goed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Blondie22:

Ik lees veel over echo's etc en aangezien ik mijn consult morgen pas heb weet ik niet wat het precies inhoud. Wat gaan ze bij zo een echo doen en moet je dat bij je eigen huisarts laten doen? 

Een echo is bij medische beeldvorming in een ziekenhuis :) Gewoon effe je borsten laten scannen. Is geen mammografie ofzo :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
13 minuten geleden zei Locio:

Spannend!! We lijken inderdaad heel veel op elkaar, ik ben 1.58 m en weeg ook 50. Ook met een hele kleine a-cup.

 

Ik ben zo benieuwd naar je resultaat!

Verdonck zou me naar een D brengen :D Ben ook heel erg benieuwd, maar de eerste twee weken breng ik door in een verband en nadien kan ik ze zien :( misschien willen ze wel een foto nemen als alles gedaan is :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Sfieke1991:

Veel succes meid voor morgen!! Super spannend! :145: Kzal aan je denken hoor! Binnen een weekje ist dan aan mij.... Kga vanalles vragen hoor. Leuk dat je een weekje voor loopt hehe

Ja dat word stressen morgen :D vraag maar zoveel je wilt !!!! Dankjewel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijd voor mijn verslagje :D

 

Eerst heel veel stress..niet voor de operatie maar om er te geraken .. file file file ..om 10 na 12 gearriveerd, 5 minuutjes te vroeg  (gelukkig! ) en ik mocht bijna meteen meekomen om mz uit te kleden en een bedje toegewezen krijgen .  Even wachten,  foto's nemen. Terug naar bed, infuus geprikt en ongeveer een kwartiertje nadien . "Ja je mag meekomen" OH WAUW  ZENUWEN INEENS ZWEET ZWEET STRESS WENEN..bon eens op de tafel in Jezus houding en na een fijne ontmoeting met meneer Borré en de rest van de crew tekende Verdonck wat nodig was op mijn lichaam.. plafond begon te bewegen  en weg was ik . Ik werd wakker in mijn bedje, begon meteen te praten tegen de vrouw achter het gordijn naast mij (ocharme spraakwaterval dat ik ben) , even wenen nadien  (vraag me niet Waarom, was terwijl aan het lachen). En daar kwam de hamer weer, kleine micro slaapjes gedaan . Infuus er uit en om 3 uur stond ik alweer klaar om weg te gaan ! 2 uur en half in de auto.. 10 keer stoppen om over te geven  ..ja was geen pretje . Gelukkig gaat het nu beter, alsook de pijn .nu enkel hopen dat de komende dagen ook zo meevallen  (buiten het overgeven)  en dzn heb ik geen klagen :D ik zou uitkomen op een grote C naakt en een D in bh.  Zo zo hopelijk worden ze nog wat groter !! Ben er al aan gewend ;)

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh dat huilen had ik ook. Zal de spanning misschien zijn geweest. Ik was na de narcose heel helder. Tijd duurde lang voordat ik naar huis mocht :P 

 

Mits je de medicijnen goed inneemt wordt de pijn niet meer wel ongemak. Tenminste dat was mijn ervaring. Dinsdag heb je het ergste achter de rug en wordt iedere dag wat beter! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier enkele foto's . Wat denken jullie qua grootte? 

 

Xxx 

@Ellen125@JW22 @Natje3 @best_boobie @Desert-Rose @Blondie22

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.