Ga naar inhoud

Inew : 23 juni 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

@Ellen125 Jeetje... Ja ik las al zoiets. Maar het gaat uiteindelijk om het resultaat en als zijn werk goed is, wat wel blijkt, is het maar even een andere weg. Hij zal er zijn redenen voor hebben. Ik heb 2 hechtpleisters en had daar over een wondpleister die er na 1 nacht al van af mocht (de wondpleisters konden zo weer in de verpakking niks aan te zien). ik mocht meteen douchen. Niet alleen, er moest wel iemand bij zijn. Dat waardeerde ik enorm. Ik lees ook dat er mensen zijn die drains hebben? Dat is toch al lang niet meer met een borstvergroting?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Drieka:

@Ellen125 Jeetje... Ja ik las al zoiets. Maar het gaat uiteindelijk om het resultaat en als zijn werk goed is, wat wel blijkt, is het maar even een andere weg. Hij zal er zijn redenen voor hebben. Ik heb 2 hechtpleisters en had daar over een wondpleister die er na 1 nacht al van af mocht (de wondpleisters konden zo weer in de verpakking niks aan te zien). ik mocht meteen douchen. Niet alleen, er moest wel iemand bij zijn. Dat waardeerde ik enorm. Ik lees ook dat er mensen zijn die drains hebben? Dat is toch al lang niet meer met een borstvergroting?

 

Ja dat normaal douchen vond ik wel jammer maar helaas voor mij nu weer..

Drains is vaak bij een wissel dacht ik. Bij eerste borstvergroting kan ik mij niet herinneren dat ik dat voorbij heb zien komen. Naar mijn idee doen ze dat daarbij bijna nooit meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo, zaterdag 8 juli draadjes laten knippen bij Verdonck. Alles was in orde, ze zagen er mooi uit zei hij. Woensdag mogen de pleistertjes er af en kan ik eindelijk douchen en voor de rest "goed smeren, hydrateren." 

 

Er staat een foto gisteren genomen in mijn album waarbij je kan zien dat de rechtse borst nog opgezwollen is.

 

Vandaag eerste werkdag na 2 weken serie's te kijken op netflix. Voel me een beetje suf en zou liever een dutje doen nu.

 

Voor de rest heb ik nog last aan mijn rechterarm, waar de borst nog opgezwollen is dus. Best lastig aangezien ik met mijn rechterhand de muis van de pc bedien... 

 

Tintelend gevoel af en toe, niet echt pijnlijk, soms zelfs kietelend gevoel.

 

Borstband spant een beetje langs de zijkant. 75C nu. Volgens onze goeie vriend word het een een "goeie dikke C". 

 

En vanaf nu is het afwachten en hopelijk zie ik snel evolutie (vooral rechts dan), mijn borsten leven elk in een andere eeuw denk ik.

 

Groetjes,

 

Ine xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.