Ga naar inhoud

Inew : 23 juni 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie
3 minuten geleden zei Blondie22:

Ik vind het er heel mooi uit zien!! Ikzelf hou wel van groot maar dat zijn natuurlijk ook de smaken haha. Vind ze hoe ik het nu zie perfect bij je lichaam passen! :wub:

Ja ik ook maar groter ging er niet in zei hij , althans niet in mijn linkerborst.  Maar ik denk dat ik me gewoon te veel zorgen maak , hopelijk in BH beetje groter nog :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Natje3:

@Inew

Dat ziet er groter uit dan bij mij.:D

En ik heb een C

Hoe gaat het anders ? Gaat het met de pijn ?

De Pijn is te verdragen , ik volg goed schema van @Desert-Rose op, sommige bewegingen zijn wel erg lastig. Heb je fotos van in je verband of bh ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Ellen125:

@Inew ziet er goed uit hoor! Je kunt in mijn album zien hoe het eruit zag in verband en zonder. 

Maar ik denk dat dit wel een mooie maat wordt. 

Vond het in badpak en bikini heel mooi hoor !!!! Qua verband heb je maar 1 fotootje, heb je mss eentje van op zij ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Inew:

Ja ik ook maar groter ging er niet in zei hij , althans niet in mijn linkerborst.  Maar ik denk dat ik me gewoon te veel zorgen maak , hopelijk in BH beetje groter nog :D

Haha ik dacht eerst wordt het niet te groot en nu denk ik ook wordt het zo niet te klein :P

We kunnen onszelf er best wel gek mee maken, maar ik verzeker je zodra dat verband eraf mag en je ze voor het eerst ziet ben je wel heel blij met de maat! 

Een voorgevormde bh maakt het denk ik nog wel ietsje groter, maar het is ook even afwachten hoe het eruit ziet als de spier ze los gelaten heeft ofwel ' ploppen' . 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Inew:

Vond het in badpak en bikini heel mooi hoor !!!! Qua verband heb je maar 1 fotootje, heb je mss eentje van op zij ?

 

Ja die heb ik ;)

 

Deze is van 9 juni en operatie was op 2 juni.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Inew

 

Meis maak je niet druk om de grote, vergeet niet dat ook alles word platgedrukt door het verband, als ze dadelijk tevoorschijn mogen komen, ga je echt blij zijn, daarbij is het ook  zo dat er de komende tijd enorm veel gaat veranderen.

 

Focus je nu op je herstel, want stress is niet goed, het ziet er echt super uit !

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stap wat later in... Was wat nieuwsgierig. Ben een enorme digibeet dus vergeef me als ik niet alle boobs met de juiste persoon match. Jong of oud... ik denk dat het niet veel uitmaakt. Het gaat er om dat je niet gelukkig bent met je huidige (voormalige) borsten. Ik ben altijd zeer tevreden geweest met mijn borsten maar nu ik over 2 maandjes de leeftijd van 50 lentes mag gaan bereiken (damn ja echt!) wint de zwaartekracht. Ik had altijd een mooie 70B, na mijn bevallingen een prachtige 75/80C en nu sinds een jaar of 10 een 75D. @Inew Ik ben benieuwd of je collega's het gaan zien en hoe je genezing zich ontwikkelt. Ik mag woensdag. :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Inew Zien er nu al goed uit! Proficiat! Ik word ook door Dr. Verdonck geopereerd begin september, maar blijf continu twijfelen, ben een pietje precies en ben bang dat ik ze niet mooi ga vinden. Hoop dat dit nog verandert. 

Bij jou vind ik het er in elk geval al mooi uitzien, ook qua grootte. Veel geluk ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net het verband er af gehaald. 1 week PO.. heel vreemd..

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Inew:

Net het verband er af gehaald. 1 week PO.. heel vreemd..

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Hahah kon je niet meer wachten of heb je contact gehad met dr Verdonck? Ziet er goed uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Ellen125:

 

Hahah kon je niet meer wachten of heb je contact gehad met dr Verdonck? Ziet er goed uit!

Heb met Verdonck gebeld en alles ook nagevraagd of het kwaad kon etc. Het jeukte ook enorm dus voila het mocht er af :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Inew:

Heb met Verdonck gebeld en alles ook nagevraagd of het kwaad kon etc. Het jeukte ook enorm dus voila het mocht er af :D

 

Jij natuurlijk helemaal blij :P Goed dat je het nagevraagd heb. Raar nu om te zien he? Ik durfde niet goed te kijken. Had eerst gespiekt van boven en toen langzaam het verband afgewikkeld :P 

 

Als je nu regelmatig foto's maakt kun je ze naast elkaar houden en zie je telkens verschil. Heel leuk! 

 

Passen de sport bh's goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Ellen125:

 

Jij natuurlijk helemaal blij :P Goed dat je het nagevraagd heb. Raar nu om te zien he? Ik durfde niet goed te kijken. Had eerst gespiekt van boven en toen langzaam het verband afgewikkeld :P 

 

Als je nu regelmatig foto's maakt kun je ze naast elkaar houden en zie je telkens verschil. Heel leuk! 

 

Passen de sport bh's goed?

Denk dat ze wel goed past ja . Ik zag ze 1 seconde en deed mijn verband er weer voor haha. Moest even wennen. Ziet er nog raar uit nu :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Inew:

Denk dat ze wel goed past ja . Ik zag ze 1 seconde en deed mijn verband er weer voor haha. Moest even wennen. Ziet er nog raar uit nu :D

 

Haha wacht maar tot ze veranderen. Dan blijf je er naar willen kijken ;) Niet meer weg te slaan voor de spiegel :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Drieka:

Yesssss free the puppies!! Lekker he? Ff douchen is dan ook zo fijn. Ik ben echt heel blij dat mijn arts me geen band omgedaan heeft. Post-op bh is prima. Geniet van je mooie boobies!

Dat verband geeft eigenlijk alleen Verdonck en in de wellnesskliniek dacht ik. De meesten krijgen pleisters waarmee je onder de douche mag. Maar bij Verdonk niet. Die pleisters mogen niet nat worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.