Ga naar inhoud

Daffyduck : 10 november 2010 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hee Keetepeet,

grappig dat jij hetzelfde gevoel had, ben benieuwd of dat nou aan Beaucare lag of dat het nu nog steeds zo gaat bij dr Plovier.

En jij mag al Frank zeggen??? Zo zo :59: ....hahahaha. Ik zal hem de groeten van je doen ;-)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 592
  • Created
  • Laatste Reactie

Aahhh wat een heeel lief compliment... :D

Vind ik echt heel erg leuk !! Ik denk niet dat hij foto's heeft van mij

tenzij hij hier op het forum zit!! Maar ik had zelf foto's uitgeprint en meegenomen

en anders heeft hij vast wel een computer waar ie die foto;s op kan zoeken op dit forum..

Haha ja een E klinkt echt heel groot he, maar in de werkelijkheid valt het echt wel mee!

Toen ik mijn vriendinnen vertelde dat ik een bv ging doen, zeiden ze ook allebei: Dan ga je zeker voor een C?

Ik dacht in mezelf: voor een C ga ik het echt niet doen hoor, ik wil groter!!!

Dat zei ik niet maar ik dacht het wel... Ik zou een C echt te klein hebben gevonden

en zeker een prothese C, is kleiner als een natuurlijke..

Maar jij weet heel goed wat je wilt, dus dat komt echt wel goed :D

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daffyduck,

Hier nog een dr plovier fan!!!

Beetje laat: maar alsnog gefeliciteerd met je datum!

Ik ben zelf 2,5 week geleden door Dr Plovier geholpen. Niet bij Beau Care, maar doorhem zelf, op een alternatieve locatie, omdat Be clinic nog niet geopend was. Beau Care vond het niet nodig mij in te lichten dat mijn operatie, die daar al vanaf maart ingepland stond, geboekt stond bij een andere arts. Via het forum kwam ik erachter dat hij wegging. Toen ik belde naar Beau Care ontkenden zij dit!!!! Na nogmaals aandringen gaven zij uiteindelijk toe. Dit was voor mij de druppel. (je kan mijn verhaal lezen in ´plastische chirurgen´ onder het topic ´dr plovier´ dat ik n.a.v. dit gedoe heb gestart)

Heb contact gezocht met Dr Plovier en hij bood me dus het alternatief aan oim mij in een andere kliniek (waar hij al meerdere ingrepen had uitgevoerd) te opereren. Een hele nette locatie met goede bedden en Valerie was de verpleegkundige die mij daar heel lief verzorgd heeft.

Ik ben nu dus bijna 3 weken verder. Mijn wens was van een A naar een volle C te gaan. Ik ben ook best smal (1.70m en 53 kilo, ongeveer t zelfde als jij dus). Ik heb voor de operatie tegen hem gezegd dat ik dus een volle C wou, omdat ik bang was dat een D onnatuurlijk zou lijken, maar dat als het een B zou worden ik er de balen van had haha.

Nu heb ik vorige week mn 1e BH gekocht en het is een 70 E!!!!!! Heb er een aantal gepast en van een aantal zat een D ook goed. Ze lijken ook helemaal niet zo groot eerlijk gezegd.

Een C is tot nu toe echt te klein. Volgens de verkoopster kom ik minimaal wel op een D uit, maar kan soms ook een E zijn.

Ik heb 375CC achter de spier gehad, medium profile. Mijn borsten staan juist heel dicht op elkaar en zeker niet ver. Had met het passen van bh´s zelfs moeite omdat mn borsten zo dicht bij elkaar staan. Het zijn iniedegeval geen opgeplakte ballen en hoop stiekem zelfs dat er met het oprekken van de spier nog een beetje groei inzit hihi

Mijn foto´s staan in de gallerij, maar volgens mij had je ze al gezien. Je had een lief berichtje achtergelaten zag ik, dank je wel!

Dr Plovier kan echt heel goed inschatten wat bij je lichaam past, vertrouw hem dan komt het echt wel goed.

Het consult wat ik met Dr Vrambout had, was net zo eenvoudig als dat van jou. Ik vond het ook maar raar dat ik niets wist van tevoren over de cc´s enzo. Maar voor de operatie neemt dr plovier echt heel goed de tijd om dit te bespreken!!!

Oeps het is een beetje een lang verhaal geworden :blush:

Hoop dat je er wat aan hebt en als je nog wat wilt weten, vraag het me gerust!

liefs

A70

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owja ik wilde zelf ook voor de spier,

maar dit ging niet omdat ik niet genoeg weefsel had..

Maar voor de spier gaan je borsten sneller hangen zeker als je meer als 300 cc hebt..

dus na een aantal jaar moet je misschien wel voor een lift gaan en dat vind ik ook geen optie

dus ik ben wel blij dat ik ze toch achter de spier heb..

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ A70

Ja ik moet jou eigenlijk heel erg bedanken voor je topic over dr Plovier want zo ben ik bij dit forum terecht gekomen!!! Ik was nl door Valerie gebeld dat dr plovier weg was bij Beaucare en of ik met hem meewilde naar zn nieuwe kliniek. Ik ben toen even goed op onderzoek uitgaan en heb ongeveer elk geschreven artikel over hem gelezen. Had gewoon dr Plovier gegoogled en daartussen stond jouw topic. Ik heb toen alles gelezen en was gelijk verslaafd aan dit forum en heb me aangemeld. Heb toen ook alle bv's gezien in de gallerij die door hem gedaan waren en ze zijn gewoon allemaal mooi! Top!!! Bedankt haha.

@ Mii18

Ja daar heb ik ook al aan zitten denken idd. Je ziet het ook hoor bij foto's van kleine hangborsten die vergroot zijn voor de spier....dan zie je dat ze na een paar weken al een beetje hangen. Hoe ziet dat er dan uit over een paar jaar? Maar ja, over het algemeen ziet het er wel natuurlijker uit. Ik denk ook dat ze bij mij te zwaar worden met de cc's die ik voor ogen heb voor een plaatsing voor de spier, maar ik ga het toch vragen......gewoon voor de zekerheid ;)

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Duffy ,

Ten eerste gefeliceeterd met de datum ! Ik ben 1.73 , weeg 57 kilo.

Mijn pc radde voor me 400cc achter de spier en die heb ik nu.

Maar ik had voor 75a en nu po heb ik tot nu toe groote C , kleine D.

Ben pas 6 dagen po en vanwegen dat het achter de spier is

kan het zijn dat het vole D woordt.

Ik vind het spannend voor je maar wens dat alles goed loopt,

en dat je daarna gelukkigste vrouw ter wereld werd !

Groetjes,Ul26

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mii is je goed gelukt hoor om iedereen te verwittigen (heb je mij ook gedaan <_< )

En Daffy ik zit zo ook een beetje met hetzelfde probleem maar ga maar gewoon zoals iedereen zegt dr. Plovier vertrouwen.

Heb wel foto's mee van hoe groot ze maximum mogen zijn.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff nog wat vraagjes:

Moet je met een bv perse onder narcose of kan het ook met een slaaproesje? Of is dat per kliniek verschillend? Ik heb echt heel erg veel last altijd van medicijnen/pijnstillers en heb ik m'n "jeugd" ook weleens wat drugs gebruikt tijdens het stappen en werd dan ook altijd kotsmisselijk, soms tot aan overgeven toe. tijdens mn bevallingen heb ik pijnbestrijding gekregen, de 1e was een keizersnee dus toen kreeg ik een ruggenprik en ja hoor, heb de hele boel daar ondergekotst, meerdere malen. Echt geen pretje. (sowieso bevallen niet natuurlijk haha). De 2e kwam wel met moeite op de natuurlijke manier maar omdat ik niet van pijn hou wilde ik ook graag een ruggenprik en ja hoor, weer overgeven. ben dus echt een beetje bang hoe ik die narcose uitkom en misschien is een roesje dan beter?

En dan nog een vraag: Ik hoor veel om me heen dat als je meer dan 300 cc nodig hebt in je borst dat je dan beter voor onder de spier kan gaan vanwege het hangen, maar is het niet juist zo dat bij de hele grote cc's, de protese altijd boven de spier gaat? Lijkt me niet dat er bijv 800 cc onder die spier past. en dan krijgen die vrouwen toch ook geen hangborsten? Kijk bijv naar Moontje, die zitten ook boven de spier en heeft nou niet bepaald hangborsten, juist een hele mooie natuurlijke vorm. Of is het zo dat als je die hele grote borsten hebt gekregen boven de spier dat je dan regelmatig voor een lift moet?

Pfff sorry hoor voor al die vragen maar ik wil gewoon graag alles weten voordat ik onder het mes ga, en het is fijn om dit soort dingen al te weten voordat ik bij de pc naar binnen stap zodat ik ook een beetje met hem in discussie kan gaan en niet alles maar klakkeloos aanneem wat hij zegt.

alvast bedankt!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis

Ik dacht ook dat ik een roesje ging krijgen maar werd een narcose..

Tegen mij werd verteld dat een roesje te weinig was voor zon operatie..

Ik was ook misselijk na de operatie en heb ook veel gekotst!! :(

Enne over dat voor de spier... Als je dan voor een wissel gaat moet je waarschijnlijk meer cc nemen

om de ruimte weer op te vullen omdat het je huid opgerekt is en wat gaat hangen...

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Daffy,

Tja wat t roesje betreft, volgens mij werkt dr plovier alleen met algehele narcose en het is denk ik per persoon verschillend of je misselijk wordt of niet. Ik dreigde, nadat ik bijgekomen was uit de narcose, te gaan spugen. De anthesist kwam meteen en spoot een goedje in mn infuus en het zakte meteen! Ik moest ook wat cola drinken (dat schijnt ook te helpen???) Verder geen last meer gehad.

Wat Dr Plovier mij vertelde over het hangen van je borsten na een bv is: dat vooral je eigen weefsel eerder gaat hangen (in mijn geval wat nu dus voor de spier zit en dat is niet zo veel haha). De prothese zit er bij mij achter geplaats, dus die zal niet gaan hangen.

Ik hoop in de toekomst ooit nog een 2e kindje te mogen krijgen en was zelf bang voor t dubbel buble effect en vroeg of voor de spier dan niet beter zou zijn. Maar volgens hem is, als dat gebeurd, dan gewoon de prothese niet goed geplaatst.

Of er een maximum is qua cc´s voor achter de spier, geen idee????

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer ga jij trouwens op consult?? Of doe je dat niet meer?? xx

Nee dat doe ik niet, als het nou om de hoek zou zijn dan zou ik die moeite nog wel nemen maar ik vind het te ver en doe het wel op de operatiedag zelf, ik zie het nut er ook niet zo van in. Hij zal mij op dat consult toch hetzelfde vertellen als op de operatiedag en ik neem aan dat hij alle protheses gewoon in huis heeft. Toch??? Wat zou jij doen?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Daffy,

Tja wat t roesje betreft, volgens mij werkt dr plovier alleen met algehele narcose en het is denk ik per persoon verschillend of je misselijk wordt of niet. Ik dreigde, nadat ik bijgekomen was uit de narcose, te gaan spugen. De anthesist kwam meteen en spoot een goedje in mn infuus en het zakte meteen! Ik moest ook wat cola drinken (dat schijnt ook te helpen???) Verder geen last meer gehad.

xxx

Nou misschien dat hij dat goedje dan al paraat kan hebben als ik wakker wordt, ik zeg wel even duidelijk dat ik altijd zo misselijk ben, dan weten ze dat tenminste, ook in hun belang haha! Cola is idd goed tegen misselijkheid, gemberthee ook trouwens maar dat zullen ze wel niet hebben haha. Pffff moet ineens denken aan hoe misselijk ik was tijdens mn zwangerschappen, bah wat kan je je dan ellendig voelen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit ineens te denken: Zal ik een afspraak maken bij Schumacher voor een consult? Zijn kliniek zit hier bij mij in de straat. Gewoon om te kijken wat hij zegt over de mogelijkeheden bij mij. Ik weet 100% zeker dat ik bij dr Plovier geholpen wil worden maar misschien is het wel goed om te kijken wat een andere pc vindt. Of zou het mij alleen maar verwarring brengen als dr Plovier daarna zegt dat het echt beter is om het heel anders te doen?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja een xtra consult kan inderdaad geen kwaad. Maar als deze arts een heel ander idee heeft kan je dat wel in verwarring brengen of je kan t zo bekijken: dan zijn er dus wel meerdere opties!!!

Als het om de hoek zit is t wel gemakkelijk natuurlijk!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zat wel te twijfelen maar heb toch maar een afpraak gemaakt op 29 oktober om half 4 bij medisch centrum Scheveningen ( is een Bergman kliniek).

De reden is dat ik wil weten wat bij hem de opties zijn. Niet dat ik daar geopereerd wil worden, dat kan ik niet betalen nu ik in scheiding lig, maar ook omdat ik het er dan met dr Plovier over kan hebben. Dat hij weet dat ik meerdere consults heb gehad en hij misschien nog meer open staat voor dingen die hij eigenlijk zelf niet zo gedaan zou hebben in de eerste instantie. klinkt misschien een beetje vaag, maar dr Plovier heeft natuurlijk, net als de meesten, een bep. voorkeur hoe hij het liefst opereert. Ondanks dat ik met mijn wensen kom, zal hij mij uiteindelijk toch gaan overhalen om het te laten doen zoals hij denkt dat het mooi wordt. Als deze pc (drs van Drunen) ongeveer hetzelfde zegt als Plovier, dan weet ik zeker dat dat de beste manier/grootte is.

En daarnaast heb ik niet zoals de meesten van jullie een passessie gehad, vind ik eigenlijk ook wel leuk, hoort er toch een beetje bij he haha.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daffy,ik snap meteen wat je bedoeld,iedere arts heeft zijn eigen voorkeur van plaatsing en eigen methoden te operaren enz enz,en het kan zeker geen kwaad eens te kijken wat een totaal andere arts te melden heeft over je huidige situatie,en ja passen,is ook leuk,geeft soms een fout beeld,maar wel leuk eens meegemaakt te hebben.

fijn dat je al zo snel terecht kan joh,ff aftellen tot 29ste,hou je topic in de gaten,ben benieuwd....

en wel erg ideaal zeg,dat die zo dichtbij zit,mocht je er plots toch willen om te opereren,zit je gebijteld qua afstand :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes met je andere consult... !!

Ben benieuwt wat ze dan gaan zeggen, zal wel verwarrend zijn misschien!

En net wat moontje zegt: een passessie kan misleidend zijn, ik ben blij dat ik die niet heb gehad

anders had ik zeker voor minder gekozen denk ik...

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes met je andere consult... !!

Ben benieuwt wat ze dan gaan zeggen, zal wel verwarrend zijn misschien!

En net wat moontje zegt: een passessie kan misleidend zijn, ik ben blij dat ik die niet heb gehad

anders had ik zeker voor minder gekozen denk ik...

:58:

Oh maar ik ga niet uit van het aantal cc's wat deze pc zegt hoor, ben gewoon benieuwd wat de indicatie is die hij geeft, het aantal cc's laat ik uiteindelijk over aan dr Plovier, die is niet zo moeilijk, die houdt ook wel van grote borsten geloof ik haha. ik zeg gewoon dat ik zoveel mogelijk cc's wil en ik weet dat er een hoop inpast dus dat komt wel goed. Ik laat me niet in verwarring brengen hoor, weet heel goed wat ik wil en hoe het eruit moet komen te zien, wil alleen van een andere pc horen of dat mogelijk is en niet op het oordeel van alleen dr Plovier uitgaan.

Ik vpnd gister een foto van mezelf uit 2003, van alleen mn borsten met bh aan (waarom ik die gemaakt had, geen idee haha), dat is dus jaren voordat ik zwanger werd. Ik herken ze echt niet terug, maar zo wil ik ze weer, ze waren groter dan ik me kon herinneren haha. Ik zal eens kijken of ik hem hier kan neerzetten via photobucket ofzo. Als ik straks foto's in de gallerij zet van hoe ze nu zijn en hoe ze toen waren, dan sla je echt stijl achterover.

ff kijken of het lukt

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Photobucket liep vast, ik maak wel vast een mapje aan in de gallerij anders, maak ik ook ff een foto van mijn theezakjes hoe ze nu zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje zeg, maak mnet een paar foto's van mn borsten hoe ze nu zijn en op de foto zien ze er nog veel erger uit dan wanneer ik in de spiegel kijk, en ze zijn ook nog eens heel ongelijk. Hahah is me nooit opgevallen, nou ben ik helemaal blij dat ze over 25 dagen onderhanden worden genomen. Ik had echt het idee dat ze er ongeveer zoals de van Mii uitzagen voor de operatie maar het lijkt er niet eens op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.