Ga naar inhoud

Lola21 : 13 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

@KK-love ik moet zeggen dat mijn nachten wel meevallen. Maar heb nog steeds wel pijn hoor. Het lijkt iets minder dan  gister denk ik. Wel last nog van maag en darmen. Heb gewoon geen eetlust daardoor en ik moet toch echt eten binnen krijgen om te herstellen.. Hoe gaat het met jou? Pijn al minder? Beter geslapen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lola21 eetlust heb ik gelukkig wel, mijn darmen werken alleen nog niet echt mee en ik merk dat ik daar nu wel last van ga krijgen.

Verder gaat het wel goed. Ja ik voel nog wel de spierpijn, strakheid en het zeuren maar het is al beter dan gisteren.

Slapen heb ik tot nu toe niet echt moeite mee gehad.

Om 4 uur staat de wekker voor de paracetamol en daarna kan ik niet echt meer goed slapen maar net nog wel een uurtje ofzo meegepakt dusd at is wel fijn.

Ik weet tochd at ik over de dag heen nog wel wat slaap hahaha.

Ik ben allang blij dat ik vanaf een uur of 22 tot een uur of 4 lekker slaap!

Voor we het weten kunnen we pijnloos van onze boobs genieten!!!:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lola21 Ik ben nu 11 dagen PO. Bij mij ging het na een dag of 5 echt beter, maar dat had meer te maken met het feit dat ik in de avond op dag 3 flink moest niezen en daarbij heel erg veel pijn in mijn rechterborst kreeg. Die nacht heb ik zelfs extra medicatie moeten nemen tegen de pijn. Nu voel ik nog extra vocht aan de zijkant van de rechterborst en ik denk zeker dat dat daarmee te maken heeft. ik dacht echt dat alles afscheurde daarbinnen toen het gebeurde, zat nog net niet op mijn knieën van de pijn.

Nu gaat het heel goed.

Ik heb geen medicijnen meer nodig en alleen 's ochtends met opstaan heb ik nog behoorlijk spanning op de borsten en een branderig gevoel maar dat zakt na een half uurtje ongeveer weer weg. 

Ik heb gisteren mijn eerste controle gehad en de pleisters zijn eraf. De wondjes zijn heel mooi gesloten, echt een mooi dun streepje.

Vanaf nu ook steeds een beetje meer aan het doen. Iedere dag even naar buiten in ieder geval en langzaam weer een beetje in het normale ritme komen.

Dus gisteren even een paar boodschapjes gedaan samen met mijn man. Dat hakte er wel in hoor pfff. Daarna alleen nog maar op de bank gelegen.

Vandaag even lekker naar de Primark geweest en een fijne wireless bh gekocht en nog een gemakkelijk setje. Lekker goedkoop want ik weet natuurlijk nog niet of het de maat blijft die het nu is.

 

Ik zal je even toevoegen aan mijn album

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noisy  ohh balen van dat niezen, klinkt super heftig!  Snap wel dat dat pijn doet ja, ik probeer zacht te niezen als ik moet maar zelfs dat doet pijn..

Vandaag alleen maar paracetamol gebruikt qua pijn gaat het echt de goede kant op gelukkig. Af en toe nog wel wat licht in mn hoofd, maar of dat nog van de narcose is?

Ik zou ook al wel nieuwe setjes willen kopen, maar dat is nog veelste vroeg dus ik ga mezelf proberen in te houden.. vind die bralettes met kant super mooi! Volgende week mogen mijn pleisters eraf ben benieuwd hoe het er dan uitziet...

Ik heb je foto's bekeken, super mooie boobs hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 9-11-2017 om 20:57 zei Debske1979:

Hey dames, hier ook dezelfde operatiedag! Ik wordt 13 nov ook geopereerd bij Frans! Elke dag meer zenuwen......daarnaast ook nog twijfel over het aantal cc! Advies was 500/550 cc, maar zelf denk ik aan 450 cc, deze maat ligt ook klaar! Ik ben 1,83 en 66 kg........

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo even een update van mijn gelifte boobies. Op zich gaat het best wel goed, ben nu bijna 4 weken op. Heb nu sinds 4 dagen weer pijn in mn linker borst. Ik voel het soms bij diep adem halen en bij bepaalde bewegingen van mn arm. Heb verder geen gekke dingen. Herkent 1 van jullie dit? Mijn borsten zitten al best op de goeie plek, echt blij mee, nu die pijn nog ff weg..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.