Ga naar inhoud

Lola21 : 13 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal! ik heb besloten om ook onder het mes te gaan in mijn geval voor een lift met prothesen. Welke, waar en door wie weet ik nog niet. Ik hoop op dit forum wat meer inzicht te krijgen in welke artsen en klinieken goed zijn.

 

Ik heb al veel gelezen over de soorten en technieken maar welke precies voor mij het meest geschikt is zal ik met de arts moeten overleggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi @Lola21,

 

Meerdere consulten wordt hier vaak wel aangeraden. Zelf ben ik bij 3 artsen geweest en voor de laatste gekozen. Ik dacht ook in NL geopereerd te willen worden maar uiteindelijk toch voor Verdonck in België gekozen. 

Heb je al een idee wat je wilt of een arts op het oog?

Je kunt hier op het forum veel informatie vinden, veel succes alvast met je zoektocht.

Het is heel spannend en leuk en zo onwerkelijk als je het uiteindelijk gedaan hebt ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Zo alweer een lange tijd geleden dat ik hier ben geweest op het forum. Maar ik heb een datum, 13 november is de dag dat het gaat gebeuren door Frans van straten. Super spannend allemaal! Ben mezelf alvast aan t inlezen in de tips die ik hier kan vinden voor na de operatie. 

Hoop deze week te horen hoelaat ik aan de beurt ben.. Ik zie wel op tegen het herstel maar heb het er wel voor over! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lola21

 

hoi hoi, 

 

Ik zie een datum, daarom heb ik gelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates, eventuele vragen en dadelijk je verslag neerzetten, zo heb je dan gelijk alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Nu lekker even de tips lezen en aftellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Lola21:

@KK-love  oh mag jij ook de 13e? Ook bij Frans? Ik krijg 450 of 500cc dual plane ik twijfel nog enorm. Ik ben niet zo klein van mezelf en denk dat het wel kan 500 maar toch.. 

Hoeveel cc krijg jij? 

Ik ga bij dr Nio in het Park.

Ik krijg 650cc dual plane motiva round corsé, vind het zo spannend!

Ik ben qua lengte wel klein, breedte iets minder :154:

Wat ik uit alle ervaringen opgemaakt heb: ga voor de grootste want 9 van de 10 hebben later spijt dat ze niet net iets groter zijn gegaan. Blijkbaar went het super snel!

Ik moet mij om 11.30 melden en om 13.00 onder het mes. En jij?

Ik heb er super veel zin in maar concentratie heeft zich ingeruild voor zenuwen whahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-11-2017 om 19:29 zei KK-love:

Ik moet mij om 11.30 melden en om 13.00 onder het mes. En jij?

Ik heb er super veel zin in maar concentratie heeft zich ingeruild voor zenuwen whahaha

 

Ik mag mij om 10:15 melden! Nu is het echt aftellen!Ik krijg zo nu en dan ook de kriebels hoor dan denk ik echt wat doe ik mezelf straks aan! Maar ja wel mooie, hoop ik, boobies!

 

@MissM  Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei KK-love:

@Lola21 ik werd vandaag gebeld. Iemand zijn operatie is uitgevallen. Of ik om 9 uur wil melden, ben ik om 10.30 aan de beurt:43:

Hoe staat het met jouw zenuwen?

Oh beter! Iets minder lang in de zenuwen voor jou! Ik krijg met de dag meer zenuwen hoor! Hoop dat alles maar vlekkeloos verloopt. Ga ook maar uit van hele heftige pijn, kan t mss nog meevallen haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees het ook overal dat de beste keuze zo groot mogelijk is! Maar ik blijf aan het twijfelen..... Ik ben 18 jaar geleden geopereerd en ik heb toen 175 cc gekregen, voor de borstspier. Ik ga nu om de twee jaar op controle en ze zijn nog goed, alleen moeten ze er een keer uit en Daarom kies ik ervoor om het nu te doen! En dan gelijk wat groter, 175 cc is heel klein, maar wil ze ook niet te groot.....pfffffff, ik vind het echt lastig! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lola21,

 

Ik ga ook (ooit :blush:) een borstlift met prothesen laten doen bij dr Straten en ben heel benieuwd hoe het je zal vergaan dus ik ga je volgen.

Alvast veel succes gewenst, geniet nog van een paar nachtjes pijnloos op je buik of zij slapen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Debske1979:

Hey dames, hier ook dezelfde operatiedag! Ik wordt 13 nov ook geopereerd bij Frans! Elke dag meer zenuwen......daarnaast ook nog twijfel over het aantal cc! Advies was 500/550 cc, maar zelf denk ik aan 450 cc, deze maat ligt ook klaar! Ik ben 1,83 en 66 kg........

Oh spannend he! Hoe laat mag jij je melden? Ik twijfel ook nog hoor qua cc maar denk toch voor 500 te gaan. Ik krijg trouwens ook nog een lift. Ik ben ook niet de slankste dus 500 kan ik wel hebben..

 

 

11 minuten geleden zei KK-love:

Hi @Lola21 operatie-datum-buddy! Laatste weekend zonder boobies!!!:43: 

Woehoe! Ik heb wel boobies maar slappe, haha!

5 minuten geleden zei RL36:

Hoi Lola21,

 

Ik ga ook (ooit :blush:) een borstlift met prothesen laten doen bij dr Straten en ben heel benieuwd hoe het je zal vergaan dus ik ga je volgen.

Alvast veel succes gewenst, geniet nog van een paar nachtjes pijnloos op je buik of zij slapen :)

Bedankt! Idd ga nog even genieten van t goed slapen dat wordt nog wat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981
Op 9-11-2017 om 21:16 zei Debske1979:

Ik lees het ook overal dat de beste keuze zo groot mogelijk is! Maar ik blijf aan het twijfelen..... Ik ben 18 jaar geleden geopereerd en ik heb toen 175 cc gekregen, voor de borstspier. Ik ga nu om de twee jaar op controle en ze zijn nog goed, alleen moeten ze er een keer uit en Daarom kies ik ervoor om het nu te doen! En dan gelijk wat groter, 175 cc is heel klein, maar wil ze ook niet te groot.....pfffffff, ik vind het echt lastig! 

@Debske1979 ik heb 450 cc, ben 1.77 en weeg 68kg, voorsituatie B75, er staan foto’s in mijn album. 30 oktober geopereerd door Frans. 450 is een hele mooie maat in mijn beleving. Succes maandag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KK-love nou nog prima moet ik zeggen! Waarschijnlijk maandag wel heel zenuwachtig! Ben zo onwijs benieuwd hoe het eruit gaat zien! Hoe is het met jouw zenuwen?  

 

Probeer trouwens al wel de dingen die ik vaak gebruik wat lager te leggen/ zetten zodat ik niet zo hoef te reiken.. Oh ja en jasjes en blousen voor de eerste weken vooraan gelegd in de kast :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Lola21:

@KK-love nou nog prima moet ik zeggen! Waarschijnlijk maandag wel heel zenuwachtig! Ben zo onwijs benieuwd hoe het eruit gaat zien! Hoe is het met jouw zenuwen?  

 

Probeer trouwens al wel de dingen die ik vaak gebruik wat lager te leggen/ zetten zodat ik niet zo hoef te reiken.. Oh ja en jasjes en blousen voor de eerste weken vooraan gelegd in de kast :)

Bij mij valt het de laatste dagen ook wel mee. Merk dat ik nu wel de spanning voel van: morgen!!! Maar op een gezonde manier, op een kind dat naar het pretpark gaat manier zeg maar hahaa

 

Ik ben niet zo groot dus dat moet alles op het aanrecht en kleding ligt wel al ok qua hoogte daardoor hahahha.

Ik ben ook ZO benieuwt!

Vandaag nog laatste dingen schoonmaken en alles klaarzetten en dan is het gewoon zo ver! Onvoorstelbaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe Straten boobies in aantocht:43:

Je bent in supergoede handen daar. Ik ben vorige week geopereerd daar.

Ik ben heel benieuwd naar hoe je het hebt ervaren straks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.