Ga naar inhoud

Lola21 : 13 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei KK-love:

Bij mij valt het de laatste dagen ook wel mee. Merk dat ik nu wel de spanning voel van: morgen!!! Maar op een gezonde manier, op een kind dat naar het pretpark gaat manier zeg maar hahaa

 

Ik ben niet zo groot dus dat moet alles op het aanrecht en kleding ligt wel al ok qua hoogte daardoor hahahha.

Ik ben ook ZO benieuwt!

Vandaag nog laatste dingen schoonmaken en alles klaarzetten en dan is het gewoon zo ver! Onvoorstelbaar!

@KK-love: Veel succes morgen en kracht voor je herstel daarna. Ik steek vandaag alvast een kaarsje aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie
13 minuten geleden zei Noisy:

Nieuwe Straten boobies in aantocht:43:

Je bent in supergoede handen daar. Ik ben vorige week geopereerd daar.

Ik ben heel benieuwd naar hoe je het hebt ervaren straks.

Yess! Ik lees alleen maar goeie dingen over Frans, maar wel over borstvergrotingen en wat minder over borstlifts met prothese. Maar ik ga er vanuit dat ze super mooi worden. Iig beter dan dat ze nu zijn:)

Gaat het goed met jouw herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Lola21:

Yess! Ik lees alleen maar goeie dingen over Frans, maar wel over borstvergrotingen en wat minder over borstlifts met prothese. Maar ik ga er vanuit dat ze super mooi worden. Iig beter dan dat ze nu zijn:)

Gaat het goed met jouw herstel?

Nu goed. De eerste dagen had ik toch een beetje onderschat maar het is het allemaal waard. Ik had vooral last met slapen. Ik slaap nooit op mijn rug en heb daar steeds veel last van gehad. Iedere 2 uur wakker. Afgelopen nacht eindelijk een wat door kunnen slapen en maar 1x wakker geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

21 minuten geleden zei Noisy:

Nu goed. De eerste dagen had ik toch een beetje onderschat maar het is het allemaal waard. Ik had vooral last met slapen. Ik slaap nooit op mijn rug en heb daar steeds veel last van gehad. Iedere 2 uur wakker. Afgelopen nacht eindelijk een wat door kunnen slapen en maar 1x wakker geweest.

 

Och menn ja dat slapen dat is wel een dingetje.. Nou maar even een week    (hopelijk) afzien.  Fijn dat jij weer een beetje kan slapen, voel je je tenminste weer een beetje fitter. Ik ben nu wat verkouden hoop dat dat geen probleem gaat zijn morgen.  

Heb jij toevallig foto's die ik misschien  zou mogen zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei KK-love:

Succes vandaag!!!

#boobdaydatumbuddy!!!

Vanavond zitten we zo:1big_boobs:

Haha ja inderdaad!

 

1 uur geleden zei Vanneh:

Veel succes vandaag! Heel benieuwd (ik ben volgende week aan de beurt voor een lift :) ) 

 

1 uur geleden zei RL36:

Succes vandaag!!

 

30 minuten geleden zei Boobs350:

Succes vandaag! 

Dankjewel! Begin nu toch wel zenuwachtig te worden. Maar goed ik denk maar zo, vanavond lig ik weer thuis in bed of op de bank! Jullie horen nog hoe ik het ervaren heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Lola21:

Haha ja inderdaad!

 

 

 

Dankjewel! Begin nu toch wel zenuwachtig te worden. Maar goed ik denk maar zo, vanavond lig ik weer thuis in bed of op de bank! Jullie horen nog hoe ik het ervaren heb!

Komt vast helemaal goed! Hoe laat mag je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb ze hoor! 

Gister om 12 uur geholpen. Rond 3 uur weer wakker maar zo slecht van de narcose.. nu nog steeds niet helemaal lekker. Maar ja is dat nog van de narcose het weinig eten of pijn. Heb totaal geen eetlust. Heb wel een beschuitje op maar dat was het dan ook.. hoop dat dit snel beter gaat. Slapen viel niet tegen vannacht dat was dan wel weer fijn!  En ik lees hier op t forum dat t meestal na 3 dagen beter gaat dus ik tel af..

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei KK-love:

Even volhouden! Voor we het weten is dag 1 voorbij.

Heb je ze al gezien?

 Ja dat is zo! Nee nog niet gezien! Durf ook nog niet zo goed maar in de spiegel met nu ziet het al okay uit al weer ik dat dit niet t eindresultaat is.

Hoe is het met jou 1 dag na de operatie? Jij ze al wel gezien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Lola21:

 Ja dat is zo! Nee nog niet gezien! Durf ook nog niet zo goed maar in de spiegel met nu ziet het al okay uit al weer ik dat dit niet t eindresultaat is.

Hoe is het met jou 1 dag na de operatie? Jij ze al wel gezien?

Yes, heb ze net bekeken en super happy! Ze zijn nog niet mooi ofzo maar ik weet dat ze mooi zullen worden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.