Ga naar inhoud

Natje3 : 2 juni 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

@Ellen125

Ik kom.van West -Vlaanderen. Andere kant van België.Maar ik heb goed nieuw gehad. Mijn man stuurde juist berichtje dat het toch gaat lukken om vrij te krijgen op het werk. :DDan kan ik 's morgens vertrekken. Oef.Heb jij al pijn medicatie ? Er vroeg me dat iemand op forum ? Heb jij voorschriften briefje meegekregen tijdens consultatie ? Ik heb thuis enkel Dafalgan. Dat zal iets te licht zijn zeker -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 259
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Natje3:

@Ellen125

Ik kom.van West -Vlaanderen. Andere kant van België.Maar ik heb goed nieuw gehad. Mijn man stuurde juist berichtje dat het toch gaat lukken om vrij te krijgen op het werk. :DDan kan ik 's morgens vertrekken. Oef.Heb jij al pijn medicatie ? Er vroeg me dat iemand op forum ? Heb jij voorschriften briefje meegekregen tijdens consultatie ? Ik heb thuis enkel Dafalgan. Dat zal iets te licht zijn zeker -_-

 

Ooh dat is wel heel fijn nieuws! Toch fijn om je man mee te hebben denk ik. Mijn vriend gaat ook met mij mee.

Je krijgt een recept mee voor 3 dagen antibiotica zei Stephanie. Verder is het volgens mij paracetamol. En misschien ibuprofen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees nog steeds met jullie mee hoor:D nog even en dan is je zover! spannend!  Wat fijn dat jullie mannen mee gaan. 

 

Ik heb donderdagavond mijn consult en slaap op 6 minuten afstandvan de kliniek.. dat is wel heel fijn. geen stress voor files! misschien zien we elkaar wel bij de kliniek

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Elboobies:

Ik lees nog steeds met jullie mee hoor:D nog even en dan is je zover! spannend!  Wat fijn dat jullie mannen mee gaan. 

 

Ik heb donderdagavond mijn consult en slaap op 6 minuten afstandvan de kliniek.. dat is wel heel fijn. geen stress voor files! misschien zien we elkaar wel bij de kliniek

 

Ooh spannend. Ik ben benieuwd naar je consult! Fijn dat je zo dichtbij de kliniek bent.

 

3 minuten geleden zei Natje3:

@Elboobies

Ja ik slaap al niet meer goed. Ik ben er toch al veel mee bezig.

Dat is wel leuk als je zo dicht bij ziekenhuis woont.Ik heb het adres eens ingegeven en zal toch een kleine 2 uurtjes rijden zijn. Succes donderdag. Laat eens iets weten als je wilt. 

 

Ik slaap nog wel goed maar ik ben er ook wel veel mee bezig. Heb er wel zin in maar ben ook wel een beetje ongerust omdat het allemaal nieuw is. Ik slaap altijd om mijn zei en we kroelen 's ochtends altijd even voordat we uit bed gaan en stond er toch wel even bij stil dat dat dalijk eventjes niet gaat. En dat slapen dalijk ook wel een stuk minder zal zijn. Mijn vriend zegt dan iedere keer heel lief ja maar je weet waar je het voor doet. En dat is natuurlijk ook wel zo :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje3 @Ellen125 Het is ook spannend! je krijgt toch iets geks in je lichaam.. Tijd gaat zo ontzettend snel. Eerst was het nog weken wachten en nu is het volgende week vrijdag al. 

 

Zie dat ik het een beetje verkeerd heb getypt... volgende week donderdag, dag voor de operatie heb ik mijn consult. 

Ik woon namelijk op bonaire, zondag vlieg ik naar nl.  Maar ik slaap die donderdag samen met mijn zusje in een hotel in Kasterlee;) Anders blijven we geen en weer rijden. 

 

Het word motiva, maar hoeveel  cc heb ik nog geen idee van. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Natje3:

@bettynoboop

Hoe is het met jou ? Al nerveus voor vrijdag ? 

Jep, de zenuwen beginnen te komen! Heb er erg veel zin in, maar ik wacht nog op een goedkeuring van mijn oncologe.... dat wil de verdonck... ik bel me suf, maar blijkbaar heeft zij niet zoveel haast om even een mailtje te sturen.... wanneer horen we eigenlijk de tijd?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Natje3:

@bettynoboop

Dat is wel erg  dat je oncologe niet reageert. Ik hoop  dat ze vlug iets van zich laat horen. Woon jij ver van ziekenhuis ? @Ellen125  zei me dat we normaal maandag uur zullen doorkrijgen. 

Nee, ik woon er niet zo ver vandaan, zal morgen nog maar een keer langsgaan....

Verder heb ik nog een hele drukke week, dus de tijd zal vliegen!! 

Ik slaap trouwens in de buurt van de kliniek, want ik woon toch ook zo'n ruime 2 uur verderop! Na de operatie zo snel mogelijk naar huis en dan kan het bankhangen beginnen! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Natje3:

@bettynoboop

Dat is wel erg  dat je oncologe niet reageert. Ik hoop  dat ze vlug iets van zich laat horen. Woon jij ver van ziekenhuis ? @Ellen125  zei me dat we normaal maandag uur zullen doorkrijgen. 

 

Dat staat in een email van Steohanie bij het reserveren van de datum onder handige tips:

 

Het definitieve uur, alsook verdere details krijgt u op maandag voorafgaande de ingreep doorgestuurd per mail. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bettynoboop

Heb je nog Verdonk nog kunnen bereiken ? Indien ja, heeft hij jou kunnen helpen ?

Ik ben dus ook nog altijd aan het twijfelen tussen die 2 maten. En het verschil is maar 20cc. Maar ja, ik denk dat ik dat zo  raar ga vinden dat ik plots heuvels ;)heb. Ik heb eens naar je foto gekeken en bij mij is dat heel veel minder die voor situatie .Nog 2 nachtjes. Is toch spannend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Natje3:

@bettynoboop

Heb je nog Verdonk nog kunnen bereiken ? Indien ja, heeft hij jou kunnen helpen ?

Ik ben dus ook nog altijd aan het twijfelen tussen die 2 maten. En het verschil is maar 20cc. Maar ja, ik denk dat ik dat zo  raar ga vinden dat ik plots heuvels ;)heb. Ik heb eens naar je foto gekeken en bij mij is dat heel veel minder die voor situatie .Nog 2 nachtjes. Is toch spannend.

Ik heb Verdonck nog kunnen bereiken. Hij gaat me voor de operatie nog een keer goed doormeten en dan maken we de definitieve beslissing. Ik heb ook nog even een voorbeeld foto mee gestuurd. O.a. die van Lien hier op het forum. Groter wil ik niet. Misschien kan jij even bij Tinny kijken. Die kwam ook van een platte voorsituatie en die kon max 275cc volgens mij! Hoop dat je hier iets aan hebt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

@Elboobies

@bettynoboop

Succes morgen. Een grote verandering voor ons morgen. Hopelijk zie ik één van jullie. Groetjes

Jij ook he?!! Slaap lekker voor later! Wij gaan nog even heerlijk een hapje eten, en dan reizen we al af naar het zuiden van het land. Morgen een klein uurtje rijden. Ik ben benieuwd of we elkaar morgen rond deze tijd al op het forum gaan zien ;):D XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125   @bettynoboop   @Natje3

 

Hoi meiden, 

 

Ik ben vanavond op consult geweest.. Stephanie en Verdonck, beide zulke lieve en leuke mensen!  Gelukkig ben ik al niet zenuwachtig maar voor als je dat ben dan nemen zij dat wel van je weg. heel relaxed. Heel veel zin in morgen!! 

Ik had mijn keuze al op motiva maar het is geworden, 315 cc full high profile.

Echt zo leuk om het te passen en te zien. En te voelen natuurlijk! 

 

Ik overnacht al met mijn zusje in Kasterlee, 6 minuten afstamd. Zijn ook langs de kliniek gereden, ziet er al mooi uit zo van de buitenkant.

 

Morgen avond hebben we gewoon boobies :wub:!

 

Slaap lekker allemaal. Misschien tot morgen en anders allemaal veel succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Elboobies:

@Ellen125   @bettynoboop   @Natje3

 

Hoi meiden, 

 

Ik ben vanavond op consult geweest.. Stephanie en Verdonck, beide zulke lieve en leuke mensen!  Gelukkig ben ik al niet zenuwachtig maar voor als je dat ben dan nemen zij dat wel van je weg. heel relaxed. Heel veel zin in morgen!! 

Ik had mijn keuze al op motiva maar het is geworden, 315 cc full high profile.

Echt zo leuk om het te passen en te zien. En te voelen natuurlijk! 

 

Ik overnacht al met mijn zusje in Kasterlee, 6 minuten afstamd. Zijn ook langs de kliniek gereden, ziet er al mooi uit zo van de buitenkant.

 

Morgen avond hebben we gewoon boobies :wub:!

 

Slaap lekker allemaal. Misschien tot morgen en anders allemaal veel succes! 

Heerlijk dat jullie daar al zijn!! Fijne avond en wie weet tot morgen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.