Ga naar inhoud

Natje3 : 2 juni 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo, ik sta op het punt om een borstvergroting te doen. Ik heb nu een heel kleine A en wil een grote B. Ik ben naar zh geweest, prijs viel tegen 5000€. Nu zag ik prijsen van welness kliniek Genk rond de 3000€. Maar coupure in Gent zou voor mij dichter zijn. Maar daar vind ik geen prijzen van terug. Kan mij iemand een richtprijs geven aub en naar welke dokter ik best vraag ? Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 259
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi welkom op het forum !

Nou spannend dat je het toch gaat doen ! ik heb ook 5000e betaalt maar in een privé kliniek en omwille van speciale prothesen. 

Moet het in een ziekenhuis zijn? Hoezo deze voorkeur? 

Coupure Gent? Al eens de zoekbalk geprobeerd? Het zegt me niks, maar het zou geen kwaad kunnen er op consult te gaan? Nuja het wordt al moeilijk als je de pc's er niet kent.. 

 

Ik zelf ben bij Demeyere geweest, privé kliniek, ook in Gent :) Heel blij mee, hij gaat voor natuurlijk. Ik kom van een AA en had te weinig eigen weefsel dus heb ik de Natrelle  510 MX gekregen,

Anatomische prothesen met een dunne boven rand zodat het op de spier geplaatst kan worden zonder dat je de randen zou zien, ronde prothesen ging bij mij niet.

De Meyere werkt voornamelijk op de spier maar als het je wens zou zijn of als er echt geen mogelijkheid is doet hij ook tussen de spier. Hij werkt verder met de ronde prothesen van Mentor en zijn prijs is dan 3500e @Desert-Rose corrigeer me als ik weer mis ben :45: met die prijsverhoging slaag ik er soms naast :P 

 

Ik zou zeggen, lees je vooral in, en kijk wat je graag zelf wilt , wat jij graag verwacht, dames hun topics lezen... Wordt je soms al wat wijzer uit. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt. Ik wil alleen geen 5000€ geven als ik zie dat het al voor 3000€ ook kan. Ik wil natuurlijk dat het goed gedaan wordt en ik tevreden kan terug blijken. En aeker een dokter iq die ik kan vertrouwen.Ik dat dacht de coupure Gent ook een privé kliniek was. Nog eens een vraagje. Hoelang kan je niet werken bij een borstvergroting ? Waar krijg je geen zietebriefje waarschijnlijk dus verlof nemen daarvoor ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Natje3:

Bedankt. Ik wil alleen geen 5000€ geven als ik zie dat het al voor 3000€ ook kan. Ik wil natuurlijk dat het goed gedaan wordt en ik tevreden kan terug blijken. En aeker een dokter iq die ik kan vertrouwen.Ik dat dacht de coupure Gent ook een privé kliniek was. Nog eens een vraagje. Hoelang kan je niet werken bij een borstvergroting ? Waar krijg je geen zietebriefje waarschijnlijk dus verlof nemen daarvoor ?

 

Tsja liever duurkoop dan goedkoop?  Maar dit moet je voor jezelf uitmaken. En je zou eens kunnen bellen naar coupure gent? 

Goh wat voor werk doe je? En dan is het nog zo... Tussen de spier is meestal pijnlijker en je herstel duurt dan ook langer want ja.. Je wordt beperkt in je bewegingen. Ziekte briefje voor een operatie waar je zelf voor kiest? Nee helaas, verlof voor nemen. :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Natje3:

Tja zal nog eens goed moeten informeren. Ik werk als instrumentiste in operatie zaal. Zal wel 2 weken out zijn vrees ik. 

 

Oh cool! Leek mij altijd zo'n grave job :-D goh durf niet te zeggen of dat zwaar is enz.. Maar ik zou dit idd navragen daar waar je geopereerd zult worden :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,en welkom, 

 

Wij raden altijd aan om bij verschillende pc's een consult te plannen,aangezien iedere pc zijn of haar eigen werkwijze, adviezen etc heeft/geeft.

Maar ook moet jij je goed en vertrouwd voelen bij een arts, dus ik zou niet alles af laten hangen van afstand en/of prijs.

 

@Miss.S voor zover ik weet is het inderdaad 3500 bij DeMeyere.

 

Wil je naar Coupure, dan heb ik in het verleden wel een aantal topics voorbij zien komen over Dr. Tonnard, maar ik heb hier verder geen ervaring mee.

 

Wil je ook naar Verdonck dan kun je beter via zijn eigen kliniek gaan, Belgian Breast Clinic, daar is de nazorg beter dan in de Wellsness, en nazorg is ook heel erg belangrijk.

 

Dus meis,, beste wat je kunt doen, ga hier eens verschillende topics lezen over allerlei pc's en wat jou aanspreekt,bij die arts kun je dan een consult plannen.

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo,

Ik ben een mama van 3 kinderen (pubers al) Ik ben 43 jaar en overweeg een bv. Ik ben dus al niet zo jong meer voor een bv, maar ik ben het beu dat er mij geen één kleedje past, vulling in mijn bh moet steken,  kousen in mijn sport bh steek om toch iets van ronding te zien.

Ik heb op 6 mei een afspraak bij Dr. Verdonck.Ik heb al veel positieve reacties gelezen over hem en daarom heb ik bij hem een afspr gemaakt.

Ik heb nu een 75A of AA ik weet het eindelijk niet, want ik steek er altijd vulling in en koop dan een bh die erop gaat.

Ik zou graag een grote B, kleine C hebben, want ik ben een fanatieke loopster en zou niet graag rugklachten krijgen door dat ik teveel neem. 

Ik ben al eens bij pc geweest in mijn regio. Maar hij vroeg 5000euro en vond dat iets teveel, daarom afspr bij Dr. Verdonck. Ik ben een 1m69 en weeg 55kg. Hij gaf me de raad 300cc te nemen, wat denken jullie ? Nog een vraagje. Hoelang zou ik niet kunnen werken ? Ik werk als vk, maar ik zou maar 1 week verlof nemen daarvoor. Zou me dat lukken om dan al terug te werken ?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi welkom op die super leuke forum. 

 

Je bent toch helemaal niet oud met 43 jaar!!! Je bent nog een jonge godin :)  

 

Een 300 cc zal denk ik inderdaad op een volle C cup gaan komen. VK is een vrij intensieve baan, meestal heb je toch echt 2 weken herstel nodig. En daarna moet je nog 4 weken rekening houden met diverse beperkingen en je zal (vaak) nog niet geheel pijn vrij zijn. 

 

Maar misschien kan je lichte werkzaamheden uitoefenen? En kan je geen vakantie opnemen? Zodat je wat langer kan herstellen. 

 

Tevens moet je rekening houden dat Verdonck je een verband aanmeet die je 2 weken om dient te houden. 

 

Maar als ik je verhaal zo lees, zijn al deze hindernissen het meer dan waard om een vergroting te nemen. Het is echt heerlijk om borsten te hebben. 

 

Als je vragen hebt, stel ze gerust (over de ingreep etc). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo, 

Ik moet nog op consultatie bij Dr. Verdonck. Ik heb ook al de operatiedatum vastgelegd. Ik ken mezelf zou het anders blijven uitstellen. Nu heb ik een mail gekregen met informatie en ook dat ik een echo moet laten nemen van mijn borsten Moet ik daarvoor geen doketers briefje hebben ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg deze vraag inderdaad ook. Ik heb hierop een mail gestuurd met de vraag of deze echo noodzakelijk was. Ze gaven aan dat dit niet perse noodzakelijk is voor het (eerste) consult, maar dat het wel noodzakelijk is om een echo te hebben wil je de operatie laten uitvoeren. De pc kan je na het consult een doorverwijzing geven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Mijn datum voor een bv ligt eindelijk vast. 2 juni.  Ik moet wel nog op mijn eerste consultatie en dat bij Dr. Verdonck in BBC.

Zit wel met veel vragen, al veel gekeken op de site. 

Ik heb nu een A en zou graag een kleine c, grote b willen. Door zo al wat foto's bekeken hebben denk ik dat dit rond de 300cc is.

ik kan er natuurlijk volledig naast zitten,ook vragen zoals voor of achter de borstspier, anatomische of ronde.... enz.  pfff nog veel te bekijken.

Ik heb maar 8 dagen om te recuperen en dan al terug aan het werk. ik hoop dat dit lukt.

 

 


@best_boobie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Vk.. is dat verpleegkundige?
Als dat zo is, zou ik het ten zeerste afraden! Zeker tilwerkzaamheden zijn uit den boze als je een borstvergroting krijgt. Sorry dat ik zo met de deur in huis val trouwens...
Dr. Verdonck zet eigenlijk alleen ronde prothesen (en de ergonomix van Motiva, die iets meer gevormd zijn naar het anatomisch toe, maar zijn geen anatomische prothesen) en hij werkt altijd achter de spier.
Het aantal cc wordt bepaald aan de hand van je wens, maar zeker ook aan de hand van de breedte van je eigen borst. De breedte van de prothese moet namelijk bínnen je eigen borstbreedte passen, zodat je geen randen gaat zien :)

Is er echt geen mogelijkheid dat je langer vakantie op kunt nemen of misschien wat ziekteverlof? Zou anders alvast eens met Verdonck bellen, om te vragen wat hij hiervan vindt.. Dan weet je tenminste iets, niet?
Ik denk zelf dat het echt niet haalbaar is.. en ook niet verstandig.. Een borstvergroting is toch een echte operatie. Er worden twee grote wonden gemaakt in je borsten, die moeten herstellen (ook al zie je ze niet). Je spieren worden ingesneden, waardoor deze ook echt 6 weken nodig hebben om te herstellen.
Er zitten hechtingen in je borsten, waardoor je geen tilwerkzaamheden mag doen (net als bij andere operaties niet mag)
Ik zou er nog even goed over nadenken :) Het is toch een zwaardere ingreep dan je waarschijnlijk denkt ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, ik zie nu dat je op een operatiekamer werkt... Geen idee hoe dat zit met tilwerkzaamheden.... Even goed navragen bij Verdonck dus :)

Heb ook je twee topics even samengevoegd en je titel aangepast. Mocht er nog iets veranderen, dan horen we het wel :35:
Zelf mag je alle verdere updates gewoon in dit topic plaatsen, dan blijft het overzichtelijk voor jou en voor ons :) 

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie 

Bedankt. Zal misschien toch moeten kijken of ik nog wat meer zal kunnen thuis blijven. Oei, toch een beetje ontgoochelend dat Verdonk niet met anatomische werkt. Daar ging mijn voorkeur toch naar. Niets aan te doen. Bedankt voor de info. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Natje3:

@best_boobie 

Bedankt. Zal misschien toch moeten kijken of ik nog wat meer zal kunnen thuis blijven. Oei, toch een beetje ontgoochelend dat Verdonk niet met anatomische werkt. Daar ging mijn voorkeur toch naar. Niets aan te doen. Bedankt voor de info. 

De motiva ergonomix heeft er wel veel van weg, google maar eens, dan zie je wat ik bedoel :)

 

Ja zou idd wat langer vrij proberen te plannen, je herstelt maar 1 keer hè ;)

 

Oh, en als je iemand wil raggen,  moet je het idd zo doen als je deed, maar dan wel even de juiste naam uit het rijtje aanklikken. Er verschijnt onder wat je typt, namelijk een rijtje namen :)

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

 

ik zie dat je datum hebt laten vastleggen. Spannend! Ik ga 25 april nog een keer terug om te passen en dan 2 juni operatie. Hoefde het Stephanie nog niet vast te leggen, dus hopelijk kan die datum dan nog. Ik wilde eigenlijk de week ervoor maar dan werkt hij niet.

 

ik stond de 1e keer na 20min buiten, maar kort gepast en zo overdonderd dat ik dus nog maar een afspraak heb gemaakt en nu ook een lijstje met vragen en nu ga ik niet weg voordat ik wat opgeschreven heb :P

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend dat je de stap hebt gezet! Ik ben zelf door verdonck geopereerd (Motiva 315cc) en dat beviel me enorm. Ik zie dat je graag anatomische wou. Ikzelf wou ook een heel natuurlijk resultaat. Verdonck vertelde me dat als je een implantaat dual plane (tussen spier) plaatst, die spier het bovenste deel een beetje platdrukt, wat een beetje die druppel van een anatomische creëert. Ik koos ook voor Motiva omdat die natuurlijker zou vallen, ook als je op je rug of zij ligt. Ik ben nog herstellende dus bij mij kan je nog niets zien, maar bij vele andere hier wel. Verdonck schreef me een briefje voor arbeidsongeschiktheid voor 16 dagen. Ik weet niet hoe dat bij jou zit, maar ik ben dus op 'ziekenverlof' en moet mijn vakantiedagen hier niet voor opgeven :) (België). Hopelijk geraak je er uit en kan je er alsnog mee doorgaan! Hier oo het forum moet je maar eens 'vragenlijst' ingeven, dan vind je al enorm veel vragen die je zo kan meenemen naar een consult. Zonder die lijst stond ik ook met mijn mond vol tanden^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Natje3,

Ik heb ook voor Motiva gekozen 295cc heb een cup a/aa gehad (inmiddels:43:). Motiva valt heel erg natuurlijk en het is een softgel. Met dubbele shield voor de veiligheid. Dr Verdonck zal jou ook allemaal laten zien uiteraard. Hij werkt nog met Sebbin en Mentor. Sebbin en Motiva zijn meestal voor smalle borsten bedoeld, mentor is bekender maar ook breeder en stugger werd mij toen verteld. Een anatomische kan ook draien dat sprake me ook tegen omdat ik ook veel sport en loop (nu even afzien:wacko:) En idd wat @lien. zegt dat als half onder de spier komt een natuurlijke uitstraling geeft.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.