Ga naar inhoud

Natje3 : 2 juni 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 259
  • Created
  • Laatste Reactie
6 minuten geleden zei Natje3:

@Elske77

Bovenkleding aandoen lukt al goed. Maar dat haar in een staartje doen, dat niet. Ik heb de tipgebruikt van Ellen, maar dan ga ik toch weer met mijn armen boven mijn hoofd

Ja is lastig om het netjes te krijgen. Ik vraag morgen als ik moet werken mijn vriend maar :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gister nog contact gehad met Verdonck. Foto gestuurd hoe het eruit ziet.. had namelijk een heel klein plekje bij me tepel. Hij zegt dat dat de talg kleurtjes zijn. En vondmijn borstband te strak zitten dus die mocht ik losser maken.   hij zei ook " borstband zorgt ervoor dat ze op de plek blijven zitten ipv echt naar beneden duwen ; )

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Elske77:

Hurken en op 1 knie zitten met je hoofd ongeveer tussen je benen dan lukt het aantrekken van bovenkleding wel :-)

 

Mooi ik kan het inmiddels wel aankrijgen hoor nu ik al meer dan week po ben. Eerste dagen alleen niet, bang om iets verkeerd te doen. Gewoon eerst armen en dan hoofd, maar leuke bovenkleding is nu lastig met die borstband.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Natje3:

@Elboobies

Is je verband ook af van jou ? Weet jij wat we na die 2 weken moeten met die borstband ? Nog dag en nacht of enkel overdag ?

 

Nee mijn verband zit nog.. en dat blijft wel zitten tot donderdag:) Zit verder nog goed. Voel wel goed dat het verband nu " losser " gaat zitten qua ruimte. Bij jou ook? 

 

Borst band moet daarna ook als t goed is dag en nacht nog om. Samen met sport bh. Dat hoor ik donderdag wel en dan laat ik het je weten;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

@Sara236

@bettynoboop

@Elboobies

Verband is eraf. Sta nog te trillen. Voor mij is het zeer goed. Nu nog reactie van mijn man afwachten. Zie wel dat ene borst meer gezakt is dan andere. Ik durf er niet aankomen. Waardoor ik die klevers niet durf afhalen en draadjes niet kan verwijderen. 

Ik ga hier foto posten, want album maken lukt me niet.;) Tepels staan wel zeer puntig.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-6-2017 om 10:25 zei Natje3:

@Elboobies

Van die band heb ik geen last, dat verband zit wel goed strak. Ben juist eens toertje gaan fietsen. Dat gaat goed enkel op steentjes rijden en een heuveltje heeft wel last. Ik denk dat Nederland een beter fietsland is dan bij ons hier.

Wauw, dat fietsen vind ik al echt een dingetje...misschien omdat ik alleen een racefiets heb....durf het nog niet. Ziet er al goed uit zo, he? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

@Sara236

@bettynoboop

@Elboobies

Verband is eraf. Sta nog te trillen. Voor mij is het zeer goed. Nu nog reactie van mijn man afwachten. Zie wel dat ene borst meer gezakt is dan andere. Ik durf er niet aankomen. Waardoor ik die klevers niet durf afhalen en draadjes niet kan verwijderen. 

Ik ga hier foto posten, want album maken lukt me niet.;) Tepels staan wel zeer puntig.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Ziet er goed uit! 

Mijne zijn ook nog puntig. Maar je gaat je borsten zien veranderen. Ze lijken bij mij al ietsje lager te zitten dan zondagavond. 

 

Ik durfde er ook niet aan te zitten, maar het went! Is nu gewoon nog eventjes heel raar. Vanavond is het alweer anders :P 

Jij hebt die bh van de Hema? Welke maat heb jij gekocht?

 

Kreeg jij die lijmresten van die witte tape er goed af? Ik vond dat verschrikkelijk. Morgen om half 3 moet ik bij de huisarts zijn en doet de assistente de knoopjes afknippen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Elske77:

Wauw, dat fietsen vind ik al echt een dingetje...misschien omdat ik alleen een racefiets heb....durf het nog niet. Ziet er al goed uit zo, he? 

 

Dat durf ik ook niet, maar lijkt me niet heel verstandig. Om een rustig tempo mag je wandelen en fietsen. Maar sporten nog niet en dan lijkt mij op de racefiets wel riskant. Je hartslag gaat dan ook omhoog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

@Elske77

Ja is die van de Hema 75C de B was te klein. De C is vanboven een beetje ruim. Zal een groteB kleine C zijn dat ik heb.

De ene borst is.groter dan andere vind ik. 

Ik heb die lijmfesten met ether afgedaan. Was er direct af.

Ik durf ook nog niet op mijn koersfiets rijden. Ik ben mezelf zou weer meer doen dat ik mag en wil mijn genezing niet in gevaar brengen. Ik rij wel met mijn stadsfiets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

@Elske77

Ja is die van de Hema 75C de B was te klein. De C is vanboven een beetje ruim. Zal een groteB kleine C zijn dat ik heb.

De ene borst is.groter dan andere vind ik. 

Ik heb die lijmfesten met ether afgedaan. Was er direct af.

Ik durf ook nog niet op mijn koersfiets rijden. Ik ben mezelf zou weer meer doen dat ik mag en wil mijn genezing niet in gevaar brengen. Ik rij wel met mijn stadsfiets.

Ooh je borsten veranderen nog, dus je kunt wel op een 75C uitkomen. Waren je borsten voor de bv ook een beetje ongelijk? Bij mij was 1 borst ietsje groter maar was mij nooit echt opgevallen, alleen als ik eraan terug denk gaapte 1 kant altijd ietsje meer dan de ander. 

Ik heb het met een olie reiniger eraf gehaald. Nu allemaal puistjes bij mijn hals dus vraag me af of het daardoor komt. Wel nog afgedaan met een washandje namelijk. 

Gisteren heb ik een half uurtje wandeld na het avondeten. Ging best goed, alleen (van de hitte?) bultjes op mijn hals.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

Ze waren van mij ook verschillend. De ene iets groter dan ander.Ik had dat ook nog nooit gezien tot V. het me zei:D

Ik heb van die zweetpuistjes op mijn rug. Dat verband begon de laatste 2 dagen verschrikkelijk te jeuken. Ik heb wel al in de douche geweest. Ik zag dat het zo'n klevers zijn met plastiek dat op wonde ligt die tegen water kan. Ze liggen er nog op. Hangt nog veel gedroogd bloed op bij mij.

Misschien reactie van die olie en dan in de zon gaan wandelen dat je die bultjes hebt. Best daarmee uit de zon blijven tot ze weg zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Natje3:

@Ellen125

@Sara236

@bettynoboop

@Elboobies

Verband is eraf. Sta nog te trillen. Voor mij is het zeer goed. Nu nog reactie van mijn man afwachten. Zie wel dat ene borst meer gezakt is dan andere. Ik durf er niet aankomen. Waardoor ik die klevers niet durf afhalen en draadjes niet kan verwijderen. 

Ik ga hier foto posten, want album maken lukt me niet.;) Tepels staan wel zeer puntig.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

@Silkevc

Ik ga hier terug schrijven dan zie je de foto ook.

Ik.stond helemaal te trillen als ik verband afdeed. 

Ik lees dat jij  al op je rug terug slaapt. Daar verlang ik ook zo naar. Nu heb ik zeer veel pijn aan de rug als ik opsta. 

Succes met je laatste examens. Laat je eens weten hoe het was.

Geniet van je vakantie. 

Ben wel een beetje jarloers op jou. 3 maanden vakantie:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Natje3:

@Silkevc

Ik ga hier terug schrijven dan zie je de foto ook.

Ik.stond helemaal te trillen als ik verband afdeed. 

Ik lees dat jij  al op je rug terug slaapt. Daar verlang ik ook zo naar. Nu heb ik zeer veel pijn aan de rug als ik opsta. 

Succes met je laatste examens. Laat je eens weten hoe het was.

Geniet van je vakantie. 

Ben wel een beetje jarloers op jou. 3 maanden vakantie:D

@Jules83

@Inew

@Daantje89

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Natje3:

@Ellen125

@Sara236

@bettynoboop

@Elboobies

Verband is eraf. Sta nog te trillen. Voor mij is het zeer goed. Nu nog reactie van mijn man afwachten. Zie wel dat ene borst meer gezakt is dan andere. Ik durf er niet aankomen. Waardoor ik die klevers niet durf afhalen en draadjes niet kan verwijderen. 

Ik ga hier foto posten, want album maken lukt me niet.;) Tepels staan wel zeer puntig.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

 

Ziet er mooi uit hoor! Past goed bij je lichaam. Dat de ene borst wat sneller zakt is normaal;) Hierdoor lijkt de een ook groter als de ander. Maar we zijn ook nog maar 2 weken verder he. Komt goed;) In alle borsten zit een heel klein verschil. Haha net als jij wist ik het ook niet totdat Verdonck het vertelde. 

 

Ben benieuwd wat je man er van vind.

 

@Sara236   Hoe is het bij jou???:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Natje3:

@Silkevc

Ik ga hier terug schrijven dan zie je de foto ook.

Ik.stond helemaal te trillen als ik verband afdeed. 

Ik lees dat jij  al op je rug terug slaapt. Daar verlang ik ook zo naar. Nu heb ik zeer veel pijn aan de rug als ik opsta. 

Succes met je laatste examens. Laat je eens weten hoe het was.

Geniet van je vakantie. 

Ben wel een beetje jarloers op jou. 3 maanden vakantie:D

Hey @Natje3 Heerlijk dat je eindelijk van het verband verlost bent!!! Ik vind het er zo met bh echt mooi uitzien hoor!! Past goed bij je, en dat was ook jouw wens toch?!! Hopelijk krijg je snel een beetje meer vertrouwen in je lichaam en durf je er wat makkelijker mee om te gaan.

Ik sta ook al lekker onder de douche zonder die beha hoor, heerlijk! 

Ik zorg er wel voor dat de pleister zo min mogelijk vochtig worden!

Dat puntige heb ik hier vaker gelezen en die van mij worden ook steeds ronder!

 

Ik heb trouwens sinds een week echt onwijze last van een droge huis en enorm veel dorst, herkenbaar hier, of ben ik weer eens uitzondering op de regel??

M'n gezicht is wel vet nog steeds....

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Natje3:

@Ellen125

Ze waren van mij ook verschillend. De ene iets groter dan ander.Ik had dat ook nog nooit gezien tot V. het me zei:D

Ik heb van die zweetpuistjes op mijn rug. Dat verband begon de laatste 2 dagen verschrikkelijk te jeuken. Ik heb wel al in de douche geweest. Ik zag dat het zo'n klevers zijn met plastiek dat op wonde ligt die tegen water kan. Ze liggen er nog op. Hangt nog veel gedroogd bloed op bij mij.

Misschien reactie van die olie en dan in de zon gaan wandelen dat je die bultjes hebt. Best daarmee uit de zon blijven tot ze weg zijn.

 

Uitslag van het verband heb ik nog niet gehad. Ik wist niet dat die pleisters tegen water kunnen. Gisteren heb ik zitten op de badrand mijn benen geschoren en mijn vriend heeft mij toen gewassen met de sproeier. Te bang dat die pleisters nat zouden worden. 

Die pleisters zijn nog wit bij mij. Neem aan dat de assistente die pleister morgen met beleid eraf haalt. Alles is zo gevoelig en ben zo voorzichtig..

 

Ja dat leek mij ook verstandig. Hoop dat het geen zonneallergie is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei bettynoboop:

Ik heb trouwens sinds een week echt onwijze last van een droge huis en enorm veel dorst, herkenbaar hier, of ben ik weer eens uitzondering op de regel??

M'n gezicht is wel vet nog steeds....

 Me too..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.