Ga naar inhoud

Natje3 : 2 juni 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hey Natje, heb jij al foto's enzo klaar om mee te nemen?

Ik ben even bezig geweest om hier rond te snuffelen en heb dan ook foto's van mezelf genomen en nu ben ik meer dan overtuigd....

Heb ze online gezet. Maar ik moet ook nog afvallen dus niet naar de vetrollekes kijken :).

 

Ik schrik wel dat wat ik mooi vind toch meer een D cup dan een C cup is!

Benieuwd wat de Chirurg er van gaat vinden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 259
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik zou dat beter ook doen. Foto's meenemen als vb. Van mezelf durf ik niet echt. Ik ben zelfs beschaamd tegeover mijn man. Erg he. Ik weet het maar heb er zodanig complexen van. 

Zal bij jou mooi worden. Jij hebt al een mooie borst. Bij mij is er daar bijna niets. Ik denk dat die lifting zeer mooi zal worden. Succes. X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-4-2017 om 16:22 zei Natje3:

Hallo,

Mijn datum voor een bv ligt eindelijk vast. 2 juni.  Ik moet wel nog op mijn eerste consultatie en dat bij Dr. Verdonck in BBC.

Zit wel met veel vragen, al veel gekeken op de site. 

Ik heb nu een A en zou graag een kleine c, grote b willen. Door zo al wat foto's bekeken hebben denk ik dat dit rond de 300cc is.

ik kan er natuurlijk volledig naast zitten,ook vragen zoals voor of achter de borstspier, anatomische of ronde.... enz.  pfff nog veel te bekijken.

Ik heb maar 8 dagen om te recuperen en dan al terug aan het werk. ik hoop dat dit lukt.

 

 


@best_boobie

Hey @Natje3 wij zijn gezellig samen aan de beurt op 2 juni en ik ga ook voor een 2e keer op consultatie omdat ik toch nog wel het e.e.a. te vragen heb. Volgens mij werkt Verdonck alleen met ronde protheses. Wel van 3 verschillende merken, ook voor verschillende prijzen. Ik kies zelf voor de Motiva, want die voelde het fijnste aan. (Wel ook gelijk de duurste). Omdat Verdonck de ronde protheses meestel onder de spier plaatst krijg je toch een natuurlijk effect. 8 dagen lijkt me heel kort als ik hier zo de verhalen lees.... Ik ga er minimaal 2 weken voor uit trekken, en eventueel gewoon een maand als het eerder niet gaat. Ik ben zelfstandig dus dit kan ook gewoon.

Succes met je consultatie iig!!

 

Groetjes! :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bettynoboop

Ik zie dat je een 3D foto hebt. Zal zeer mooi zijn. Is wel leuk als je zoal kan zien hoe het zal worden. Doet hij dat zo ie zo of moet je dat vragen ? Moet je daar voor bij betalen ?

Ik heb hier al veel gelezen en bekeken en denk dat ik ook voor die motiva zal gaan. lees dat dit meest aanleunt aan anatomische en dat wilde ik wel echt.  Ik begin al uit te kijken naar mijn eerste consultatie, dat ik al eens iets meer weet.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Natje3:

@bettynoboop

Ik zie dat je een 3D foto hebt. Zal zeer mooi zijn. Is wel leuk als je zoal kan zien hoe het zal worden. Doet hij dat zo ie zo of moet je dat vragen ? Moet je daar voor bij betalen ?

Ik heb hier al veel gelezen en bekeken en denk dat ik ook voor die motiva zal gaan. lees dat dit meest aanleunt aan anatomische en dat wilde ik wel echt.  Ik begin al uit te kijken naar mijn eerste consultatie, dat ik al eens iets meer weet.

Groetjes

Ik heb die 3D zelf gemaakt via de website van de Bergman kliniek. In Tessenderloo heeft hij het niet over de 3D gehad.... Ik ga volgende week in Lichtaart nog een keertje passen! Wanneer heb jij je 1e consultatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Natje3:

@bettynoboop

6 mei. Mag beginnen komen. Is allemaal zolang wachten. Ben wel beetje bang. Hoe ik zelf het zal vinden, de pijn, de reacties. Ook omdat ik het nog maar aan 1 pers verteld heb en zo wil houden. 

Ja, wachten duurt altijd lang ;-) Ik ben ook het meest nieuwsgierig naar hoe het eruit gaat zien! Ik vertel het gewoon aan iedereen, net zo makkelijk, hoef ik het straks aan niemand uit te leggen. Ik zie het zelf ook echt als iets leuks wat ik prima met anderen wil delen! Ik heb hier al veel gelezen dat het bij de meesten niet zo opvalt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gisteren mijn eerste consult gehad bij Dr. Verdonck

Bij het passen had ik gedacht, dat zal rond de 300cc zijn. Ik kreeg 3 pas modellen. 

Het eerste vond ik te klein, 2 de ideaal, het derde twijfel. Het zou 235cc of 255cc zijn.

Ik ga voor motiva kiezen. ik ben vanboven fijn gebouwd en zal al moeten met de juiste bh borsten een beetje naar elkaar moeten duwen.

Mijn man vond 255cc echt ideaal, hij zegt dat ik zodanig gewoon ben dat alles plat is dat ik nog moet wennen dat er daar nu iets is. En hij heeft gelijk, ik ben dat niet gewoon en ben bang dat ik het moeilijk zal hebben met aanpassen aan plots rondingen op mijn lichaam. Hij heeft ook gelijk 255cc is niet te groot, bij mij is het ook het gedacht dat het niet de bedoeling is dat iedereen ziet dat ik een bv heb laten doen.

Zijn er ook personen die 235cc of 255cc hebben ? ik ben 1m69 en weeg 55 kg en heb een 75A. En zou ik eventueel naar foto's mogen kijken van 235cc of 255cc

Nu nog goed nadenken en uitkijken naar 2 juni.

Toch nog één puntje die hij zei waar ik eventjes moest slikken. dat mensen die fijn gebouwd zijn, meestal het meest pijn hebben. Slik, slik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

 

Ik zal even hier reageren.

Bij mijn 2e consult vroeg ik ernaar omdat ik heel benieuwd was. 255cc dacht ik ook echt niet groter en uiteindelijk toch 275cc gepast. Vind het ook heel vreemd je ziet overal veel meer cc en het lijkt heel weinig maar dat vond ik voor de spiegel helemaal niet. 

 

Oei zei hij dat echt??? Daar heb ik niks van gehoord :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

Het was omdat ik vroeg of het veel pijn deed achteraf. Hij zei dat het natuurlijk van persoon tot persoon afhangt. Maar dat hij hoort dat fijn gebouwde mensen soms meer pijn hebben. Maar Ellen, we moeten erdoor. Ik vind het nog fijn dat je zelfde dag geopereerd wordt. We zullen elkaar steunen ☺

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

Ik zie dat u ook sportief bent. 8 weken geen sport, ik had gehoopt op 6 weken maar zijn er 2 langer. Ik vroeg of ik niet op mijn rollen mocht fietsen. Ik dacht daar gebruik ik mijn bovenlichaam niet. Dat mag, maar op een laag tempo dat je hartslag niet verhoogt. 

En inderdaad 2 weken niet douchen. Maar ik zal heel braaf zijn en me aan de regels houden. Zal lastig zijn, maar alles voor het mooi eindreultaat en goede genezing. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei Natje3:

@Ellen125

Ik zie dat u ook sportief bent. 8 weken geen sport, ik had gehoopt op 6 weken maar zijn er 2 langer. Ik vroeg of ik niet op mijn rollen mocht fietsen. Ik dacht daar gebruik ik mijn bovenlichaam niet. Dat mag, maar op een laag tempo dat je hartslag niet verhoogt. 

En inderdaad 2 weken niet douchen. Maar ik zal heel braaf zijn en me aan de regels houden. Zal lastig zijn, maar alles voor het mooi eindreultaat en goede genezing. 

 

Ja klopt. Ik fitness 3-4x per week. En eigenlijk ook wielrennen met mijn vriend, maar ik ben een mooi weer fietser :P Nee stom he? Ik vroeg dat ook, maar ik mocht zelfs geen benen trainen. Alleen rustig lopen/fietsen.. Bij verdonck is alles 8 weken en bij anderen maar 6 dat vind ik ook heel vreemd. Vraag me af waarom dat zo is. 8 weken niet sporten, tot 8 weken sportbh + borstband.. 

 

Ik ga wel gewoon douchen maar dan zorgen dat verband niet nat wordt en ik alles onder mijn navel wel kan douchen. Vind dat zo smerig anders. en dan doe ik oksels enzo wel met een washandje. En mijn haren maar in de wasbak wassen met hulp. Ik ben heel benieuwd hoe we het gaan ervaren. Wel fijn dat we er nu een beetje samen naar toe kunnen leven en erna elkaar kunnen steunen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

Hmm ik denk dat de verleiding al groot zal.zijn na 6 weken. Ik ben een loopsger en tijd af en toe op mijn rollen voor mijn blessures onder controle te houden. Het fietsen buiten die ik ook enkel als het weer is om met korte broek en T-shirt te rijden. Douchen dat zal ik ook zo doen. Koop jij op voorhand een borstband ? Ik zou graag zo één hebben zoals Lien, maar weet niet als ik doe kan bestellen voor België. Staat niet echt op website.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Natje3:

@Ellen125

Hmm ik denk dat de verleiding al groot zal.zijn na 6 weken. Ik ben een loopsger en tijd af en toe op mijn rollen voor mijn blessures onder controle te houden. Het fietsen buiten die ik ook enkel als het weer is om met korte broek en T-shirt te rijden. Douchen dat zal ik ook zo doen. Koop jij op voorhand een borstband ? Ik zou graag zo één hebben zoals Lien, maar weet niet als ik doe kan bestellen voor België. Staat niet echt op website.

 

Ja dat heb ik dus ook. Mits alles goed gaat weet ik niet of ik dan nog zoveel stil kan gaan zitten. Ik wil mezelf echt niet in de vingers snijden voor die 2 weken. Maar ik vind het wel raar waarom Verdonck 8 weken aangeeft en de meeste andere chirurgen 6 weken. Hoop dat ik na die 6 weken toch wel weer rustig kan gaan opbouwen kwa intensiviteit..

 

Ik ga denk ik dezelfde borstband als Lien kopen. Klinkt wel ideaal een dunne die je niet goed duidelijk ziet als die van Verdonck. Misschien kun je contact opnemen ergens op de website of ze ook naar Belie verzenden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen125:

 

Ja dat heb ik dus ook. Mits alles goed gaat weet ik niet of ik dan nog zoveel stil kan gaan zitten. Ik wil mezelf echt niet in de vingers snijden voor die 2 weken. Maar ik vind het wel raar waarom Verdonck 8 weken aangeeft en de meeste andere chirurgen 6 weken. Hoop dat ik na die 6 weken toch wel weer rustig kan gaan opbouwen kwa intensiviteit..

 

Ik ga denk ik dezelfde borstband als Lien kopen. Klinkt wel ideaal een dunne die je niet goed duidelijk ziet als die van Verdonck. Misschien kun je contact opnemen ergens op de website of ze ook naar Belie verzenden?

@Ellen125 ik ben ook uit België! 3werkdagen en hij lag id bus :) van Verdonck mag je na enkele weken wel al wat fietsen/wandelen, maar niets intensief. Dus na vier weken wat lichte buik- en beenoefeningen kan niet zo veel kwaad denk ik? Lopen lijkt me met dat schokken wat gevaarlijker... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei lien.:

@Ellen125 ik ben ook uit België! 3werkdagen en hij lag id bus :) van Verdonck mag je na enkele weken wel al wat fietsen/wandelen, maar niets intensief. Dus na vier weken wat lichte buik- en beenoefeningen kan niet zo veel kwaad denk ik? Lopen lijkt me met dat schokken wat gevaarlijker... 

 

Oooh @Natje3 dan kun je de borstband gewoon bestellen! Ik mocht mijn hartslag niet verhogen zei Verdonck dus daar kan ik dan inderdaad wel op letten. Hardlopen doe ik niet, wielrennen wel. Misschien maar rustig naar de sportschool mits ik me goed voel en hartslag niet te hoog zal gaan.

 

Zodra ik me goed voel ben ik wel van plan om iedere dag een (korte) wandeling te maken al is het maar een rondje om het huis/de straat/de wijk/etc. Om een beetje actief te blijven en voor wat frisse lucht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Ellen125:

 

Oooh @Natje3 dan kun je de borstband gewoon bestellen! Ik mocht mijn hartslag niet verhogen zei Verdonck dus daar kan ik dan inderdaad wel op letten. Hardlopen doe ik niet, wielrennen wel. Misschien maar rustig naar de sportschool mits ik me goed voel en hartslag niet te hoog zal gaan.

 

Zodra ik me goed voel ben ik wel van plan om iedere dag een (korte) wandeling te maken al is het maar een rondje om het huis/de straat/de wijk/etc. Om een beetje actief te blijven en voor wat frisse lucht.

Dat had ik me ook voorgenomen, helaas raakte ik snel gehecht aan luie dagen haha. Maar ik was altijd al niet zo een sport freak :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

@lien.

Ik ga nog eens goed op die website moeten kijken. Ik vind dat niet terug om naar België te verzenden. 

Ellen. Ik ben sport verslaafd. Zal afkikken worden. Ik zal ook rustig opbouwen en hartslag in de gaten houden. Zal ook beginnen met rondjes te wandelen, alleen die ik dat niet zo graag. Maar alles voor een goede afloop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Natje3:

@Ellen125

@lien.

Ik ga nog eens goed op die website moeten kijken. Ik vind dat niet terug om naar België te verzenden. 

Ellen. Ik ben sport verslaafd. Zal afkikken worden. Ik zal ook rustig opbouwen en hartslag in de gaten houden. Zal ook beginnen met rondjes te wandelen, alleen die ik dat niet zo graag. Maar alles voor een goede afloop.

Als je op verzenden klikt zie je dat het l gevaar 5€ verzending is naar belgie. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Ellen125

Ja ik was er deze nacht constant aan het over nadenken. 

Ik had een mailtje gestuurd met de keuze van implantaat en ook vroeg ik nog eens over de 2 maten.

maar Stefanie zei enkel dat als ik groot wil ik de 255cc moet nemen. Ik denk dat ze mijn mailtje niet zo goed gelezen heeft, want ik zei juist dat ik niet te groot wil.:D

Maar ik ga voor de 255cc gaan. Die 20cc zal zoals je zegt niet het grote verschil maken.

Zou jij dat adres hebben van Lichtaart ? Ik zou dan al eens kunnen kijken hoeveel km het is van bij mij thuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Natje3

Zo heb ik ook gedacht, daarom ben ik voor de 275cc gegaan.

Volgens Verdonck ook nog hel natuurlijk en niet mijn max.

 

Ja heb ik opgezocht op de website van de delta clinic: http://www.beneclinic.be/

Kasterleesteenweg 95
2460 Kasterlee

 

Voor mij is het ongeveer een uur rijden. Ik moet via Eindhoven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125

Bedankt. Ik denk dat het 2 uurtjes rijden is. Mijn man kan niet mee en mijn nichtje voert mij. Zij ziet het niet zitten een rit door en terug in één keer. Dus ik ga eens kijken om in de buurt een korreltje te boeken zodat we do avond kunnen vertrekken. Daar zie ik wel tegenop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Natje3:

@Ellen125

Bedankt. Ik denk dat het 2 uurtjes rijden is. Mijn man kan niet mee en mijn nichtje voert mij. Zij ziet het niet zitten een rit door en terug in één keer. Dus ik ga eens kijken om in de buurt een korreltje te boeken zodat we do avond kunnen vertrekken. Daar zie ik wel tegenop.

 

Ooh waar kom jij vandaan dat jij 2 uur moet rijden? Hmm dat is dan wel vervelend inderdaad. Maar in verband met file misschien ook wel verstandig? Misschien dat je de ochtend dan wat minder stress hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.