Ga naar inhoud

mml : 3 juli 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei mml:

Jaa! Nog maar 3.5 week. Dat is echt niks meer.

Begint het voor jou als spannend te worden?

Bij mij nog niet echt, denk dat ik vanaf een week vantevoren het wel heel spannend ga vinden.

Maar voor nu ben ik vooral heeel erg klaar met de huidige situatie. Heb bij iedere outfit ook echt iets van 'ik wil dit nu niet aan want over 3 weken staat het veel beter'.

 

 

ja vind het best wel spannend, niet perse de operatie zelf maar voor de periode achteraf. het zal allemaal wat uitdokteren zijn hoe ik het allemaal ga doen met onze allerkleinste.

hij slaapt naast ons in zijn bedje en als hij sochtends wakker word neem ik hem vanuit mijn bed eruit en leg hem nog wat naast mij. dit zal voorlopig niet meer lukken. is nogal een mamas kindje, dus dat baart me wat zorgen maar voor alles is een oplossing.en gelukkig heb ik een goed ventje aan mijn zijde die in de startblokken staat om me te helpen ;)

 

en van die kleding is zooooo herkenbaar :P liep verleden week nog langs men favoriete lingeriewinkel en dacht neeeeeee......NOG niet ;)

het zal afzien zijn maar hopelijk erna lekker genieten van onze killer body haha

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie
16 uur geleden zei Alyssa:

Ha @mml, inderdaad schijt hebben aan wat anderen zeggen. Ik vind het ook raar, want ik zal het uit mezelf tegen mensen moeten zeggen (werkgever), maar mensen die er serieus naar gaan vragen (dus geen dronken apen in de kroeg) krijgen ook een serieus antwoord terug. Niks om ons voor te schamen toch? Straks ben je toch zo trots op je boobies dat je ze waarschijnlijk aan iedereen wilt laten zien haha.

Ik krijg ook 390 cc bij dr Straten! Ben eigenlijk wel benieuwd naar je voorsituatie. Heb je ook foto's van een passessie? Geniet van alle voorpret :P 

Ik heb de luxe dat ik mijn klas een jaar niet zie ivm stage, en ik heb net een nieuwe baan waar ze helemaal enthousiast zijn over mijn plannen haha.

Ik heb geen foto's, maar ik ben momenteel zo goed als plat. Beugelbh's in maat AA staan nog te bol om te kunnen vullen. Moet het nu dus nog van eenvoudige padded bh's hebben. Maar ik sta sinds 2 weken op een lingerie afdeling op het werk en het is net een snoepwinkel haha (:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei JESSICAD:

 

ja vind het best wel spannend, niet perse de operatie zelf maar voor de periode achteraf. het zal allemaal wat uitdokteren zijn hoe ik het allemaal ga doen met onze allerkleinste.

hij slaapt naast ons in zijn bedje en als hij sochtends wakker word neem ik hem vanuit mijn bed eruit en leg hem nog wat naast mij. dit zal voorlopig niet meer lukken. is nogal een mamas kindje, dus dat baart me wat zorgen maar voor alles is een oplossing.en gelukkig heb ik een goed ventje aan mijn zijde die in de startblokken staat om me te helpen ;)

 

en van die kleding is zooooo herkenbaar :P liep verleden week nog langs men favoriete lingeriewinkel en dacht neeeeeee......NOG niet ;)

het zal afzien zijn maar hopelijk erna lekker genieten van onze killer body haha

 

Ah ja, dat is inderdaad wel een ander verhaal. Ik hoef enkel voor mezelf te zorgen :P

Maar wat fijn, gaat jullie als top team van twee vast wel lukken (: Het is ook maar een korte periode waarin je je echt moet aanpassen, na een paar weken zul je al steeds meer weer kunnen oppakken.

 

Ik heb mijn zomervakantie zojuist gepland voor 6,5 week na mijn operatie. Dan mag ik weer normale BH's aan enzo, en dan ga ik met een lege koffer heen en een volgeshopte koffer terug :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh ik zit nu ook al bij Hunkemöller op de site naar leuke beha's te kijken hihi! Het lijkt me zo raar! Als ik nu wel eens in de Hunkemöller kom of nieuwe beha's moet kopen, word ik eigenlijk al zo depressief, het is echt best wel sneu! En dan kun je gewoon beha's kopen die PASSEN! En er MOOI uit zien bij jou! Dat wordt genieten! Wel weer een nieuwe uitgavenpost haha, nu koop ik echt alleen beha's als het écht heel erg nodig is. Over een maand heb je je nieuwe borsten al, hoe fijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

haii, 

Onze situatie is volgens mij wel vergelijkbaar, ben ook 20 en studeer nog, bijna plat. Frans adviseerde mij ook 390 cc, anatomisch.

Ik ben laatst ook bij frans straten geweest, ik dacht ook lekker makkelijk om de hoek. Maar na de operatiedatum gepland te hebben, vertelde ze opeens dat ze operaties in zeist gaan doen vanaf juli. Ben je hier ook van op de hoogte? Dit is namelijk best wel een reden voor mij om te twijfelen of ik wel zo ver wil reizen. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Caitlyn ik was gisteren bij ze op gesprek. Ze zeiden tegen mij Zeist of Arnhem. Is het bij jou al zeker weten in Zeist dan?

 

 De nazorg is gelukkig nog wel in Groesbeek. Dan is eenmalig zo'n ritje het toch wel waard. Heb je straks hele mooi boobs! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Caitlyn:

haii, 

Onze situatie is volgens mij wel vergelijkbaar, ben ook 20 en studeer nog, bijna plat. Frans adviseerde mij ook 390 cc, anatomisch.

Ik ben laatst ook bij frans straten geweest, ik dacht ook lekker makkelijk om de hoek. Maar na de operatiedatum gepland te hebben, vertelde ze opeens dat ze operaties in zeist gaan doen vanaf juli. Ben je hier ook van op de hoogte? Dit is namelijk best wel een reden voor mij om te twijfelen of ik wel zo ver wil reizen. 

 

 

 

K hoop van niet.  Ik kom van hoogstraten  net naast zundert. Word een lange rit dan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt nog mee. Ook een uur rijden zie ik. Maar ga toch een mailtje sturen. Even horen hoe dit zit en of dit ook een ziekenhuis is? Net daarom voelde ik me meer op men gemak dan zon privé kliniek. Ik plan alles en als dit veranderd moet ik echt even kunnen aanpassen (neurotische trekjes? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei JESSICAD:

Valt nog mee. Ook een uur rijden zie ik. Maar ga toch een mailtje sturen. Even horen hoe dit zit en of dit ook een ziekenhuis is? Net daarom voelde ik me meer op men gemak dan zon privé kliniek. Ik plan alles en als dit veranderd moet ik echt even kunnen aanpassen (neurotische trekjes? :P

 

Haha autistische trekjes? :P Grapje, herkenbaar. Laat maar ff weten als je meer weet! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yaanaa arnhem heb ik niks over gehoord. 

Ja dat is ook wel, maar ik twijfel erg tussen 2 klinieken. Heb een goed gevoel bij beide.

Een vriendin is na de narcose erg ziek geweest, tot 11 uur in de kliniek moeten blijven terwijl iedereen om 5 uur naar huis mocht. Nog getwijfeld of ze naar het ziekenhuis moest. en ik ben daar meestal ook wel gevoelig voor. Dus als ik dan moet kiezen tussen anderhalf uur rijden of 20 minuten, dan ga ik denk ik toch eerder voor diegene die dichterbij is. 

Maar dat is een keuze die iedereen voor zichzelf moet maken. Maar het is wel fijn als ze iedereen ervan op de hoogte brengen die een operatie gepland heeft. Wat volgens mij nog niet gedaan is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei JESSICAD:

Valt nog mee. Ook een uur rijden zie ik. Maar ga toch een mailtje sturen. Even horen hoe dit zit en of dit ook een ziekenhuis is? Net daarom voelde ik me meer op men gemak dan zon privé kliniek. Ik plan alles en als dit veranderd moet ik echt even kunnen aanpassen (neurotische trekjes? :P

 

Maar wat je denkt is eigenlijk fout. Heyendael zit wel in het gebouw van radboud, maar ze huren gewoon wat kamers daar. Maar verder staan ze er helemaal los van is mij verteld. De locatie waar ze nu zitten gaan ze ook weg, blijven wel in de buurt. Dus eigenlijk is het ook gewoon een privé kliniek, maar toevallig in dat gebouw.

 

Tanné (zo heet ze volgens mij) vertelde mij dat de consulten en controles in groesbeek blijven. Operaties worden uitgevoerd in zeist. Hier hadden ze dan ook de nieuwste apparatuur. Ze wist nog niet de exacte datum, maar het zou vanaf begin juli zijn dat ze naar Zeist gaan.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achzo!! Zal eens contact opnemen met tanne. Maar zal iets voor maandag zijn. 

Zolang ik na de operatie maar een aparte kamer heb is het goed. Ze zullen al zeker niet nr een slechtere locatie gaan. Maar wil wel eerst even kunnen checken waar we terecht komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-6-2017 om 20:46 zei Caitlyn:

haii, 

Onze situatie is volgens mij wel vergelijkbaar, ben ook 20 en studeer nog, bijna plat. Frans adviseerde mij ook 390 cc, anatomisch.

Ik ben laatst ook bij frans straten geweest, ik dacht ook lekker makkelijk om de hoek. Maar na de operatiedatum gepland te hebben, vertelde ze opeens dat ze operaties in zeist gaan doen vanaf juli. Ben je hier ook van op de hoogte? Dit is namelijk best wel een reden voor mij om te twijfelen of ik wel zo ver wil reizen. 

 

 

 

O, daar heb ik niks van vernomen. Ik ga er dan van uit dat dat pas van toepassing is met nu nog te plannen operaties en dat de onlangs al geplande operaties nog gewoon plaatsvinden in Groesbeek. Op zo'n infoformulier dat ik heb staat inderdaad al in welk gebouw bij Dekkerwald ik moet zijn.

@JESSICAD heb jij al contact gehad en meer vernomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat btw niet gewoon vanwege de vakantieperiode? Er staat me iets bij van dat ik er nog mooi op tijd bij was omdat ze in de zomervakantie geen operaties uitvoeren. Misschien heeft dat te maken met de vakantieroosters bij Dekkerswald en kunnen ze in de vakantieperiode wel in zeist terecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had vandaag een gemiste oproep van tanne, ik bel haar morgen terug. zo kon ze me alles uitleggen.

er zal idd wel een goede reden zijn maar als het zo is mogen ze wel verwittigen natuurlijk. nog 3 weken, stel dat je pas een week voordien hoort dat je elders mag aanmelden, dat vind ik dan ook weer niet kunnen. maar mss is het allemaal niets. ik hou je zeker op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei mml:

Is dat btw niet gewoon vanwege de vakantieperiode? Er staat me iets bij van dat ik er nog mooi op tijd bij was omdat ze in de zomervakantie geen operaties uitvoeren. Misschien heeft dat te maken met de vakantieroosters bij Dekkerswald en kunnen ze in de vakantieperiode wel in zeist terecht.

 

Nee ze bedoelen waarschijnlijk met de vakantieperiode dat Frans zelf op vakantie is, en aangezien hij de enige chirurg is, worden er dus ook geen operaties uitgevoerd.

Mij is in ieder geval verteld dat ze vanaf juli de operaties in zeist gaan uitvoeren, geen precieze datum, die wist ze nog niet. Maar het was al wel rond.

Ben benieuwd wat tanne morgen verteld, hoop dat ze nu wat meer duidelijkheid kan geven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei JESSICAD:

ik had vandaag een gemiste oproep van tanne, ik bel haar morgen terug. zo kon ze me alles uitleggen.

er zal idd wel een goede reden zijn maar als het zo is mogen ze wel verwittigen natuurlijk. nog 3 weken, stel dat je pas een week voordien hoort dat je elders mag aanmelden, dat vind ik dan ook weer niet kunnen. maar mss is het allemaal niets. ik hou je zeker op de hoogte

 

Als ze er nu pas mee komen terwijl je er zelf om gaat vragen zou dat inderdaad niet oké zijn.

Maar ook op de website staat nog steeds Dekkerswald, dus ik denk echt niet dat het op ons van toepassing is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mml ja heb tanne gehoord. wij worden dus geopereerd in zeist. 5 dagen voor onze operatie krijgen we nog het juiste adres etc doorgemaild. voor de rest blijft alles hetzelfde, enkel dat het daar niet nodig is een hele dag te blijven. dus naargelang hoe goed je het lichamelijk doet mag je sneller weer naar huis.

nacontroles of eventuele complicaties zijn altijd te behandelen in groesbeek.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei JESSICAD:

@mml ja heb tanne gehoord. wij worden dus geopereerd in zeist. 5 dagen voor onze operatie krijgen we nog het juiste adres etc doorgemaild. voor de rest blijft alles hetzelfde, enkel dat het daar niet nodig is een hele dag te blijven. dus naargelang hoe goed je het lichamelijk doet mag je sneller weer naar huis.

nacontroles of eventuele complicaties zijn altijd te behandelen in groesbeek.

 

 

Damn, hier baal ik wel even van. Had het wel netjes gevonden als ze me dat hadden laten weten voordat ik vorige week mijn betaling heb gedaan. Natuurlijk ga ik wel, maar het is het principe en dat ik nu ook ineens zo'n eind moet rijden. Zonder dit forum had ik het dus maar 5 dagen vantevoren geweten :/

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Caitlyn:


@mml @JESSICAD Blijf het raar vinden dat ze dit niet naar jullie gecommuniceerd hebben, niet zo netjes. Maar gelukkig is er nu wel duidelijkheid voor jullie beide.

Ik heb zo net gebeld. Ze zijn aan het uitbreiden en waarom om die reden op zoek naar een nieuwe locatie. En ze waren er nog niet aan toegekomen om iedereen te bereiken. Maar waar mijn ma me eerst zou brengen en halen moet ze nu mooi een dagje mee haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi allemaal, ik lees hier even mee, ik zal 26 juni door Dr. Straten geopereerd worden :D

Welke krijgen jullie? Ik ga 345 cc anatomisch krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sky__1:

Hi allemaal, ik lees hier even mee, ik zal 26 juni door Dr. Straten geopereerd worden :D

Welke krijgen jullie? Ik ga 345 cc anatomisch krijgen

Ooo spannend. Dat is al bijna!

Ik krijg 390cc anatomisch high profile (: 

Kijk je er al naar uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.