Ga naar inhoud

mml : 3 juli 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

@mml ja ik kijk er heel erg naar uit, kan niet wachten! :D

Inmiddels ben ik ook een beetje gaan twijfelen over 390 cc... dus ik denk dat ik daar nog even over ga bellen.

Wat is jou voorsituatie? En heb je toevallig ook een foto?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

Weten jullie ook of t de gehele vakantie periode is in Zeist? Of voor een aantal weken? Of heb ik nu t antwoord over t hoofd gelezen..

Ik heb morgen mijn eerste consult bij van straten :D

 

@ sky wat spannend je bent al bijna aan de beurt.. 

@mml jij ook bijna spannend hoor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sky__1 Je kan altijd nog een keertje passen. Hij heeft tegen mij echt gezegd dat kleiner zonde zou zijn maar dat hij als hij mij was niet groter dan 390cc zou gaan omdat dat goed bij mijn lichaam zou passen. Ik ga wel bewust voor de high profile omdat ik wel een mooi decolleté wil.

Ik heb geen foto's van mijn voorsituatie, omdat ik daar nu eenmaal enorm onzeker over ben haha. Ik ben echt zo goed als plat, en het mini beetje vet dat er zit vormt zich samen met de tepels meer in een puntje dan dat het mooi verdeeld is. Met een shirtje aan ben ik gewoon plat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei mml:

@Sky__1 Je kan altijd nog een keertje passen. Hij heeft tegen mij echt gezegd dat kleiner zonde zou zijn maar dat hij als hij mij was niet groter dan 390cc zou gaan omdat dat goed bij mijn lichaam zou passen. Ik ga wel bewust voor de high profile omdat ik wel een mooi decolleté wil.

Ik heb geen foto's van mijn voorsituatie, omdat ik daar nu eenmaal enorm onzeker over ben haha. Ik ben echt zo goed als plat, en het mini beetje vet dat er zit vormt zich samen met de tepels meer in een puntje dan dat het mooi verdeeld is. Met een shirtje aan ben ik gewoon plat.

Dat snap ik, welke omvang heb je? Om even een vergelijkbaar beeld te krijgen :)

Op mijn factuur staat Cohesive III Medium Height High Projection, is dat dan dezelfde als bij jou? Ik weet het eigenlijk niet zo goed meer :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sky__1 In mijn eigen BHs 70, omdat ze snel uitlubberen. Ik moest een 75C halen qua sportbh maar die zat oncomfortabel strak dus daar heb ik u een 80B in. Dus gemiddeld 75 denk ik haha (:

 

En jep, Cohesive III Medium Height High Projection 390cc (:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mml vind ook dat ze snel uitlubberen indd en ik heb ook qua omvang 70

Moest je zelf een sportbh halen? Voor mij zorgen ze dat er twee klaar liggen op de dag van de operatie en kijken ze welke het beste past, die neem ik dan en krijg ik de factuur voor.

 

Ohja dan krijgen we in ieder geval dezelfde! Alleen tot nu toe heb ik het op 345 cc staan maar ik heb gisteren gebeld en ze gaan ook 390 cc voor me klaar leggen, kan ik op de dag van de operatie nog even een keer kijken :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Sky__1:

@mml vind ook dat ze snel uitlubberen indd en ik heb ook qua omvang 70

Moest je zelf een sportbh halen? Voor mij zorgen ze dat er twee klaar liggen op de dag van de operatie en kijken ze welke het beste past, die neem ik dan en krijg ik de factuur voor.

 

Ohja dan krijgen we in ieder geval dezelfde! Alleen tot nu toe heb ik het op 345 cc staan maar ik heb gisteren gebeld en ze gaan ook 390 cc voor me klaar leggen, kan ik op de dag van de operatie nog even een keer kijken :D

 

Ik heb hem zelf aan moeten schaffen ja. Gewoon bij de Triumph winkel gehaald. 

Oke! Ben benieuwd waar je uiteindelijk voor gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag maar even langs het werk gegaan. Heb sinds begin deze maand een nieuwe baan, en tijdens het sollicitatiegesprek afgesproken dat ik 2 weken na de operatie weer rustig op zou gaan bouwen. Krijg ik dus afgelopen zondag het nieuwe rooster, sta ik meteen de hele week full-time ingepland. Ja dat gaan we dus niet doen hè. Gelukkig vond de filiaalmanager het inderdaad ook geen goed plan en heeft direct staan strepen. Werk nu de eerste week 23 uur, en dat moet lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei JESSICAD:

@mml hey meid, het is dan eindelijk bijna zo ver!! ik wil je al veel succes toewensen voor morgen!!!!! knuff

 

Ik vind het zo vreemd haha, helemaal niet het idee dat het morgen al zo ver is. Maar jij ook heel veel succes, ik ben benieuwd naar je verhaal na morgen. ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei jeda:

En hoe is het gegaan gister? Hoe voel je je? 

De spanning voor de operatie viel mee, maar alles erna valt me tot nu toe tegen. Maar ik leef nog.

Ik zal zo even een verslagje typen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Operatieverslag 3 juli 2017 - 390CC anatomisch

 

Gisteren was het dus zo ver, mijn operatie. Vanaf 2 weken van tevoren is mijn brein en lichaam op survivalmodus gegaan en heb ik totaal geen emoties gevoeld; geen spanning en geen blijdschap. Gisteren was de spanning er nog steeds niet, op de OK lag ik nog even grapjes te maken.


Zodra ik bijkwam ging het al direct niet zo lekker. Ik had enorm veel pijn, en ze zijn direct pijnstilling via het infuus gaan regelen. Na een tijdje mocht ik toch naar de volgende ruimte omdat ze vonden dat het goed zou zijn als mijn moeder er bij kon. Dat hielp mentaal inderdaad een hoop, maar de pijn bleef.

Na een tijdje mocht ik voorzichtig gaan staan om naar de wc te gaan en toen werd ik direct licht in mijn hoofd, alles er uit gegooid. Moest dus toch weer liggen ondanks dat ik zo nodig moest plassen. Omdat de misselijkheid waarschijnlijk door de pijn kwam kreeg ik ook nog een pilletje morfine.

 

Een uurtje later mocht ik aankleden, naar de wc en even later eindelijk naar huis. Thuis heb ik wat gegeten en dit er direct weer uitgegooid, maar qua pijn was de avond goed te doen.

 

De nacht was een ander verhaal, wat vreselijk zeg. Ik kon niet te plat liggen want dat deed pijn en dan moesten mijn ouders me weer overeind helpen, maar rechtop was ook niet heel erg fijn. Slecht geslapen dus.

Op dit moment doet alles 2x zoveel pijn dan gisterenavond, heb ik last van mijn rug en last van mijn buik door de medicijnen.

 

Op dit moment weet ik dus echt niet hoe ik de dag/week door ga komen. Voor nu neem ik iedere 10 minuten een andere houden aan en probeer ik zo nu en dan te lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nw boobs! Je verslagje is heel herkenbaar.. Ik had ook heel veel pijn en ik las steeds op het forum: 'het wordt beter..' en ik kon het bijna niet geloven, zoveel pijn had ik in de eerste dagen. Maar vandaag ben ik 5 dagen po en écht, hou vol!! Het wordt beter :) Probeer veel te rusten, goed je medicijnen in te nemen en je lekker te laten verwennen. Dan komt het goed! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat vervelend dat je er ook zo beroerd van word... ooo ik hoop echt voor je dat de pijnstillers straks goed zijn werk gaan doen en t een beetje uit te houden is voor je.. de nachten ja die lijken me ook verschrikkelijk duren ook zo ongelofelijk lang als t slapen niet wil :79:.. 

 

maar idd zoals iedereen steeds zegt t word beter dat maar goed in je achterhoofd houden.. alhoewel je daar op dit moment even niks aan hebt :(..

 

maar het ergste heb je gehad en alle bikini's en kleren staan straks een keer zo mooi!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei juni17:

Gefeliciteerd met je nw boobs! Je verslagje is heel herkenbaar.. Ik had ook heel veel pijn en ik las steeds op het forum: 'het wordt beter..' en ik kon het bijna niet geloven, zoveel pijn had ik in de eerste dagen. Maar vandaag ben ik 5 dagen po en écht, hou vol!! Het wordt beter :) Probeer veel te rusten, goed je medicijnen in te nemen en je lekker te laten verwennen. Dan komt het goed! xx

Dankjewel voor je reactie. Fijn om te horen dat het met jou nu beter gaat. Die medicijnen neem ik zeker in, wil geen risico lopen om nog meer pijn te krijgen. 

Helaas moeten mijn ouders gewoon werken dus ik sta er overdags alleen voor. Maar alles staat op een fijne hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei jeda:

Jeetje wat vervelend dat je er ook zo beroerd van word... ooo ik hoop echt voor je dat de pijnstillers straks goed zijn werk gaan doen en t een beetje uit te houden is voor je.. de nachten ja die lijken me ook verschrikkelijk duren ook zo ongelofelijk lang als t slapen niet wil :79:.. 

 

maar idd zoals iedereen steeds zegt t word beter dat maar goed in je achterhoofd houden.. alhoewel je daar op dit moment even niks aan hebt :(..

 

maar het ergste heb je gehad en alle bikini's en kleren staan straks een keer zo mooi!!! 

 

Jaa valt me tegen haha, had het liever makkelijk gehad. Maar het is niet anders. Probeer de dagen uur voor uur door te komen, en ik zie graag snel verbetering tegemoed. 

 

Hahaha ik moet het nog even gaan zien. Voel me nu een beroerde kameel xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jij was dus het meisje naast me. Zag al dat je last had. Had compassie met je.

Ik vind de medicatie weinig zijn werk doen eerlijk gezegd.  Heb aan best boobie een nieuw medicatie schema gevraagd.

Its a living hell nu pfff.

 

En jij stáát er helemáál alleen voor overdag?! Wel hoedje af hoor. Ik geraak wel recht zonder hulp maar gemakkelijk is het niet. Deze ochtend even in de zetel gezeten,ziek geworden en nu weer in bed. Wou me graag douchen vandaag maar denk het toch een dagje uit te stellen brrrr.

 

Beterschap!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.