Ga naar inhoud

mml : 3 juli 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

17 minuten geleden zei JESSICAD:

Oh jij was dus het meisje naast me. Zag al dat je last had. Had compassie met je.

Ik vind de medicatie weinig zijn werk doen eerlijk gezegd.  Heb aan best boobie een nieuw medicatie schema gevraagd.

Its a living hell nu pfff.

 

En jij stáát er helemáál alleen voor overdag?! Wel hoedje af hoor. Ik geraak wel recht zonder hulp maar gemakkelijk is het niet. Deze ochtend even in de zetel gezeten,ziek geworden en nu weer in bed. Wou me graag douchen vandaag maar denk het toch een dagje uit te stellen brrrr.

 

Beterschap!

 

 

Ja ik krijg dus enorme buikpijn van de medicijnen. Vandaag gaat mama even kijken voor maagbeschermers. 

En jep, voor anderen gaat het leven ook gewoon door. En ik kan toch niet veel. 

 

Plat liggen doe ik niet. Dan kom ik niet meer overeind. Dus nu vooral op de bank zitten. Ja het liefste douche ik ook een week niet hahaha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

@mml beroerde kameel hoe kom je erop haha... ga er lichtelijk tegen op zien nu :wacko: maandag maar goed ik wil ooo mooie boobies dus ja werd vroeger ook altijd gezegd als je een vlecht in wou en t deed zeer.. "wie mooi wil zijn moet pijn lijden"... bij dit dus heel letterlijk maar goed..

 

hoop echt dat het beroerde snel weg gaat voor je zodat je ook wat aan de medicatie hebt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei jeda:

@mml beroerde kameel hoe kom je erop haha... ga er lichtelijk tegen op zien nu :wacko: maandag maar goed ik wil ooo mooie boobies dus ja werd vroeger ook altijd gezegd als je een vlecht in wou en t deed zeer.. "wie mooi wil zijn moet pijn lijden"... bij dit dus heel letterlijk maar goed..

 

hoop echt dat het beroerde snel weg gaat voor je zodat je ook wat aan de medicatie hebt. 

Wellicht gaat het jou een stuk beter af! Beste wat je kan doen is het gewoon over je heen laten komen. 

 

Hahah heeel letterlijk ja

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei mml:

Wellicht gaat het jou een stuk beter af! Beste wat je kan doen is het gewoon over je heen laten komen. 

 

Hahah heeel letterlijk ja

 

Ja nou ik ga van het ergste uit geloof ik maar.. we zien t wel. Dan zijn jullie alweer een weekje po :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei mml:

Dankjewel voor je reactie. Fijn om te horen dat het met jou nu beter gaat. Die medicijnen neem ik zeker in, wil geen risico lopen om nog meer pijn te krijgen. 

Helaas moeten mijn ouders gewoon werken dus ik sta er overdags alleen voor. Maar alles staat op een fijne hoogte

Ohh respect hoor, dat je 't zelf doet! Maar gelukkig ben je goed voorbereid en kan je lekker rustig aandoen vandaag :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vannacht wel iets beter geslapen, maar doordat ik niet in foetushouding op mijn zij kan slapen slaap ik niet zo vast. Nu dus nogsteeds erg moe. Net even een half uurtje op de bank gelegen en daarna met veel moeite weer overeind gekomen.

 

Het lastigste nu vind ik dat ik totaal niet blij kan zijn met mijn borsten zoals ze nu zijn, dat komt denk ik pas wanneer ze al een eindje ingedaald zijn en er daadwerkelijk als borsten uit beginnen te zien ipv twee puntige toeters. Dus nu ben ik puur aan het focussen op mijn lichamelijke gevoel en negeer ik die twee dames vooral.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei mml:

Vannacht wel iets beter geslapen, maar doordat ik niet in foetushouding op mijn zij kan slapen slaap ik niet zo vast. Nu dus nogsteeds erg moe. Net even een half uurtje op de bank gelegen en daarna met veel moeite weer overeind gekomen.

 

Het lastigste nu vind ik dat ik totaal niet blij kan zijn met mijn borsten zoals ze nu zijn, dat komt denk ik pas wanneer ze al een eindje ingedaald zijn en er daadwerkelijk als borsten uit beginnen te zien ipv twee puntige toeters. Dus nu ben ik puur aan het focussen op mijn lichamelijke gevoel en negeer ik die twee dames vooral.

 

 

Oh herkenbaar!!! Doet er ook geen goed aan als je partner zegt dat ze echt lelijk zijn. Zit weeral te janken. Ik zeg ze gaan nog dalen...hij zei ik hoop het want het zijn net 2 trechters nu. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super herkenbaar.. ook ik vind ze niet mooi..Voel me vandaag alwel een stuk beter, dat is dan wel positief!! Ook heb ik mijn vriend een andere bh laten halen.. ik draag nu de anita active! Heb hier wel even over gebeld met heyendael.. dit was goed,  als ik dit prettiger vond zitten. Pluspunt van de Anita is dat ik daar geen punttieten in heb! Mml volgens mij heb ik jou moeder gesproken in de wachtkamer.. iig fijn herstel gewenst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei D.s:

Super herkenbaar.. ook ik vind ze niet mooi..Voel me vandaag alwel een stuk beter, dat is dan wel positief!! Ook heb ik mijn vriend een andere bh laten halen.. ik draag nu de anita active! Heb hier wel even over gebeld met heyendael.. dit was goed,  als ik dit prettiger vond zitten. Pluspunt van de Anita is dat ik daar geen punttieten in heb! Mml volgens mij heb ik jou moeder gesproken in de wachtkamer.. iig fijn herstel gewenst.

Ik wil komende week eens gaan kijken voor de Hema heavy, die schijnt ook minder puntig te zijn. Draag nu een dik vest om de punten te verbergen hahah.

 

Fijn dat je je beter voelt, dat is in ieder geval heel fijn.

Ik ben vandaag met de Celebrex gestopt en dat valt me ook niet tegen. Red het tot nu toe prima op paracetamol.

 

O, dat kan goed! Ben jij het meisje dat zo'n honger had? Daar was mijn moeder over aan het vertellen :P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei JESSICAD:

Oh herkenbaar!!! Doet er ook geen goed aan als je partner zegt dat ze echt lelijk zijn. Zit weeral te janken. Ik zeg ze gaan nog dalen...hij zei ik hoop het want het zijn net 2 trechters nu. 

 

Kijk, dat is nu zo fijn aan di forum. Lezen dat je niet de enige bent.

Jammer van de reactie, maar hij ziet jou natuurlijk ook liever met mooie borsten haha.

Het is nu heeel moeilijk maar we moeten echt even geduld hebben. Tegen het einde van de zomervakantie hebben wij gewoon hartstikke mooie borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei JESSICAD:

hey lieverd! hoe gaat het hier met jou? 

Ja opzich wel goed. Mijn dagen gaan prima, mijn nachten wat minder. Dus de moeheid begint wel toe te slaan. En daarmee het ongeduld tot het indalen en de irritatie dat ik nog niet zoveel kan. Maar ik mag niet zeuren, denk dat ik heel erg geluk heb met hoe voorspoedig het gaat.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei mml:

Ja opzich wel goed. Mijn dagen gaan prima, mijn nachten wat minder. Dus de moeheid begint wel toe te slaan. En daarmee het ongeduld tot het indalen en de irritatie dat ik nog niet zoveel kan. Maar ik mag niet zeuren, denk dat ik heel erg geluk heb met hoe voorspoedig het gaat.

 

 

mss helpt het als je je langs de zijkanten ook lekker laat induffelen, zodat je een beetje hetzelfde gevoel krijgt zoals je op je zij slaapt. is idd aanpassen, maar daar heb ik dan weer geen moeite mee. (lig wel op 3 kussens en nog een voedingskussen onder men gat zodat ik niet naar beneden zak haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei JESSICAD:

mss helpt het als je je langs de zijkanten ook lekker laat induffelen, zodat je een beetje hetzelfde gevoel krijgt zoals je op je zij slaapt. is idd aanpassen, maar daar heb ik dan weer geen moeite mee. (lig wel op 3 kussens en nog een voedingskussen onder men gat zodat ik niet naar beneden zak haha)

Ik ga rond een uur of 11 naar bed, eerst plat slapen. Dan word ik tussen 2 en 3 wakker met pijn en dan hef ik mezelf met moeite omhoog. En dan slaap ik tot 6 uur zittend haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei JESSICAD:

@mml helemaal plat slapen durf ik niet. schrik niet recht te geraken :lol: dat de tijd maar snel voorbijgaat B)

De eerste nachten heb ik mams geroepen om me omhoog te helpen. Nu doe ik het zelf met moeite. Je moet echt even door zo'n pijnpunt heen met omhoogkomen. Maar vind het wel fijn om mijn lichaam ook even volledige rust te geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
1 uur geleden zei MissM:

@mml en hoe is je eerste werkdag verlopen? heb je het een beetje gered?

De eerste dag was erg heftig. Heb het niet de hele dag volgehouden. Gisteren weer gewerkt, maar maar 3 uurtjes en dat was voldoende.

Nu ben ik 2 daagjes vrij en dan mag ik woensdag een hele dag van 9.30 tot 18.00. Dus dat wordt wel spannend.

 

Hoe is het daar?

 

(ps: zitten jou borsten ook nog net zo hoog als 2 weken geleden? Ik begin ongeduldig te worden haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mml kan ik best geloven. Telkens ik hier een klusje in huis doe (afwas,kleding wegleggen,kind aankleden) moet ik even gaan zitten haha. Niks conditie. Maar betert wel per dag. Goed je rust nemen en woensdag weer proberen.

 

Hier zitten ze ook hoog hoor. De linkse hangt nu wel al lager dan rechts.dus nu zijn ze nog ongelijk ook. Ik zie wel verschil maar nog weinig. Heb de bb nog maar wat harder aangespand lol

 

Heb nu vrijdag een feestje. Nu heb ik een bikinitop gekocht. Eigenlijk zoals een sportbh. Met brede ondersteunde band onderaan en zonder beugels en achtersluiting. Ga die voor die enkele uurtjes proberen te dragen zodat ik er toch iets of wat deftig voorkom. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissM

Ja de conditie veranderd inderdaad per dag, dat is heel fijn! Wanneer mocht jij weer werken?

 

Ik hoop echt steeds dat ik wakker wordt en mijn borsten ineens mooi ingedaald zijn, maar helaas werkt dat niet zo haha. Nu hoop ik vooral dat ze over 4 weekjes wat mooier zitten en wat minder hard aanvoelen, dan ga ik op vakantie.

 

O klinkt als een prima oplossing voor een paar uurtjes. Wellicht wel een 'change of clothes' en je sportbh voor de zekerheid meenemen voor als het toch te zwaar wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mml ja idd  ik hoop ook voor week 4. Momenteel heb ik telkens schrik om men kleding uit te trekken omdat ik wss weer teleurgesteld word. Zo duurt het toch echt lang he. We hebben al zo lang moeten w8ten om ze te krijgen en nu dit weer ;)

 

Ik werk niet. Ik ben huisvrouw. Werk genoeg hier thuis met mijn biggetjes haha. Vanaf vandaag sta ik er weer alleen voor. Maar heb het gered. Ik laat enkel de oudste zoon de kindjes tillen maar voor de rest kan ik zelf alles. 

 

En voor t feestje neem ik voor alle zekerheid pijnstillers mee en mijn sportbh. De bb hou ik zoiezo wel aan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissM

Ja, maar binnen een half jaar zijn onze borsten zoals ze moeten zijn, en dan kunnen we er de rest van ons leven van genieten (: Dus dat probeer ik maar in mijn achterhoofd te houden.

 

Ah dat is ook een fulltime baan haha. Wat fijn dat je oudste ook kan helpen. Nog 4 weekjes en dan mag je weer voor de volle 100% huismama zijn (:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ook maar eens een update van mijn kant, want ik ben alweer ruim 4 weken PO.

Het gaat super! De borsten zijn eindelijk begonnen te zakken en de littekens helen enorm mooi. Verder doe ik op dit moment serieus alles weer. Afgelopen week heb ik zelfs al ruim 40 uur gewerkt.

 

Mijn oude bikini's zitten trouwens zo mooi nu, eigenlijk waren ze altijd te groot en pas ik ze nu pas echt. Scheelt me ook weer nieuwe kopen voor de vakantie haha.

 

Over een kleine 2 weken mag ik dus andere BH's gaan dragen, maar hoe doen anderen dat? Ik heb niet het idee dat mijn borsten over 2 weken al helemaal gezakt gaan zijn en ik wil wel BH's kopen die goed blijven zitten. Wellicht padded BH's zonder beugel? Of geeft dat te weinig steun?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey! het gaat eindelijk de goede kant uit he!! ik koop zon triangel bh*s en bralettes momenteel, geen beugels,staan mooi en toch genoeg steun.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.