Ga naar inhoud

mml : 3 juli 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ik ben een 20e jarige studente en ik heb besloten voor een borstvergroting te gaan. Dit omdat ik bijna volledig plat ben, nog geeneens de kleinste bh's kan opvullen en me totaal niet vrouwelijk voel in mijn lichaam zoals het nu is. Ik heb al wel eens over een borstvergroting nagedacht in het verleden, maar was er destijds nog niet aan toe. Sinds een maand is de knop daarentegen compleet om en ben ik me gaan oriënteren en inlezen, waardoor ik ook deze website gevonden heb. Ik ben nog aan het oriënteren en moet nog even een paar maandjes sparen, maar ik hoop het deze winter te kunnen doen. Dit zodat het wellicht door het trui-dragen minder opvalt dat ik van de ene op de andere dag borsten heb en zodat ze in de zomer mooi genezen zijn. Op dit moment ben ik me voornamelijk aan het oriënteren rondom Kliniek Heyendaal en Frans Straten, dit vanwege de goede dingen die ik over hem en de kliniek lees en het feit dat het voor mij om de hoek is, wat ook best ideaal is.

Het gene dat me hierin toch het meest tegenstaat zijn de eventuele reacties van mensen in mijn omgeving, voornamelijk omdat ik midden in een studie zit. Hoe reageerden mensen in jullie omgeving, viel het ze überhaupt op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

Hou mml!

de 1e stap is gezet; je bent lid van het forum! Haha heel goed!

je vertelt in je hele verhaal waarom je graag een borstvergroting wil en waarom je borsten je nu zo belemmeren in je leven en bent al aan het nadenken over dikke truien acties in de winter. ( alsof je dus al echt besloten hebt het te gaan doen)

maar dan twijfel je opeens omdat anderen mensen dan iets zouden gaan denken. Meid; fuck die mensen! Mensen die zo over je denken had je sowieso al niet nodig in je leven. En laat de mening van anderen alsjeblieft niet je eigen geluk/levenspad in de weg staan. Jij voelt je toch (dagelijks) ongelukkig met je borsten? Als jij er zo mee zit dat je alleen maar kunt denken dat een borstvergroting de oplossing is, dan moet je er gewoon voor gaan! Wat ik heb geleerd is dat alles ook wel weer overwaait.. Mensen gaan weer verder met hun leven. Ze denken echt niet over 1 jaar nog ' dat is dat meisje die dr borsten heeft laten vergroten' en als ze dat wel denken zijn dat toch geen belangrijke mensen in je leven! ( ik heb zelf een keer iets meegemaakt wat een soort van 'THE talk of THE town werd', maar ook daar ben ik overheen en doorheen gekomen en mensen kijken me echt niet gek aan ofzo. Er komen weer nieuwe 'roddels' en 'oh my god heb je het al gehoord momenten' en mensen vergeten het weer.

aan het eind van de dag gaat het erom dat jij jezelf in de spiegel aan kan kijken en je goed voelt bij je eigen beslissingen! 

Ik lees hier altijd heel veel ' had ik eerder moeten doen' verhalen dus het zou ook zonde zijn om nu nog jaren door te modderen en je ongelukkig te voelen terwijl dat dus niet nodig is.

als je n gebroken arm hebt ga je ook naar de dokter toch? En doe je wat aan het probleem.

jij bent ongelukkig over je borsten, dus laat je er door de dokter wat aan doen. Niets meer en niets minder en door met je leven. ( eigenlijk best simpel he? Hahahaha) 

meid; ga gewoon eens op consult en kijk wat je er dan van vind!

succes met alle beslissingen. 

( en ik ga life coach worden, wil niet opscheppen, maar wat een geweldig advies van mezelf :P:lol:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Happymom,

Wat een verhaal zeg hahaha. Maar je hebt gelijk, de meningen van anderen doen er ook zeker niet toe en ik ben ook zeker niet van plan om dat me tegen te laten houden. Het was meer dat ik me afvroeg hoe andere meiden/vrouwen ermee om gaan. Wat antwoord je op vragen of eventuele opmerkingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja da's een goeie! Ik heb tegen m'n collega's gezegd: rooster mij 6 weken niet in en heb n soort van gezegd dat dat mijn vakantie is en aan mij gaan ze dan verder niets zien oid. Maar misschien is open kaart spelen wel gewoon het makkelijkst. Niet dat jij nu zelf je verhaal al moet doen. Maar als mensen het vragen ( wat ik al niet echt denk want dat doe je zelf ook niet zo makkelijk naar mensen toe: ' goh heb jij je tieten laten doen?!'  Je bent toch bang voor het directe antwoord van iemand. 

Dus als iemand het vraagt aan je zeg je gewoon ja heb ik laten doen ja. En klaar.. Kun je weer lekker over het weer gaan praten ofzo haha.

ik bedoel er maar mee te zeggen, maak het in je hoofd niet te groot, dan is het dat ook niet. 

( de mensen aan wie ik het vertelde reageerden eigenlijk juist heel positief. En het maakt ze ook niet uit eigenlijk. En vantevoren had ik me er drukker over lopen maken dan het in werkelijkheid is. En achteraf praat je altijd makkelijker over dat soort dingen.

voordat je geopereerd bent hangt er toch meer schaamte omheen ofzo. Als het al gebeurd is kun je ook niet meer terug dus is het zoiets van ' ja heb ik gedaan ja' en door met je bucketlist haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Blijkbaar kan ik mijn eerste bericht niet bewerken, dus doe het maar zo. Begin van het schooljaar sloeg de twijfel natuurlijk weer toe, en heb ik het uitgesteld met 3 jaartjes tot na mijn studie. Maar nu merk ik dus dat ik er wel enorm aan toe ben en niet nog even 2,5 jaar kan wachten. Ondertussen met mijn ouders afgesproken te gaan kijken of het mogelijk is in de zomervakantie dit jaar. Dit mede doordat ik volgend jaar een minor en stage moet doen en zowel mijn klas een jaar niet ga zien, als weer veel nieuwe mensen ontmoeten.

 

Dus komende maand toch echt een consult in gaan plannen en weer oriënteren (:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi ladies!

 

Vorige week mijn consult gehad bij Kliniek Heyendael en zo net een telefoontje gepleegd, mijn datum staat vast!

De datum 3 juli is nog ver weg maar heb deze gekozen aangezien ik nog fulltime studente ben en de zomervakantie de enige periode is waar in ik echt volledig de rust kan nemen om te herstellen.

Ik kom van een 75AA (niet bestaande borsten) en krijg 390cc anatomische high profile protheses. Kijk er natuurlijk enorm naar uit om straks lekker te gaan shoppen en te gaan genieten van mijn mooie paar nieuwe borsten, maar nu nog even geduld hebben (:

 

Heeft trouwens iemand nog tips waar je een goedkope sportbh kunt halen met achtersluiting. Voor als de dure van Triumph in de was zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mml

 

He meis, 

 

Ik heb even je topics samengevoegd, zo heb je alles netjes bij elkaar staan.

Verder kun je nu in dit topic al je updates, vragen en ook na je operatie je verslag neerzetten.

 

Een goedkopere sport bh kun je eens kijken voor de Hema Heavy non padded, dit is een goed alternatief voor als de andere in de was zit.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mml lees net dat je ook 390cc mentor high profile krijgt. Me to over 4 weken krijg ik een prothese wissel. Ik heb nu 310cc en bh maat 75e. En krijg nu dus 390 cc. Twijfel nog heel erg hierover maar denk dat het wel meevalt. Echt groot zijn ze ( vind ik zelf ) bij mij ook niet en wat voller wil ik wel. Ben benieuwd hoe ze worden. 

succes Meis ( nog even wachten inderdaad ) x x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @mml goed van je dat je nog het geduld hebt tot de zomervakantie. Ik ben ook voltijd student en twijfel ook enorm, het liefst wil ik zo snel mogelijk maar de zomer is wel echt een goede periode om écht de tijd te nemen. Hoewel ik dan ook weer vakantie en vakantiewerk (wat lekker verdient) moet laten schieten... Tot slot denk ik dat je er heel goed aan doet om niet te wachten tot na je studie, ik ben nu 23 en ga ervoor, anders zit je met een fulltime baan waarbij je misschien weer bang bent voor de reactie van collega's. Zo is er altijd wel wat, gewoon doen wat jij graag wilt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Faye_ Dankjewel, jij ook! Als je iets echt wilt moet je er inderdaad gewoon voor gaan. Nu zijn we nog jong en kunnen we er extra veel en lang van genieten! En ja, van het werk is het jammer. Maar het zijn 6 weekjes over de rest van je leven, waarin je iedere dag nog kunt werken.

Ben je al ergens op consult geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mml Je hebt gelijk, wij moeten waarschijnlijk nog echt heel lang werken haha! Ik hoop ook nog een klein beetje op een vergoeding, dan hoef ik weer iets minder hard te werken om mijn spaarrekening weer aan te vullen. 

 

Ik mag begin maart op consult, ga namelijk naar het ziekenhuis en daar zijn de wachttijden langer dan in een kliniek. Daarentegen wel gelijk de mogelijkheid om ook een echo te maken van het aanwezige klierweefsel voor een eventuele vergoeding. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Faye_ Ik heb nog nagedacht over het aanvragen voor een vergoeding, maar de keuze uit klinieken enzo is dan vrij minimaal, in ieder geval bij CZ. Daarnaast rekenen die ook een stuk hogere prijzen, en als je het dan maar deels vergoed krijg betaal je nog enorm veel. En mijn probleem met het ziekenhuis hier was dat je dan geholpen wordt door de chirurg die op dat moment werkt. Dus vantevoren geen mogelijkheid tot research. Voor mij te veel nadelen en geneens zekerheid dat ik er uberhaupt voor in aanmerking zou komen. Dus ik doe nog even een paar maandjes sparen haha. 

Ik hoop voor je dat het jou wel lukt en je met vergoeding een fijne pc kan vinden (:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ! 

 

Ik snap je onzekerheid over wat anderen er van denken , denk dat het ook een beetje aan de leeftijd ligt.. ik ben zelf 21 en heb er ook lang over nagedacht.. En aan het eind moet je maar zo denken .. jij moet je happy voelen met je lichaam, niet anderen :)

 

En daarom heb ik ook op 14.2.17 mijn boobs laten doen bij Frans Straten in de Heyendeal Kliniek! :D en ben echt super tevreden .. ze zijn zo vriendelijk daar ! 

 

Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei mml:

@Sisssi

Ik denk er momenteel ook al wat makkelijker over hoor. En heb er al enorm veel zin in.

Fijn om te horen dat je er zo blij mee bent (: Wat heb je gekregen?

Ze zijn daar inderdaad heel vriendelijk, voelde me direct op mijn gemak

 @mml

 

Ik heb 375cc ronde high Profile.. 

Ben blij dat ik niet minder genomen heb want het klopt echt dat je er snel aan went..  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey meid, spannend! Ik word op dezelfde datum geopereerd bij straten. Wie weet zien we elkaar wel in de recovery room. Ik tel af ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-4-2017 om 23:11 zei JESSICAD:

Hey meid, spannend! Ik word op dezelfde datum geopereerd bij straten. Wie weet zien we elkaar wel in de recovery room. Ik tel af ;)

 

Wat leuk! Het gaat ineens snel hè, nog maar 2.5 maand.

Mag ik vragen wat je gaat nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei mml:

 

Wat leuk! Het gaat ineens snel hè, nog maar 2.5 maand.

Mag ik vragen wat je gaat nemen?

Ik vind het nog veel te lang duren eerlijk gezegd :P maar het is niet anders. Men mannetje heeft dan pas 2 weken vakantie dus ik moet mijn meest geduldige kant laten zien (wat dus heel moeilijk is ;))

ik krijg 450 cc, rond, dual plane. 

De dag zelf zal ik nog even de 500cc passen. Ik heb redelijke brede schouders maar het moet ook wel mooi natuurlijk blijven welteverstaan,. 

 

Hier op men aftel kalender staat nog 82 dagen.....klinkt al beter als 2,5 maand haha. 

 

Ik wens je mooie boobies toe meid!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei JESSICAD:

Ik vind het nog veel te lang duren eerlijk gezegd :P maar het is niet anders. Men mannetje heeft dan pas 2 weken vakantie dus ik moet mijn meest geduldige kant laten zien (wat dus heel moeilijk is ;))

ik krijg 450 cc, rond, dual plane. 

De dag zelf zal ik nog even de 500cc passen. Ik heb redelijke brede schouders maar het moet ook wel mooi natuurlijk blijven welteverstaan,. 

 

Hier op men aftel kalender staat nog 82 dagen.....klinkt al beter als 2,5 maand haha. 

 

Ik wens je mooie boobies toe meid!! 

Ik heb het al sinds februari gepland staan en ben er al sinds augustus vorig jaar erg mee bezig. Dus dan is 2.5 maand ineens niks meer. en wauw, 82 dagen..

Ja, zolang het maar bij je lichaam past inderdaad. Gelukkig is hij daar vrij eerlijk en duidelijk over.

 

Jij ook! hoop dat je er heel happy mee wordt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 1-6-2017 om 22:40 zei JESSICAD:

Nu begint het toch echt te korten :43:

Jaa! Nog maar 3.5 week. Dat is echt niks meer.

Begint het voor jou als spannend te worden?

Bij mij nog niet echt, denk dat ik vanaf een week vantevoren het wel heel spannend ga vinden.

Maar voor nu ben ik vooral heeel erg klaar met de huidige situatie. Heb bij iedere outfit ook echt iets van 'ik wil dit nu niet aan want over 3 weken staat het veel beter'.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha @mml, inderdaad schijt hebben aan wat anderen zeggen. Ik vind het ook raar, want ik zal het uit mezelf tegen mensen moeten zeggen (werkgever), maar mensen die er serieus naar gaan vragen (dus geen dronken apen in de kroeg) krijgen ook een serieus antwoord terug. Niks om ons voor te schamen toch? Straks ben je toch zo trots op je boobies dat je ze waarschijnlijk aan iedereen wilt laten zien haha.

Ik krijg ook 390 cc bij dr Straten! Ben eigenlijk wel benieuwd naar je voorsituatie. Heb je ook foto's van een passessie? Geniet van alle voorpret :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.