Ga naar inhoud

mml : 3 juli 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ik ben een 20e jarige studente en ik heb besloten voor een borstvergroting te gaan. Dit omdat ik bijna volledig plat ben, nog geeneens de kleinste bh's kan opvullen en me totaal niet vrouwelijk voel in mijn lichaam zoals het nu is. Ik heb al wel eens over een borstvergroting nagedacht in het verleden, maar was er destijds nog niet aan toe. Sinds een maand is de knop daarentegen compleet om en ben ik me gaan oriënteren en inlezen, waardoor ik ook deze website gevonden heb. Ik ben nog aan het oriënteren en moet nog even een paar maandjes sparen, maar ik hoop het deze winter te kunnen doen. Dit zodat het wellicht door het trui-dragen minder opvalt dat ik van de ene op de andere dag borsten heb en zodat ze in de zomer mooi genezen zijn. Op dit moment ben ik me voornamelijk aan het oriënteren rondom Kliniek Heyendaal en Frans Straten, dit vanwege de goede dingen die ik over hem en de kliniek lees en het feit dat het voor mij om de hoek is, wat ook best ideaal is.

Het gene dat me hierin toch het meest tegenstaat zijn de eventuele reacties van mensen in mijn omgeving, voornamelijk omdat ik midden in een studie zit. Hoe reageerden mensen in jullie omgeving, viel het ze überhaupt op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

Hou mml!

de 1e stap is gezet; je bent lid van het forum! Haha heel goed!

je vertelt in je hele verhaal waarom je graag een borstvergroting wil en waarom je borsten je nu zo belemmeren in je leven en bent al aan het nadenken over dikke truien acties in de winter. ( alsof je dus al echt besloten hebt het te gaan doen)