Ga naar inhoud

fayenne1982 : 5 december 2016 : Dr. Nio : Olvg-west


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Fayenne

De foto's met de sport bh zijn echt prachtig! Wat een metamorfose! Super mooi. De wonden zijn minder leuk zeg! :wacko: Volgens mij ben jij na deze hele periode de meest geduldige persoon van Nederland! Daar verdien je wel een compliment voor zeg! Dat siert jouw karakter wel echt vind ik. 

Liefs Susannah

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@fayenne1982,

 

Hey meis, al een poosje niks van je gehoord. Hoe is het met jou?... en met je boobs uiteraard. Zijn de wonden inmiddels al een beetje dicht? Hoop snel weer eens een update van je te zien. 

 

Veel liefs, Jaydee :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@fayenne1982, wat jammer dat je niet meer reageert, als mensen vragen hoe het met je is :(. Want je komt wel regelmatig online op het BF, heb ik gezien. We zijn gewoon oprecht in je herstel geïnteresseerd. Hopelijk laat je snel weer eens iets horen. Want we zijn je echt niet vergeten hoor.

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaydee:

@fayenne1982, wat jammer dat je niet meer reageert, als mensen vragen hoe het met je is :(. Want je komt wel regelmatig online op het BF, heb ik gezien. We zijn gewoon oprecht in je herstel geïnteresseerd. Hopelijk laat je snel weer eens iets horen. Want we zijn je echt niet vergeten hoor.

 

Xx Jaydee 

Jammer dat sommige leden het hier laten af weten ik was ook benieuwd hoe het @Kheyra was vergaan.

Maar hoe is het nu met jou geniet je van je kleinzoon.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen allemaal 

 

Sorry voor de periode dat ik niets heb laten weten. Maar dit heb ik bewust gedaan omdat ik er psychisch en lichamelijk nogal doorheen zat/zit.

 

Psychisch door lange herstel en wond die niet dicht gaat.

Lichamelijk vooral ook door de antibiotica die ik sinds 5 december dus ruim 4.5 maand slik. 

 

Ik heb alleen met BB en desert contact gehad op bf. De laatste periode ook veel minder trouwens.

 

Ik heb me even op mijn kinderen en gezin gefocust dit was voor mij de juiste manier om met dit alles om te kunnen gaan. 

 

Maar goed over hoe het nu gaat.

 

De rechter borst is prima nu

 

De linker niet daar is een wond nog steeds open van 4 bij 5 cm ongeveer.

 

A.'s. Maandag staat een huidtransplantatie hiervoor gepland bij nio.

 

Ik mag me weer om 7 uur melden en rond 10 uur naar ok.

 

Zie er weer vreselijk tegen op. Maar helaas moet het.

 

Nogmaals sorry voor mijn afwezigheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai meid! 

je moet je niet verontschuldigen, ook al ben je online, ben je nog altijd niet verplicht actief te zijn. Wees er zelf klaar voor, help jezelf eerst en daarna kan je nog zoveel updates posten als je kan/ wil. Je hebt af en toe contact met BB of DR , nou meer moet dat niet zijn toch? Deze dames weten er namelijk meer over dan de rest. Wij zijn oprecht dat we aan je denken en hopen met je mee dat het gauw betert allemaal ! Maar ik hoop ook oprecht dat je er psychisch goed uit komt want ik kan me voorstellen dat dit veel van je vraagt. Dus Take care! En let goed op jezelf , de borstenforum zal niet gaan lopen ;)  

Ik ben blij voor je dat je rechter borst goed is nu ! Jammer van de linkse, hopelijk helpt de huidtransplantatie. Ik duim voor je ! En zal ook altijd aan je denken!

Succes maandag!! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982, oh meis, wat vervelend voor je. Het zit jou ook echt niet mee hè. Hopelijk komt het nu eindelijk goed, na de huidtransplantatie van aankomende maandag. Ik ga iig een kaarsje aansteken voor je, want jij verdient zo langzamerhand ook wel eens geluk en mooie boobs. En ik bedoelde mijn laatste berichtje niet kwaad hè? Maar ik ben erg met je begaan, dus was echt heel erg benieuwd naar je, hoe het met je was. Sorry als dat verkeerd overkwam. Wij horen nou eenmaal niet bij de "gelukkigen", waarbij het allemaal in één keer goed gaat. Misschien dat mijn hersteloperatie 10 juli ook niet door kan gaan; de dochter van mijn overleden zus heeft nu namelijk ook borstkanker met uitzaaiingen in de lymfeklieren. Zij heeft nu een erfelijkheidsonderzoek laten doen om te kijken of ze erfelijk belast is. Als dit zo is, moet ik ook zo'n onderzoek en daar is dan de uitslag niet van binnen voor 10 juli. Ik heb al besloten dat, als ik ook gen-drager ben, dat ik een preventieve amputatie wil. Maar goed... wat klets ik allemaal.... dit is jouw topic. Nogmaals heel veel succes maandag. :71:

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss.S @Jaydee dank voor jullie lieve berichten 

 

Ik kan me voorstellen dat sommige mensen denken van ach ze doet hier haar verhaal en ineens foetsie is ze..

 

Maar goed heb het zo op dat moment even voor mij op deze manier gedaan omdat het voor mij nogal al erg zwaar is.

 

Hoop echt dat die huidtransplantatie gaat helpen.

 

Maar ja ook dit is volgen's nio 50 procent kans dat goed gaan anders moet nog een keer.

Meer littekens en extra wond op bovenbeen wat ook zichtbaar blijft.

 

Maar ja heb weinig andere keuze hoop door de huidtransplantatie echt  dat het goed gaat en dat ik als de echte lente en zomer kwa weer ik kan gaan genieten 

 

Ben er echt helemaal klaar mee.

 

@Jaydee wat heftig zeg. Weet even niet goed wat te zeggen behalve jou en de familie strekte te wensen en heel veel moed.

ik heb het van dichtbij bij mij  moeder meegemaakt die had ook borstkanker en hier kwamen ze achter en toen konden ze al niets meer doen behalve uitstel na uitstel. Chemo na Chemotherapie etc etc... Heb zelf baarmoederhals kan kanker gehad dit is gelukkig na Chemotherapie en operatie weg. Ik kan me heel goed in denken hoe zwaar en moeilijk dit is ..

 

Hoe gaat het verder allemaal.?.

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982, ja, ik snap heel goed dat je er zowel lichamelijk als geestelijk ff helemaal doorheen zit. Ik heb ook zo mijn ups en downs, maar ik probeer maar gewoon positief te blijven en te hopen op het beste. En weet je..... als ik gen-drager blijk te zijn, dan vind ik het nog het ergste dat mijn dochters en zoon ook getest moeten worden. En ben je drager van het BRCA-GEN, dan heb je ook kans op eierstokkanker. Kijk... ik ben 50, ik heb mijn gloriedagen wel gehad.... maar mijn oudste dochter is pas 28 en de tweeling pas 25.... dan moet je toch helemaal nog niet over zulke dingen na hoeven te denken? Maar goed.... misschien is het allemaal een storm in een glas water en is mijn nichtje (van 35) niet erfelijk belast. Dan hoef ik ook niet getest te worden en mijn kinderen ook niet. Dus we wachten maar geduldig af. 

En verder geniet ik ondertussen heerlijk van mijn kleinkinderen; ik had al een kleindochter van drieënhalf en ik heb er sinds een maand ook een kleinzoon bij..... zo'n schatje..... net zo lief als zijn grote zus :wub:.

Nou meis..... sterkte met alles... ik hoop dat voor jou het zonnetje snel weer zal gaan schijnen en dat je heerlijk kunt gaan genieten van je gezinnetje, van de zomer én van je boobs. Houd de moed erin hè..... uiteindelijk komt alles goed.

 

Dikke knuffel van mij :53:

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982 hi Meis. Je kent me niet maar aangezien ik je hele verhaal tijdje terug heb gelezen ( Omg jij maakt het mee hè :huh:) en ik nu dit weer lees wil ik je graag heel veel sterkte toewensen. Ik hoop echt dat je snel x helemaal klaar bent met dit alles en kunt genieten. 

Sterkte :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal.

 

Hier even een update.

 

Gisteren 1 mei om 7 uur s ochtends mij gemeld in het OLVG in amsterdam.

 

Wat een vriendelijke mensen hier allemaal zeg. Ik werd naar mijn kamer gebracht en mijn vriend en mijn jongste dochtertje gingen weer naar huis. Me kleine meisje houdt niet zo van ziekenhuizen haha tja wie wel...

 

Toen begon het wachten om 12.11 stond de operatie gepland ja dit gaat tegenwoordig per minuut nauwkeurig haha. Maar komt niet uit.

 

Kwart voor 12 werd ik opgehaald voor het infuus prikken en de pakketjes voor hartbewaking etc. Ook wordt mijn bloeddruk gemeten. 

 

1 uur eindelijk zover om naar ok te gaan.

Eigenlijk vielen de zenuwen best mee gisteren ik had alleen maar in mijn hoofd als de wond maar dicht gaat daar gaat het om.

tot het moment dat ik echt onder narcose moest toen begon ik ineens te huilen en was het toch heel erg spannend.. ik zei maak me maar snel weg dan ben ik ervan af...

 

Zo gezegt zo gedaan. Operatie heeft ongeveer 1.5 uur geduurd en toen ik wakker werd was ik heel vrolijk en had praatjes voor tien.

 

Toen de controles allemaal goed bleven mocht ik terug naar mijn kamer en mijn vriend bellen dat hij me mocht komen ophalen. 

 

Ik mocht dus vrij snel weer naar huis. Heel fijn.  . Maar ook erg wankel haha voelde me echt bezopen. 

 

Thuis bleek het druk verband om mijn been naar beneden gezakt dus dit moesten we er opnieuw om doen. Jeetje wat een grote wond op mijn boven been ik schrok er best van...

 

Hoop dat het allemaal goed gaat genezen en dat de huidtransplantatie in 1 keer goed pakt anders mag ik nog een keer.. en om eerlijk te zijn ben ik er wel klaar mee nu.

 

Met de pijn aan mijn borst valt het mee.. Alleen mijn been is behoorlijk pijnlijk.

 

A.s. donderdag terug voor controle en maandag ook weer.

 

Als het goed is kan nio maandag zien of het goed pakt... dus nog even spannend.

 

Verder voel ik me goed wel beetje moe maar ik pak lekker op tijd mijn rust....

 

Wel appart je gaat er heen om een wond dicht te laten maken en je krijgt er een grote wond voor terug.

 

Nu maar hopen dat die wel dicht gaat.

 

Dit was mijn update. Donderdag meer.

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meis, 

 

Dit keer gaat het gewoon helemaal goed, daar gaan we echt vanuit, en over een tijdje kun jij mooi een bikini gaan dragen :)

Wel op tijd je pijnstilling nemen, en je weer lekker laten vertroetelen.

 

Ik wens je een goed herstel

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Weer een spannende tijd nu zeg.. Ik hoop echt voor je dat alles goed gaat 'pakken' en dat je hier eindelijk een punt achter kunt zetten!! Het heeft idd wel lang genoeg geduurd en kan me voorstellen dat je er wel klaar mee bent...

Een heel goed herstel gewenst en ik hoop dat deze keer alles heel voorspoedig gaat helen!!

Liefs :53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982, fijn meis, dat je dit ook weer achter de rug hebt. Heel begrijpelijk dat je moest huilen, net voordat je onder narcose ging; je doet al zo lang je best voor mooie borsten..... waarschijnlijk kwamen alle spanningen van de afgelopen tijd ff naar boven. Ik ga voor je duimen dat je nu eens geluk hebt en dat de transplantatie in één keer gelukt is. Dan kun je hopelijk van de zomer eindelijk lekker gaan shinen met je mooie boobs. Komt vast helemaal goed. Doe rustig aan en laat je maar weer lekker vertroetelen. Je verdient het. Ik wens je een fijn herstel toe. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fayenne, ik snap t hoor dat je even weg blijft op het forum en dat je er ff klaar mee was.....al die succesverhalen zie je voorbij komn n zelf zit je met de sores.....ik duim voor je dat dit je laatste operatie is. Ik gun je je vrijheid terug. Xx veel liefs van mij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden heel erg bedankt voor jullie lieve reacties weer  dat doet me goed!.

 

Heb behoorlijk pijn aan mijn been. Nio stuurde een mail dat hij 24 uurs verdoving had gegeven nou das te merken nu hij helemaal uitgewerkt is.

 

Morgen terug op controle en dan maandag weer en dan na 1 week weer dacht ik..

 

Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken.

 

Soms heel veel spijt dat ik er aan begonnen ben.  Maar als het straks helemaal genezen is hoop ik dat ik eindelijk blij er mee kan zijn.

 

Maandag zal ik weer een update doen.

 

Nu even rustig aan en voorbereiden op het kampioenschap van mijn zoontje met de voetbal en de 2e plaats voor mijn dochtertje met de voetbal 

 

Liefs 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fayenne1982

 

Ja ik wil graag geloven dat je behoorlijk last hebt van je been, is natuurlijk een behoorlijke wond, maar is wel voor een heel goed doel.

Wel fijn dat Nio je zo goed in de gaten blijft houden.

 

Als het dadelijk allemaal genezen is dan moet het nog even tot je door gaan dringen dat je echt mag gaan genieten van je borsten, en dat zal even tijd nodig hebben, eerst de controles en dan met kleine stapjes vooruit.

 

Succes morgen en doe lekker rustig aan.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.