Ga naar inhoud

Rosie85 : 10 oktober 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 15-9-2016 om 14:36 zei Ylze J.:

Hi Rosie,

Gefeliciteerd met je datum! Nu is het aftellen! Ik ben afgelopen maandag geopereerd door dr Nio. 350cc dual plane geplaatst.  Als je wilt voeg ik je toe aan m'n album. 

Voor je het weer is het zo ver! 

Liefs

Hi mag ik ook je fotos zien aub? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Nouw ik heb gewoon geslapen vannachvannacht ......wat een opluchting!!!:rolleyes:  

Ik moet me om 8.00 uur melden bij de verpleegpost. We hebben een heerlijk hotel genomen in Nijmegen, dus ik ga nu douchen en om 07.45 uur op naar kliniek!!!  

:71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ongelovelijk dat ik  nu mijn verslag kan schrijven :43:

Vanmorgen 08.00 uur moest ik me melden. Ik werd om 10.15 uur opgehaald vanaf mijn kamer en naar de verkoeverkamer gebracht, DIT was het moment dat ik zenuwachtig werd. Heel lief personeel werkt em daar hebben ze de  zenuwen echt weggepraat. 

Rond 11.00 uur kwam Frans, samen met zijn OK team, om af te tekenen en vervolgens gingen wij naar het OK. Gelukkig was er geen getreuzel op het OK zelf. Dus er werden weer wat vragen gesteld, en voor ik het wist was ik weg. 

Rond 12.00 uur werd ik Op de uitslaapkamer wakker gemaakt (wat ik zelf heel jammer vond hahahaha) ik was zoooo lekker aan slapen. Het kwartje moest wel even vallen dat ik borsten had laten doen hahaha.   

Wederom werd er weer heel goed voor me gezorgd in de uitslaapkamer. Na 15 minuten mocht ik weer terug naar mijn kamer gereden worden. Helaas kon ik tot 15.30 uur mijn ogen echt niet open houden, niet dat ik kon slapen maar ik was echt te moe om te kijken. Verder bleek ik toch wel erg misselijk en ik kon ook niks binnen houden. Van de verpleging had ik een  pilletje gekregen hiervoor. 

Rond 17.00 uur kwam  Frans, en toen op naar huis! In de auto ging het goed en nu lig ik lekker in mijn bed. Pijn is te doen, hopelijk blijft het zo. 

Ik zal even  foto's uploaded. 

Voor de meiden die nog moeten, en het spannend vinden, wil ik toch nog benadrukken dat de weg naar de borstvergroting spannender is dan de dag zelf. Ik ben erg blij dat ik door Frans geholpen ben. Er werd net zelfs een bosje bloemen naar mijn kamer gebracht, hoe attent.  

 

Ik zal foto's uploaded!

 

Xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Gefeliciteerd met je twins, en die zien er al goed uit!

Hoop dat de misselijkheid nu weg is, kan door de narcose komen, en natuurlijk in combinatie met de zenuwen vooraf.

Nu lekker rustig aan doen, goed op tijd je pijnstilling nemen, is heel erg belangrijk de eerste dagen, en ik wens je een goed herstel.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauwie, wat zijn ze mooi zeg!! :wub:

Ik moet nog wachten tot december, maar ik heb er wel ontzettend veel zin in nu! Ik wilde ook rond, maar dat raadde Frans mij af :( hopelijk maakt hij er bij mij ook zo'n kunstwerk van met anatomische :D

Een voorspoedig herstel gewenst! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat komt helemaal goed hoor! De vorm vind ik echt  heel erg mooi :wub: alleen hoop ik dat ze nog wat slinken.^_^ Ik vind ze zelf echt te groot. Ik weet dat in de meeste gevallen de borsten juist wat groter worden naarmate de tijd verstrekt, ik hoop bij mij echt niet!   

Ze zijn vandaag wel al meer gezwollen dan gisteren, hopen dat het vocht is  :P

Misselijkheid was over nadat ik naar huis mocht. Verder heb ik nog geen pijn gehad, alleen de stijfheid als ik uit mijn bed wil, het valt mij tot nu toe reuze mee!!  :43:  

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Gabi, het is allemaal heel goed gegaan! Het is mij erg meegevallen. Ik had vandaag weer een pijnloze dag. Wel meer stijfheid. Ik draag nu een triumpf action maat 75D. ik had ook even de Anna care fix maat L  aan omdat deze lekker zacht is. Maar de triumpf is toch wat steviger. Ik heb denk ik vandaag maar 20 x in de spiegel heb gekeken haha. Ik kan het nog steeds niet geloven! Ik zal zsm nog wat foto's uploaded.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 4:

Het gaat tot nu toe goed. Eind van de dag ben ik wel wat misselijk maar dit komt denk ik door de narcose. Ik kan in en uit bed komen en meestal na wat heen en weer gewandeld te hebben door m'n huisje, voel ik vanzelf weer dat ik moet gaan liggen. Zojuist ben ik mijn haren gaan wassen......nouw heb ik met behulp van mijn vriend de kraan aan gekregen, m'n haar in de conditioning, hij heeft geholpen met afdrogen. Maar nu zit ik hier met een soort bob marley look. Dat uitkammen moet ik zo ook maar gaan vragen aan m'n vriend. Ik heb nogal wat haar op m'n hoofd dus ik ben benieuwd hoe hij dit gaat doen hahaha. Ik moet zo naar een huis kijken dus ik ga zo lekker even naar buiten. Dat is wel even fijn. Ik ga gelijk even foto's plaatsen. 

 

XX 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.