Ga naar inhoud

Rosie85 : 10 oktober 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

He meis,

Dit is echt een vreselijke gang van zaken en het lijkt steeds erger te worden daar via DG.

Iedere pc die met haar een contract afsluit en van te voren goed zijn huiswerk heeft gedaan weet dat het lopende band werk is,weet dat het "door de prijs heel aantrekkelijk is "maar dit mag een pc nooit op een klant/patient reflecteren, en dit mag nooit ten koste gaan van de klant/patient.

Een intake is juist voor iemand die een operatie wilt gaan bespreken het meest belangrijke gedeelte, en om dit dan maar zo weg te wuiven, vind ik schandalig, en ik vind ook niet dat jij daar genoegen mee moet nemen, ongeacht de prijs.

En ik zou mezelf nog maar eens een paar keer achter de oren krabben of je echt via deze kliniek geholpen wilt worden.

En de pc's die daar werken zullen best allemaal goed zijn, maar deze gang van zaken zou ik niet accepteren, maar de uiteindelijke keuze ligt natuurlijk bij jou.

xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb zojuist naar Barendrecht gebeld. Een heel aardig meisje stond mij te woord en ze zei gelijk dat ze plaatsvervangende schaamte had hoe dit was gegaan. Ze legde uit dat de chirurg 1 keer in de 3 maanden een gesprek heeft en dat dit zeker wordt meegenomen en dat zulke opmerkingen onacceptabel zijn. 

Nu is het aan mij om verder uit te zoeken  wat ik verder wil. 

later deze week pak ik dit allemaal weer op. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad, het is ook onacceptabel,maar het is maar net waarvoor zij plaatsvervangende schaamte heeft, is dat omdat jij zo te woord bent gestaan, en de hele manier van handelen, en/of is dat omdat de pc ook de kliniek in een slecht daglicht plaatst door deze te vergelijken met een Aldi.

En ook al heeft hij 1 keer in de 3 maanden een gesprek, ze zouden hier gelijk iets mee moeten doen, maar ja zo denk ik er persoonlijk over.

Maar goed meis, je hebt het aangegeven, nu even alles laten bezinken, en kijken hoe en waar je nu verder gaat,en inderdaad neem er de tijd voor.

Maar hou in je achterhoofd dat er meer pc's bestaan, die echt niet de hoofdprijs vragen :)

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rosie85 vreselijk zeg zo'n eerste consult! Ik heb hetzelfde mee gemaakt met sciettecatte bij kliniek Amstelveen ook via diana gabriels. Hij smeerde me af met een lift en was ook allemaal erg gehaast! Mijn tip is ga niet meer via haar naar een chirurg!! Ik ben bij frans straten kliniek heyendael uitgekomen. Deze werkt wel ook met diana gabriels maar je kan beter via zijn eigen kliniek gaan kost maar 150 extra en je krijgt garantie op de behandeling!!! Iets wat je via diana niet krijgt hun adverteren allemaal met 20 jaar garantie maar dat is alleen op de protheses wat gewoon standaard is. Je kan foto's bekijken in me album frans is een topper en de kliniek ook. En ikzelf voelde me fijner met ook garantie op de behandeling xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ayaa bedankt voor jouw reactie en jouw tip! heel lief!

Na aanleiding van meerdere goede recensies die ik hier heb gelezen over de heer van Straten heb ik dit inderdaad geprobeerd. Enige probleem is dat hij tot en met november vol zit. Aangezien ik ervanuit was gegaan dat ik in oktober geopereerd zou worden, hoop ik dat ik deze vrije dagen kan verschuiven op mijn werk.... dan is mijn probleem opgelost. ^_^

 

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap dat je het liefst geen negatieve dingen wilt vertellen, maar het gaat hier om jouw lijf, het kost een hoop geld, en een goed advies/intake gesprek is het allerbelangrijkste in het begin, want jij legt toch je vertrouwen  en ( borsten  :P ) in de handen van die pc, en als hij vind dat hij geen voldoende tijd heeft door verkeerde planning dan moet hij zijn ongenoegen bij DG neerleggen, en niet bij jou of vele andere dames.

En ook van de negatieve verhalen, kunnen we weer leren,en er zijn ook wel dames die een positieve ervaring hebben, en dat is alleen maar fijn, maar als je tegen iets aanloopt waar je je niet prettig bij voelt, moet je dat ook kunnen delen.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag gebeld door een dame  van de Kliniek Heyendael. 

wat een schat van een vrouw, ze wilde mijn hele verhaal horen en nam nu al de tijd voor mij ^_^  

later belde ze mij terug om even een afspraak in te plannen en alles uit te leggen. EN het goede nieuws is dat er op mijn gewenste operatiedatum, plek is. 

Nu dat ik haar heb gesproken merk ik dat ik even HEEL anders in mijn vel zit. Blijkbaar had ik er meer last van dan ik in eerste instantie dacht. 

7 september intake en als alles goed gaat dan op 7 oktober mijn operatie. 

Nogmaals bedankt voor jullie lieve maar ook snelle reacties:wub: wat een opluchting.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Jeetje meid,

Ik zit met stomheid geslagen je topic te lezen! Niet normaal zeg hoe je behandeld bent door/bij DG en bij dr. Hupkens. Erg fijn om zowel de positieve als negatieve ervaringen te kunnen lezen hier, dat maakt het kiezen van een PC een stuk gemakkelijker! 

Hoe was je consult bij Frans van Straten en wat heb je uiteindelijk gekozen? 

Ik mag volgende week woensdag bij hem op consult , ik ben ook ongeveer jouw lengte en gewicht en ik neig ook naar 350-375cc als dat gaat passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Blue-eye,  ik was ook met stomheid geslagen....wel een paar dagen lang hahaha.  Dat neemt niet weg dat Dr Hupkens best een goede chirurg kan zijn en dat ik hem NET niet op het juiste moment had getroffen. Sommige meiden kunnen er doorheen prikken en nemen het voor lief. 

Mijn consult met Frans Straten was zo fijn!! Alleen al de kliniek en het hele team is zo professioneel en heel persoonlijk. Na mijn gesprek met zijn assistent en hemzelf, voelde ik echt dat ik er klaar voor was:59:

Veel mensen in mijn omgeving vonden het raar dat ik met verschillende pc''s gesprekken had ingepland, maar achteraf erg blij. Ook heel blij dat ik zo goed ben geadviseerd via dit forum. 

Op naar 10 oktober:141:

Uiteindelijk de 350cc gekozen. Ben zooooo benieuwd.

Ik Ben ook benieuwd wat jij gaat kiezen!! Ik ga jou volgen dan kan ik hopelijk jouw foto's zien van de passessie. Heb jij al een datum in gedachten  om geopereerd te worden?

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft hij je rond of anatomisch geadviseerd? Ik vind persoonlijk de bolling aan de bovenkant en het "spleetje" erg aantrekkelijk bij rond. Maar zou natuurlijk kunnen dat hij dit gaat afraden omdat je bij een dunne huid de protheses dan kan zien zitten..?

Ja, ik mag bijna een week eerder met "kerstvakantie" van mijn werkgever, dus ik zou graag in de week voor kerst willen mits het consult me bevallen is natuurlijk! :-)

Leuk! Ik ga je ook volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow wat fijn dat het is gelukt met jouw werkgever!  

Ik vind die bolling bovenop dus ook erg mooi^_^ dus ik ben voor de ronde gegaan! 

 

Veel succes tijdens jouw intake. Neem zelf een truitje mee die jij vaak aanhebt en een spaghetti-top. Ik had zelf niks meegenomen. Toch wel fijn als je het ziet in iets wat je vaker aanhebt. 

 

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12 september 2016 om 21:46 zei Rosie85:

Hi Blue-eye,  ik was ook met stomheid geslagen....wel een paar dagen lang hahaha.  Dat neemt niet weg dat Dr Hupkens best een goede chirurg kan zijn en dat ik hem NET niet op het juiste moment had getroffen. Sommige meiden kunnen er doorheen prikken en nemen het voor lief. 

Mijn consult met Frans Straten was zo fijn!! Alleen al de kliniek en het hele team is zo professioneel en heel persoonlijk. Na mijn gesprek met zijn assistent en hemzelf, voelde ik echt dat ik er klaar voor was:59:

Veel mensen in mijn omgeving vonden het raar dat ik met verschillende pc''s gesprekken had ingepland, maar achteraf erg blij. Ook heel blij dat ik zo goed ben geadviseerd via dit forum. 

Op naar 10 oktober:141:

Uiteindelijk de 350cc gekozen. Ben zooooo benieuwd.

Ik Ben ook benieuwd wat jij gaat kiezen!! Ik ga jou volgen dan kan ik hopelijk jouw foto's zien van de passessie. Heb jij al een datum in gedachten  om geopereerd te worden?

 

X

Hi Rosie,

Gefeliciteerd met je datum! Nu is het aftellen! Ik ben afgelopen maandag geopereerd door dr Nio. 350cc dual plane geplaatst.  Als je wilt voeg ik je toe aan m'n album. 

Voor je het weer is het zo ver! 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Ylze J.:

Hi Rosie,

Gefeliciteerd met je datum! Nu is het aftellen! Ik ben afgelopen maandag geopereerd door dr Nio. 350cc dual plane geplaatst.  Als je wilt voeg ik je toe aan m'n album. 

Voor je het weer is het zo ver! 

Liefs

Hoi wat fijn! Ik zou graag even willen kijken! Ik ga je verslag ook gelijk lezen dan weet ik hoe het nu met jou gaat! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.