Ga naar inhoud

Rosie85 : 10 oktober 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hi allemaal, 

Ik ben een meid van 30 jaar ....o over een paar weken 31 jaar^_^ en sinds mijn 18e hik ik elke zomer weer tegen hetzelfde probleem aan.......dan moet ik weer met mijn kinderborsten in een bikini lopen :-(

Lingerie kopen of een bikini kopen vind ik daarom ook helemaal niet belangrijk omdat de inhoud toch nergens op slaat.  

ik ben 1.58, 52 kilo en heb een 70B.  Door mijn postuur en borsten  heb het idee dat ik nooit vrouw ben geworden en naar mij  idee gaat een borstvergoting mij enorm helpen.

Na 2 kinderen te hebben gehad is mijn figuur niet veel veranderd. Uiteraard ik ben hier super dankbaar voor. Echter rest mij nog steeds dat eene probleem, en dat zijn toch mijn borsten.

Dus....... heb ik besloten om te stoppen met klagen en voor de Kerst de operatie te ondergaan.  

a.s. zaterdag heb ik een consult bij Diana Gabriels gepland staan in Barendrecht. Verder zou ik graag  begin oktober geopereerd willen worden.  

Dit forum vind ik echt zo een mooie uitkomst en hopelijk kan ik via jullie ervaringen, mijn keuze van pc verder onderzoeken! 

 

Bedankt dames! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Welkom op het forum en goed dat je de knoop doorgehakt hebt :35:

Je kunt rechtsboven in de zoekbalk zoeken op kliniek of pc. Ook Diana Gabriels geeft verschillende hits..
Misschien is het niet verkeerd om meerdere consulten te plannen? En dan liefst ook ergens anders dan bij Diana..

Lees maar eens hier op het forum, misschien dat je nog pc's tegen komt waar je graag op consult wilt gaan.

Veel plezier hier!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames, vanavond had ik een afspraak bij DG gepland staan. Tot mijn grote verbazing werd er door een meisje open gedaan en zei ze tegen ons dat er niks in de computer stond over een afspraak EN dat er op zaterdag ook geen consulten worden gegeven. (Van de week zelfs nog gebeld over mijn afspraak en toen stond ik er nog wel in??)

Wij vonden  dit dus een heel raar verhaal, vooral omdat Danielle zelf gisteren op haar instagram had gezegd dat ze tot 21.00 uur consulten moest doen in  Barendrecht. 

Dus wij waren 2 uur onderweg voor niks. echt een afknapper!  

Nu mijn vraag: Aangezien ik al weet door welke pg ik graag geopereerd zou willen worden, vroeg ik mezelf af of ik ook direct via zijn kliniek in Amstelveen een afspraak kan inplannen en/of dit invloed heeft op de prijs ik zou betalen  via Diana Gabriels? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Rosie85:

Hi dames, vanavond had ik een afspraak bij DG gepland staan. Tot mijn grote verbazing werd er door een meisje open gedaan en zei ze tegen ons dat er niks in de computer stond over een afspraak EN dat er op zaterdag ook geen consulten worden gegeven. (Van de week zelfs nog gebeld over mijn afspraak en toen stond ik er nog wel in??)

Wij vonden  dit dus een heel raar verhaal, vooral omdat Danielle zelf gisteren op haar instagram had gezegd dat ze tot 21.00 uur consulten moest doen in  Barendrecht. 

Dus wij waren 2 uur onderweg voor niks. echt een afknapper!  

Nu mijn vraag: Aangezien ik al weet door welke pg ik graag geopereerd zou willen worden, vroeg ik mezelf af of ik ook direct via zijn kliniek in Amstelveen een afspraak kan inplannen en/of dit invloed heeft op de prijs ik zou betalen  via Diana Gabriels? 

Hey meid, wat vervelend dat je consult zo'n fiasco was. Helaas zijn er wel meer problemen daar bij Diana Gabriels.  Ik heb zelf ook in onwetendheid een consult laten inplannen. Dag ervoor bel ik nog even... niks in het systeem.  Dit terwijl ik wel een bevestiging via de mail had ontvangen.

ik ben zelf ook rechtstreeks naar de kliniek in Amstelveen gegaan.  Veel beter!!! Qua kosten is het geloof ik niet veel anders.. sterker nog.. ze zijn hetzelfde!!! Bel echt met de kliniek zelf.  Ik ben zelf heel bij dat ik dat gedaan heb in ieder geval.  

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

je bent zeker niet de enige waar missers mee gemaakt zijn, verschrikkelijk rot om mee te maken.. Communicatie en administratie kennen ze nou niet bepaald.

 

Bij welke chirurg wil je geopereerd worden? opereert hij niet ook nog ergens anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties!! 

ik zou graag door Dr Hupkens geopereerd willen worden. Teminste eerst maar even het consult afwachten natuurlijk, maar hij staat wel bovenaan mijn lijst.

Gisteren ook via iemand de tip Dr Laban gekregen.Hij werkt ook in Utrecht in het Diakonessenziekenhuis. .

wij kregen het idee dat  mw gabriels eerder naar huis was gegaan gisteren en dat de receptie het maar moest oplossen.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, 

 

nee niet aangeven want ik moest het gisteren met een receptioniste doen die alleen maar excuse moest bedenken waarom er niemand was om mij te helpen :-) 

ik zal morgen even bellen met Amstelveen om te informeren. Operatie zelf zou ik toch pas in oktober willen.  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He, daar ben ik weer. Vorige week voor niks naar Barendrecht gegaan voor een intake en gisteren had dan eindelijk het gesprek. 

Het gesprek verliep leuk, gezellig maar vooral gehaast. hup shirt uit, 375 passen rond, chirurg en datum besproken en 10 minuten later ontving ik al de factuur voor de operatie. 

Hoe gezellig het ook was, ik wil toch nog een gesprek met Dr Nio. 

weet 1 van jullie of ik mijn operatie gewoon kosteloos kan annuleren bij DG? indien ik door dr Nio geopereerd zou willen worden? of moet ik dan de intakekosten betalen ofzo? 

ben hier wel benieuwd naar....

 

thankssss!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast AlisonDW

Als je nog niet zeker bent, zou ik wachten tot na je gesprek bij Nio om te betalen. 

Tenzij je datum vd ingreep al zo dichtbij is, dat je al moet betalen.. Ik moet deze donderdag ten laatste betalen aan DG :P 11/08/2016 zou ik geopereerd worden door Kevin Peters via Diana. 02/08 heb ik nog een gesprek met dokter Peters zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei AlisonDW:

Als je nog niet zeker bent, zou ik wachten tot na je gesprek bij Nio om te betalen. 

Tenzij je datum vd ingreep al zo dichtbij is, dat je al moet betalen.. Ik moet deze donderdag ten laatste betalen aan DG :P 11/08/2016 zou ik geopereerd worden door Kevin Peters via Diana. 02/08 heb ik nog een gesprek met dokter Peters zelf.

TOch is het raar dat je moet betalen voordat je een gesprek met de pc gehad hebt.. Stel dat de pc niet kan doen wat Diana je beloofd? Dat gebeurt best vaak.. Heb je dan al betaald.... Dat zou ik zelf echt nooit doen. Eerst gesprek met pc (die is diegene die behandeld en de kennis heeft) en dan pas betalen.. Anders zit je er daarna aan vast en moet je misschien iets laten doen wat je niet wilt...

Enge dingen zoiets hoor...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Rosie85:

He, daar ben ik weer. Vorige week voor niks naar Barendrecht gegaan voor een intake en gisteren had dan eindelijk het gesprek. 

Het gesprek verliep leuk, gezellig maar vooral gehaast. hup shirt uit, 375 passen rond, chirurg en datum besproken en 10 minuten later ontving ik al de factuur voor de operatie. 

Hoe gezellig het ook was, ik wil toch nog een gesprek met Dr Nio. 

weet 1 van jullie of ik mijn operatie gewoon kosteloos kan annuleren bij DG? indien ik door dr Nio geopereerd zou willen worden? of moet ik dan de intakekosten betalen ofzo? 

ben hier wel benieuwd naar....

 

thankssss!! 

Hmm dat komt toch erg raar over.. Ik moest ongeveer twee weken voor de operatie betalen, maar ze zeiden duidelijk dat ik zelfs een dag van tevoren er nog vanaf mocht zien als ik het toch besluit niet te doen, waarna ik het geld zou terugkrijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Claartje39:

Ik ben via diana gabriels bij dokter doornaerts terecht gekomen. En ik heb pas betaald na het gesprek met de dokter want tussen dat gesprek en de operatie moet wettelijk een week zitten dus nog tijd genoeg om tebetalen.

informed consent idd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Mijn advies, niets betalen en/of ondertekenen bij een consulent indien het om een informatief gesprek gaat!!! Heb heel toevallig een factuur gezien van DG gezien en er staat niets vermeld bij eventuele uitsluitingen en/of annuleringen van beide partijen. Zelfs geen bijlage waarin wordt gesproken over het feit dat de desdoende PC niet in staat is om de operatie uit te voeren ivm een calamiteit of ander gegronde reden en jij dus als patient van de operatie of bureau af mag zien.

Advies is om deze vragen vooraf in een mail te sturen en schriftelijk bericht terug te krijgen zodat je juridisch wat op papaier hebt indien een conflicht hierover ontstaat :) 

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei BrownieG:

Hey hey,

Mijn advies, niets betalen en/of ondertekenen bij een consulent indien het om een informatief gesprek gaat!!! Heb heel toevallig een factuur gezien van DG gezien en er staat niets vermeld bij eventuele uitsluitingen en/of annuleringen van beide partijen. Zelfs geen bijlage waarin wordt gesproken over het feit dat de desdoende PC niet in staat is om de operatie uit te voeren ivm een calamiteit of ander gegronde reden en jij dus als patient van de operatie of bureau af mag zien.

Advies is om deze vragen vooraf in een mail te sturen en schriftelijk bericht terug te krijgen zodat je juridisch wat op papaier hebt indien een conflicht hierover ontstaat :) 

Greetz

pffff, rare contracten dus ook nog eens... Iets waar je geen rechten aan kunt ontlenen...

Mail.. is dat rechtsgeldig?
Je hebt dan wel iets op papier, maar geen ondertekening.. Maar goed, het is meer dan niks..

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Rosie85:

He, daar ben ik weer. Vorige week voor niks naar Barendrecht gegaan voor een intake en gisteren had dan eindelijk het gesprek. 

Het gesprek verliep leuk, gezellig maar vooral gehaast. hup shirt uit, 375 passen rond, chirurg en datum besproken en 10 minuten later ontving ik al de factuur voor de operatie. 

Hoe gezellig het ook was, ik wil toch nog een gesprek met Dr Nio. 

weet 1 van jullie of ik mijn operatie gewoon kosteloos kan annuleren bij DG? indien ik door dr Nio geopereerd zou willen worden? of moet ik dan de intakekosten betalen ofzo? 

ben hier wel benieuwd naar....

 

thankssss!! 

Toen ik op zoek was naar een goede kliniek en chirurg heb ik allerlei kliniekervaringen gelezen, maar ik zag toch best veel klachten over Daniel Gabriels, waardoor ik bij voorbaat al geen vertrouwd gevoel kreeg. Misschien onterecht maar daarom heb ik niet voor haar gekozen. 

Misschien zegt dit niet altijd alles, maar mijn gevoel zegt niet doen.. Sowieso even vergelijken met andere klinieken idd. Wel verstandig

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie of je kunt vragen of ze het contract willen aanpassen met je aanvullingen of mailtje uitprinten en laten ondertekenen? Denk niet dat ze het doen hoor :45:  Mja je hebt iets achter de hand vanuit jouw positie. En mail is rechtsgeldig mits er bericht terugkomt met het juiste mailadres  en bedrijfsnaam en naam van persoon met wie je de afspraak heb gemaakt!! 

Ze hebben organisatorisch nog een slag te gaan met dit soort zaken.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei BrownieG:

@best_boobie of je kunt vragen of ze het contract willen aanpassen met je aanvullingen of mailtje uitprinten en laten ondertekenen? Denk niet dat ze het doen hoor :45:  Mja je hebt iets achter de hand vanuit jouw positie. En mail is rechtsgeldig mits er bericht terugkomt met het juiste mailadres  en bedrijfsnaam en naam van persoon met wie je de afspraak heb gemaakt!! 

Ze hebben organisatorisch nog een slag te gaan met dit soort zaken.

x

 Niet alleen organisatorisch :45: 
maar zoiets mag ik niet zeggen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor al jullie reacties! 

ik had aangegeven de eerste week van oktober geopereerd te willen worden.

de factuur dient 2 weken voor de operatie betaald te worden. maar de zon gaat niet voor niets op, dus mocht ik over een maand bellen dat ik mijn operatie niet wil laten uitvoeren, vraag ik mezelf af, kan dat kosteloos?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Rosie85:

Bedankt voor al jullie reacties! 

ik had aangegeven de eerste week van oktober geopereerd te willen worden.

de factuur dient 2 weken voor de operatie betaald te worden. maar de zon gaat niet voor niets op, dus mocht ik over bijvoorbeeld  een maand bellen dat ik mijn operatie niet wil laten uitvoeren, vraag ik mezelf af, kan dat kosteloos?

Vraag eens informatie of een bijlage met uitsluitingen/ annuleringsvoorwaarden? Missschien dat ze deze inmiddels hebben :) 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast AlisonDW

Ik ga hen idd even mailen om te vragen of ik met de betaling kan wachten tot na mijn gesprek met de pc. Is 9 dagen voor de operatie zelf. 

 

Ik heb intussen al redelijk wat dames gesproken die via de kliniek van DG behandeld zijn en die allemaal erg tevreden zijn. Er zijn volgens mij even veel positieve ervaringen. Nu ja, als ik mag wachten met betalen tot na mijn gesprek, ben ik tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.