Ga naar inhoud

Rosie85 : 10 oktober 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Gast AlisonDW

Haha nee maakt me nie uit :P Heb een eigen zaak ook, dus mensen zien mijn naam en email continue voorbijkomen. Bedankt wel dat je het opmerkte ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

@AlisonDW maar dat staat hier dan ook op het forum :P Ik vind het, voor je eigen veiligheid, wel beter om de foto weg te halen omdat je email adres er ook in zichtbaar is. Iedereen kan dit gewoon zien ook mensen die geen lid zijn van het forum. Er zijn een hoop gekken daarbuiten, zou geen risico nemen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24 juli 2016 om 11:49 zei Rosie85:

He, daar ben ik weer. Vorige week voor niks naar Barendrecht gegaan voor een intake en gisteren had dan eindelijk het gesprek. 

Het gesprek verliep leuk, gezellig maar vooral gehaast. hup shirt uit, 375 passen rond, chirurg en datum besproken en 10 minuten later ontving ik al de factuur voor de operatie. 

Hoe gezellig het ook was, ik wil toch nog een gesprek met Dr Nio. 

weet 1 van jullie of ik mijn operatie gewoon kosteloos kan annuleren bij DG? indien ik door dr Nio geopereerd zou willen worden? of moet ik dan de intakekosten betalen ofzo? 

ben hier wel benieuwd naar....

 

thankssss!! 

Ik heb precies hetzelfde als jij gehad. DG consult en alles ingepland en daarnaast met Nio. Toen ik het beste gevoel bij Nio had, zegde ik de operatie af bij DG. Deze reageerde heel proffesioneel en positief. Je kunt volgens mij tot 1-2 weken vantevoren nog afzeggen. Ik had dat ook gevraagd en het staat als het goed is onder die factuur. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Susannah

Yes, Ik heb het inmiddels  inderdaad gelezen. Deze voorwaarden vallen mij erg mee aangezien ik het gevoel krijg dat deze kliniek erg "sales" gericht is. 

8 augustus mijn gesprek met Dokter Nio staan & 20 augustus met Dokter Hupkens (via DG) 

Het enige voordeel bij dr Hupkens is dat hij niet van al te grote borsten houdt en ik wil zelf ook niet te groot. Ik ben 1.58 m en 52 kg. 

Heb net even op jouw profiel gekeken, van de week heb ik jouw operatieverslag gelezen en jouw dagen daarna. 

Nu net zag ik jouw foto's van voor de operatie en daarna, WAUW het resultaat is echt prachtig!! zeker leuk om te zien dat jij nog twijfelde en dat je nu echt een prachtig resultaat ervoor terug hebt! Hier mag jij echt trots op zijn. 

 

succes met jouw herstel! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Rosie85:

@Susannah

Yes, Ik heb het inmiddels  inderdaad gelezen. Deze voorwaarden vallen mij erg mee aangezien ik het gevoel krijg dat deze kliniek erg "sales" gericht is. 

8 augustus mijn gesprek met Dokter Nio staan & 20 augustus met Dokter Hupkens (via DG) 

Het enige voordeel bij dr Hupkens is dat hij niet van al te grote borsten houdt en ik wil zelf ook niet te groot. Ik ben 1.58 m en 52 kg. 

Heb net even op jouw profiel gekeken, van de week heb ik jouw operatieverslag gelezen en jouw dagen daarna. 

Nu net zag ik jouw foto's van voor de operatie en daarna, WAUW het resultaat is echt prachtig!! zeker leuk om te zien dat jij nog twijfelde en dat je nu echt een prachtig resultaat ervoor terug hebt! Hier mag jij echt trots op zijn. 

 

succes met jouw herstel! 

 

 

28 minuten geleden zei Rosie85:

@Susannah

Yes, Ik heb het inmiddels  inderdaad gelezen. Deze voorwaarden vallen mij erg mee aangezien ik het gevoel krijg dat deze kliniek erg "sales" gericht is. 

8 augustus mijn gesprek met Dokter Nio staan & 20 augustus met Dokter Hupkens (via DG) 

Het enige voordeel bij dr Hupkens is dat hij niet van al te grote borsten houdt en ik wil zelf ook niet te groot. Ik ben 1.58 m en 52 kg. 

Heb net even op jouw profiel gekeken, van de week heb ik jouw operatieverslag gelezen en jouw dagen daarna. 

Nu net zag ik jouw foto's van voor de operatie en daarna, WAUW het resultaat is echt prachtig!! zeker leuk om te zien dat jij nog twijfelde en dat je nu echt een prachtig resultaat ervoor terug hebt! Hier mag jij echt trots op zijn. 

 

succes met jouw herstel! 

 

Dankjewel. Leuk dat je het verslag hebt gelezen en de foto's hebt gezien. Ik twijfelde inderdaad enorm. Ik vond het niet niks een operatie. Vooral na het lezen van de bijsluiter met complicaties die ik van Nio kreeg. Maar toch doorgezet. Bij elke spiegel die ik in huis zie, doe ik even m'n vest open om ze te bewonderen. Nu, achteraf gezien ben ik zó tevreden. Wat ben jij ook alweer van plan qua maat?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

na het lezen van wat verhalen hier, denk ik er ook niet zo makkelijk meer over. Sowieso vind ik het ook heel spannend om iets in mijn lichaam te plaatsen.

Op dit moment heb ik een 70B en bij Diana Gabriels had ik 375cc gepast. ik vond het zelf wat te groot. ik denk dat ik de volgende pas sessie toch wat minder ga proberen.

het lukt mij helaas niet om een foto updaten te loaden van mij pas sessie. ik ga even op onderzoek uit wat ik fout doe. x

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-7-2016 om 11:49 zei Rosie85:

He, daar ben ik weer. Vorige week voor niks naar Barendrecht gegaan voor een intake en gisteren had dan eindelijk het gesprek. 

Het gesprek verliep leuk, gezellig maar vooral gehaast. hup shirt uit, 375 passen rond, chirurg en datum besproken en 10 minuten later ontving ik al de factuur voor de operatie. 

Hoe gezellig het ook was, ik wil toch nog een gesprek met Dr Nio. 

weet 1 van jullie of ik mijn operatie gewoon kosteloos kan annuleren bij DG? indien ik door dr Nio geopereerd zou willen worden? of moet ik dan de intakekosten betalen ofzo? 

ben hier wel benieuwd naar....

 

thankssss!! 

dit had ik dus iok.... 375cc rond klaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-7-2016 om 11:49 zei Rosie85:

He, daar ben ik weer. Vorige week voor niks naar Barendrecht gegaan voor een intake en gisteren had dan eindelijk het gesprek. 

Het gesprek verliep leuk, gezellig maar vooral gehaast. hup shirt uit, 375 passen rond, chirurg en datum besproken en 10 minuten later ontving ik al de factuur voor de operatie. 

Hoe gezellig het ook was, ik wil toch nog een gesprek met Dr Nio. 

weet 1 van jullie of ik mijn operatie gewoon kosteloos kan annuleren bij DG? indien ik door dr Nio geopereerd zou willen worden? of moet ik dan de intakekosten betalen ofzo? 

ben hier wel benieuwd naar....

 

thankssss!! 

dit had ik dus iok.... 375cc rond klaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-7-2016 om 12:31 zei AlisonDW:

Als je nog niet zeker bent, zou ik wachten tot na je gesprek bij Nio om te betalen. 

Tenzij je datum vd ingreep al zo dichtbij is, dat je al moet betalen.. Ik moet deze donderdag ten laatste betalen aan DG :P 11/08/2016 zou ik geopereerd worden door Kevin Peters via Diana. 02/08 heb ik nog een gesprek met dokter Peters zelf.

hoe is je gesprek gegaan met peterss ik heb 30 aug een gesprek bij hem

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sharonnie88

Ik denk dat het gesprek met Diana er beter helemaal uitgehaald kan worden want ik neem aan dat met de chirurg zelf het gesprek langer duurt en dat zijn advies leidend is. Als je hoort dat een normaal intake minimaal een uur duurt en vervolgens kom je bij Diana, dan komt dit erg onprofessioneel overkomen.  Of ze moet het er even bij vertellen "jouw gesprek met de chirurg zal meer uitgelegd worden en zal er uitgebreider gekeken worden ..." 

ik kijk uit naar a.s. maandag dan heb ik  mijn intake bij Nio en eind augustus bij Hupkens. Dan kan ik eindelijk knopen door gaan hakken. :D

Hoe lang ben jij en wat is jouw gewicht? vond jij 375 ook gelijk goed? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Rosie85:

@sharonnie88

Ik denk dat het gesprek met Diana er beter helemaal uitgehaald kan worden want ik neem aan dat met de chirurg zelf het gesprek langer duurt en dat zijn advies leidend is. Als je hoort dat een normaal intake minimaal een uur duurt en vervolgens kom je bij Diana, dan komt dit erg onprofessioneel overkomen.  Of ze moet het er even bij vertellen "jouw gesprek met de chirurg zal meer uitgelegd worden en zal er uitgebreider gekeken worden ..." 

ik kijk uit naar a.s. maandag dan heb ik  mijn intake bij Nio en eind augustus bij Hupkens. Dan kan ik eindelijk knopen door gaan hakken. :D

Hoe lang ben jij en wat is jouw gewicht? vond jij 375 ook gelijk goed? 

nee ik vond t best groot maar ze zei je went bla.bla en ik vroeg naar.druppel maar dat was niet nodig. t was allemaal een beetje snel... 

ik denk dat ik voor 330-350 ga maar twijfel erg over druppel en rond..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei sharonnie88:

nee ik vond t best groot maar ze zei je went bla.bla en ik vroeg naar.druppel maar dat was niet nodig. t was allemaal een beetje snel... 

ik denk dat ik voor 330-350 ga maar twijfel erg over druppel en rond..

Volgens mijn chirurg van Boerhaave Kliniek (dr. Van der Weij) is het vaak zo dat chirurgen die eigenlijk alleen ronde prothesen plaatsen zich niet comfortabel voelen met het plaatsen van druppelvormige (anatomische) prothesen. En dat heeft hoofdzakelijk te maken met het feit dat het toch een zekere ervaring en precisie vereist. Wanneer een chirurg hier wel heel bekwaam mee is hoef je je geen zorgen te maken over het risico van het draaien van de prothesen. Daarom durven chirurgen die minder bekwaam zijn dit niet aan en hebben zij dan de voorkeur voor ronde prothesen. Natuurlijk hangt het af van jouw voorsituatie, maar iedereen is anders en het lijkt mij sterk dat iedereen dezelfde prothesen en cc geadviseerd krijgen. Dat komt niet heel professioneel over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei sharonnie88:

hoe is je gesprek gegaan met peterss ik heb 30 aug een gesprek bij hem

Hoi! Mijn gesprek met hem ging vlotjes! Het is een hele vriendelijke en eerlijke man. Hij zei dat 325cc zeker goed was voor me. Ik wilde weten wat ik max kon hebben en hij zei 375, zeker niet meer. Hij pushed zeker niet om groter te nemen dan je zelf wilt. Uiteindelijk heb ik 350cc gepast en die gaat het worden! Komende donderdag 11/08 gebeurd de ingreep! Spannend :D

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei AlisonDW:

Hoi! Mijn gesprek met hem ging vlotjes! Het is een hele vriendelijke en eerlijke man. Hij zei dat 325cc zeker goed was voor me. Ik wilde weten wat ik max kon hebben en hij zei 375, zeker niet meer. Hij pushed zeker niet om groter te nemen dan je zelf wilt. Uiteindelijk heb ik 350cc gepast en die gaat het worden! Komende donderdag 11/08 gebeurd de ingreep! Spannend :D

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

spannend hoor hou op op de hoogte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi allemaal,

Sinds 2 maanden actief op dit forum. ook heb ik mijn intake gehad bij Diana en afgelopen zaterdag mijn intake met Dr Hupkens. Dit was een heel bijzondere ervaring. 

Na 5 kwartier in de wachtkamer te hebben gezeten (omdat er wederom een fout was gemaakt met de dossiers) was ik dan eindelijk aan de beurt. omdat ik al 1 x voor niks naar Barendrecht was gegaan en vorige keer ook al vrij lang moest wachten, was ik dit keer maar alleen gegaan, waar ik achteraf echt heel blij mee was.

Eenmaal in de spreekkamer bij Dr Hupkens werd de deur weer direct dicht gedaan en zat ik weer 15 minuten alleen te wachten. Dit was dan ook voor mij het moment dat ik echt geïrriteerd werd. vervolgens kwam Dr Hupkens binnen. Hij maakte foto's en hij vertelde dat de ingreep 45 minuten zou duren en nog wat dingetjes over het liteken. 

5 minuten verder was volgens hem het gesprek klaar en ik was echt stom verbaast. ik vroeg aan hem of dit dus mijn intake gesprek was? Waarop hij àntwoorden; ja dit was het. Ik had van dit forum een vragenlijst opgesteld en ik had een mapje in mijn telefoon gemaakt met voorbeelden welk ik graag had willen laten zien. Maar hier was geen ruimte voor. toen ik vertelde dat ik 2 uur op dit gesprek had gewacht en dat ik had verwacht dat Ik nog wat had willen bespreken kreeg ik werkelijk de meest botte reactie en ook met een verhefde stem; " Wat wil je dan? Dit is de Aldi onder de klinieken, iedereen die hier zit komt op de lage prijs af net als vliegen, en dan moet je niet klagen over de gang van zaken" hij zei nog wat dingen over de Lidl maar door de shock ben ik het vergeten.  ik legde aan hem uit dat mijn keuze naar 'hem' uitging maar dat ik daardoor via DG moest komen en dat ik echt nog geprobeerd heb om Niet Via DG bij hem terecht te komen maar dat dit niet mogelijk was. hij was iets rustiger geworden en hij zei dat hij dat zag als een compliment, stond op, deed de deur open en wenste mij een prettige avond.

Daar stond ik weer, op de gang met mijn wensen die ik nog niet had besproken, mijn vragen en de twijfel over het aantal cc. van te voren was ik gewaarschuwd voor zijn botheid maar dit had ik dan ook weer niet verwacht. Ervanuitgaande dat dit een goede chirurg is, had ik die avond maar geaccepteerd dat ik hem maar moet vertrouwen en mijn vragen heb ik per mail gestuurd naar de kliniek samen met de vraag of ik nog een pas sessie mag inplannen.

Maar nu begint de twijfel enorm toe te slaan. de hele tijd spookt door mijn hoofd dat deze Aldi of Little kwaliteit dus ook in de operatie kamer moet zijn.....of niet? Of wel? Of niet? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een vervelende ervaring voor je. Snap dat je dan twijfelt of je er nog vertrouwen in moet hebben ja. Misschien was hij geïrriteerd om n andere reden, maar dat is geen excuus om dat op jou af te reageren. 

Toen ik op consult ging, bij n andere arts werd er ook wel over hem gezegd dat ie bot/arrogant over kon komen. En ik had ook n vragenlijstje waar ik niet aan toe ben gekomen door de zenuwen ( dat ik daar überhaupt zat vond ik al zoooo stoer van mezelf)

zoals die arts zelf toen ook zei; ik doe echt honderden operaties per jaar, dat is voor mij lopende band werk 

vond ik dag zelf ook heel arrogant. Maar ik twijfelde niet aan zijn kundigheid en de informatie die ik kreeg moet ik er even bij zeggen. En ik dacht: m'n beste vriend hoeft het niet te worden als ie maar vakwerk aflevert en daar had ik wel vertrouwen in.

als dat wel goed voelde/ je er vertrouwen in had dan moet je ervoor gaan. Of neem anders n consult bij iemand anders.

succes met je verdere beslissingen! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn hemel.. wil je echt door die man geopereerd worden dan?

Ik schrik hier echt van.. Zou nooit van mijn leven mijn lichaam in handen leggen van die pc, sorry.. Maar goed uiteindelijk kies jij waar jij je goed bij voelt.
Hoop dat je af kunt gaan op het vertrouwen dat je hebt in deze pc..

Ik heb even je drie topics samengevoegd, zodat alles centraal en bij elkaar staat.
Had je al een datum gepland? Dan kunnen we die in je topictitel vermelden en heb je een officieel operatieverslagtopic. Dan kun je hier blijven updaten, in dit topic, ook ná je operatie.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou sorry hoor.. Maar hoe dat allemaal is gegaan zou voor mij een reden zijn geweest om daar gillend weg te rennen en nooit meer terug te keren! :blink: Lidl onder de klinieken.. Hoe bedoel je ik probeer mezelf zo weinig mogelijk goed over te laten komen.. 

En de botheid. Dat je als vrouw geen eens je wensen aan kan geven dus gewoon maar moet zien wat er na de operatie mee gedaan is..

Zou je hier niet nog even over na willen denken? :21:

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn operatiedatum zou 14 oktober zijn maar na dit gesprek kan ik hier niet meer met blijdschap naar uit leven. 

vandaag word ik terug gebeld door de kliniek en ga ik vragen naar een andere chirurg. 

aangezien ik nu toch een onderbuikgevoel heb, zou ik het mezelf nooit vergeven, mocht er toch wat mis gaan.

en ik begrijp ECHT  wel dat die chirurgen het intake het minst spannende gedeelte vinden van hun beroep en misschien had ik dit wel wat geromantiseerd. Maar er wordt denk ik te snel vergeten dat de doelgroep waarmee ze te maken hebben, meisjes zijn die hier lang over hebben nagedacht, die dit spannend vinden en die echt even de juiste  woorden nodig hebben. Wat had ik al zo fijn  gevonden als hij maar 1 minuut met mij de opties van vormen en maten had doorgenomen en had geluisterd naar wat ik wil. 

Verder kan ik mezelf ook goed voorstellen dat je ergens moet inleveren op het bedrag die je bij de DG betaald maar dat een chirurg zo tegen z'n patiënten praat en zijn eigen kliniek te kak zet, kan ik nog steeds niet helemaal plaatsen. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.