Ga naar inhoud

Rochella: 19 november 2010 : Dr. Tan : Bronovo ziekenhuis : Den Haag


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal...

Mijn naam is Rochella, ben 24 jaartjes jong en in het dagelijks leven ben ik teammanager in een facilitair contact center.

Ik moet toch even zeggen dat ik dit borstenforum helemaal geweldig vind!! Hier vind ik zoveel antwoorden op vragen die ik eigenlijk aan bijna niemand durf te vragen :$ En iedereen is hier zo open en vriendelijk :)

Al vanaf mijn 16e droom ik van mooie volle borsten.. en vanaf mijn 20e overweeg ik echt een borstvergroting (ik heb zelf amper een cup A).

Ik ben bijna 2 jaar getrouwd met Dennis en ondanks dat ik weet dat hij me prachtig vindt zoals ik ben, heb ik toch mijn onzekerheden over mezelf. Ik hou van echte meiden dingen (jurkjes, hoge hakken, mooi haar etc.) Eigenlijk ben ik best tevreden over mijn uiterlijk, behalve op mijn borsten na.

Daarom heb ik nu echt een knoop doorgehakt.. dit jaar wil ik een borstvergroting. Ik wil graag een volle C

Ik weet alleen niet waar en door wie ik het moet laten doen.

Ik woon in zoetermeer en het liefst zou ik het in de omgeving van Den Haag willen.

Hebben jullie ervaringen in klinieken/ ziekenhuizen in/ of omgeving Den Haag?

Misscien een rare vraag maar kan ik de ziekenhuizen/ klinieken gewoon opbellen om een afspraak te maken voor een 1e consult?

Of moet ik eerst mijn huisarts raadplegen?

Ik wacht vol spanning op reacties en hou jullie zeker op de hoogte!

Liefs, Rochella

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Helemaal niemand??? :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Rochella,

welkom :)

Klinieken en of artsen in omgeveing Den Haag,kan ik je niet mee helpen,woon er niet eens in de buurt,kan je als tip geven,kijk eens in topic artsen,en in topic klinieken en of ziekenhuizen.daar kan je wat ervaringen lezen,en ook in topic operatie verslagen borstvergrotingen,kan je ervaringen lezen van de dames en de betreffende arts/kliniek,die staat erbij vermeld in hun topictitel.

Nee je hoeft niet je huisarts te raadplegen,of je denkt dat je in aanmerking komt voor je verzekering(wegens onderontwikkelde borsten enz).

je kan een kliniek en of ziekenhuis zelf idd even bellen,en een consult aanvragen,dan krijg je in dat gesprekje gelijk een datum,dan ga je op consult,of je neemt er zelfs meerdere(om te vergelijken) en dan kijk je of het je bevalt en of je wens bij die arts in vervulling gebracht kan worden,en dan krijg je ene vervolgconsult(is niet bij elke kliniek) en of je krijgt dan een operatiedatum,elke kliniek werkt net iets anders,maar de weg wijst zich zelf als je eenmaal op consult bent geweest.

zelf persoonlijk als tip wil ik je meegeven,plan minimaal 2 consulten,bij verschillende klinieken,zodat je kan vergelijken,wat je aanstaat,kan je je laten behandelen :6:

suses met je zoektocht....

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hier al verschillende goede dingen gelezen over Dr Decoopman van de Bergmankliniek in Den Haag

link kliniek

In het 'operatieverslagen borstvergroting' topic , klik er de titels die 'bergman kliniek' vermelden .

Consults kan je idd zonder je huisarts plannen , ze kostten gemiddeld een €35 en zijn altijd vrijblijvend .

Ook te vinden op het forum : algemene info over borstvergroting en beslist het doorlezen waard !

Btw , geen enkele vraag is 'dom' hoor , enkele 'dommerikken' stellen geen vragen :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi B-Cupje,

Super bedankt voor je reactie..

Ik denk toch dat ik voor een ziekenhuis kies (dat geeft me een gevoel van veiligheid) heel stom weet niet hoe dat komt :$

Morgen ga ik 3 ziekenhuizen bellen.. hou je op de hoogte..

Liefs, Rochella

Heb hier al verschillende goede dingen gelezen over Dr Decoopman van de Bergmankliniek in Den Haag

link kliniek

In het 'operatieverslagen borstvergroting' topic , klik er de titels die 'bergman kliniek' vermelden .

Consults kan je idd zonder je huisarts plannen , ze kostten gemiddeld een €35 en zijn altijd vrijblijvend .

Ook te vinden op het forum : algemene info over borstvergroting en beslist het doorlezen waard !

Btw , geen enkele vraag is 'dom' hoor , enkele 'dommerikken' stellen geen vragen :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid

in jou omgeveving zou ik het ook niet weten

ik snap je gevoel van het ziekenhuis wel hoor maar er zijn voort veel klinieken die super goed werken en je eigenlijk wel kan vergelijken met het ziekenhuis

laat je goed informeren voor je de stap neemt

en hier van het forum kan je heel veel info af halen en ervaringen lezen van de vrouwen die de knoop doorgehakt hebben of al geholpen zijn

ik volg je verhaaltje en ben benieuwd wat het wordt

liefs melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd hoor ik ook hele goede verhalen over bergmankliniek! misschien een gesprekje aangaan en kijken hoe je je voelt? ik heb zelf voor een kliniek gekozen ipv ziekenhuis omdat ze in een prive kliniek vaak veel meer borstvergrotingen doen en voor mijn gevoel zijn ze meer ervaren maar ja dat is het gevoel dat ik kreeg

heel veel succes met je consults

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ,

Kliniek , ziekenhuis ... de keuze is vrij en voor iedereen verschillend . Als jij je in een ziekenhuis beter op je gemak voelt moet je daar gaan informeren hoor . Voor sommigen geeft het gewoon een veiliger gevoel of zijn verwezen door een huisarts .

Ben benieuwd of je vandaag de 'moed' hebt gevonden om enkele consults in ziekenhuizen vast te leggen want dat is immers de eertse grote stap . Ik weet nog hoe me'n hart in me'n keel bonste toen iemand de telefoon van de haak nam :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Melissa.. dankjewel!!

21 juni heb ik mijn eerste consult in de Reinier de Graaf ziekenhuis.. spannen

hou je op de hoogte

liefs..Rochella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rochella,

Voor een consult in het ziekenhuis is het wel handig om een verwijsbrief van je huisarts te hebben, het consult wordt dan namelijk door je verzekering vergoed. Kun je gewoon om vragen bij je huisarts, moet geen probleem zijn.

Toevallig ga ik waarschijnlijk geholpen worden in het ziekenhuis in zoetermeer. Ga je daar ook nog heen voor een consult?

Wel heb ik 16 juni nog een consult bij de Bergman klniek in den haag om te kijken wat hij zegt, beetje vergelijkend warenonderzoek zeg maar :154:

X Bibi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Woon ook in Den Haag. Ik heb zelf gekozen voor de Veldhuiskliniek in R'dam.

25 min rijden. Prijs viel me heel erg mee. Hoor alleen maar goede verhalen en de resultaten zien er heel mooi uit.

Bijkomemend voordeel: MINDER pijn na BV.

Ik moet 2 dagen van te voren al pijnstilling gaan slikken.

Als enige kliniek word er ook standaard pijnstilling in de borst holte gespoten, zodat je de eerste 5 dagen heel weinig pijn voelt.

Tja, ik ben nog al pijngevoelig geloof ik, dus ik vond zelf fijn om te weten.

Maar goed, over 4 weken kan ik daar meer over vertellen.

Gr Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dames...

Vandaag wat meegemaakt... dat wil je niet weten!

Mijn man vindt het niet leuk dat ik een BV wil maar hij staat wel achter me

(tenminste dat dacht ik) kom ik vandaag bij mijn schoonmoeder heel trots vertelde ik daar dat ik binnenkort mijn 1e consult heb.. Gaat ze helemaal tekeer tegen me :blink:

"En jaaa je bent niet goed bij je hoofd .. je stelt je aan..je hebt toch tiete.. weet je hoe duur dat is.. je moet niet in een gezonde lijf snijden.. en ga zo maar door" :wacko: En Dennis (mijn man) zat erbij en begon ook .. Hij zei letterlijk: "Als ze het doet mag ze de deur uit!" ECHT LETTERLIJK!!!! :139:

NOU IK KON WEL JANKEN! Want normaal kan ik gewoon over alles met hem praten, we kijken samen naar plaatjes van BV's om uit te zoeken wat mooi bij mijn lichaam staat (ik weet dat hij het liever niet heeft, maar ondanks dat dacht ik echt dat hij achte me stond) We waren afgelopen dinsdag 2 jaar getrouwd!!

Het ergste vond ik dat ik helemaal niks kon zeggen op dat moment, ik klapte gewopon dicht :139: echt zwaar klote (terwijl ik normaal gesproken alles eruit flap en altijd zeg wat ik wil zeggen en doe wat ik wil doen). DAT VIND IK ECHT ERG!!

Nou voel ik me zwaar klote omdat dit gebeurt is.. weet niet wat ik aan Dennis moet zeggen.

Hebben jullie ook weleens zoiets meegemaakt?? (met je partner of je familie)

...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat vreselijk meid :(

Kan me voorstellen dat familie zo reageerd..zeker schoonfamilie ppff ;)

Maar je man!?

Ik zou me zwaar voor schut hebben voelen staan en in de steek gelaten en in de maling genomen.

Zo laf om zo te reageren omdat zn moeder erbij stond.

En nu dan? gaat hij je echt de deur uitzetten ineens?

Of heb je zelf zo iets van ga zelf wel de deur uit?

Kan me voorstelen dat jou bv nu ineens niet meer zo leuk is :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey butterfly,

Zo ik voel me ook echt voor schur gezet

Neej ik ga het echt doorzetten.. en ik weet eigenlijk wel dat hij achter me staat.

Maar ik denk dat hij bang is (het is echt een mama's kindje) En als hij dat echt vindt, dan ben ik ook zo weg!

Het maakt me alleen zo kwaad weetje..ik was zo blij.. Ik wil dit heel graag samen met hem doen :(

Maar ik ga vanavond nog met hem praten..we hebben nu vistite maar daarna ga ik er echt over beginnen.. Weet alleen niet hoe ik moet beginnen.

Heb jij misschien nog tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dacht ik al mama's kindje maar durfde het niet neer te zetten..hihi

Vind het zo laag dat hij jou zo voor schut zet terwijl hij eerst wel accoord ging!

Dan ben je in mijn ogen gewoon een mietje :)

Hhmm tips van mij, ik zou heeeeeel boos worden.

Maar ja wat is wijsheid?

Zou zeggen wat flik jij me nou?

Laat hem zijn moeder maar vertellen dat het van hem niet persee hoeft maar dat hij je wel steunt en begrijpt.

Zo niet..tja wat is wijsheid ;)

Jij heb straks mooie boobs denk daar maar aan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk!

Ik ga zo gewoon met hem praten.. en hou je wel op de hoogte..

hartstikke bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow dat meen je... Wat raar dat je man zo tegen je tekeer ging bij zijn moeder.

Natuurlijk vindt een schoonmoeder het weggegooid geld, die denkt vast van 'ze kunnen het beter gebruiken voor de tuin/auto/meubels' blablabla. Maar een ander snapt dat niet. Zij vindt een BV onzin, jij vind misschien een auto niet nodig, of andere dingen. Voor jou is dit belangrijk. Het is ook jouw geld, en vooral jouw keuze!!

Ik zou tegen je man idd zeggen dat je met hem wil praten.. nav jullie gesprek bij zijn moeder. Dat je het niet leuk vond dat ie niet achter je stond ofzo. Bedoel, je verwacht toch dat je partner achter je staat. Of je het eens bent of niet, je valt je eigen vrouw niet af in het bijzijn van anderen vind ik.

Succes ermee! Wel knap dat je doorzet, want als hij dreigt met je de deur uitzetten zou het erg zijn als je hierom nog serieus huwelijksproblemen zou krijgen.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee wat een verhaal meid,

Zou ook echt woedend zijn!

Voor mijn man hoeft het ook niet hoor een bv, hetzelfde verhaal een beetje. Maar we zijn samen naar het consult geweest. Hij heeft me gezegd dat als ik me er beter door voel hij dat begrijpt en daarvoor achter me staat.

Vertel je man maar eens waarom je die bv wil en hoe jij je voelt met de borsten die je nu hebt. Dat je zo'n operatie echt niet voor de lol aan gaat. Als jij bijvoorbeeld flaporen had gehad of een enorme neus en je was daar ongelukkig mee geweest, begrijpen ze het dan wel???

Het gaat erom hoe jij je erbij voelt. En als je ergnes ongelukkig mee betn en je kan er wat aan doen, wat is daar dan zo verkeerd aan. Ookal hoeft het voor hem niet, laat hem op zn minst dan respect hebben voor jouw keuze.

En wat je schoonmoeder betreft, waar bemoeit ze zich mee? Dit is iets tussen jou en je man.

Probeer er maar boven staan. Zeg haar gerust dat ze je gekwetst heeft, ook al is ze het niet met je eens, dit is jouw beslissing en die heeft ze te respecteren.

Had laatst met mn eigen broer een discussie over schoonheid en dat mensen soms erg ver gaan om aan een bepaald ideáal beeld te voldoen. Daar snapt hij helemaal niets van. Hij zou bij wijze van spreken zn haar al niet verven. Hij is van mening dat 'je bent wie je bent". Hij weet niet dat ik een bv laat doen. Ga het hem ook niet vertellen ook, hij zal het toch niet begrijpen maar als hij het later opmerkt, ga ik er ook niet om liegen.

Het is mijn keuze en die heeft hij maar te accepteren of hij het nu wel of niet onzin vind...

sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje echt belachelijk dat ze zo tegen je tekeer ging.

En van je man is het natuurlijk ook behoorlijk raar want die hoort zijn vrouw te steunen.

Ik zal als ik jou was gewoon nog een goed gesprek aangaan en duidelijk maken dat het belangrijk voor je is dat hij achter je staat.

En je schoonmoeder.. tsja... gewoon niet meer met haar in discussie gaan. En gewoon doen!

Ik had het geluk dat iedereen achter mn stond.. Ze stonden niet te juichen!

Maar vonden het wel tof dat ik de beslissing had genomen.

sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pure onmacht denk ik hoor.

En ja ik heb zo iets dergelijks meegemaakt met me schoonmoeder maar mn man nam het meteen voor me op.rolleyes.gif

iemand in de fam had een verkleining laten doen,(daar waren ze t 100% mee eens)en ik had toen al een consult gehad voor een bv,maar niets gezegd.

En ineens begon me schoonmoeder te zeggen dat ze t belachelijk vond dat mensen een bv nemen en zich idd laten snijden in een gezond lichaam,ook haar man vond dat maar dom idd....mn man sprong er meteen tussen in en daardoor begrepen ze meteen dat er idd ook mensen bestaan die onzeker er door zijn en dat dat een ze zelfvertrouwen geeft.

Mja sommige mensen oordelen heel snel zonder dat ze t verhaal erachter weten en dat vind ik dus heel naief en dom.

Ik heb dus ook besloten om t niemand te vertellen ,mede dankzij hun reactie toen,ze weten niets en vragen ze er ooit naar van : jij had toch niet zulke grote borsten?1bouncingboobs.gif zeg ik t ze pas.

maar alleen dan!Want ik wil geen geroddel in de familie,weet inmiddels dat die kans bestaan.En heb geen zin om mij ervoor te verdedingen..

Ik zou iig es goed gaan praten met je man Rochella,hij gaat maar fijn naar zn moeder toe en het recht praten!

Want hij hoort jou te steunen,juist nu!

Ik zou echt heel kwaad zijn,want in principe hebben hun jou voor schut gezet en je gekwetst!

dat gaan ze dan maar rap goedmaken!!145.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje,je vreude zal gedaald zijn na die opmerkingen van beide :139:

je schoonmoeder,ach lekker laten kletsen,maar je man,ja dan word het anders...

ik hoop dat je hebt kunnne praten erover,en dat je het achter je kan laten wat hij gezegd heeft.alhoewle het mischien een beetje in je achterhoofd blijft hangen wat hij gezegd heeft,gewoon eens lekker egoistisch doen en doorzetten(of je moet financieel afhankelijk zijn van hem?)

sterkte

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hoi Rochella,

Mijn ex vriend was er destijds ook ZO op tegen! Hij zei dat hij bij me weg zou gaan als ik het zou doen. Ik vond dat dan wel belachelijk, maar heb het toen TOCH niet gedaan! En een SPIJT dat ik ervan had!!! :unsure: Toen ik eenmaal bij Bas (mijn ex) weg was en hij helemaal kapot was daarvan zei hij tegen mij dat hij mij juist een Boobjob kado wilde doen... Mijn reactie: 'geef die maar aan je volgende wijf'. Haha.

Maar dat is nu zegmaar 2,5 jaar geleden. En nu heb ik het gedaan in april en ben ik ZO BLIJ!!!!!!!!!!!! :1bouncingboobs:

Maaarrrrr... De moraal van dit verhaal. Ga er rustig over praten. Zeg niet dat je nieuwe borsten jou gelukkiger gaan maken, maar dat het voor je eigen zelfbeeld gewoon goed is. Dat je het voor jezelf wil doen. Dat het jouw lichaam is en dat jij hem ook zou steunen als hij iets aan zichzelf zou willen veranderen..

Succes ermee!! En je schoonmoeder.. Tsja.. Gewoon doen alsof je haar niet hoort.. Zij hoeft niet naar je nieuwe boobs te kijken denk ik zomaar!!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.