Ga naar inhoud

Rochella: 19 november 2010 : Dr. Tan : Bronovo ziekenhuis : Den Haag


Aanbevolen berichten

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Rochella,

Gefeliciteerd met je nieuwe :1big_boobs:

Wat rot dat je zo'n pijn hebt, je hebt ze wel voor de spier gekregen toch? Ben je tevreden met het resultaat?

Ik ben heel benieuwd naar je nieuwe mooie boobies, ga je zodra je je wat beter voe;t nog foto's plaatsen?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dagdames..

hoe is het met jullie?

Nu 7 dagen po gaat het steeds beter.. ben ook super tevreden met het resultaat..(ze haddenzelfs iets groter gemogen)

Ik weet eerlijk gezegd niet of ik het op de spier geplaatst heb gekregen..(ik dacht eerst van wel, maar heb nu toch mijn twijfels)

Ik heb hier zoveel gelezen dat de plaatsing op de spier veel minder pijnlijk is..dus jaa

Volgende week trg voor controle..

btw ik voel constant een branderig gevoel ik mijn linker borst.. ja heel eng enn constant aanwezig (bij elke beweging)

Dus ik belde gisteren naar het ziekenhuis.. enn toen kreeg ik een k#twijf aan de tel ..die me gwn af wimpelde..ze zei letterlijk:

"ja volgens mij is dat normaal".. waarop ik weer zei "Nou volgens mij weet u het niet zeker en volgens mij bent u ook geen dokter!!"

Dat vodn ze niet echt leuk... ik moest over een uur maar trgbellen want ze zou met mijn pc overleggen.. maar ik viel weer in slaap en heb uiteindelijk niet meer gebeld..

nu voel ik het ook nog wel, maar het lijkt steeds beter te gaan..

Hadden jullie hier ook last van??

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Rochella

komt me bekend voor hoor,mij al me bv,s.

dat is vocht wat drukt van binnen,maar het kunnen ook evengoed je spieren zijn.je bent immers net po meid,geef het wat de tijd,ik denk wel dat je niet voor de spier hebt hoor,omdat je aangaf best veel pijn te hebben,maar goed,de ene ervaard het zo en de ander zo,wie weet heb je net een beetje pech,zoals ik met me eerste bv,jee heb afgezien toen,ik had die dual plane geplaatst gehad toen,was pittig hoor.

hoop dat je snel duidelijkheid hebt en minder pijn,beterschap

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rochella jij bent toch ook in het Bronovo zh geholpen? Is de beha die zo strak zat de beha die je van het ziekenhuis hebt gekregen? Ik wordt binnenkort ook geholpen in het Bronovo en mijn pc zei dat de beha die ik van hen zou krijgen een compressie beha zou zijn en dat deze vrij strak zou zitten en dat dit ook nodig zou zijn. Watvoor beha is dit dan?

Een ander woord voor luchtweginfectie is verkoudheid lijkt me vreemd dat je dit van een strakke beha zou kunnen krijgen, pijn in je ribben misschien wel en echt heel strak lijkt me voor de borsten ook niet echt goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ander woord voor luchtweginfectie is verkoudheid lijkt me vreemd dat je dit van een strakke beha zou kunnen krijgen, pijn in je ribben misschien wel en echt heel strak lijkt me voor de borsten ook niet echt goed.

Nou een lucjtweginfectie is wel iets heftiger dan een verkoudheid en daarbij heeft een verkoudheid meer te maken met je holtes en neus en een luchtweginfectie gaat al meer naar je longen toe.....heeft ook heftig hoesten tot gevolg waar een verkoudheid meer niesen tot gevolg heeft.

Ik ben geen dokter hoor maar mn dochter heeft een heftige verwaarloosde luchtweginfectie gehad met als gevolg een dubbele longontsteking, dus ik heb er wel wat ervaring mee helaas.

Oh en wat grappig dat jullie in het Bronovo geopereerd worden, daar woon ik echt HEEL vlakbij, heb er ook allebei mn kinderen gebaard. (en de hele nederlandse koninklijke familie baart er hun kinderen haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snoetje,luchtwegeninfectie kan je zeker krijgen van een te strakke bh,lees te strak...

je admend niet goed in en uit dan,en dan kan je wel raden wat dit als gevolg kan geven,luchtwegeninfectie ja,heb patienten gesproken zelfs met deze klachten,na het dragen van te strakke bh en band,dus het zal geen fabeltje zijn van een arts he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snoetje,luchtwegeninfectie kan je zeker krijgen van een te strakke bh,lees te strak...

je admend niet goed in en uit dan,en dan kan je wel raden wat dit als gevolg kan geven,luchtwegeninfectie ja,heb patienten gesproken zelfs met deze klachten,na het dragen van te strakke bh en band,dus het zal geen fabeltje zijn van een arts he

Luchtweginfectie = verkoudheid, een infectie aan de bovenste luchtwegen, bij een infectie aan de onderste luchtwegen is het bronchitis of longontsteking. En je beha moet dan wel echt heeeel strak zitten hoor zodat je ongeveer helemaal niet meer kunt ademen, mijn vader is huisarts dus ik nam het maar van hem aan. Maargoed hij heeft ook nog nooit een dergelijk geval op spreekuur gehad dus misschien kan het toch! Goed uitkijken in dat geval dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai ..

het gaat veeeeeel beterrolleyes.gif Bedankt voor jullie steun ..blush.gif

Gelukkig maar... want ik had het echt niet meer. Ik heb ze op de spier gekregen.. en ze wisten niet waar de pijn vandaan kwam.

Vandaag heb ik foto's geplaats en heb toen mijn voor foto's verwijdert omdat ik een nieuwe album wilde maken.. maar heb me oude foto's niet meer. See for yourself!!

Ging net voor de gein mijn cupmaat opmeten en dat klopt echt niet hoor.. volgens die tabellen op internet heb ik een 75 A!!!

Dat is toch niet mogelijk?? (voor mijn bv had ik een kleine 75B)

Is er ergens op het forum geen tabel die klopt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rochella,

Mooi hoor je nieuwe boobies, :123: neen dat is zeker geen 75A joh, dat zal je minstens een 75C misschien zelfs wel een D geven! Ze zijn echt heel mooi, geniet ervan meis, gelukkig is de pijn ook beter!

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rochella jij bent toch ook in het Bronovo zh geholpen? Is de beha die zo strak zat de beha die je van het ziekenhuis hebt gekregen? Ik wordt binnenkort ook geholpen in het Bronovo en mijn pc zei dat de beha die ik van hen zou krijgen een compressie beha zou zijn en dat deze vrij strak zou zitten en dat dit ook nodig zou zijn. Watvoor beha is dit dan?

Een ander woord voor luchtweginfectie is verkoudheid lijkt me vreemd dat je dit van een strakke beha zou kunnen krijgen, pijn in je ribben misschien wel en echt heel strak lijkt me voor de borsten ook niet echt goed.

Ja ik heb ook een compressie beha gekregen.. maar hij zat gewoon echt veel te strak... ik heb nu een paar beha's van Emda Plast en die zitten echt geweldig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snoetje,een te strakke bh in combinatie met een band(die je dus vaak krijgt bij dual plane,en toen ik dus zelf ook) kan echt wel degelijk een luchtwegeinfectie veroorzaken,had toen een hele serieuze arts,die al 22 jaar in medischa vak zit en dat werd me toch wel meteen verteld nadat hij ondekte dat ik me bh en band veel te strak droeg,ademen ging dan ook heel moeizaam,en alles deed er van pijn,me hele borstkas,dus hij zegt dat niet voor niets,ja weet ik veel,werd gezegd moet zo gedragen worden,en hun hadden die na me operatie aan gedaan,die bh en band,zat prima,tot ik 2weken verder was en me borsten gingen setellen en projecteren,veel te strak zat de boel.

ik kwam toen op nacontrole en kwam een mevrouw in de wachtkamer tegen en die vertelde me dat ze een luchtwegeinfectie had opgelopen,door die te strakke band en bh,dus dat was geen toeval,me arts vertelde mij dat uit moest kijken en goed moest in en uit ademen en zij zat er voor dat probleem,dus het kan wel degelijk.

ja goed,het zal geen dagelijkse gang vanz aken zijn natuurlijk,maar bedoel alelen te zeggen,het kan wel,zodra je niet goed in en uit ademd kan je het dus krijgen,is zelfs door mijn huisarts bevestigd,en ik weet uit ervaring,na me dual plane,ademde ik erg pijnlijk,plus die strakke bh en band,nee deed geen goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof heus wel dat je dat hebt gehad hoor.

Het klonk alleen niet heel logisch dat je verkouden wordt van een beha hihi. Maar als je niet goed kunt uitademen kan zo'n virus zich waarschijnlijk inderdaad makkelijker nestelen. Een volwassenen heeft gemiddeld 3 keer per jaar een luchtweginfectie (want dat is echt hetzelfde als verkoudheid) dus die virussen liggen natuurlijk altijd op de loer, lijkt me inderdaad niet fijn om in de hamd te werken tijdens je herstel

Ik ga er zeker op letten zelf hoor straks dat hij niet te strak zit, lijkt me sowieso geen pretje trouwens!!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.