Ga naar inhoud

Rochella: 19 november 2010 : Dr. Tan : Bronovo ziekenhuis : Den Haag


Aanbevolen berichten

Het ergste is mijn schoonmoeder heeft altijd geroepen dat iedereen achterlijk is als ze een bv doen of wat dan ook.

En toen ik eens zei tegen dr dat ik het wel heel graag zou willen zei ze dan moet je dat vooral meid.

Jou geluk komt eerst en meningen hebben mensen toch altijd :s

Voor mij hoef ze niet meer bij te draaien zoiets zeg je niet tegen je eigen vlees en bloed excl.gif

Heyy lieverd,

wat rot voor je!!!

Ik weet wel wat je voelt (I've been there).. Luister vooral naar jezelf! Mijn schoonmoeder deed heel rot..

Ik heb haar toen duidlijk laten merken dat het me niks kan schelen wat zij ervan vindt en dat ik dit voor mezelf doe!!(wel op een normale manier)

Mijn man had er in het begin ook heel erg moeite mee en maakte ook rare opmerkingen, maar dat was eigenlijk omdat hij echt werkelijk geen idee had dat ik dit echt heel graag wou..en dat het me op bepaalde momenten echt ongelukkig maakt..

Hij is nu helemaal bij gedraaid en steunt me ook heel erg hierin!! (thank god)

Want moet eerlijk zeggen; ik weet echt niet of ik bij hem was gebleven als hij het niet zou accepteren..(zoo erg wil ik het)

Ik wens je iig heel veel sterkte en heel veel lees plezier op dit forum !!

Liefs Rochella

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Mandy,

Wat erg voor je dat je moeder zo naar reageerde! :147: Ik hoop toch dat het nog weer goed komt, per slot heb je toch maar één moeder op deze wereld. Ze is vast gewoon bang voor wat er gaat komen. Veel sterkte meid!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niet dat er mensen zijn die zo kunnen reageren :mellow: , maar wil wel iedereen sterkte wensen die zoiets moet meemaken!

Ik heb gelukkig alleen maar positieve reacties gehad en mijn schoonmoeder is zelfs 2x in de eerste week langs gekomen om het huishouden een beetje op orde te houden en als mijn moeder is staat was geweest (is gehandicapt) had zij het vast ook gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik hoor zijn er soms ERG heftige reacties van familie, gelukkig was dat bij mijn vrouw, alsook mijn kant geen probleem, haar moeder zei ook: "het is jouw geld" en mijn moeder trok bijna haar topje uit toen ze het wist om ze te kunnen zien.

Nu blijkbaar hebben onze ouders een goede band en hebben we geen last van het typische 'schoonouder' probleem, GELUKKIG !!!

Maar sterkte voor je, nu je moet kiezen tussen familie of je droom, hopelijk leven ze zich in in jouw droom ook.

Persoonlijk ben ik er ook niet voor om in gezond vlees te laten snijden maar ik zou hypocriet zijn om te ontkennen dat ik niet van grote borsten hou (ook al zijn ze pseudo fake) en weet dan ook dat het psychisch bij een vrouw veel doet om haar meer vrouwelijker te voelen (zeker na meerdere borstvoedingen of vermageren) dus ik kan het begrijpen wat jullie ertoe drijft.

Als het maar geen Overbodige luxe wordt die belangrijkere prioriteiten opzij laat schuiven, het is tenslotte jullie/ons (mannelijke PO) geld en lichaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Jeetje zeg ,Mandy,zit net je berichtjes te lezen,das wel erg heftig zeg,dan zou het mij al duidelijk zijn wat ze echt belangrijk vinden!!:angry:

Snap soms niet dat mensen een ander kunnen veroordelen over iets heel erg persoonlijks,en nog wel je eigen familie!

Kan me er echt boos om maken dat er mensen zijn die zulke dingen durven te zeggen.

Ik weet niet wat IK zou doen ,maar ik heb (om teleurstellingen te voorkomen) niets aan niemand verteld,laat ze maar lkkr raden,ga ik op visite,dan kleed ik me wel zo dat ze dr niets van kunnen zien.

Je kunt geen oordeel trekken als je niet weet waarom iemand zoiets laat doen,zon beslissing neem je nooit zo 1,2,3,ook niet omdat t geen kattepis is allemaal,operatie/herstel/veel geld....

Dus ze zouden je verhaal eens moeten weten,eer ze iets eruit flappen!

Mijn schoon ouders heb ik 1 keer iets horen zeggen over dat ze t maar dom vonden dat er mensen zijn die een bv laten doen,mn man kwam meteen in de verdediging, dat je zo niet kan praten,want je kan maar heel onzeker over je lichaam zijn en dan ben je maar wat blij als je daar wat aan kan laten doen,of dat er vrouwen zijn die na hun zwangerschap gewoon hun oude figuurtje weer trug willen...toen waren ze meteen stil en dachten,mja daar zit wat in!

maar mede DAARDOOR heb ik niets meer verteld,ik voorkom liever geroddel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ladies...

Door persoonlijke omstandigheden ben ik lang niet op dit forum actief geweest.. maar nu gaat het gelukkig weer rolleyes.gif

Hoe is het met jullie.. Ik zie dat er al veel meiden zijn geopereerd!

Nog 5 daagjes slapen en dan ben ik aan de beurt!!! Echt onwerkelijk dit... Mijn laatste weekend zonder boobs!

Wilde gewoon even gedag zeggen rolleyes.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad geniet nog even van je beste slaaphouding. Bijna aan de beurt! Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa over het algemeen vermaak ik me wel.. nu nog maar 2 daagjes slapen!!!! morgen moet ik tussen 14.00-16.00 naar het ziekenhuis bellen om een tijd af te spreken... ben superrrr zenuwachtig.. en ben echt bang voor de operatie zelf!!

heb valium gekregen..voor de nacht voor de operatie...

waren jullie de dagen voor jullie operatie ook zo onzeker??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Rochella,

heel veel suc6 met je ingreep morgen.

het komt allemaal goed en je zult net als iedereen van ons heel blij en trots zijn met je nieuwe boobs ! :1bouncingboobs:

ik zal aan je denken morgen !

heel veel liefs en dikke kus,

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn vrouw in gister geholpen en nu vind ze dat haar sportbh die ze heb gehad daar veel testrak zit

is dit normaal of niet

de dokter zeg dat moet voor ondersteuning

wie weet raad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoii..

Gefeliciteerd nog met Rochella's BV!

Ja die sport bh zit nou eenmaal heel erg strak,

dit was bij mij ook!

maar te strak is ook niet goed..

Kan ze hem in de omtrek niet wat losser zetten ? op het laatste gaatje ofzo?

in de omtrek mag de bh best losser worden gezet hoor, het is ook niet de bedoeling dat ie TE strak zit !!

Heeft ze ook een band ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoii..

Gefeliciteerd nog met Rochella's BV!

Ja die sport bh zit nou eenmaal heel erg strak,

dit was bij mij ook!

maar te strak is ook niet goed..

Kan ze hem in de omtrek niet wat losser zetten ? op het laatste gaatje ofzo?

in de omtrek mag de bh best losser worden gezet hoor, het is ook niet de bedoeling dat ie TE strak zit !!

Heeft ze ook een band ?

nee dat gaat niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit ie al op het loste gaatje of heeft ze geen sluiting dan?

Lijkt me wel toch, want je kunt die bh op dit moment moeilijk over je hoofd doen..

Dan zou ik bij de HEMA een goede sport bh gaan kopen,

ze hebben daar echt hele goede sport bhs die goede ondersteuning geven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit ie al op het loste gaatje of heeft ze geen sluiting dan?

Lijkt me wel toch, want je kunt die bh op dit moment moeilijk over je hoofd doen..

Dan zou ik bij de HEMA een goede sport bh gaan kopen,

ze hebben daar echt hele goede sport bhs die goede ondersteuning geven...

het zit met klitteband

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou de kliniek even bellen, te strak kan ook niet goed zijn, er zit nu natuurlijk ook veel vocht bij.

Succes en nog gefeliciteerd met de operatie!!!

Hoop dat verder alles goed is gegaan!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

te strak is idd niet goed,is zelf bewezen dat je er luchtwege infectie van kan krijgen,geen fabel en wil je niet angstig maken,maar het is zo,als je bh te strak zit,adem je onbewust minder goed in en uit,en het is voor het inkapsellen ook niet goed,te strak,normaal he,overal waar te voor staat is niet oke,dus mischien istie gewoon te krap/klein deze bh,maatje groter halen :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

sjonge zeg,mijne zat als een strakke harnas om mij heen,ook met klitteband,moest met 2 man aangetrokken worden,ja was normaal zeiden ze,UHU!! Had de striemen op me schouders staan,en ik heb t nog braaf 6 wkn volgehouden ,klote dingen!

Nooit meer dat ik daar in trap dus he?81.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

sjonge zeg,mijne zat als een strakke harnas om mij heen,ook met klitteband,moest met 2 man aangetrokken worden,ja was normaal zeiden ze,UHU!! Had de striemen op me schouders staan,en ik heb t nog braaf 6 wkn volgehouden ,klote dingen!

Nooit meer dat ik daar in trap dus he?81.gif

ok dankjewel dames ze heeft nu een andere bh

en het gaat nu beter met haar

en ze had de pijn minder verwacht maar ze is er heel blij mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag lieve dames........

Excuses voor mijn late reactie maar mijn herstel is heel pijnlijk.. ik ben echt niet kleinzerig.. en kan echt wel tegen een stootje ..

maar dit slaat echt alles.. gelukkig gaat het nu(de 4e dag) wel veel beter.. en zodra ik me beter voel zal ik mijn verslagje en foto's plaatsen...

Ik heb 240 cc eurosiliconen, high profile gekregen

Nogmaals bedankt voor jullie steun.. (en let niet op mijn spelfouten)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.