Ga naar inhoud

Rochella: 19 november 2010 : Dr. Tan : Bronovo ziekenhuis : Den Haag


Aanbevolen berichten

Heyyyyyyy mamavandre..

wat goed zeg! Dat is fijn om te horen... ik hou je topics in de gaten en ben benieuwd naar je foto's!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Heyyyyyyy mamavandre..

wat goed zeg! Dat is fijn om te horen... ik hou je topics in de gaten en ben benieuwd naar je foto's!

Liefs

sorry mamavandeneblush.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaai meis,

Ik lees net dat je woensdag ook naar Dr Tan moet IK OOK!!!! Hoelaat moet jij? en dont worry about de maat.. goed vragen en anders nog een afspraak maken..

lastig dat je niet kan passen he .. sad.gif

xxx

Haaiiii

ik moet er om 15.30 uur zijn.. en ik kan daar wel passen hoor :) (heb ik de vorige keer ook gedaan)..

Hoe laat moet jij er zijn?

@ Butterfly: Ja dat weet ik wel maar ik vraag me af wat anderen ervan vinden blush.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames....

IK dacht altijd dat ik een 75 A had.. (want voor mijn gevoel zijn ze echt heeeeeeel klein) maar ben dit weekend erachter gekomen dat ik ECHT een 75 B heb ph34r.gif JA echt waar..

En nu twijfel ik helemaal over het aantal cc's 85.gif want ik zou eerst graag een volle C/ kleine D willen .. Maar ik denk dat ik toch voor een volle D wil gaan (of misschien wel iets groter).. WAT IS DIT LASTIG ZEG!!

Ik ben ongeveer 1.59 m (klein), ongeveer 59 kilo en vraag me af of dat wel gaat zo??

A.s. woensdag heb ik een afspraak met mijn pc Dr. Tan en zal dat zeker is navragen..

Maar hoe denken jullie hierover? Is meer dan 300 cc tooooo much i.v.m. mijn lichaam of zou dat wel kunnen?

Ik zou ook graag foto's op het forum willen zetten.. zodat jullie het beter kunnen inschatten (wie o wie kan mij daarbij helpen want ben echt een nerd in dat soort dingen)

Liefs...

Hey Rochella,

Moeilijke vraag of meer dan 300 cc te veel zou zijn voor jou, kun je beter aan je pc vragen, hij kan dat het beste inschatten, dus gewoon goed aangeven wat je wens is.

Je kunt je foto's hier in de galerij plaatsen (gewoon bovenaan op 'galerij' klikken, 'borstvergroting' kiezen en dan bovenaan rechts op 'nieuwe album' klikken) of je kunt een album aanmaken op bv. mijnalbum.nl, hier vind je een uitgebreide uitleg hoe je dat doet en hoe je je album met een ww kunt beveiligen. Succes!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn moeder was de eerste die er op stond om mijn vrouw haar nieuwe borsten te zien en was er erg tevrede mee, (wat moest ik dan zeggen, lol, ik was zeer verwondert toen ze er met afkwam hoewel liposuctie al lang in haar gedachten was). In ieder geval heb ik ook gemerkt dat haar zelfvertrouwen er erg mee omhoog ging, iets te hoog toen ze haar "bedekte" fotos op een rating site zette en vele reacties van kreeg. De kostprijs was inderdaad wel minder, en een grote domper op de nieuwe aanwinst maar als je voor iets spaart mag je ook ermee doen wat je wil, zeker als je er zelf beter van word!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee meid wat een verhaal schrok er wel even van zeg!

Gelukkig gaat het nu al beter en zet je het door :136:

Vind het echt heel goed van je!

Zelf vond ik het ook heel moeilijk om te vertellen.

Voor mijn BV zaten we aan tafel en toen kreeg ik doodleuk van mijn schoonzusje te horen Pff van die neptieten...

Nou uiteindelijk kreeg ik begrip van zowel mijn schoonzus en moeder daar was ik blij mee :blush:

Het blijft toch moeilijk om te vertellen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig gaat het nu beter..

(het kan me eigenlijk ook niets meer schelen wat anderen ervan vinden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjonge jonge jonge..146.gif

Ik kom net bij dokter Tan vandaan..

Voor dat ik er voor de 2 keer heen ging was ik vastbesloten om te kijken naar de mogelijkheden voor een grote volle D CUP..

Ik moest gelijk mijn bovenlijf weer ontkleden... EN TOEN ZEI HIJ INEENS UIT HET NIETS DAT HIJ ER TOCH MAAR GEEN 300CC IN DOET!!!!102.gif102.gif102.gif102.gif Echt ik begon daar spontaan te huilen..

Mijn tepels zitten volgens hem veel te hoog en als hij er rond de 300cc in zou doen dan zou het heel erg opbollen en zou je waarschijnlijk ook randen zien... (Hij heeft vandaag ook foto's gemaakt)

Tijdens mijn 1e consult heeft hij mijn borsten ook gezien.. en toen zei ik ook echt duidelijk dat ik een grote volle C wilde of zelfs een kleine D (En toen was dat absoluut geen probleem)

Hij zei dat hij minimaal 240 cc - 280 cc erin doet (dat gaat hij tijdens de operatie bekijken)

Wederom een teleurstelling!!

Ik heb op dit moment een kleine 75B..

Ik weet echt dat het per persoon verschilt en dat het echt afhangt van je eigen borsten... MAAR TOCH..

Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen.. VOEL ME ZWAAR KLOTE..

Wat denken jullie dat ik kan bereiken met minimaal 240 cc? Zou ik een grote c kunnen halen of misschien zelfs een kleine D?

IK ga nu ook gelijk proberen om mijn voor foto's te plaatsen zodat jullie het misschien beter kunnen inschatten..

Jeetje ik kan echt weeeeeeer janken!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjonge jonge jonge..146.gif

Ik kom net bij dokter Tan vandaan..

Voor dat ik er voor de 2 keer heen ging was ik vastbesloten om te kijken naar de mogelijkheden voor een grote volle D CUP..

Ik moest gelijk mijn bovenlijf weer ontkleden... EN TOEN ZEI HIJ INEENS UIT HET NIETS DAT HIJ ER TOCH MAAR GEEN 300CC IN DOET!!!!102.gif102.gif102.gif102.gif Echt ik begon daar spontaan te huilen..

Mijn tepels zitten volgens hem veel te hoog en als hij er rond de 300cc in zou doen dan zou het heel erg opbollen en zou je waarschijnlijk ook randen zien... (Hij heeft vandaag ook foto's gemaakt)

Tijdens mijn 1e consult heeft hij mijn borsten ook gezien.. en toen zei ik ook echt duidelijk dat ik een grote volle C wilde of zelfs een kleine D (En toen was dat absoluut geen probleem)

Hij zei dat hij minimaal 240 cc - 280 cc erin doet (dat gaat hij tijdens de operatie bekijken)

Wederom een teleurstelling!!

Ik heb op dit moment een kleine 75B..

Ik weet echt dat het per persoon verschilt en dat het echt afhangt van je eigen borsten... MAAR TOCH..

Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen.. VOEL ME ZWAAR KLOTE..

Wat denken jullie dat ik kan bereiken met minimaal 240 cc? Zou ik een grote c kunnen halen of misschien zelfs een kleine D?

IK ga nu ook gelijk proberen om mijn voor foto's te plaatsen zodat jullie het misschien beter kunnen inschatten..

Jeetje ik kan echt weeeeeeer janken!!

Heeeej meis

leuk je ff in het echt gezien te hebben hahaha :D

dat meen je niet.. maar don't worry ik heb vandaag 240 cc gepast met in een 70 d sport bh en dat is echt niet verkeerd hoor..

en er is een meisje hier op het forum die met haar 75 a met 200 cc een 70 / 75 c cup heeft gehaald.. hij is de chirurg dus zal het vast wel weten... Ik geloof dat ze Eefje/Eva ofzo iets heet.. die heeft.. ik wilde ook groter en dat is ook wel mogelijk maar dan moet het onder de spier dat zou je ook kunnen overwegen!! maak je niet te druk en al helemaal niet verdrietig zijn!!! heb je het nog over de kosten gehad btw?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy jaa dat was wel leuk he rolleyes.gif ..

Ik ben het helemaal vergeten...

Vond jij 240 cc niet te weinig dan?? En jaa achter de spier kan ik idd ook overwegen.. maar daar heeeft hij het helemaal niet over gehad..

Hij zei alleen dat mijn tepels te hoog zijn.. (kijk maar even in de gallerij)

Zou ik een voor foto van jou mogen zzien??

Ik voel me zwaar klote JA ECHT!!

En ik kijk in de gallerij maar heb hoogstens 2 dames gezien met 240 cc en eentje met 260 cc...

139.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy jaa dat was wel leuk he rolleyes.gif ..

Ik ben het helemaal vergeten...

Vond jij 240 cc niet te weinig dan?? En jaa achter de spier kan ik idd ook overwegen.. maar daar heeeft hij het helemaal niet over gehad..

Hij zei alleen dat mijn tepels te hoog zijn.. (kijk maar even in de gallerij)

Zou ik een voor foto van jou mogen zzien??

Ik voel me zwaar klote JA ECHT!!

En ik kijk in de gallerij maar heb hoogstens 2 dames gezien met 240 cc en eentje met 260 cc...

139.gif

Neeee zag er echt heel mooi uit niet TE snapje.. wij zijn super jong dus na zwangerschap enz.. komt er misschien ook wel IETS bij.. dan zit je straks met ontzettende dikke jetsers hahaha.. Nou meid je hebt nu al meer dan mij hoor.. hahaha gaat echt wel goed komen.. en bijna alle foto's die in de gallerij staan is allemaal dual plane of achter de spier.. en dan verlies je ook 50 cc mee heb ik begrepen.. mij adviseerde ze bij de veldhuiskliniek 290 dual plane nou dan verlies je dus 50 cc komt ik op het zelfde uit als wat ik nu krijg!!! en dat was volgens hen een kleine D!!! ik ga het denk morgenavond erop zetten ben er vanavond namelijk niet.. snap het wel hoor maar je had gewoon even die 240 cc pas protese aan moeten doen..is echt een mooie maat. :147: komt helemaal goed!!! trust TAN haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

okeej dat is echt lief!!

ja echt kut dat ik 240 cc niet heb gepast.. heb ik nieteens naar gevraagd.. (DOMDOMDOM)

ik vertrouw hem echt wel.. maar toch ik was echt gefocusd op 300 cc (MINIMAAL)ph34r.gif

het was zooo teleurstellend...

vind jij mijn boobs echt groter dan die van jou?

ik keek in het ziekenhuis.. (en jij leek toch echt veel grotere boobs te hebbenblush.gif )

ik ga iig voor jou aftellen. (3 weken is zoooooooo voorbij). en wacht op je voorfoto's (wel voordat je met vakantie gaat hé)

hou je me op de hoogte??

liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

He wat vervelend dat hij dat de 1e keer niet heeft gezien.

Hij heeft wel gelijk dat als nu je tepels heel hoogzitten en je daar een grotere prothese erin gaat doen dat niet mooi word.

Dan lijkt het ontzettend nep en heb je dikke kans (bij een dunne huid en weinig weefsel) op bottoming out.

Ik denk dat je op een dikke C/kleine D uitkomt hoor :)

Je moet je niet zo blind staren op de cc's.

Sommige gingen met een 300cc van een A naar een F dat verwacht je ook niet ;)

Wie weet pakken ze wel groot uit :)

o en mandy tijdens een zwangerschap worden je borsten groter, na de zwangerschap juist kleiner ;)

Vandaar dat veel vrouwen Na een kindje te hebben gekregen een bv nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

okeej dat is echt lief!!

ja echt kut dat ik 240 cc niet heb gepast.. heb ik nieteens naar gevraagd.. (DOMDOMDOM)

ik vertrouw hem echt wel.. maar toch ik was echt gefocusd op 300 cc (MINIMAAL)ph34r.gif

het was zooo teleurstellend...

vind jij mijn boobs echt groter dan die van jou?

ik keek in het ziekenhuis.. (en jij leek toch echt veel grotere boobs te hebbenblush.gif )

ik ga iig voor jou aftellen. (3 weken is zoooooooo voorbij). en wacht op je voorfoto's (wel voordat je met vakantie gaat hé)

hou je me op de hoogte??

liefs..

Mutsje!! je had echt even moeten passen mij verbaasde het ook hoor had echt zo iets van hhmmm niet verkeerd en believe me ik wil ook echt een Volle C hoor hahaha :D:1bouncingboobs: ik snap zo wat je bedoeld ik ging niet voor niets voor de 2e keer :blush: nou meid troost je maar want ik draag dus push ups van de hm (je weet wel die kogelvrije vest gevallen) ik ga morgen ook foto's erop zetten dan zal je het zien.. ik hou je op de hoogte en nogmaals gaat helemaaaaal goed komen meid!!! maak je niet te druk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha man...

HUhaua meen je dat?? Ik heb ze ook (ken ze maar al te goed126.gif )

En ik krijg nu steeds meer hoop (langzaam, maar zeker)

Ik heb net foto's van eefje bekeken.. en zij heeft echt iets heel moois bereikt met 200CC101.gif ja echt waar..

There is hope in the air wub.gif

Ben beniewd naar je foto's!!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga nu maar slapen en morgen weer naar foto's kijken.. Trusten ladies!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha man...

HUhaua meen je dat?? Ik heb ze ook (ken ze maar al te goed126.gif )

En ik krijg nu steeds meer hoop (langzaam, maar zeker)

Ik heb net foto's van eefje bekeken.. en zij heeft echt iets heel moois bereikt met 200CC101.gif ja echt waar..

There is hope in the air wub.gif

Ben beniewd naar je foto's!!

XXX

:blush: thanks, komt goed hoor meid, je hebt ook al meer dan ik had voor m'n bv, dus wordt dat zeker een volle c, misschien zelfs wel een mooie D!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm heerlijk dit forum dacht al dat het aan mijn familie lag...

Ik heb het er over gehad een maand geleden ofzo met mijn moeder en ik kreeg letterlijk te horen dat ik mannen geil ben en het voor mijn vriend doe (hij weet helemaal niets) en moet omdat hij anders me zou verlaten...

En dat ik dan ook maar eens van baan moest gaan wisselen zodat ik mijn kleren elke dag kon uitdoen en de .... kon uithangen :102:

Terwijl mijn moeder me zelf zei van meid ga dan eens kijken wat de mogelijk is zodat je je goed voelt...

Als ik het doorzet wilt mijn moeder niets meer met me te maken hebben maar sinds dat gesprek ben ik weggelopen en tot op heden is er geen contact en dat hoeft ook niet meer...

Ik snap niet dat mensen niet kunnen begrijpen dat 90% van de vrouwen die een BV laten doen het VOOR ZICHZELF DOEN en niet voor andere...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mandykuh,

Wat rot voor je... hopelijk draait ze weer bij.

Ik heb nog een hele tijd getwijfeld om het mijn eigen moeder wel of niet te vertellen.

Ze is nogal een flapuit (lees krant)en wil niet dat het bij jan en alleman terecht komt.

En verder: mijn schoonmoeder vindt ook dat je niet in een gezond lichaam moet snijden, maar goed het is ook mijn lichaam en niet die van haar. Ik moest haar wel inlichten, want ze past op onze kids die dag.

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ergste is mijn schoonmoeder heeft altijd geroepen dat iedereen achterlijk is als ze een bv doen of wat dan ook.

En toen ik eens zei tegen dr dat ik het wel heel graag zou willen zei ze dan moet je dat vooral meid.

Jou geluk komt eerst en meningen hebben mensen toch altijd :s

Voor mij hoef ze niet meer bij te draaien zoiets zeg je niet tegen je eigen vlees en bloed :excl:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.