Ga naar inhoud

Rochella: 19 november 2010 : Dr. Tan : Bronovo ziekenhuis : Den Haag


Aanbevolen berichten

Jaaaaa echt spannend.... kan niet wachten tot ik mijn datum heb1big_boobs.gif

Echt niet normaal ik droom er zelfs vanblush.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Dag Lieve dames!!

Ik weet niet of ik het al mag zeggen .... maar ik heb de knoop eindelijk doorgehakt...

19 november gaat het gebeuren101.gif (misschien zelfs nog eerder)BEN ZOOOOOOO BLIJ!!!

Ik krijg ronde siliconen, minimaal 300 cc op de spier wub.gif ... Dat is wat ik wilde...

Dr. Tan is echt heel grappig, hij heeft humor en is heel open en realistisch. Bij hem voelde ik me 100% op me gemak.

Dit wilde ik heel graag met jullie delen, omdat ik veel aan jullie heb gehad..

Liefs Rochella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Marijke,

Dat had ik ook door

bedankt voor je reactie.. :)

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig smile.gif1bouncingboobs.gif

En mischien kan je wel eerder?

Jaaaaaaaaa rolleyes.gif als er plekje vrij komt.. mag ik :):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Ik wordt 10 september a.s. ook door Dr. Tan geopereerd SPANNENNDDD!!! 240 cc op de spier.. Ik ben nu al zenuwachtig... 25.gif

Groetjes,

Mandy

Zooo jaaaaaaaa zeker spannend :)

Vond jij hem ook zo grappig??? Ik ging daar helemaal stuk 154.gif en voelde me buitengewoon op me gemak..

Hij was ook echt realistsch en luisterde ook goed naar me.. hoe is jou consult gegaan?

wat voor cup heb je nu? en wat wil je uiteindelijk bereiken?

Ben benieuwd naar je voor en na foto's

Liefs Rochella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!!! Voelt echt goed om eindelijk een datum te hebben he?!

XX Bibi

Het voelt echt geweldig...

148.gif

Niet normaal... op 20 november heb ik me boobs (of eerder)

Liefs... Rochella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooo jaaaaaaaa zeker spannend :)

Vond jij hem ook zo grappig??? Ik ging daar helemaal stuk 154.gif en voelde me buitengewoon op me gemak..

Hij was ook echt realistsch en luisterde ook goed naar me.. hoe is jou consult gegaan?

wat voor cup heb je nu? en wat wil je uiteindelijk bereiken?

Ben benieuwd naar je voor en na foto's

Liefs Rochella

Haaaai ja echt bizar eindelijk iemand gevonden die ook bij de grappige Dr Tan gaat hahaha ik heb een heel fijn consult gehad..

Ik was zelf al bij de Velthuiskliniek geweest maar vondt het Bronovo Ziekenhuis veeeeel persoonlijker en ook niet zo idioot duur.. De velthuiskliniek adviseerde

dual plane en 295 cc kosten 4500 eurrie.. Ik heb dit Dr Tan ook gewoon verteld hij gaf aan dat dual plane absoluut niet nodig is.. genoeg weefsel, hij zei geldklopperij...

harde uitspraken ;)

ik heb nu een kleine B met pushup BH van de H&M mini dus.. :blush:

ik kijg ong 240 cc op de spier en hoop echt uit te komen op een 75 c ong.. :136: wat heb jij nu??

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk om jullie enthousiasme te lezen :D

Ik had het zelf ook haha. Het liefst wil je morgne al natuurlijk!

Mag ik vragen wat de kosten in het ziekenhuis zijn om te doen?

Hi,

Ik betaal 2060,- SUPER goedkoop dus...

Weet niet wat Rochella moet betalen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is de helft van wat ik heb betaald!

Erg goedkoop indd.

Eigenlijk is het voor mij niet goed om nu nog al die verslagen te lezen, ga ik twijfelen of ik het niet beter ergens anders had kunnen doen of misschien toch voor de spier in plaats tussen etc. hahaha

Maarja ik ga jullie in de gaten houden, ben wel erg benieuwd naar het resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaai ja echt bizar eindelijk iemand gevonden die ook bij de grappige Dr Tan gaat hahaha ik heb een heel fijn consult gehad..

Ik was zelf al bij de Velthuiskliniek geweest maar vondt het Bronovo Ziekenhuis veeeeel persoonlijker en ook niet zo idioot duur.. De velthuiskliniek adviseerde

dual plane en 295 cc kosten 4500 eurrie.. Ik heb dit Dr Tan ook gewoon verteld hij gaf aan dat dual plane absoluut niet nodig is.. genoeg weefsel, hij zei geldklopperij...

harde uitspraken wink.gif

ik heb nu een kleine B met pushup BH van de H&M mini dus.. blush.gif

ik kijg ong 240 cc op de spier en hoop echt uit te komen op een 75 c ong.. 136.gif wat heb jij nu??

xx

Haai!

Ja echt leuk dit 152.gif

Ik heb nu een A cup (maar dr Tan vond het een Btje huahah)

Hoop echt een grote C of zelfs een kleine D te bereiken ZOOOOOOOO SPANNEND!!

Liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Ik betaal 2060,- SUPER goedkoop dus...

Weet niet wat Rochella moet betalen..

Ik betaal 2170,99 euriiiiiiiiiiiiii wat raar!!! hoe kan dit??ph34r.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is de helft van wat ik heb betaald!

Erg goedkoop indd.

Eigenlijk is het voor mij niet goed om nu nog al die verslagen te lezen, ga ik twijfelen of ik het niet beter ergens anders had kunnen doen of misschien toch voor de spier in plaats tussen etc. hahaha

Maarja ik ga jullie in de gaten houden, ben wel erg benieuwd naar het resultaat!

Heyyyyy Jolien,

dit is echt spannend.. (begrijp ik het goed dat jij ook binnenkort een bv krijgt??)

Als het bij jou nog moet gebeuren, kan het toch geen kwaad om verslagen te lezen :):)

Ik zelf vind het fijn om ervaringen te lezen ...

Liefs..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!! Wat leuk om te lezen! En op de spier geeft wel het mooiste resultaat in mijn ogen! De kans dat ze gaan hangen is wel iets groter... Maar ik ben benieuwd naar de voor foto's... Succes! Naomi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 4 weken geleden al aan de beurt geweest! Ben nu dus herstellende.

En dat is zo'n leuke periode dat je het ene moment heel blij bent met je borsten en het andere moment twijfels hebt over alles :rolleyes: Bij mij dan iig... Ze moeten nog helemaal gaan indalen en vormen etc. en dat gebeurd los van elkaar omdat het 2 verschillende wonden zijn. En ook al weet je het nog zo goed... op sommige momenten geeft het toch wel stress ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 4 weken geleden al aan de beurt geweest! Ben nu dus herstellende.

En dat is zo'n leuke periode dat je het ene moment heel blij bent met je borsten en het andere moment twijfels hebt over alles rolleyes.gif Bij mij dan iig... Ze moeten nog helemaal gaan indalen en vormen etc. en dat gebeurd los van elkaar omdat het 2 verschillende wonden zijn. En ook al weet je het nog zo goed... op sommige momenten geeft het toch wel stress wink.gif

Liefs

Oh mij god....WAT ERG

Ik keek met mijn neus122.gif ...dit voelt echt vreemd!!

SORRY!!!!blush.gifblush.gifblush.gif shame on me85.gif

Ik ga al je topics nu lezen.. sorry sorry sorry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk omdat jij 300 cc krijgt en ik 240.. hmmz zal tog maar is ff met die tan gaan praten 140.gif hahaha wink.gif

Ja ga ik doen wacko.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dames....

IK dacht altijd dat ik een 75 A had.. (want voor mijn gevoel zijn ze echt heeeeeeel klein) maar ben dit weekend erachter gekomen dat ik ECHT een 75 B heb ph34r.gif JA echt waar..

En nu twijfel ik helemaal over het aantal cc's 85.gif want ik zou eerst graag een volle C/ kleine D willen .. Maar ik denk dat ik toch voor een volle D wil gaan (of misschien wel iets groter).. WAT IS DIT LASTIG ZEG!!

Ik ben ongeveer 1.59 m (klein), ongeveer 59 kilo en vraag me af of dat wel gaat zo??

A.s. woensdag heb ik een afspraak met mijn pc Dr. Tan en zal dat zeker is navragen..

Maar hoe denken jullie hierover? Is meer dan 300 cc tooooo much i.v.m. mijn lichaam of zou dat wel kunnen?

Ik zou ook graag foto's op het forum willen zetten.. zodat jullie het beter kunnen inschatten (wie o wie kan mij daarbij helpen want ben echt een nerd in dat soort dingen)

Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames....

IK dacht altijd dat ik een 75 A had.. (want voor mijn gevoel zijn ze echt heeeeeeel klein) maar ben dit weekend erachter gekomen dat ik ECHT een 75 B heb ph34r.gif JA echt waar..

En nu twijfel ik helemaal over het aantal cc's 85.gif want ik zou eerst graag een volle C/ kleine D willen .. Maar ik denk dat ik toch voor een volle D wil gaan (of misschien wel iets groter).. WAT IS DIT LASTIG ZEG!!

Ik ben ongeveer 1.59 m (klein), ongeveer 59 kilo en vraag me af of dat wel gaat zo??

A.s. woensdag heb ik een afspraak met mijn pc Dr. Tan en zal dat zeker is navragen..

Maar hoe denken jullie hierover? Is meer dan 300 cc tooooo much i.v.m. mijn lichaam of zou dat wel kunnen?

Ik zou ook graag foto's op het forum willen zetten.. zodat jullie het beter kunnen inschatten (wie o wie kan mij daarbij helpen want ben echt een nerd in dat soort dingen)

Liefs...

Hey,

Ik ben 1,64 en ongeveer 58-59 kg en krijg 450cc. Ik heb nu ook een kleine 75B.

De PC zei dat het wel groot is, maar zeker wel zou passen bij de rest van mijn lichaam.

Dus ik denk dat die 300cc zeker wel bij je gaat passen en in mijn ogen zeker niet to much is, maar goed dan heb je wel een mening van een vrouw die grotere borsten mooi vindt :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.