Ga naar inhoud

Rochella: 19 november 2010 : Dr. Tan : Bronovo ziekenhuis : Den Haag


Aanbevolen berichten

Ja maar het is zo raar.

Hij vond het niet leuk maar hij is er wel accoord mee gegaan, en zocht ook plaatjes uit.

Niks aan de hand dus zou je zeggen, maar staat hij bij zn moeder durft hij er ineens niet voor uit te komen..

Slapjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

he meid,

wat vervelend zeg!

kan me heel goed voorstellen dat je vreselijk boos bent!

laat je schoonmoeder maar kletsen,maar zou haar zeker zeggen dat je je gekwetst voelt!

dit is al iets waar je je onzeker over voelt en eigenlijk maakt zij het alleen maar erger op deze manier!

je man...eigenlijk dwingt ie je dus om ontevreden over jezelf door het leven te gaan...

het is toch in voor en tegenspoed!

ik hoop dat je met hem nog een goed gesprek hebt kunnen voeren en dat ie nu volledig achter je staat!

succes en sterkte!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Damess...

Suuuuuuuper bedankt voor jullie steun! Ik heb hier echt veel aan :rolleyes:

Ik ben blij dat er toch best veel mensen die ook zoiets of iets dergelijks hebben meegemaakt (en heb eerlijk waar het gevoel dat jullie iig achter me staan :blush: )..Ik voel me echt gelijk een stuk beter!!

Toen me visite weg was begon hij zelf tegen me te praten... omdat ik daarna helemaal niks meer tegen hem heb gezegd. Hij weet dat hij fout zit en dat hij me hoort te steunen en heeft beloofd dat vanaf nu ook te laten zien... Hij vertelde me dat hij het echt erg vindt dat ik me zo voel (en dat hij er helemaal niks van begrijpt) Toen heb ik hem uitgelegd dat ik dit puur voor mezelf doe en voor me zelfvertrouwen ..en dat hij, als hij het wilt met mijn moeder kan praten, omdat zij weet dat ik hier al lang mee zit en dat dit mij onder andere echt gelukkig maakt...op slot zei ik huilend dat ik al jaren van mezelf walg (elke keer als ik uit de douche kom en langs de spiegel loop)en dat dat gevoel steeds erger wordt.. Toen keek hij zoooo verbaasd..(het leek echt alsof hij schrok)..

Maargoed het is nu wel uitgepraat..en ik zie ook echt aan hem dat hij er spijt van heeft! Hij gaat morgen met zijn moeder praten :153: Wat zij vindt interessert me toch niet.. als ze dat maar weet!!

(ik denk dat ik dit niet meer kan vergeten) We zijn wel getrouwd, maar ben niet financieel afhankelijk van hem.

Ik ga dit hoe dan ook door zetten (a.s. maandag mijn 1e consult in het diaconessehuis en 28 juni mijn 1e consult in haaglandenkliniek om te kijken wat mij het meest aanspreekt)Hij gaat naar beiden consulten mee..

Ben onwijs zenuwachtig..

@IEDEREEN DIE GEREAGEERD HEEFT: ECHT HEEL ERG BEDANKT!!

WE SPREKEN ELKAAR GAUW WEER :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Rochella,

fijn te horen dat je het hebt uitgepraat met je man.. Het is toch wel makkelijk als hij totaal achter je staat en je steunt bij alles.. Wat de rest er van vindt, moet je idd niets van aantrekken, je zet het voor jezelf!!!

Ik wou je in iedergeval heel veel succes toewensen a.s. maandag!!

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Willemieke.. dat doet me goed :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het uitgesproken is met je man! En ook knap van je dat je doorzet! Daar heb je ook ballen voor nodig, want het is moeilijk wanneer de mensen waar je van houdt er niet 100% achter staan... maar je gaat toch naar een arts!

Succes maandag, lekker snel ook al! En vraag 'm zoveel mogelijk ^_^

Liefs

Excella

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met stijgende verbazing las ik jouw verhaal en dacht meteen: "In vredesnaam, waar bemoeit dat mens zich mee!" (da's dus je schoonmoeder)

Mijn verbazing sloeg om in ongeloof toen ik de reactie van je man las. "Wat een oet-lul!".

Maar, alles te hebben gelezen, blijkt dat het niet duidelijk bij je man was, hoe diep dit bij jou zit. Jammer dat hij dat niet opgepakt heeft en dat hij de ernst van de situatie niet inzag. Fijn dat alles nu weer in goede banen is geleid.

En over je schoonmoeder? Zij weet natuurlijk ook niet hoe diep dit bij jou zit. Veroordeelt dus eerst, voordat ze de situatie in ogenschouw neemt. Ze zal misschien bijdraaien als ze hoort hoe gekwetst jij je voelt door haar woorden en dan met name de reactie van je man hierop.

Gokje? Na de bv staat zij vooraan met een lingeriebon! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee rochella

Gelukkig heb je met je man kunnen praten. Dat is echt het allerbelangrijkste.

Toen ik je verhaal las dacht ik ook meteen dat hij niet "fout" in de ogen van zijn moeder wil te komen staan.

Mijn schoonmoeder wist ook van niets en heb het pas daarna verteld. Haar eerste reactie was ook niet leuk.

Maar ik kan mij enigzins voorstellen dat het bij andere mensen best wel als een schok kan overkomen!

Wij bereiden ons hier natuurlijk goed voor en denken er goed over na. Het is en blijft natuurlijk best een flinke ingreep.

Ik heb er meer begrip nu voor kunnen opbrengen dat mensen soms niet altijd leuk reageren. Hoe jammer dit ik ook vind!!!!

En mijn schoonmoeder? Die stond de volgende dag met bloemen en een fruitmand voor de deur!! :D

heeft haar excuses aangeboden en vertelde dat ze erg overdonderd was.

Ik hoop dat je je weer een beetje beter voelt en dat je met de volle 100% je BV kan laten doen!

het is jouw lichaam en jouw keuze :116:

Liefs Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel Dames!!rolleyes.gif

Het is nu wel weer goeed.. (ik blijf het wel in me achterhoofd houden..het blijft moeilijk) maarrgoed ...

Vandaag naar me eerste consult geweest en dat was heerlijk..148.gif Ik had een lijst met meer dan 20 vragen en hij heeft ze allemaal duidelijk beantwoord .. Hij nam er de tijd voor en was meer dan geduldig (gelukkig maar)

Ik heb aan me man gevraagd om maar niet mee te gaan.. omdat hij het er moeilijk mee heeft.. en ik heb me zusje toen mee gevraagd.. Dat vond hij goed.. En daarna was hij heel geinteresseerd en wilde alles weten..duss blush.gif

ik wil jullie allemaal nogmaals bedanken voor jullie steun en reacties 119.gif

...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha die Laura125.gif

Bedankt voor je reactie.. Het is een heel moeilijke situatie dit, want ik hou van me schoonouders alsof het mijn eigen ouders zijn...

En ik doe ze liever geen pijn... maar ik wil sowieso nog met haar gaan praten over me bv.. ik wil haar laten weten dat dit heel belangrijk voor me is en dat ik het heel belangrijk vind dat zij ook achter me staat.. (want op zich kan ik over alles met haar praten) Maar ik denk dat zij ook niet beseft hoe belangrijk dit voor me is ...

BTW zou ik je WW mogen?

..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rochella,

Heb nu pas je hele verhaal gelezen, ben blij dat het in ieder geval nu met je man weer in orde is gekomen, en misschien beter inderdaad dat je je zusje hebt meegenomen naar je consult als hij het er nog steeds niet volledig voor open staat. Sommige mensen hebben nu eenmaal wat meer tijd nodig om aan een bepaald idee te wennen.

Moet zeggen, bij ons (m'n man en ik) was hij de eerste die met plastische chirurgie is afgekomen, en heb ik het er persoonlijk ook enkele maanden moeilijk mee gehad dat hij dat wou laten doen. Heb ook tijd nodig gehad om eraan te wennen, ook al zat ik zelf dus ook met m'n onzekerheden (als je partner plastische chirurgie overweegt, lijken je eigen onzekerheden ook helemaal naar boven te komen). Dat heeft er toen toe geleid dat ik ook mezelf eens goed onder de loep heb genomen en dat ik m'n bv heb laten doen. Dus uiteindelijk hebben we elkaar daarin gesteund.

Hoop dat je ook met je schoonmoeder een goed gesprek mag hebben en dat ze ook begrijpt hoe belangrijk dat voor je is!

Veel sterkte nog met de hele situatie,

liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha die Laura125.gif

Bedankt voor je reactie.. Het is een heel moeilijke situatie dit, want ik hou van me schoonouders alsof het mijn eigen ouders zijn...

En ik doe ze liever geen pijn... maar ik wil sowieso nog met haar gaan praten over me bv.. ik wil haar laten weten dat dit heel belangrijk voor me is en dat ik het heel belangrijk vind dat zij ook achter me staat.. (want op zich kan ik over alles met haar praten) Maar ik denk dat zij ook niet beseft hoe belangrijk dit voor me is ...

BTW zou ik je WW mogen?

..

ja ik snap heel goed wat je bedoelt! Waarschijnlijk was het gewoon een eerste reactie van haar, zo van huhhhhh???? :blink:

Ik heb het ook gehad en daarna komen ze weer een beetje bij van de schrik lijkt het wel ;)

Goed dat je consult zo is bevallen! :35: Ik zal je even een PB sturen met mn ww.

Liefs Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal 125.gif

Afgelopen maandag ben ik naar Het Diaconnesenhuis geweest voor mijn 1e consult.

EN DAT WAS HEEL FIJN 126.gif

Me zusje is meegegaan.. en ik was zooow zenuwachtig... totdat dr. Schuringa mij riep.. Ja echt toen was het in een keer over...

Wat een kalmte straalt die man uit.. Hij gaf me een hand en vroeg of ik iets wilde drinken... en toen vroeg hij wat hij voor me kon doen..Ik zei toen maar gelijk dat ik al heel veel gelezen had en dat ik toch een hoop vragen had..

Toen wilde hij eerst mijn borsten zien.. (dat was wel zo handig om te weten of het realistisch is wat ik wil131.gif )

Ik had een bloesje met knopen aan en deed heel makkelijk me bloes open en liet de boel bekijken (vooraf dacht ik dat ik me daarvoor zou schamen, maar dat viel echt reuze mee)...Ik vertelde hem dat ik een volle C of een kleine D in gedachte had (en ook dat het best groter mocht uitvallen maar ABSOLUUT niet kleiner dan een volle C...

En toen kon ik al mijn vragen stellen (het waren 31 vragen) ..

En hij heeft ze ECHT ALLEMAAL beantwoord ... hij nam nam voor elke vraag de tijd, dacht na voordat hij antwoord gaf.. en praatte gewoon duidelijk.. (ik voelde me echt geadviseerd door hem en helemaal niet opdringerig ofsow)

owjaaa ik mocht ook PASSEN ...126.gif126.gif

Hij adviseerde mij het volgende: Anatomische Allerghan rond de 300 cc, op de spier (omdat ik volgens hem voldoende weefsel had)....Als ik het door hem laat doen ga ik 4250 euro betalen... en als ik het zou willen zou het binnen 2 maanden al kunnen64.gif

Dit is wel wat ik in gedachte had.. maar toch ga ik 28 juni naar Haaglandenkliniek (om te kijken of het een beetje overeen komt wat de pc's me adviseren.. en Waarschijnlijk ook naar het Bronovoziekenhuis voor een consult... (en dan bepalen waar en door wie ik het laat doen)

Het 1e stap is gezet... Ik hou jullie op de hoogte..!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Rochelle,

Spannend zeg leuk voor je dat je je eerste consult hebt gehad!

Ik zelf ben voor mijn borstvergroting 18 juni geopereerd in het Haga ziekenhuis Den Haag door Dr. Beekmans.

Ik ben hier zeer tevreden over. Dus misschien een idee om daar ook is een consult aan te vragen. Dan kan je achteraf altijd beslissen waar je je het prettigst bij voelt.

Veel succes!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rochella,

Fijn dat je eerste consult goed verlopen is, ik ben afgelopen maandag bij Velthuiskliniek in Rotterdam geweest en ook ik was erg tevreden met het gesprek, heb ook direct een afspraak gemaakt 25 augustus gaat het gebeuren !

Beetje zelfde verhaal als bij jou..van a naar volle c kleine b, ik krijg 300 maar dan rond voor de spier.

Hij is voorstander van rond omdat anatomisch kan draaien of kantelen en mijn borsten nu ook rond zijn.

Ik ga nog wel een keertje extra passen zodat ik zeker weet dat het straks niet kleiner uitvalt haha

Dr. Adrichem is mijn arts en hij werkt 1 dag voor velthuis de rest in Erasmus Dijkzicht dus daar voel ik me wel veilig bij.

Kosten € 4000.00

Succes !! Veel plezier met voorpret

Groetjes Angelique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend ook voor jou Angelique.

Nog 2 maanden, dat is een spannende tijd voor je hoor.

Ik kreeg mij datum 4 weken van te voren te horen. En vanaf die tijd kon het me niet snel genoeg gaan.

Geniet nog lekker van de zomer! nu je weet welk vooruitzicht je hebt:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vind het ook super spannend !

Ga gelukkig eerst nog op vakantie , helaas met oude bikini's maar de tijd gaat in iedergeval wel sneller.

Ben nu al aan het aftellen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Rochelle,

Spannend zeg leuk voor je dat je je eerste consult hebt gehad!

Ik zelf ben voor mijn borstvergroting 18 juni geopereerd in het Haga ziekenhuis Den Haag door Dr. Beekmans.

Ik ben hier zeer tevreden over. Dus misschien een idee om daar ook is een consult aan te vragen. Dan kan je achteraf altijd beslissen waar je je het prettigst bij voelt.

Veel succes!

Liefs

Heyyy Zizzi..

DIT IS ECHT GRAPPIG!!! ik heb jou net een pb'tje gestuurd.. over jouw pc..(dr.beekman)

Zou je me wat meer kunnen vertellen over dr. beekman?blush.gif

Hoop dat je me niet vervelend vindt..maar ben super benieuwd ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rochella,

Fijn dat je eerste consult goed verlopen is, ik ben afgelopen maandag bij Velthuiskliniek in Rotterdam geweest en ook ik was erg tevreden met het gesprek, heb ook direct een afspraak gemaakt 25 augustus gaat het gebeuren !

Beetje zelfde verhaal als bij jou..van a naar volle c kleine b, ik krijg 300 maar dan rond voor de spier.

Hij is voorstander van rond omdat anatomisch kan draaien of kantelen en mijn borsten nu ook rond zijn.

Ik ga nog wel een keertje extra passen zodat ik zeker weet dat het straks niet kleiner uitvalt haha

Dr. Adrichem is mijn arts en hij werkt 1 dag voor velthuis de rest in Erasmus Dijkzicht dus daar voel ik me wel veilig bij.

Kosten € 4000.00

Succes !! Veel plezier met voorpret

Groetjes Angelique

Jeetje..

Gefeliciteerd met je datum!!!143.gif

Dat is echt snel .125.gif

Ik wilde eerst ook ronde protheses maar volgens dr. schuringa zou ik voldoende weefsel hebben (dus daarom had hij anatomische aangeraden..En om eerlijk te zijn was ik wel blij met zijn oprechtheid

dusss.

(ik heb echt een KLEINE A).. daarom wil ik ook zoveel mogelijk op gesprek bij verschillende pc's

Ik ga voor je aftellen... en hou jullie op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik moet zeggen dat ik echt heel veel aan dit forum heb, maar het laat me af en toe ook twijfelen...

Je leest zoveel verschillende verhalen en adviezen van artsen en al die cc's die bij iedereen weer anders uitpakken.

De één zegt rond de ander anatomisch pff af en toe weet ik ook niet meer of ik de juiste keuze heb gemaakt.

Dr. van Adrichem gaf me in iedergeval een goed gevoel dus daar vertrouw ik maar op.

Ook ik heb echt een kleine A.

Ik denk dat ik bij mijn volgende pasafspraak maar een aantal foto's meeneem van wat ik wel en niet mooi vind,

Veel succes met je consults en met het maken van de beslissing!

Groetjes Angelique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Angel73

Je moet inderdaad zelf op je gevoel afgaan en niet van het forum alleen. Ik had een kleine AA en over de cc's ik heb 180 CC er in gekregen en dat was het maximum wat er in kon. Dus al had ik groter gewild had het niet gekund dat heeft hij namelijk geprobeerd. Dus dan kan ik wel lezen dat heel veel mensen 240 of zelfs 300 of meer hebben gekregen maar als dat bij mij niet gaat gaat het niet. En over rond en druppelvormig, Ook dat heb ik met mijn pc besproken en omdat ik het Dual plane heb hoefde druppelvormig niet omdat dit vanzelf in vorm geduwd zou worden.

Zo zal jou pc ook de mogelijkheden en beste toepassingen met jou bespreken. Dus ik zou eerst afwachten wat de pc zelf zegt inplaats van vergelijken want ieder lichaam is anders

Succes

Liefs

Hoi,

Ik moet zeggen dat ik echt heel veel aan dit forum heb, maar het laat me af en toe ook twijfelen...

Je leest zoveel verschillende verhalen en adviezen van artsen en al die cc's die bij iedereen weer anders uitpakken.

De één zegt rond de ander anatomisch pff af en toe weet ik ook niet meer of ik de juiste keuze heb gemaakt.

Dr. van Adrichem gaf me in iedergeval een goed gevoel dus daar vertrouw ik maar op.

Ook ik heb echt een kleine A.

Ik denk dat ik bij mijn volgende pasafspraak maar een aantal foto's meeneem van wat ik wel en niet mooi vind,

Veel succes met je consults en met het maken van de beslissing!

Groetjes Angelique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik moet zeggen dat ik echt heel veel aan dit forum heb, maar het laat me af en toe ook twijfelen...

Je leest zoveel verschillende verhalen en adviezen van artsen en al die cc's die bij iedereen weer anders uitpakken.

De één zegt rond de ander anatomisch pff af en toe weet ik ook niet meer of ik de juiste keuze heb gemaakt.

Dr. van Adrichem gaf me in iedergeval een goed gevoel dus daar vertrouw ik maar op.

Ook ik heb echt een kleine A.

Ik denk dat ik bij mijn volgende pasafspraak maar een aantal foto's meeneem van wat ik wel en niet mooi vind,

Veel succes met je consults en met het maken van de beslissing!

Groetjes Angelique

Hoi Angelique..

Ik weet precies wat je bedoeld!!

Maar ga altijd op je gevoel af!...Als je ergens aan twijfelt moet je het niet doen..(dan krijg je er opzekerss spijt van!)

jij ook veel succes ..en ik zou het leuk vinden als je me op de hoogte houdt

75.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Natuurlijk ga ik op mijn gevoel af en op het advies van de arts, maar je wil toch goed weten wat je doet.

En vind het prettig te lezen hoe de ervaringen van dames zijn die het al ondergaan zijn.

Bij de meeste lees je toch dat ze achteraf miss iets groter hadden gewild of na een aantal jaren een grotere wissel doen.

En die wissel zie ik eigenlijk niet zo zitten, althans als het niet nodig is natuurlijk.

En ik begrijp wel dat het aantal cc bij je moet passen en dat het lichamelijk gezien ook moet kunnen.

Ik vraag me gewoon af als je de keuze hebt...wat moet je dan doen toch iets groter nemen dan je in gedachten had??

Ik las ergens op deze site overigens nog een tip om thuis een beetje te passen, zakjes met rijst in het aantal cc's vullen haha nou dat heb ik maar even getest en ik moet zeggen dat je dan best een aardig beeld krijgt en dat 300 cc dan toch nog meer is dan je denkt! Ik moest 2 bh's aanschaffen 75c en 75d die had ik al gekocht en dan kom ik met die zakjes rijst op een kleine d uit, in de c bh zijn ze net te groot en voor de d net iets te klein...Als het uiteindelijk overeenkomt dan ben ik daar zeer tevreden mee. Het is allemaal wat haha als ik mezelf zo bezig zie...heb er voor die tijd ook eigenlijk niet zo veel mee gedaan heb nooit mijn bh gevuld wel pushups gedragen natuurlijk maar geen vullingen of zo, was altijd bang dat mensen dat zouden zien en dat vond ik een rare gedachte waar ik onzeker van wordt.

Ik vind mijn borsten wel te klein op het moment maar niet lelijk, ze zijn gelukkig mooi gevormd en ben zelf klein en tenger dus het misstaat me verder niet, ik wil gewoon graag mooie jurkjes aan etc en haltertopjes dat soort dingen , mooie blote rug nou ja er zullen echt wel dames zijn die zich hierin herkennen.

Al en met al blijft het moeilijk allemaal, nog 2 maandjes en dan heb ik ze gewoon !

Groetjes Angelique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed zo Angelique!

... en nu met zijn allen aftellen43.gif

Ik doe dat trouwens wel.. ik heb rond de 300 cc in gedachte voor mezelf.. maar wil (als het mogelijk is meer)..

Hoe meer hoe beter.. Ja als je het dan toch laat doen.. doe het dan goed (denk ik dan66.gif )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad aftellen....ben benieuwd wanneer jouw datum gaat worden !

Ik ga ook voor 300 en miss iets meer, 300 was in iedergeval goed mogelijk voor de spier dus miss kan er nog iets bij :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.