Ga naar inhoud

JESSICAD : 3 juli 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei mml:

@JESSICAD ziet er al mooi uit meid. Fijn dat jij zo goed hebt geslapen

Hey meid.  Wou net bij jou komen horen? Hoe is het gegaan bij jou? Was jij de jongedame die rechts náást me lag samen met je moeder? Donker haar en een bril? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 213
  • Created
  • Laatste Reactie
24 minuten geleden zei JESSICAD:

Hey meid.  Wou net bij jou komen horen? Hoe is het gegaan bij jou? Was jij de jongedame die rechts náást me lag samen met je moeder? Donker haar en een bril? 

Bij mij ging en gaat het minder lekker als bij jou. Erg ziek geweest gisteren en nu veel pijn en beroerd. 

Haha ja dat was ik, wist sowieso dat jij het was. Enige belgische haha (:

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei JESSICAD:

@juni17 en @Alyssa jullie nog véél pijn? 

Het gaat met de dag beter. Heb alleen een hele geel/blauwe beurse plek tussen mijn borsten. En die sportbh drukt daar enorm op dus dat doet wel echt pijn. Mijn slimme moeder heeft daar nu wat verband tussen gedaan en nu is het zachter en veel beter te doen! ^_^

 

Hoe is t bij jou gegaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je flinke meiden mag ik wel zeggen :blush::wub: ze zijn echt mooi groot op de foto te zien.

 

Fijn dat de operatie en je eerste nacht goed zijn gegaan. De pijn zal verlopen in fases dus op je tanden bijten en je flink laten verwennen door je mannetje en kids. Veel drinken, je medicatie optijd innemen en lekker netflixen. Het komt vanzelf helemaal goed ;)

Heel veel beterschap en een goed herstel toegewenst voor jou een je boobies :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Alyssa:

Hee ik hoef 17 juli pas, maar hoop tegen die tijd ook een medicatie schema te hebben! Ah ik vind spugen echt zo rot, hoop dat het nu beter met je gaat! 

 Door welke  pc ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Schildpad:

Gefeliciteerd met je flinke meiden mag ik wel zeggen :blush::wub: ze zijn echt mooi groot op de foto te zien.

 

Fijn dat de operatie en je eerste nacht goed zijn gegaan. De pijn zal verlopen in fases dus op je tanden bijten en je flink laten verwennen door je mannetje en kids. Veel drinken, je medicatie optijd innemen en lekker netflixen. Het komt vanzelf helemaal goed ;)

Heel veel beterschap en een goed herstel toegewenst voor jou een je boobies :53:

Ik ben volgende week aan de beurt.

Iedereen heeft het over lekker Netflix kijken, hebben jullie ook aanraders, ik vindt haast niks leuks op Netflix. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei flege:

Ik ben volgende week aan de beurt.

Iedereen heeft het over lekker Netflix kijken, hebben jullie ook aanraders, ik vindt haast niks leuks op Netflix. 

 

welke pc ga je? Ik ben ook volgende week aan de beurt. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn verslagje

 

ik mocht me maandag om 08u melden. ik zou de 2de zijn die geopereerd was.

nu was er een vrouw voor me die haar boven en onder oogleden liet doen en een borstcorrectie, dus dit ging iets langer duren. ze vroegen of ik even een ommetje wou gaan maken en rond 09u30 weer wou terugkomen.

uiteindelijk belde tanne me om 09u op dat ik mocht komen voor de voorbereidingen.

afscheid genomen van men ventje (die zenuwachtiger was dan ik) en mocht een mooi blauw operatiekleedje aan, bloeddruk werd gemeten,kreeg en infuus met antibiotica en alvast een celebrex en paracetamol.

om 10u zou ik uiteindelijk geholpen worden, wel het is 11u geworden. wat was het lang wachten. was al om 05 uur op na een slechte nacht door de zenuwen. dan nog 1.5u in file gestaan. pfffff. was echt blij dat ik eindelijk kon.

met straten en de anesthisist nog wat grapjes liggen maken en kreeg de narcose toegediend en werd om 11.30 weer wakker. is enorm snel gegaan en alles ging heel vlot wist de pc me te vertellen.

heb er nog vanalles liggen lullen door de narcose, geen idee wat, de meiden daar moesten enorm erom lachen.

eerste gevoel was alsof ik overreden was door een vrachtwagen. ik heb hyperventilatie en voelde de druk en heb dan meteen mijn adamenhalingsoefeningen toegepast en dit hielp enorm.

ik had weinig of niets last eigenlijk, denk dat de pijnstilling nog enorm zijn best deed.

ze vroegen of ik thee wou, ik zei, heb je geen koffie dan? ze moesten lachen. boterhammetje gegeten en koffie gedronken, naar de wc gegaan en mocht naar huis.

weer in de file gezeten en dan begon de pijn wel erger te worden. maar vandaag is toch de ergste dag.

heyendael belde me net nog op. ze zijn allemaal wel echt enorm vriendelijk daar! 

 

en nu herstellen maar! momenteel zitten ze nog wel in men nek en zijn ze vierkant. dat ze maar snel wat ontspannen en naar beneden zakken want dit is echt geen zicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JESSICAD ooo ja dan zit je al zo vol met zenuwen en dan moet je ook nog extra wachten pffff... maar gelukkig alles weer achter de rug.. ja dat ze in je nek zitten hahha daar ben ik ook best wel bang voor maar ach ze zakken bij iedereen in de juiste proporties dus dat komt ook we weer goed! Nu maar fijn aansterken en herstellen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zitten janken van de pijn. Die band van de triumph bh drukte echt enorm op de wonden. Heb nu de carefix anna aan en is echt al een pak verlichting. Doet écht deugd nu. Zucht 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei JESSICAD:

Heb zitten janken van de pijn. Die band van de triumph bh drukte echt enorm op de wonden. Heb nu de carefix anna aan en is echt al een pak verlichting. Doet écht deugd nu. Zucht 

O jeetje echt? Gelukkig is t nu beter dan... had je die al van te voren besteld? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JESSICAD Gefeliciteerd met je nieuwe boobs:D Leuk om je verslag te lezen, mijn dochter (kim89)  is gisteren geholpen, en moet zeggen gaat redelijk goed met de pijn, ook heeft zij een speciale bh vanuit de kliniek gekregen, die echt als een harnas zit, ze heeft ook gaasjes meegekregen zodat de band niet te veel op de wondjes drukt.

Ze gaat ook nog haar verslag doen, maar door infuus heeft ze nu een nog een te dikke hand.

in iedergeval beterschap!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei jeda:

O jeetje echt? Gelukkig is t nu beter dan... had je die al van te voren besteld? 

Ja heb gelukkig verschillende hier thuis liggen op aanraden van de ladies hier op het forum.  Pijn is enorm mínder nu. Was gewoon niet uit te houden. Nu is het een 'normale' druk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei mama van hommeltje:

@JESSICAD Gefeliciteerd met je nieuwe boobs:D Leuk om je verslag te lezen, mijn dochter (kim89)  is gisteren geholpen, en moet zeggen gaat redelijk goed met de pijn, ook heeft zij een speciale bh vanuit de kliniek gekregen, die echt als een harnas zit, ze heeft ook gaasjes meegekregen zodat de band niet te veel op de wondjes drukt.

Ze gaat ook nog haar verslag doen, maar door infuus heeft ze nu een nog een te dikke hand.

in iedergeval beterschap!!!!

Ja idd. Hadden ze me ook gezegd om er gaasjes onder te steken. Maar alles stáát zo gezwollen dat denk ik de bh zelf te klein geworden is en daardoor nog meer afspande. Deze carefix rekt beter mee gelukkig. Fijn herstel gewenst aan je dochter! Zij was bij nio geholpen dacht ik he? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei JESSICAD:

Heb zitten janken van de pijn. Die band van de triumph bh drukte echt enorm op de wonden. Heb nu de carefix anna aan en is echt al een pak verlichting. Doet écht deugd nu. Zucht 

O meid wat vervelend, maar wat fijn dat je nog een andere achter de hand had. Ik moet sowieso nog een tweede kopen voor wasdag. Wel was mij een voorsluiting door de kliniek afgeraden ivm met te veel spanning op de voorkant, was dit bij jou niet het geval?

Uiteindelijk moet je natuurlijk gaan voor wat voor jou het beste werkt.

 

Ik heb zelf juist een struggle met die borstband. Gisteren gedouched en wist niet meer hoe strak hij moest. Vrij stevig gedaan, maar vanochtend wakker geworden met heel veel pijn. Heb hem nu losser, maar geen idee hoe strak ze hem exact willen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.