Ga naar inhoud

JESSICAD : 3 juli 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 213
  • Created
  • Laatste Reactie
52 minuten geleden zei mml:

 Verschillend, mijn opleiding is al klaar maar basisscholen en middelbare scholen zijn nu met de laatste weken bezig. Denk dat je wel last kan hebben van de ochtendspits, dus lekker optijd rijden. Hoe lang ben je onderweg? Voor mij is het gelukkig maar een uurtje

 

van hieruit is het toch zeker 1.5 uur rijden. dus om 06u vertrekken zal wel goed genoeg zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!. Ik post morgen ofzo men verslagje. Even bekomen nu.

Alles is prima gegaan. Pijn is heel goed te doen,eerder lastig. Meer rugpijn dán boobies pijn. Niets last gehad van narcose. Mag echt niét klagen. Zo meteen men bedje in,ben wakker van 05u en begint toch zen tol te eisen nu. Bedankt voor jullie berichtje en ps: ik ben er echt al helemáál verliefd op! Vind ze prachtig 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JESSICAD wat super dat t zo goed gaan is. Fijn om te horen :35:.. ja zal we heel speciaal zijn geweest t eerste moment ben er ook zi nieuwsgierig naar hahah.. 

 

nu maar lekker in de rust en goed herstellen!!

 

zien het verslagje vanzelf wel komen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei JESSICAD:

Hoi!. Ik post morgen ofzo men verslagje. Even bekomen nu.

Alles is prima gegaan. Pijn is heel goed te doen,eerder lastig. Meer rugpijn dán boobies pijn. Niets last gehad van narcose. Mag echt niét klagen. Zo meteen men bedje in,ben wakker van 05u en begint toch zen tol te eisen nu. Bedankt voor jullie berichtje en ps: ik ben er echt al helemáál verliefd op! Vind ze prachtig 

 

Fijn dat alles is goed gegaan. Goed uitrusten nu en op tijd je medicijnen innemen.

Proberen om goed een kussen in je rug te doen en eventueel te slapen met een voedingskussen. Af en toe iemand je rug laten masseren is nu ook heel lekker. Je rug heeft nu toch ook wel veel te verduren omdat je al vlug verkrampt zit of loopt ;)

 

Succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JESSICAD Fijn om te horen dat alles goed is gegaan en dat je er verliefd op bent!!! Aahh wat een lekker gevoel! Ofja lekker gevoel, je zult ook wel veel pijn hebben ;) Maar ik hoop dat je een beetje goed kunt slapen en dat je goed herstelt. Proficiat met je nieuwe boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ladies. De nacht is goed gegaan. Lekker geslapen. 1 x opgestaan om even de kussens goed te leggen. Maar nu bweuhhh. Pijn... voornamelijk aan de zijkanten van men borsten en de bovenkant lijkt alsof het ieder moment gaat openscheuren. En dat rechtkomen...verschrikkelijk.net nog liggen spugen ook. Van de narcose of van de medicatie wss. Ik weet dat ik nu moet doorbijten maar hoop toch dat t beetje per beetje afneemt. De druk op men borstbeen is al weg. Enkel wat raar is. Als ik op men huid druk onder mijn keelholte voel ik water zitten. Nét of je op een spons drukt. Bizar. Dit was even mijn klaagzang :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei JESSICAD:

Hoi ladies. De nacht is goed gegaan. Lekker geslapen. 1 x opgestaan om even de kussens goed te leggen. Maar nu bweuhhh. Pijn... voornamelijk aan de zijkanten van men borsten en de bovenkant lijkt alsof het ieder moment gaat openscheuren. En dat rechtkomen...verschrikkelijk.net nog liggen spugen ook. Van de narcose of van de medicatie wss. Ik weet dat ik nu moet doorbijten maar hoop toch dat t beetje per beetje afneemt. De druk op men borstbeen is al weg. Enkel wat raar is. Als ik op men huid druk onder mijn keelholte voel ik water zitten. Nét of je op een spons drukt. Bizar. Dit was even mijn klaagzang :-)

Gefeliciteerd meid met je boobs, hopelijk zakt de pijn snel.

heb je een medicatie schema van best_boobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei JESSICAD:

@flege dankjewel meid. Ja heb er net eentje aangevraagde aan onze reddende engel  :)

okay gelukkig hopelijk helpt het wat.

foto's zien er goed uit, moest jij je acrylnagels niet weg halen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei flege:

okay gelukkig hopelijk helpt het wat.

foto's zien er goed uit, moest jij je acrylnagels niet weg halen?

Nee enkel mijn linker ringvinger moest gel vrij zijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.