Ga naar inhoud

JESSICAD : 3 juli 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!  

Toch blijf ik jammer vinden dat van Straten niet meer in Groesbeek opereert :-( want dan had je gewoon relax op je kamer kunnen wachten ipv van een ommetje maken.  

 

Hopelijk is de pijn vanaf nu minder en lekker herstellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 213
  • Created
  • Laatste Reactie
51 minuten geleden zei mml:

O meid wat vervelend, maar wat fijn dat je nog een andere achter de hand had. Ik moet sowieso nog een tweede kopen voor wasdag. Wel was mij een voorsluiting door de kliniek afgeraden ivm met te veel spanning op de voorkant, was dit bij jou niet het geval?

Uiteindelijk moet je natuurlijk gaan voor wat voor jou het beste werkt.

 

Ik heb zelf juist een struggle met die borstband. Gisteren gedouched en wist niet meer hoe strak hij moest. Vrij stevig gedaan, maar vanochtend wakker geworden met heel veel pijn. Heb hem nu losser, maar geen idee hoe strak ze hem exact willen hebben.

Nee ziet er toch niet uit alsof ze onder te veel spanning staan. Enkel dat nu die band weer dubbel plooit. Hier word je toch helemaal gek van?! Jij hebt anatomische protheses? Hier op het forum kan je ergens een filmpje vinden hoe de bb correct te dragen. Ik krijg m volgende week pas om. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei JESSICAD:

Nee ziet er toch niet uit alsof ze onder te veel spanning staan. Enkel dat nu die band weer dubbel plooit. Hier word je toch helemaal gek van?! Jij hebt anatomische protheses? Hier op het forum kan je ergens een filmpje vinden hoe de bb correct te dragen. Ik krijg m volgende week pas om. 

Ik heb anatomische ja. En zag het, maar bij de kliniek hadden ze hem veel lager omgedaan. Vandaar. Ga het volgende week woensdag maar eens navragen bij de controle. 

Wanneer mag jij terug?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies! @JESSICAD

Fijn dat alles is goed gegaan en hopen op een goed herstel!

 

@mml ik heb ook anatomische en na de operatie had frans de borstband zelf bij me om gedaan en vandaag terug geweest voor controle maar dan doen ze hm gelijk wat strakker :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag 6 dagen po. 

er zit verbetering in, oefff.

neem nog wel 4 x 1000mg pct en 2 x 400mg ibuprofen.

sochtends heb ik toch het meeste pijn, in de namiddag het minste en savonds zwellen ze weer op.

daarstraks heeft men ventje mij in de douche gezet, men haren gewassen, dit deed enorm deugd. even die bh uit,wat een opluchting. daarna weer even die brandende pijn. nu gelukkig weer over.

 

mijn rechterarm en borst word met de dag soepeler, de linkerkant zit veel strammer. ik probeer die nu ook wat meer te gebruiken zodat die hopelijk ook wat meer meegaat.

ik ben zo blij dat men ventje nog een week vakantie heeft. daarna sta ik er alleen voor met mijn 4 biggetjes :o

 

momenteel echt niet tevreden met mijn borsten, zijn net 2 opgeplakte bakstenen.

van boven gezien zijn ze dan weer wel mooi, ik heb een spleetje! :P

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JESSICAD

Wat goed om te lezen dat er nu bij jou ook vooruitgang in zit!

die 4x 1000mg pct heb ik ook nog steeds, blijf ik sws tot de eerste controle wel nemen.

Die momenten is ook logisch. 'sochtends ben je stijf, smiddags een stuk soepeler en savonds wordt je natuurlijk ook moe.

Heb jij ook die bh helemaal in de borst geprint staan haha? Ik heb er net eentje van de hema binnen, morgen na het douchen even passen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mml helemaal afgetekend ! en jeuken dat dat op den duur doet brrrrr. doet echt goed eens af te wisselen van bh. ze voelen allemaal anders aan. die van hema is wel goed, enkel dat die band steeds dubbel plooit, maar uiteindeijk doen ze dat allemaal. zal blij zijn weer gewone bh's te mogen dragen

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei JESSICAD:

@mml helemaal afgetekend ! en jeuken dat dat op den duur doet brrrrr. doet echt goed eens af te wisselen van bh. ze voelen allemaal anders aan. die van hema is wel goed, enkel dat die band steeds dubbel plooit, maar uiteindeijk doen ze dat allemaal. zal blij zijn weer gewone bh's te mogen dragen

 

De jeuk is echt killing hahah. Kost zooo veel moeite om niet te gaan krabben.

Ik zal blij zijn om nieuwe bhs te gaan shoppen. ^_^Die 75AA zal wel niet meer gaan passen

 

En wat een leuk onderschrift. '' -laat de zwaartekracht zijn werk nu maar doen''. Zou het niet beter kunnen zeggen :118:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mml heb de borstband omgekregen, die doet eigenlijk wel goed vind ik. (nu nog) littekens zijn heel mooi, ze zitten echt helemaal in de plooi dus bijna niet te zien wat super is. enkele kleine plekjes die nog niet helemaal dicht zijn, er zitten nu gaasjes op.

 

moest me ook geen zorgen maken met de rare vorm en de hoogte, ze zei dat dit echt wel gaat veranderen maar kan tot 6 mnd duren. dus nog eens ...geduld.

 

hoe is het bij jou verlopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei JESSICAD:

@mml heb de borstband omgekregen, die doet eigenlijk wel goed vind ik. (nu nog) littekens zijn heel mooi, ze zitten echt helemaal in de plooi dus bijna niet te zien wat super is. enkele kleine plekjes die nog niet helemaal dicht zijn, er zitten nu gaasjes op.

 

moest me ook geen zorgen maken met de rare vorm en de hoogte, ze zei dat dit echt wel gaat veranderen maar kan tot 6 mnd duren. dus nog eens ...geduld.

 

hoe is het bij jou verlopen?

Ah mooizo. Bij mij exact hetzelfde als bij jou. Mooie littekentjes, gaasjes gekregen en geduld hebben tot de kamelenbulten meer op borsten gaan lijken. 

 

Ik mag zelf zaterdag ook weer gaan werken. Moet meteen 6 uur dus ben benieuwd of dat wat wordt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

laat er iets positief zijn aan de boobies, de littekens helen echt mooi! :wub:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei JESSICAD:

 

@jedahoe gaat het met jou? 

 

Sinds vandaag gelukkig iets beter :) poeh wat een dagen. Viel me wel tegen hoor vooral de nachten.. En dan pijn( extreme druk en benauwdheid) in combi met te weinig slaap werkt echt niet. Maar ga nu de goede kant op :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei jeda:

 

Sinds vandaag gelukkig iets beter :) poeh wat een dagen. Viel me wel tegen hoor vooral de nachten.. En dan pijn( extreme druk en benauwdheid) in combi met te weinig slaap werkt echt niet. Maar ga nu de goede kant op :D

 

heb je al eens geprobeerd door je buik te ademen (buik moet omhoog gaan bij het inademen) en dan door de mond uitademen.krijg je wat minder dat benauwd gevoel

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei JESSICAD:

 

heb je al eens geprobeerd door je buik te ademen (buik moet omhoog gaan bij het inademen) en dan door de mond uitademen.krijg je wat minder dat benauwd gevoel

Ja heb ik ook geprobeerd geloof dat ik ben vergeten uit te ademen en alle lucht nog in mijn buik zit  :45: man O man wat een buik :( maar wat een verademing als je je dan weer iets beter voelt. Nu hopen dat het vannacht ook wat beter zal gaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja erg he die buik. tis al iets minder aan het worden nu. maar heb nu van die vochtafdrijvende tabletten besteld en komen morgen aan! haalt alle afvalstoffen uit je lichaam. hopelijk word het dan terug een tweeling ipv een drieling ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

update

 

wonden helen mooi, enkel rechts nog beetje open

linkse borst aan de zijkant nog hard en stijf, rechts is soepel

nog steeds brandende littekens, en loop nog steeds krom.

kan wel al zelf wat, maar traag!!

zal blij zijn mijn lichaam weer terug te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-7-2017 om 16:02 zei JESSICAD:

laat er iets positief zijn aan de boobies, de littekens helen echt mooi! :wub:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

 

Zie nu pas deze foto's, maar ik vind ze prachtig hoor Jessica!! En waauww jouw littekens gaan echt heel mooi genezen. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.