Ga naar inhoud

JESSICAD : 3 juli 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hier ben ik dan!!! Om 12:45 aangekomen. Aangemeld en uiteindelijk om 13:05 al bij de consulente. Zij heeft me op men gemak gesteld, alles piekfijn, uitgelegd. Heb er een uur binnen gezeten. Dan weer naar de wachtkamer en na nog den ander koppel was het aan mij bij dr straten zelf. Enorm vriendelijke man, zelfs gelachen. 3 maten gepast. 375,400 en 450 cc. 

Hij heeft zelfs fotootjes getrokken met mijn gsm zodat ik thuis nog eens kon herbekijken.

 

en ja hoor. 3 juli word mijn dag!!!! Ik kan het gewoon niet geloven. Ik (!!!) krijg een borstvergroting!!!! 

Het word 450 cc, rond, dual plane. Cohesive 1. 

 

@Desert-Rose mijn topic mag dus aangepast worden :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 213
  • Created
  • Laatste Reactie

@rozeboozAh leuk, welk uur was jij er? Mss heb ik je wel gezien? Ik had een zwart leren vestje aan en een zwarte gescheurde broek. 

 

Ik ben al heel lang aan het rondkijken op dit forum en op internet. Ik was er al van uit dat ik rond de 400cc wou en ook van de ronde protheses was ik al zeker omdat ik graag die bolling wil boven in men borsten. Toen ik daar was zeiden ze me dan dat je ongeveer per 150cc 1 cupmaat moet rekenen. Toen was ik helemaal zeker van de 400cc. Bij het passen zelf vond ik het dan toch nog iets te klein, verder gepast en de 450 was perfect. 

 

Je leest hier ook zoveel van Heyendael, dus vond ik het niet meer nodig me nog gekker te maken met andere adressen af t schuimen. Ik was op mijn gemak. 

 

Ik duim dat je snel een beslissing vind! Naar je gevoel luisteren. Succes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enigste wat ik spijtig vond is dat Frans niet achter de spier protheses plaatst. Was niet echt gek van dual plane. Maar hij zei dat dit een vele mooier resultaat zal geven en dus vertrouw k er wel op 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JESSICAD  Leuk verslagje meid! Gefeliciteerd met de geboortedatum van je boobies :43: is een fijne kliniek he. Hopelijk ga jij niet ook twijfelen over het aantal cc's zoals iedereen hier haha. 450cc zal wel heel mooi worden. Wat is je voorsituatie nu? Ga je nog foto plaatsen van de passessie? Wat zei je partner ervan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was om half 5. Eerst een intake gesprek gehad met Thanne(als ik het goed schrijf) dus toen heb ik niemand meer gezien.

 

De gesprekken vond ik ook heel prettig gaan, dus ga ook niet meer verder kijken^_^!!. Enkel wat ik nou precies wil. Zo lastig want kan mijzelf er niet echt een beeld nog van vormen. Maar dan meer rond of anatomisch en hoog middel profiel, stevigheid van de gel.. maat al wel redelijk gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Schildpad:

@JESSICAD  Leuk verslagje meid! Gefeliciteerd met de geboortedatum van je boobies :43: is een fijne kliniek he. Hopelijk ga jij niet ook twijfelen over het aantal cc's zoals iedereen hier haha. 450cc zal wel heel mooi worden. Wat is je voorsituatie nu? Ga je nog foto plaatsen van de passessie? Wat zei je partner ervan?

Foto's kan je zien in men album. Ik voeg je zo meteen even toe.

partner is erg benieuwd maar ook wat schrik. Zeker voor de anesthesie en maakt mij zo mee bang grrrrrr...

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei rozebooz:

Ik was om half 5. Eerst een intake gesprek gehad met Thanne(als ik het goed schrijf) dus toen heb ik niemand meer gezien.

 

De gesprekken vond ik ook heel prettig gaan, dus ga ook niet meer verder kijken^_^!!. Enkel wat ik nou precies wil. Zo lastig want kan mijzelf er niet echt een beeld nog van vormen. Maar dan meer rond of anatomisch en hoog middel profiel, stevigheid van de gel.. maat al wel redelijk gevonden.

Ah nee, ik was al weg om 15:30. Betreft jou keuze. Mss dat het forum je hier wat kan helpen? Plaats wat fotootjes van wat voorbeelden en kunnen de meiden hier Mss raad geven wat volgens hen jou het beste staat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff, telkens als ik mijn foto van het passen zie lijkt mij dit nog klein.

voor 450 had ik ze groter verwacht. Terwijl dit eigenlijk toch een Max is qua aantal cc. Ik ben een kleintje en toch ook niet van de magerste.(al hoop ik hier nog wat verandering in te brengen aankomende maanden)

 

ze zeggen een D maar zo op het zicht vind ik dit geen D cup.

 

eind april had ik normaal nog naar Belgian breast clinic gegaan voor een gesprek. Ben al aan het twijfelen of ik daar nog heen zou gaan om gewoon nog eens diezelfde maat te passen maar dan in men eigen T-shirtje. Over Heyendael zelf absoluut geen twijfel. Ik laat alles daar doorgaan. Maar die maat :77:

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan altijd vragen om nog een passessie en dan een andere vorm prothese maar dan wel in dezelfde aantal cc's...? Dat twijfelen doet volgens mij iedereen hier haha. Ik vind dit wel een mooie maat bij je.:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zit ik gewoon met een (borsten) trauma en zal ik gewoon geduldig moeten zijn tot D-Day. 

 

K weet toen die dag, dat ik ze vastnam en men hand heel klein leek. Dus als ik me daar aan vasthoud komt het wel goed zeker.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo herkenbaar die twijfels over de juiste maat! Hier ook, maar zoals Schildpad zegt moeten we vertrouwen hebben in Frans. Ik denk dat hij er echt een goede kijk op heeft. Ik mag op de dag zelf nog eens passen en dan beslissen we samen welke maat het gaat worden. Maat merk aan mezelf dat ik er iedere dag weer anders over denk... Zo lastig! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker weten, en hij ging zijn best doen voor de 450. Hij heeft voor alle zekerheid ook de 425 besteld moest de andere maar niet gaan. Ik hoop zo op die 450. Anders heb ik echt bang teleurgesteld te zijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk toch maar een mailtje te sturen om verdere info. Ik lees veel op het internet dat je borsten uiteindelijk kleiner uitvallen dan met het passen zelf?

 

morgen eens eerst zo een 3D simulatie proberen online. Mss dat ik daar wat wijzer van word 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdorie, die crisalix werkt enkel op pc of Mac en ik zit hier enkel met men iPads natuurlijk. Ik kan enkel de voor situatie zien 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JESSICAD  Heeft niemand in je omgeving een pc of laptop...? Ik ga het straks proberen op de laptop bij mn ouders. Als het daar lukt dan zal ik ook ff proberen voor jou. We hebben wel een beetje dezelfde voorsituatie denk ik als ik zo naar je foto's kijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.