Ga naar inhoud

Sweetboobs16 : 18 november 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

Wat een mooi positief verhaal om te lezen. Ik zie er zelf heel erg tegenop, vooral tegen de napijn enzo. Maar als ik dit lees denk ik ach valt wel mee dus. Ik wil ook graag naar Nio omdat ik veel verhalen hoor dat hij toch iets groter gaat dan gemiddeld. Ik ben ook heel benieuwd naar je foto's, zou ze graag willen zien..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 478
  • Created
  • Laatste Reactie

@Joyce1701

Ik voeg je toe! :) 

@Utopia

Dat was ook hetgene waar ik alleen tegenop keek. De pijn na de operatie. Maar ik denk dat ik puur geluk heb gehad hoor. Heb ze dual plane geplaatst en dat is de pijnlijkste methode. Toen ik dr. Nio bij de eerste controle vertelde dat ik bijna geen pijn heb gehad. Noemde hij mij niet voor niets een bikkel. Dat maakt hij niet vaak mee. Dus onderschat de napijn niet want het is voor iedereen anders! 

Ik voeg je toe aan mijn album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi meiden! 

Even weer een update. Vanmorgen om half 12 2e controle gehad bij Nio. Hij vond met zijn eigen woorden het er keurig uitzien. Borsten zitten nu op de goede plek dus sport bh mocht weer stukken hoger zodat het de implantaten goed ondersteund. Alleen bovenop moet het volume nog iets minder worden en onder meer. Waardoor dus ook de rest van de double bubble weg zal trekken. Ik mag zelfs een beugel bh aan! Het zou juist goed zijn om de implantaten nu op deze plek te houden. Ik was helemaal verbaas want ben morgen pas 4 weken PO! Ik heb gelijk gevraagd wat ik nu weer mag gaan oppakken. Mag weer rustig stofzuigen, fietsen. Na enige twijfel mag ik zaterdag ook mijn neefje van 10 kilo optillen aangezien ik op hem ga passen die dag. Als ik maar naar mijn lichaam luister.

Nou met al het goede nieuws weer vertrokken uit Amsterdam. Gelijk even de stad in gegaan om mij te laten opmeten hij de Hunkemöller. Was hier wel erg blij mee want heb zaterdag een feestje en trek een blouse aan. Maar met die triaction eronder werd dat geen gezicht. Had volgens die vrouw van de Hunkemöller nu een 80E. Omvangsmaat is dus veranderd. Heb gewoon een T-shirt bh van hun gekocht ook al kreeg ik duurdere bh's mee mijn pashokje in. Aangezien ik haast wel denk als het volume onderin mijn borst nog meer moet worden.. Dan verwacht ik wel dat ik op een F ga uitkomen. Beetje zonde als ik nu al een dure bh zou aanschaffen. Dus zaterdag gewoon netjes in mijn blouse met een normale bh aan naar het feestje! Ik ben blij :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hehe fijn dat de controle goed verlopen is. Hihi je hebt dezelfde advies als ik gekregen heb van mijn pc. Maar ik heb het stofzuigen enz toch nog gelaten tot 6 weken :P Fietsen zelfs pas 5 , 6 weken, Maarja de wegen hier in BE trekken dan ook op niks, en vond het toen ook vrij onaangenaam. :) 

80E..? je komt toch van een 70 ? Nu ik ken er niks van ,maar mijn omvang is hetzelfde gebleven.

Veel plezier op je feestje zaterdag! ;) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miss.S

Heb bij Nio nog nooit van iemand gelezen dat je na 4 weken al een beugel bh aan mocht. Altijd met 6 weken. Ik moet volgende week vrijdag weer voor het eerst aan het werk dus vind het advies wel fijn. 

Nee heb officieel 75 qua omtrek altijd gehad. Nio heeft op het consult toen ook 77cm gemeten dusja. Weet het verder ook niet :P 

Dankje!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sweetboobs16:

@Miss.S

Heb bij Nio nog nooit van iemand gelezen dat je na 4 weken al een beugel bh aan mocht. Altijd met 6 weken. Ik moet volgende week vrijdag weer voor het eerst aan het werk dus vind het advies wel fijn. 

Nee heb officieel 75 qua omtrek altijd gehad. Nio heeft op het consult toen ook 77cm gemeten dusja. Weet het verder ook niet :P 

Dankje!

xx

Oh oké, ja De Meyere heeft wel vaker 4 weken. Naja Nio is de expert hé ;) komt wel goed. Dat is idd leuk nu je bijna terug gaat werken ^^ 

Ah oké lol, hahaha :P 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sweetboobs16,   fijn dat Nio zo tevreden is, meis. Ik mocht van mijn chirurg ook na vier weken alweer een beugelbeha aan.    Maar ben inmiddels 7 maanden po en kan nog steeds geen beugel op de bult onder mijn borsten verdragen :45:. Je hebt gelijk dat je nog geen dure bh aanschaft. ...  ze gaan nog zó veranderen . Pas rond een week of 12 (na het ploppen) kun je denk ik wel een duurdere bh aanschaffen.    Fijn dat je zaterdag op het feestje een  gewone bh aan kan en  niet met zo'n antisexy sportbh ten strijde moet trekken. Veel plezier zaterdag, meis.

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee

Ja ik was op zich wel heel erg verrast dat Nio het zei hoor. Heb dat nog niet gelezen bij iemand! Nee vind ik zonde van mijn geld! Moet blij zijn dat ik er nu al 1tje mocht kopen :P 

Haha ja zag het voor zaterdag echt niet zitten met die sport bh dus was hier erg blij mee! Probleem opgelost. Toen ik de bh paste zat hij goed maar nu kijken of dat na een hele avond nog het geval is, haha. 

Dankjewel meis :) 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Sweetboobs16:

@Miss.S

Heb bij Nio nog nooit van iemand gelezen dat je na 4 weken al een beugel bh aan mocht. Altijd met 6 weken. Ik moet volgende week vrijdag weer voor het eerst aan het werk dus vind het advies wel fijn. 

Nee heb officieel 75 qua omtrek altijd gehad. Nio heeft op het consult toen ook 77cm gemeten dusja. Weet het verder ook niet :P 

Dankje!

xx

Toch wel, :) Ik 'moest' van Nio na 3.5 week een beugelbh gaan dragen omdat mijn linker borst te ver zou zakken. 

Fijn dat je zaterdag een mooie bh onder je blouse aan mag. Het zal je vast heel mooi staan. 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Enige klacht die ik had was het gewicht van de schouderbandjes op mijn schouders. Maar rug of nekklachten nooit gehad. Droeg ook altijd dure goed passende bh's en zeker met sporten. Er waren dan ook heel wat mensen verbaasd toen ik melde dat ik een lift nodig had ^_^ In een goed passende BH zag het er gewoon nog prachtig uit.

 

Ik was door het afvallen en vele sporten van een 80F naar een 75E gegaan. Ik moest echt een E cup dragen omdat ze anders wilde ontsnappen :wacko: Waren huid aan de bovenkant was behoorlijk verslapt. Ze zijn eigenlijk nooit heel stevig geweest en hingen al vrij snel op jonge leeftijd maar heb het altijd uitgesteld vanwege het feit dat ik nog kinderen wilde. En dat laatste bleef ik ook steeds maar uitstellen. En zo ben je dan ruim 10 jaar verder. Maar goed wilde eerst voor een verkleining gaan en dat was nu niet meer nodig. Dus ben nu super blij met het borstweefsel wat ik nog heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden!

 

Weer even een update :)

 

Vandaag weer op controle geweest bij dr. Nio. Ben morgen 10 weken PO.

Mocht het gelijk weer showen aan hem natuurlijk. Hij vond het er weer super mooi uitzien en al een mooie vorm hebben. Aan de binnenkant van mijn borsten heb ik nog 2 'deukjes' zoals hij het ook noemt van mijn oude borstplooi. Dat trekt in de loop der tijd nog weg. Ook zullen ze nog niets meer zakken en dan op hun plek zitten. Ook gelijk even gevraagd over de gevoelloosheid onder mijn tepels. Dat komt binnen nu en een jaar terug. Daarna ging die weer foto's maken zoals die ook voor de operatie gedaan had. Ik hoef niet meer terug te komen maar als er wat is weet ik hem te vinden. Mag altijd contact opnemen :) 

Heb hem heel erg bedankt voor alles en verteld dat ik nu een gelukkiger mens ben en dat liet hem wel even stralen!

 

Dat was hem weer!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.