Ga naar inhoud

Sweetboobs16 : 18 november 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

Hallo meiden! :48:

Met veel meiden hier heb ik al eens contact gehad en ik lees, en schrijf al een tijdje vrolijk mee hier! Maar voor anderen die mij nog niet kennen: Ik ben een meid van 23 jaar. 1.77 lang en weeg op dit moment ongeveer 70kg. Mijn exacte cupmaat is altijd een raadsel gebleven. 70A zit te strak om mijn borst en 75A is weer te groot qua cup. :93: Ik pas eigenlijk geen enkele bh goed die ik heb. Ben helaas op dit moment op mijn zwaarst, weeg normaal ongeveer 62kg. Wil eigenlijk voor mijn consult er 6 kilo af hebben. Hele lange tijd door iets akeligs in de ziektewet gezeten en haast niks kunnen doen en geen deur uit gekomen vandaar de toename in gewicht. Ben nu 3 weken weer normaal aan het werk geweest. Normaal gesproken zou ik 11 juli mijn consult al achter de rug hebben gehad maar moest dat afzeggen omdat ik onverwachts een 2e keer door de MRI scan heen moest. Vandaar net voor mijn vakantie de 27e van Juni omgezet naar 29 augustus! Kon helaas niet eerder want dan is mijn vriend pas weer vrij. Afgelopen zaterdag terug gekomen van 11 dagen Griekenland dus heb even heerlijk mijn hoofd leeg kunnen maken en nu lekker uitkijken naar mijn consult! ^_^

Vanaf mijn 16e denk ik al na over een borstvergroting. Bijna vanaf het begin af aan dat ik borsten kreeg zijn ze hetzelfde geweest en gebleven. Ben voor de rest tevreden met mezelf behalve dat stuk niet! En dat blijft kriebelen! 

Ik kijk er erg naar uit om van Nio te horen te krijgen wat er mogelijk zou zijn bij mij! Ben namelijk niet bang om een maatje 'groter' te gaan zeg maar! Tel de dagen nu al af! ^_^

Zoals het er nu uitziet zou ik graag begin volgend jaar geopereerd gaan worden. Kan helaas niet eerder omdat ik al zolang in de ziektewet heb gezeten en dit niet kan maken tegenover mijn werkgever om dit jaar nog eens 6 weken weg te blijven. 

Ik dacht ik maak alvast een topic aan voor de weg naar mijn consult toe. En voor hopelijk daarna mijn operatieverslagje met jullie te kunnen delen! 

Heb al heel erg veel aan dit forum gehad en aan jullie ervaringen die ik hier lees!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 478
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meid!!!

Hoe was je vakantie?? En hoe is het nou afgelopen met dat rare gevoel in je huid?
Is dat op vakantie verminderd? Of is er nog iets aan gedaan bij thuiskomst?

Goed dat je al een eigen topic gemaakt hebt, dan kun je hier lekker updaten! Ben wel benieuwd wat Nio je gaat adviseren, maar oke.. nog ff paar weekjes wachten hihi.

Fijn trouwens dat je weer aan het werk bent!! Is een teken dat het goed met je gaat, toch?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei best_boobie:

Hey meid!!!

Hoe was je vakantie?? En hoe is het nou afgelopen met dat rare gevoel in je huid?
Is dat op vakantie verminderd? Of is er nog iets aan gedaan bij thuiskomst?

Goed dat je al een eigen topic gemaakt hebt, dan kun je hier lekker updaten! Ben wel benieuwd wat Nio je gaat adviseren, maar oke.. nog ff paar weekjes wachten hihi.

Fijn trouwens dat je weer aan het werk bent!! Is een teken dat het goed met je gaat, toch?

xxx BB

He BB!

Ja mijn vakantie was super! Elke dag 32 graden en erg genoten! :beach: Gevoel in mijn benen en voeten is aardig terug. Alleen in mijn vingertoppen heb ik het nog en gevoel aan mijn buik is nog niet helemaal terug. Dus het heeft me wel goed gedaan! 

Zaterdag 9 juli ben ik terug gekomen en afgelopen maandag moest ik nog een keer door de MRI met mijn hoofd om zeker te weten dat daar niks zit dus krijg daar volgende week maandag weer de uitslag van. En dan een plan van aanpak neem ik toch aan. 

Ja de voorpret alleen al is super leuk! ^_^ Ben zelf ook ontzettend nieuwschierig! Wacht nu al een hele tijd dus die paar weken kunnen er ook nog wel bij denk ik dan! 

Dat zeker. Wou zelf gewoon weer graag aan de gang. :75:

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei best_boobie:

Fijn dat het zoveel beter gaat, had me daar toch wel wat zorgen over gemaakt!!
Maar oke.. je moet nog een uitslag krijgen.. Houd je me op de hoogte? Ben toch wel benieuwd wat ze nou denken dat dit was/is...

liefs!!!

x

Ik maak mij er alsnog wel druk om maar mijn vakantie heeft er gelukkig wel aan mee gewerkt om even mijn hoofd wat leger te maken en te ontspannen! Ja dus ben erg benieuwd maandag.. Doe ik! Zodra ik wat weet. I'll let you know! 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden,

Even een vraagje aan jullie.. Ik heb het goed overlegd met mijn vriend en heb dan eind augustus natuurlijk mijn consult. 

We zitten nu te denken om de operatie in november te plannen. Het liefst begin november zodat mijn vriend normaal vrij kan nemen om mij te helpen. 

Nu is het verhaal wel zo dat ik tot begin juni noodgedwongen in de ziektewet heb gezeten vanaf vorig jaar september. Dat betekend dat wanneer ik dan geopereerd wil worden ik 5 maanden weer aan het werk geweest ben. 

Ik vind het best wel spannend om mijn werkgever over mijn plannen te vertellen en mede te delen dat ik 6 weken vrij ervoor wil krijgen(zwaar lichamelijk werk)

Ik heb op dit moment 7 uur op contract maar betekend dat dat je op die manier makkelijker vrij kan nemen of juist niet? Ben ook benieuwd of ze mij dan gewoon ziek gaat melden of dat het mijn eigen tijd kost. 

Ik werk in de zorg sector trouwens. 

@Desert-Rose @best_boobie

Liefs x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het voordeel dat je nog even moet wachten is voorpret! En je kan de tijd nemen om te visualiseren wat voor maat mooi bij je staat. Ik ben een week geleden door Nio geopereerd. 450 cc dual plane. M'n foto's staan in m'n operatieverslag topic. Misschien heb je er wat aan? Veel succes en plezier in jouw spannende proces in ieder geval!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Susannah:

Het voordeel dat je nog even moet wachten is voorpret! En je kan de tijd nemen om te visualiseren wat voor maat mooi bij je staat. Ik ben een week geleden door Nio geopereerd. 450 cc dual plane. M'n foto's staan in m'n operatieverslag topic. Misschien heb je er wat aan? Veel succes en plezier in jouw spannende proces in ieder geval!

 

 

Dat is zeker waar! Heb alleen nu al te lang tijd gehad om mij dat voor te stellen.. Weet ongeveer wel wat ik wil dmv foto's die ik ga laten zien! Vind jouwe erg mooi en netjes eruit zien! Zelf zou ik al snel voor groter gaan. Benieuwd of dat allemaal mogelijk is ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Sweetboobs16:

Dat is zeker waar! Heb alleen nu al te lang tijd gehad om mij dat voor te stellen.. Weet ongeveer wel wat ik wil dmv foto's die ik ga laten zien! Vind jouwe erg mooi en netjes eruit zien! Zelf zou ik al snel voor groter gaan. Benieuwd of dat allemaal mogelijk is ^_^

Dat zal zeker mogelijk zijn :1boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sweetboobs16:

Meiden,

Even een vraagje aan jullie.. Ik heb het goed overlegd met mijn vriend en heb dan eind augustus natuurlijk mijn consult. 

We zitten nu te denken om de operatie in november te plannen. Het liefst begin november zodat mijn vriend normaal vrij kan nemen om mij te helpen. 

Nu is het verhaal wel zo dat ik tot begin juni noodgedwongen in de ziektewet heb gezeten vanaf vorig jaar september. Dat betekend dat wanneer ik dan geopereerd wil worden ik 5 maanden weer aan het werk geweest ben. 

Ik vind het best wel spannend om mijn werkgever over mijn plannen te vertellen en mede te delen dat ik 6 weken vrij ervoor wil krijgen(zwaar lichamelijk werk)

Ik heb op dit moment 7 uur op contract maar betekend dat dat je op die manier makkelijker vrij kan nemen of juist niet? Ben ook benieuwd of ze mij dan gewoon ziek gaat melden of dat het mijn eigen tijd kost. 

Ik werk in de zorg sector trouwens. 

@Desert-Rose @best_boobie

Liefs x 

Hoi meis,

Wat ik er vanaf weet is dat een werkgever niet verplicht is om ziektewet te geven voor een "cosmetische operatie meestal nemen de meiden vakantie dagen op, of onbetaald verlof, mocht een werkgever het wel doen dan is het goodwill.

Ik zou het gewoon gaan bespreken,en kijken wat je werkgever gaat zeggen, wellicht kun je aangepast werk gaan doen,zodat je bijv er niet 6 weken tussenuit bent, dit kun je misschien ook zelf voorstellen, zodat hij of zij wel het idee krijgt dat je meedenkt en niet zo maar "makkelijk"de ziektewet in gaat, of vrij wilt hebben.

Hoe het wettelijk is bepaald met een 7 uren contract daar heb ik zelf geen idee van, maar ik neem aan, dat het normaal zo is ,dat jij gewoon die uren beschikbaar bent, en dat het in feite niet uitmaakt of je nu een 7, 32 of 38 uur contract hebt.

Ik zou een gesprek aangaan met je  werkgever, om alles helemaal duidelijk te krijgen, want iedere werkgever hanteert andere regels.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Desert-Rose:

Hoi meis,

Wat ik er vanaf weet is dat een werkgever niet verplicht is om ziektewet te geven voor een "cosmetische operatie meestal nemen de meiden vakantie dagen op, of onbetaald verlof, mocht een werkgever het wel doen dan is het goodwill.

Ik zou het gewoon gaan bespreken,en kijken wat je werkgever gaat zeggen, wellicht kun je aangepast werk gaan doen,zodat je bijv er niet 6 weken tussenuit bent, dit kun je misschien ook zelf voorstellen, zodat hij of zij wel het idee krijgt dat je meedenkt en niet zo maar "makkelijk"de ziektewet in gaat, of vrij wilt hebben.

Hoe het wettelijk is bepaald met een 7 uren contract daar heb ik zelf geen idee van, maar ik neem aan, dat het normaal zo is ,dat jij gewoon die uren beschikbaar bent, en dat het in feite niet uitmaakt of je nu een 7, 32 of 38 uur contract hebt.

Ik zou een gesprek aangaan met je  werkgever, om alles helemaal duidelijk te krijgen, want iedere werkgever hanteert andere regels.

xx

Hoi!

Ja om kort samen te vatten het verschilt per werkgever. Ga het tegen die tijd eerst wel bespreken met haar!

Dankje!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei best_boobie:

haha hoezo ongeduldig :45: 

Sluit me aan bij Desert-Rose, kan er ook niet meer van maken.. Denk dat je dit echt moet overleggen met je werkgever...
Misschien is er vervangend werk te doen in de tijd vanaf dat je 2 of 3 weken po bent?
Administratief of zo?

xxx

@best_boobie

Ik weet het haha! :lol:

Klopt denk het ook. Maar dacht misschien hebben jullie een keer wat meer info voorbij zien komen op het forum! 

Vervangend werk word hem niet op mijn werk ben ik bang. Maar goed. 

Kun je wel wat zeggen over wat je denkt over na zo'n lange tijd in de ziektewet te hebben gezeten. Vervolgens 5 maanden te hebben gewerkt en dan weer 6 weken niet te kunnen werken? Of dat wel door de beugel zou kunnen.. (Misschien heb je een idee) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou... als ik jouw werkgever zou zijn, en ik zou het puur zakelijk bekijken, dan zou ik je vier weken vakantie op laten nemen.
Na die vier weken zou ik samen met jou kijken wat je wel en wat je niet zou mogen/kunnen.. Evt dan nog 2 weken ziektewet of vervangend werk, maar goed als dat er niet is...
Maar het ligt er ook maar net aan hoe jouw relatie is met je werkgever en hoe groot het bedrijf is..

Heel lastig te zeggen... sorry :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei best_boobie:

Nou... als ik jouw werkgever zou zijn, en ik zou het puur zakelijk bekijken, dan zou ik je vier weken vakantie op laten nemen.
Na die vier weken zou ik samen met jou kijken wat je wel en wat je niet zou mogen/kunnen.. Evt dan nog 2 weken ziektewet of vervangend werk, maar goed als dat er niet is...
Maar het ligt er ook maar net aan hoe jouw relatie is met je werkgever en hoe groot het bedrijf is..

Heel lastig te zeggen... sorry :)

xxx

Ehh die 4 weken vakantie uren heb ik zeker niet meer over dit jaar, haha! Heb wel altijd goed contact met mijn werkgever. 

Snap ik. Bij de meeste meiden word het wel goed opgelost. Hoop dat dat bij mij ook zo zal gaan.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad het gesprek aangaan, desnoods stel je voor,dat als je helemaal goed hersteld bent je een aantal keren overuren wilt draaien ,of een keer onbetaald een uurtje langer werken of zo.

Of wat ik al eerder zei, onbetaald verlof,tussen neus en lippen door kun je misschien zelfs vragen, 3 weken ziektewet, en 3 weken onbetaald verlof , als jij goodwill toont, werkt het heel vaak positief uit, en wie weet komt je werkgever zelf wel met een oplossing,zolang je alles eerlijk op tafel neerlegt, is er heel vaak wel iets te regelen met een werkgever.

En die periode die je niet hebt kunnen werken, is overmacht geweest, heb jij ook niet om gevraagd, en daarna heb je toch weer een aantal maanden aan 1 stuk gewerkt , dus ik neem aan dat je werkgever wel weet wat ze aan je heeft en dat ze "normaal "gesproken altijd van je op aan kan.

En heel vaak maak je je van te voren heel erg druk en lost het zich allemaal tijdens een gesprek op.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Desert-Rose:

Inderdaad het gesprek aangaan, desnoods stel je voor,dat als je helemaal goed hersteld bent je een aantal keren overuren wilt draaien ,of een keer onbetaald een uurtje langer werken of zo.

Of wat ik al eerder zei, onbetaald verlof,tussen neus en lippen door kun je misschien zelfs vragen, 3 weken ziektewet, en 3 weken onbetaald verlof , als jij goodwill toont, werkt het heel vaak positief uit, en wie weet komt je werkgever zelf wel met een oplossing,zolang je alles eerlijk op tafel neerlegt, is er heel vaak wel iets te regelen met een werkgever.

En die periode die je niet hebt kunnen werken, is overmacht geweest, heb jij ook niet om gevraagd, en daarna heb je toch weer een aantal maanden aan 1 stuk gewerkt , dus ik neem aan dat je werkgever wel weet wat ze aan je heeft en dat ze "normaal "gesproken altijd van je op aan kan.

En heel vaak maak je je van te voren heel erg druk en lost het zich allemaal tijdens een gesprek op.

xx

 

Ja, wil zo snel mogelijk het gesprek met haar aangaan zodra ik mijn consult achter de rug heb en kan nadenken over een datum.

Dacht eerst aan januari maar vind dat weer iets te lang duren en daarom kijk ik nu naar november. Zolang kan ik nog wel wachten :P

Precies 3 weken ziektewet en 3 weken onbetaald verlof zou ik wel mee kunnen leven. Ga alles gewoon eerlijk zeggen en kijken of ze zelf ergens mee komt. 

Dat is wel zo dat al die tijd overmacht is geweest maarja mezelf kennende voel ik me dan weer schuldig als ik zometeen alweer vrij ga vragen. Misschien vat ze het niet zo op als ik denk en dat hoop ik! 

Is ook zo. We gaan zien of dat achteraf ook zo uitpakt!

Dankjewel voor je advies!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sweetboobs16

Precies,gewoon zoiets voorstellen, en en je kan toch ook aangeven dat je je toch wel een beetje bezwaard voelt om dit te vragen aan haar, doordat je pas ook een aantal weken niet hebt kunnen werken,en daardoor je bv helaas uit hebt moeten stellen, en dan zien hoe het gesprek loopt.

Gaat vast goed komen meis.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Sweetboobs16

Precies,gewoon zoiets voorstellen, en en je kan toch ook aangeven dat je je toch wel een beetje bezwaard voelt om dit te vragen aan haar, doordat je pas ook een aantal weken niet hebt kunnen werken,en daardoor je bv helaas uit hebt moeten stellen, en dan zien hoe het gesprek loopt.

Gaat vast goed komen meis.

xx

 

Ja en dat is ook echt hoe het is! Al had ik die tijd niet in de ziektewet gezeten had ik het ook rond november vorig jaar willen plannen maar goed dat liep anders..

We gaan het zien! 

Dankje voor je geruststellende woorden! :lol:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.