Ga naar inhoud

Sweetboobs16 : 18 november 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

  • Reacties 478
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo meiden :48:

Hierbij mijn verslagje!

Donderdagavond ben ik richting mijn vriend gegaan. Hij kan de aankomende 9 dagen voor mij zorgen en had gelukkig wel vrij gekregen. Mijn schoonouders ook dit weekend maar die gaan maandag een midweekje weg dus zijn we samen tot vrijdag :) 

Vanmorgen eerst lekker nog even uitgebreid gedouched. Rond half 6 zijn we vanuit Rotterdam vertrokken richting het ziekenhuis. Iets voor half 7 kwamen we aan. Daarna stonden we dus blijkbaar in de lift met de zuster die voor mij zou gaan zorgen. Mocht even plaats nemen in de wachtkamer en kreeg al snel te horen van haar dat ik als eerste aan de beurt zal zijn. Daar was ik erg blij om :) Rond kwart voor 7 werd ik door haar opgehaald om naar mijn kamer te gaan waar tegenover mij nog een bed stond. Ze stelde al de standaard vragen en ik kreeg mijn bandje om. Voordat ik mijzelf had omgekleed kwam dr. Nio al even langs voor het aftekenen etc. Gordijntje ging dicht en had mijn bovenkleding uit. Hij nam foto's en daarna begon ik al snel over het aantal cc voordat hij zijn stiften gepakt had. Ik dus gezegd dat we nog contact hadden gehad over dat ik nog gewoon 700cc kon kiezen. Nou hij had gewoon nog staan 650cc in de iets grotere en 700cc in de kleinere. Dus ik zei nee we hadden afgesproken in beiden hetzelfde en dan wil ik graag voor 700cc gaan. Toen was hij even lang stil. Gisteren is er ook iemand geopereerd voor 700cc dus moet kijken of we nog een tweede set hebben en anders word het toch 650cc. Nouja ik moest daar maar mee akkoord gaan want had nu toch weinig keus meer. Maar vond dat wel even minder.. 

Nio begon met aftekenen en maakte er een waar kunstwerk van met hoe die keek en hoeveel streepjes en lijnen hij zette :45: En toen hij klaar was de welbekende woorden: We gaan er iets moois van maken!

Nio zei mij gedag en vertrok. Daarna moest ik mij omkleden en kon daarna gelijk klaar gaan liggen in mijn bed. Even nog 2 paracetamol genomen. Daarna kon ik gelijk naar boven en dat was om 7:15 uur. 

Ik kwam aan in de zaal waar alles werd voorbereid. Was alleen even een probleem want ze kregen mijn infuus niet goed geprikt. Heb dit met de vorige 3 operaties nooit meegemaakt. Na 2 mislukte pogingen belde ze mijn anesthesist op of hij het kwam doen. En hij stond binnen 5 minuten bij mij aan bed en prikte zonder moeilijkheden het infuus in mijn hand.

Ik was er klaar voor en werd om 7:55 uur naar de OK gereden :) Had trouwens nog steeds geen zenuwen. Eenmaal op de OK moest ik mijzelf vanaf mijn bed op het OK bed verplaatsen. En dat met al die slangetjes is dat altijd wel een kleine uitdaging haha :P Kreeg gelijk een lekker warm kleed over mij heen. Mensen waren ontzettend aardig en stelden allemaal geïnteresseerde vragen. Nio zat al de hele tijd nog naar een computerscherm te staren en te klikken in dezelfde ruimte. Nou ik lag helemaal klaar en Nio stond voor mijn neus en vroeg mij weer mijn geboortedatum op te noemen en waar ik voor kwam. Toen kreeg ik een kapje op en moest goed in en uit ademen en moest maar over iets leuks gaan dromen. Toen ik mijzelf licht voelde in mijn hoofd was ik ook zo weg.

Voor ik het wist werd ik weer wakker op de uitslaapzaal iets voor 10 uur. Het eerste wat ik vroeg was: En? Hoeveel cc zit er in beiden? 650cc was het antwoord. Was even lichtelijk teleurgesteld maar was daar ook alweer snel overheen toen ik gelijk even mijn deken een stuk omhoog deed om te kijken. Had nog geen sport bh aan dus zag ze goed van boven en dacht: Wauw, ja borsten! :D Ik was al snel aardig helemaal wakker en kreeg lekker een beetje water. Daarna kreeg ik mijn sport bh aan wat uiteindelijk de 75E is geworden. (Had ook 75F bij mij) Ik voelde mij goed en qua pijn ging het hartstikke goed dus mocht om 10:10 alweer terug naar mijn kamer waar mijn schoonmoeder en vriend mij opwachte in de wachtkamer. Gelijk lekker 2 boterhammen met kaas op en een kop koffie waarvan ik er later nog 2 heb gedronken. Moest al snel plassen. Moet zeggen dat de eerste keer opstaan toch wel vreemd voelde maar ging allemaal erg goed. Mijn vriend had ook gelijk mijn medicijnen gehaald beneden. Er lag dus een andere meid tegenover mij en die kwam later ook terug en toen zij goed bij was hebben we nog gezellig met haar gebabbeld. Alleen zij had al snel veel meer pijn als ik. Ze vond dat ik met een hoop cc zo snel fief was etc. Zij had minder cc als ik maar meer pijn. Niet dat, dat wat zegt natuurlijk. Later hoorden we dat we op dezelfde dag de eerste controle gaan krijgen net na elkaar volgende week donderdag. Dus waarschijnlijk zien we elkaar dan weer. :) 

Om half 2 mocht ik lekker weg en hebben we even een rolstoel geregeld om naar beneden te komen. In de rolstoel onderweg naar de auto wel zeiknat geregend en gehageld maar goed dat nemen we maar voor lief :P

Autorit ging goed en toen we eenmaal thuis waren werd de stijfheid veel erger. Qua pijn was het nog te doen maar ben toen wel met de Naproxen begonnen en weer 2 paracetamol. 

Net lekker wat gegeten want ik had alweer trek, haha. Moet zeggen het is allemaal goed te doen en het valt mij echt mee! :) Ben zeker blij dat ik dit gedaan heb ook al weet ik niet hoe het morgen zal gaan maar ga het allemaal meemaken. Ik zit vanaf vanmiddag in een hele lekkere verstelbare stoel dus prima uit te houden zo.

Dankjewel meiden voor al jullie lieve succes wensen vanmorgen en na afloop vanmiddag :) Doet mij goed.

Veel liefs xx

(Wow het is wel een heel verhaal geworden zeg!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe nou dat leest gezellig ^^ fijn dat zo goed verlopen is allemaal. Helaas dat geen 700cc geworden is maar hey, 75E ;) Is mooi toch! Die 50cc zullen je niet opvallen ^^ Het gaan mooie nio's worden ^^

Ik wens je nogmaals een goede herstel mop, rust goed uit , laat je verwennen & geniet van je pracht nio's! :D

xXxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben blij dat alles goed is gegaan! Jammer dat het zo vreemd gegaan is met aantal cc, maar echt 650 is ook een super mooie maat toch? Ze gaan wua volume sowieso nog toe nemen natuurlijk. Ben benieuwd naar je eerste foto's. 

Lekker rustig aan doen en laat alles maar over je heen komen. De eerste dagen zullen moeilijk zijn maar echt over 6 weken heb je niet eens meer het gevoel dat je geopereerd bent. Even goed aan jezelf denken mop. Gefeliciteerd met je boobies :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bayleef

Hmm jaa vond wel beetje vreemd maar goed alles is al beter als wat ik had! 

Ja ben erg benieuwd hoe ze zich gaan ontwikkelen en ga zo snel mogelijk proberen een foto'tje te maken om het ook voor mijzelf bij te houden :) 

Als de pijn morgen erger is word het even doorbijten. Weet waar ik het voor doe! Kijk ernaar uit! Genieten van mijn nieuwe boobs en uitkijken naar mooie nieuwe lingerie :) 

Dankjewel lieverd! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

je hebt ze wat fijn! En wat de rest ook zegt die 50 cc zal niet veel uitmaken.

Heel goed herstel gewenst en ik hou je topic in de gaten. Wil je me toevoegen als vriend want ben reuze benieuwd naar je eerste pics! 

Laat je lekker vertroetelen! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.