Ga naar inhoud

Sweetboobs16 : 18 november 2016 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

@Sweetboobs16  Ja weinig uitleg en ging allemaal zo snel en voelde me net als * de zoveelste patient* die weer voor hem zit. Ik begrijp wel dat het een soort routine word voor hem. Mja valt wel tegen. En ik las ook bij jou dat hij je veel meer dingen heeft uitgelegd dan bij mij. Ook hoe je implants eruit zien als je ligt of voor over bukt etc. En over implants die rimpelig worden enzo. Ik heb daar helemaal niks over gehoord. Zit echt nog met zoveel vragen.
xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 478
  • Created
  • Laatste Reactie

Dat heb ik ook gedaan de eerste keer. Had alles netjes opgeschreven. Maar toen ik meer vragen had over de prtheses toen zei hij laat dat allemaal maar aan mij over.. Ik dacht uhhh het gaat wel in mijn lichaam XD So I need to know. Het komt door jullie positieve reacties dat ik hem weer een 2e kans wil geven..  @Sweetboobs16

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sweetboobs16 Ja precies dat probeer ik nu ook te doen, dankzij alle positive reacties ik hier heb gelezen over hem. Als ik hier niet zou zitten zou ik echt niet voor de 2e keer langs gaan xD 
Nio zei trouwens wel dat me tepels iets meer aan de zijkanten gaan staan na me het plaatsen van me protheses. Is dat normaal ? Wist niet eens dat dat kon. Maar blijkbaar kijken me tepels beetje naar de zijkant. Als je snapt wat ik bedoel. Voor mij zag het er altijd gewoon normaal uit. 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net voor het eerst in 5 dagen even lekker weer naar buiten geweest. Richting de supermarkt voor boodschappen en weer terug. Heb uiteraard alleen maar gelopen en verder niks gepakt of getild. Mijn jas zat niet zo lekker met een vest eronder dus die heb ik maar half open laten staan. Het is toch niet koud. Was wel even lekker maar op de terugweg voelde ik mijn borsten wel heel erg. Geen pijn maar gewoon stijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22 november 2016 om 19:11 zei sarahjones:

@MissElise Zou wel snel een consult bij hem gaan boeken hoor, want hij heeft het best druk. Laatste x dat ik heb gebeld kon ik ook niet gelijk terecht bij hem. En als goed is kun je binnen 2 weken al geopereerd worden. Maar ja heeft ook wel te maken met ze schema natuurlijk.

xx

Ohh dat meen je?:wacko:

ik woon zelf in brabant, dus het is niet dat ik zo eventjes snel bij hem langs kan gaan, plus ik wil wel dat mijn vriend mee gaat dan.

zelf dacht ik er aan om te kijken of ik in januari op consult kan komen, want moet nog eerst even twee keer salaris krijgen en dan heb ik het bij elkaar en ik moet vrij krijgen van werk:D 

 

klopt het trouwens dat je verwijsbrief van de dokter nodig hebt? Want dat lijkt mij juist erg raar. Is toch iets waar de dokter niks mee te maken heeft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissElise Ja klopt je hebt een verwijsbrief nodig, want het is gewoon een ziekenhuis natuurlijk. Je kan gewoon aan je huisarts vragen van ik wil graag een verwijsbrief voor plastisch chirurgie. (Kan zijn dat hij vraagt voor wat..  hoeft niet) Is wel bij mij gebeurd. Zei gwn ja borstvergroting. Maar zou dat dan zo snel mogelijk doen en dan bellen ze je van zelf op en kan je alvast een afspraak in plannen voor januari. Dan heb je dat teminste al achter de rug.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag op controle geweest. Alles zag er keurig uit zoals hij het zelf verwoorde. Mijn oude plooi is alleen nog heel erg goed te zien en de implantaat zit er natuurlijk onder omdat ik met bijna niks begon. Dus ik had vanaf dag 2 ongeveer al een double bubble. Dat moet binnen 3 maanden weg gaan trekken wat ik al wist. Hij heeft mijn sport bh een heel stuk lager gedaan want hij zat blijkbaar veelste hoog waardoor het anders niet goed kan zakken. 

Wel heel stom dat ik vergeten ben te vragen over mijn pleisters die hij er niet afgehaald heeft. Wanneer mag ik die er zelf afhalen. Was een vraag die ik zeker wou stellen maar ben het gewoon stomweg vergeten :huh: En wanneer ik weer normaal mag douchen en de littekens dus nat mogen worden.. Zal het nog even navragen per mail/telefoon maar misschien weten jullie meiden hier antwoord op wat Nio betreft qua richtlijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht na mijn borstverkleining douchen toen de drains eraf waren. Die pleisters kan je gewoon mee douchen en die gaan naar paar weken vanzelf los krullen op. Toen heb ik ze zelf voorzichtig verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sweetboobs16 ja wat raar dat hij die niet eraf gehaald heeft? Misschien is hij vergeten. Bij mij na 10 dagen po heeft hij het eraf gehaald bij de eerste controle al. En je kan hem gewoon nu nog mailen he hij antwoord toch zo snel ook in de avond uren. Ik kon gwn douchen met shampoo zeep en slles zonder last te hebben van me wondjes. Dus ik denk even mailen ?

Komt goed je borsten zakken nog wel nog heel even wachten:53:

Xxx liefs L.shorty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

na je eerste controle haalt hij de bovenste pleisters eraf. Hieronder zitten als het goed is nog hechtpleisters. Deze heb ik erop gehouden totdat ze er zelf vanaf vielen bij het douchen. Zat effe mijn album in te kijken en zie ze er nog op zitten bij 3 weken. Weken er vanzelf wel af onder het douchen. 

Je mag nu gewoon douchen maar zorg wel dat die pleisters/littekens goed droog zijn. En met insmeren van je borsten ( niet masseren) de creme/lotion/olie uit de buurt blijft van je littekens.

sportbh zit nu ergens onder je navel :P zo herkenbaar dit whahaha

Fijn herstel op mooie boobs xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG

Hoi Brownie!

Nee hij heeft helemaal niks eraf gehaald hij heeft alleen maar gekeken en gevoeld aan mijn borsten. Maar heb net een mail gestuurd dus het zal snel allemaal duidelijk worden :) 

Ja ik douche nu ook gewoon. Denk aan lichaam lichtelijk met de sproeier en washandje. Mijn vriend wast mijn haar als ik mijn hoofd achterover houd en op een stoel zit.

Ehhh.. Nio ging hem stellen hoe die moest zitten dus stukken lager. Maar dat verdomde ding blijft nu niet meer op zijn plek! Zit sinds vanmiddag alleen maar aan die bh te trekken :45: 

Dankjewel!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Hier weer even een kleine update. Vandaag 2 weken PO. Het gaat nog steeds allemaal erg goed. Ben aardig gewend aan het raken aan mijn nieuwe meiden :) 

Ook al zitten ze zeker nog niet waar ze moeten zitten. Denk aan de double bubble die nog moet gaan verdwijnen etc. Dus vind ze nog niet super mooi. Ook omdat mijn oude plooi nog zichtbaar is. Maar begrijp mij niet verkeerd ben er zeker blij mee. Als ik vanaf boven naar ze kijk zijn ze wel erg mooi! 

Deze 2 weken zijn voorbij gevlogen. Heb geen last van pijntjes alleen af en toe een steekje. Dit lijkt wel het punt waarop de boobies even stil staan met het veranderen zeg maar. Laatste dagen als ik kijk vind ik niet dat ze veranderd zijn vergeleken met het begin. Maar goed geduld he :P 

Vanmiddag als mijn hubby thuis komt van werk maken we weer een nieuwe foto en zal ik die plaatsen :) 

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.