Ga naar inhoud

Xxmelliexx : 4 oktober 2016 : Dr. Nio : Parkkliniek via OLVG


Aanbevolen berichten

@MarTiet bedoel je inknippen vanavanaf je arm naar beneden? tot het elastiek natuurlijk anders gaat het open.. Ik zou geen spiegels meer dragen maar moest persee even mijn full body pic zien,  en ipv naar me borsten te staren hoe mooi ze zijn zat ik naar me reet te kijken hoe die ineens zo slap is geworden :154:. Wat zijn wij ook vreselijke wezens,tis nooit goed! Maarja ik ga vanaf vandaag weer even wat rustiger aan doen volgende week vrijdag moet ik weer werken dus heb me voor genomen tot die tijd weinig te doen. Heb Nio er ook nog over gemaild en hij zegt dat het allemaal goed is dat ik naar buiten ga en dingen til etc als ik het maar niet overdrijf. xxx

@popie ik kan het me helaas niet permitteren om een prinsesje te zijn,mijn man werkt en ik heb hier een 2jarige lopen die ook verzorgd moet worden. Maar ga het vanaf wel rustiger aan doen dames. Dat van dat kapsel heb ik aan Nio gevraagd of dat verschil maakt of je veel doet of niet de eerste weken. Als ik daarop het antwoord heb zou ik het nog wel laten weten.  xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 364
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha ooh ja wij zijn verschrikkelijk! Ik zie ook meer buik en kont dan tiet.. nou dan is het toch wel heel erg gesteld he!

Ja gewoon goed naar je lijf luisteren, wat je al zegt je hebt die kleine om voor te zorgen dat is al ff intensief genoeg he meid? Probeer de rest nog maar ff lekker te laten en flink knipperen met je lange wimpers.. straks als je uit de gevarenzone bent ga je maar lekker helemaal los!

Ja het advies van Nio vind in wel erg apart tegenwoordig moet ik zeggen. Voorheen mocht je pas na 3 maanden sporten en nu beweert hij al na 1 week?! Je lijf heeft al zoveel energie nodig om te herstellen en dan zou je mogen sporten wat je lijf nog meer energie kost..misschien denk ik gek? Ga hem dit zeker volgende week persoonlijk vragen! Maar goed dat je het niet doet.. vind het een vreemde toezegging al ben ik zelf geen pc haha maar ik houd me bij deze wel aan mijn eigen regeltjes en dat is dat ik lekker mijn gemak hou tot ik 'veilig' ben! 

Je hoeft geen prinsesje te spelen haha maar focus je lekker op je kleine en ontzie jezelf verder want je lijf heeft het echt nog ff nodig schat.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Xxmelliexx:

Hoi!

Ja ik denk dat hij zo druk is dat hij er lekker snel doorheen sjeest. Toch twijfel ik wel een beetje dat ik volgende week al mag sporten  (onderlichaam). Ik wacht toch maar tot november heb nergens gelezen dat het zo snel mag . xxx

Ja groot gelijk!

Ik mocht ook al zo snel mijn onderlichaam trainen, dat heb ik toen ook gedaan en dat ging prima. Maar als jij je er niet fijn bij voelt moet je het niet doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Xxmelliexx:

Ben nu zo benieuwd hoe die slip eronder eruit ziet...zeker ook een groot gat :45: 

Ik zal heel kort zijn..ik deed geen ene moer :45: Heb mij aan alle voorschriften gehouden om complicaties te voorkomen in de toekomst. Heb mij eraan overgeleverd en daarna rustig weer alles opgebouwd! Was niet makkelijk maar las toendertijd best veel complicaties van ladies die na maanden terugkwamen..heeft mij toen ook bewust gemaakt dat ik niet effe zomaar tieten had laten zetten. Heb je wel trouwens de bandjes losser gezet? Nou is die hema bh wel een kruipertje maar heb deze vaak gewisselt op de dag dus viel bij mij weer mee. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Xxmelliexx:

@xShar heb je dat ook echt in de sportschool gedaan of thuis? En heb je echt 2 weken thuis gezeten of ging jij er ook wel uit? xx

Ik train altijd thuis, dus dit heb ik ook thuis gedaan. Deed alles gewoon met lichaamsgewicht en zonder springen en zonder de borstspier te belasten. Dus gewoon squats en lunges etc.

Ik heb veel gewandeld buiten de eerste twee weken! Dat is wel even lekker hoor, even je billen en rug in beweging van al dat zitten en liggen xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was na 4 weken naar de gym gegaan om te fietsen en om squats en lunges te doen zonder gewicht. Het mocht na 3 weken van Nio maar ik had tot 4 weken gewacht. Vanaf 6de week train ik benen en billen met gewicht, abs en ik doe step als cardio. Ik ben nu 8 weken PO en over 4 weken mag ik shouders en rug beginnen te trainen :P Misschien handig voor jou om te weten! 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit op 2 weken PO maar wil eigenlijk van de week al weer beginnen met de crostrainer, legpress en squatmachine(heb je ook je armen los) met weinig gewicht. Wat was de reden voor de drie weken als je eigenlijk geen druk hebt op je borstspier???

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Dreamboobies25:

Ik was na 4 weken naar de gym gegaan om te fietsen en om squats en lunges te doen zonder gewicht. Het mocht na 3 weken van Nio maar ik had tot 4 weken gewacht. Vanaf 6de week train ik benen en billen met gewicht, abs en ik doe step als cardio. Ik ben nu 8 weken PO en over 4 weken mag ik shouders en rug beginnen te trainen :P Misschien handig voor jou om te weten! 

Xxx

Ik zit op 2 weken PO maar wil eigenlijk van de week al weer beginnen met de crostrainer, legpress en squatmachine(heb je ook je armen los) met weinig gewicht. Wat was de reden voor de drie weken als je eigenlijk geen druk hebt op je borstspier???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk omdat dan krijg je meer bloedcirculatie binnen je lichaam en het vermindert jouw wondgenezing. Plus dat jouw lichaam gebruikt al zo veel energie om te herstellen en daarom is rust aangeraden zo dat je sneller herstelt. Rust is niet voor niks aangeraden dus ik zou naar advies van je arts luisteren en niet eigenwijs zijn en sneller beginnen. ;) @Lilian

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG haha duidelijk geen moer! ik heb de afgelopen dagen ook lekker geen moer gedaan. Lekker op de bank gelegen en een serie gekeken. Die hema bh is inderdaad een kruipertje zeg, ik word er gek van ga toch eens kijken voor een andere. En de bandjes had ik heel los zitten dat moest van Nio anders kunnen de protheses omhoog kruipen. Maar nog steeds komt die band op mijn littekens. Mag je elke sportbh kopen? Als het maar stevig is en unpadded natuurlijk? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Xxmelliexx:

@xShar ik denk dat ik begin November weer ga beginnen. Ik heb nog zat tijd tot de zomer dus ik haal het wel weer strak in me bikini Hah. Ja wandelen lijkt me ook lekker maar dan moet die kleine mee dat durf ik nog niet. xxx

Ahh oke, volg je eigen gevoel meid :) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mop. Hoe is het verder met je? Al wat minder last van je darmen enzo? Goed dat je nog even wacht met sporten hoor, ga ik ook doen. Wil mezelf niet voor mijn kop slaan dat ik toch te vroeg ben begonnen en complicaties oploop. 

Wanneer begin je weer met werken?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Xxmelliexx:

Mag je elke sportbh kopen? Als het maar stevig is en unpadded natuurlijk?

Als ie maar level 3 is en bandjes heeft die losser kunnen, stevig maar comfortabel zit, 2 aparte cups omdat borsten toch apart herstellen. Had ook de Triump triaction maar vind ze allemaal kruipertjes in het begin. Ook omdat die borsten in de herstelweken een eigen leven leiden. Ging bij mij pas echt goed zitten toen de borsten waren ingedaald. ( En van Nio moest de onderband echt een groot stuk onder mn borst zitten dus..lekker zat ie sowieso niet) Maar wel heel herkenbaar hoor dat ie krult en kruipt naar je onderborst. Geniet nog lekker van je herstel want zodra je weer in je ritme komt is het gedaan met de rust. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-10-2016 om 09:37 zei Xxmelliexx:

Ik ben geopereerd in parkkliniek is Rotterdam maar wel via het OLVG maar ze hadden daar geen plek meer. Dat vestje krijg je van Parkkliniek maar ik geloof dat als je geopereerd word in olvg je zelf een sportbh mee moet nemen.. Heb wat foto's is me album gezet misschien helpt het bij je cc keuzestress xxxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben morgen 14 dagen geleden po maar t gaat zo goed !! Echt nergens last van ...ik ben afgelopen donderdag op controle geweest alles goed nio zei alleen wel eerlijk dat t van mijzelf goede keuze wad om coh 2 te hebben gekozen omdat hij kiet had verwacht dat ik zo dun was op mijn borst ...dit wist ik zelf wel ,en qua maat vind ik t zelf nog weg groot maar iedereen die ik t laat zien vind t heel mooi bij me lichaam passen ,maar ik had t echt niet groter gewild t is nu net niet ordinair .. ik ben er echt blij mee 

gr 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Sunday, October 23, 2016 om 10:34 zei xShar:

@Xxmelliexx

Hoi meid! Hoe gaat het ondertussen met je? ^_^

xxx

Hoi Meiden!

Ik was de afgelopen week even niet zo actief hier op het forum. Ik moest weer aan de bak en had hier een opstandige peuter die echt even alle aandacht nodig had. Gelukkig bleek het een periode en is hij nu weer mijn lieve bengeltje. Die arme schat zat natuurlijk ook vaak maar binnen doordat ik nergens met hem naartoe kon .

Met mijn borsten gaat het allemaal goed.Smorgens met opstaan nog een klein beetje stijfjes maar ik word ook altijd plat op mijn rug wakker. Ze voelen al lekker zacht aan en bewegen al wat heen en weer als ik loop. Ook zijn ze goed gezakt heb net 2 nieuwe foto's erop gezet. Gisteren ben ik bij de hunkermoller geweest voor een bh, er waren 2 verkoopsters bij en ik heb ong 15 bh's aangehad. Geen 1 bh die mij paste helaas. Bij elke bh zweeft het middenstuk tussen mijn borsten ver ervoor. Heeft iemand een tip voor een bepaald merk??? 

Voor de rest dus weer begonnen met werken opzich gaat dit goed ten opzichte van mijn borsten heb er geen last van gehad. Waar ik echter wel gek van werd was de vreselijke rugpijn. Wist niet meer waar ik het zoeken moest ben die dagen doorgekomen op pijnstillers. Zijn er meer mensen die last hebben van hun rug heeft dit met je borsten te maken?

xxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Xxmelliexx ik heb ook heel veel last van mijn rug, zeker aan het einde van de dag. Mijn manuele therapeute zij dat het er mee te maken heeft dat je lichaam moet wennen aan het extra gewicht aan de voorkant. Ze heeft mij geadviseerd om aan het einde van de dag even een kwartiertje plat te gaan liggen zodat de spieren in me rug wat rust krijgen. Ook komt het omdat je nu natuurlijk niet mag trainen en je rug spieren dan wat zwakker worden. Ik probeer wat stabiliteit oefeningen te doen zodat me buikspieren actief blijven alleen is dat best lastig omdat je natuurlijk je borst volledig moet ontzien. Ook zij ze dat het misschien verlichtend kan werken als je een warme kruik aan het einde tegen je rug doet, of van die warmte pleisters.

Wat goed om te horen dat je herstel goed gaat en ze zien er prachtig uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.