Ga naar inhoud

Jen77 : 19 juli 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

ik zat al op het .nl forum maar hier ziet het er ook gezellig en levendig uit zeg!

Mijn naam is jen. Ik word maandag geopereerd.

Mijn eerste bv was in '97. Nu zijn de prothesen "öp" aan het raken. Ik voel ineens overal bobbels. Tijd voor nieuwe dus en wel maandag.

Ik ga voor circa 450cc dual plane

nu ga ik eens rustig rond neuzen hier....

doei doei

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 244
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Jen,

Welkom, is hier zeker heel gezellig!!! :54:

Zal je titel wat aanpassen aangezien je al een datum hebt en je topic verhuizen naar de wisseltopics! Als je nog even de arts en kliniek laat weten zet ik dat erbij!

Spannend zeg, das nog minder dan een weekje aftellen! Wat had je nu van prothesen, cc en plaatsing, ben wel benieuwd!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh fijn pas het direkt aan! :38:

Zijn dat jouw boobies op je avatarfoto? Wow, van 210/240 naar 450 cc, zul je flink maatje meer mee hebben! Maar das vast wel de bedoeling ook hé?! :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jenn,

welkom :)

wat spannend een wisseloperatie,een verschil gaat dat worden vermoed ik.

wat had je hiervoor aan merk prothesen en wat krijg je nu?merk?

je hebt niet lang meer he om in de zenuwen te zitten,gelukkg.

ben je er al klaar voor?

sucses met aftellen van je laatste dagen voor de GROTE dag :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden...

mennn moontje..jouw borsten zijn echt hughe!! Maar wel prachtig...ik hou van groot namelijk

foto is avatar is hoe mijn boobs nu zijn. Ze gaan zeker groter worden.

Ik heb nu trilucent 210 of 240cc rond op de spier. Het wordt rond de 450-480cc anatomisch dual plane van cereform.

Zenuwachtig ben ik nog niet....heb alleen heerlijke kriebels in mijn buik want ik heb er zo'n zin in

ik moet een wissel omdat de huidige prothese slijtage begint te vertonen. Voel plooien en knobbeltjes :83: .

ik kreeg toevallig vandaag alle papieren in huis. Deed de deur open en daar lag een enveloppe van accz en daar bovenop een reclame folder van de pabo, een vrouw met mega borsten geadverteerd. Moest wel lachen he....wat een toeval

maar uhm om 07.00 uur mag ik aanwezig zijn......

liefs jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee brigit.....wat leuk!!

hoe laat mag jij? Ik moet er al om 07.00 uur zijn. 2 andere forumdames om 10.00 en 10.30. Die zal ik denk ik wel niet zien

ga jij voor het eerst of voor een wissel?

groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Jen,

Je zult het niet geloven, maar ik moet om 6.15 aanwezig zijn. Vroege volgels aldaar.

haha. Wij zullen elkaar dan wel treffen.

Ga dit weekend lekker uit, weg van huis.

Beetje afleiding. Dan is het zo maandag....... en zeker 6.15 uur.

Sterkte de laatste dagen en tot maandag dan maar. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

whaaaa nee echt :154: . En ik vond 07.00 uur al vroeg :141:

Kom je van ver dan?

Hoe zie je eruit, dan kunnen we elkaar herkennen

sjesus zeg....06.15 uur.....

hier nog geen zenuwen alleen heerlijke kriebels

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh boy...laatste dag :mellow::unsure:

ben alvast kleding voor de meisjes aan het klaar leggen voor komende week. Alle bedden verschonen, wasjes draaien, vouwen en strijken.

Ik voel me onrustig.....the nurves are coming.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jen,

Laatste dagje met deze :1boobs: , zal wel dat je zenuwachtig bent! Vandaag alles lekker aan kant maken dat je met een gerust gemoed er tegen aan kunt gaan! Alvast veel succes voor morgen! Zie al uit naar je verslagje! Nog een fijn laatste nachtje gewenst!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.