Ga naar inhoud

Jen77 : 19 juli 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hee, leuk verslag heel herkenbaar.

Maar Goldengirl, Heimwee??? Echt. nee dat roept het bij mij niet op hoor.

Ik was toen al in die kamer, grappig, zat peentjes te zweten van nervositeit.

Inderdaad fijne mensen, de juiste aandacht telkens.

Dus jij was dat die wilde draaien, dat heb ik nog wel gehoord van mijn kamergenootje. Zij werd net voor jou wakker. Ik was toen al weer naar de kamer gereden.

Gekke bedoeling eigenlijk allemaal. Met zijn allen nieuwe borsten halen.

Zojuist weer een douche, deze geheel zelfstandig. Ook fijn. Alleen het smeren van de lotion op mijn borsten mocht manlief op zich nemen. Een druppel dan.

Ze worden bij mij ook al wat zachter. Alleen aan de bovenzijde zijn ze hard en pijnlijk.

En mijn borstbeen laat een behoorlijke zwelling zien. Gek genoeg viel me dat nu pas op.

Nu maar weer rustig op de bank. Filmpje erbij en kopje thee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 244
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

eefje bedankt, foto's zijn erg mooi hooi :35::35:

ze zijn nu zachter omdat ik veel kapselvorming had. Geloof me, dat is hard. Blijkbaar had ik ook nog meer eigen borstweefsel dan ik zelf had verwacht. Misschien door de zwangerschappen? Dus vandaar dat met name mijn rechter borst op bepaalde gedeelten erg zacht aan voelt. De buitenkanten van beide dames zijn keihard door al het vocht en zwelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

whahaha heb jij dat gehoord, wat een bak zeg!

ik ga zo ook weer de bank op, zou hem bijna gaan missen (not!! ik leef praktisch op dat ding deze dagen

haha mijn oudste dochter staat net naast me en ziet die stuiterende borsten emoticons. Zegt ze; waarom heb jij van die gore poppetjes???

Link naar reactie
Delen op andere sites

whahaha heb jij dat gehoord, wat een bak zeg!

ik ga zo ook weer de bank op, zou hem bijna gaan missen (not!! ik leef praktisch op dat ding deze dagen

haha mijn oudste dochter staat net naast me en ziet die stuiterende borsten emoticons. Zegt ze; waarom heb jij van die gore poppetjes???

Ja, lachen toch!! Ben de bank maar weer uit, zat niet lekker. Film viel ook wat tegen.

Je dochter heeft ook wel enigzins gelijk, van die poppetjes.

haha :rolleyes::rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

grappig om te het verslagje te lezen :). Ik had het bij Goldengirl ook al, maar het lijkt net of ik mijn eigen verhaal lees. Behalve van dat omdraaien dan :huh:, haha. Ik weet dat ik wakker werd met het idee dat mijn droom veel leuker was en binnen 1 tel voelde ik onwijs veel pijn.

En die beurse plek bij je borstbeen, die kregen goldengirl en ik ook pas na een paar dagen. Bij mij trok deze snel weer weg in ieder geval.

Zo... ik heb weer een paar minuten van de nacht af gesnoept, ik ga maar weer eens een poging wagen.... <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo eindelijk een beetje nachtrust gehad. :) knap je van op he.

Vreselijk he als je niet goed kan slapen daar wordt ik

kei chagerijnig van,arme man en kindjes van mij,ach tis maar

een paar daagjes he en dan gaat het gelukkig weer beter.

Lang leve de bank :) hihi,daar heb ik ook wat

uurtjes op gesleten,heerlijk filmpie kijken en me

lekker laten verwennen he.

Groetjes Angela :116:

P.s heb me antwoord(375cc) gegeven in me topic :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@brigit, moet jij vlg week vrijdag ook op controle???

Hee dames,

Kan wel, zal het kaartje er straks een bij pakken.

Vannacht weer helemaal niet geslapen.

Beetje moedeloos word ik ervan. Slaap al in de logeerkamer....

Probleem is dat ik veel pijn heb naast mijn navel, zeg zo'n 5 cm ernaast. Stekende pijn. :134::134::134:

Echt geen pretje. Denk aan mijn nieren. Maar ja weet dat natuurlijk ook neit met zekerheid te zeggen.

Hebben jullie dit probleem ook gehad?

Boobs gaan wel steeds beetje beter. Begin er zelfs een klein beetje aan te wennen. nog wel groot. Zie een erg groot verschil in mijn kleding. Doe nu steeds een spijkerjasje (bij deze warmte) over mijn shirtjes.

Maar ja met die BH en band is het natuulijk ook niet echt toonbaar.

Zal zo eens kijken wanneer ik aan de beurt ben voor mijn hechtingen, zal inderdaad wel dezelfde dag zijn toch?? Jullie ook nog zoveel kriebel gehad, komt elke keer s'avonds flink opzetten bij mij.

Heerlijk voor je Jen dat je zo goed hebt geslapen, jij trouwens ook Arna!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een vraag over armgebruik:

Gebruiken jullie voorzichtig je armen, dingen oppakken en dergelijke.

haren borstelen enz. Nou ja die normale dingen..

Mijn man is nogal freaky als ik mijn armen beweeg, bang voor schoudervullingen.

Maar dat kan nu toch wel voorzichtig?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh god, heel herkenbaar! Mijn man zegt dat ik niet eens mag lopen hahahahaha!

Ik gebruik mijn armen heeeeeeel voorzichtig. Haren kammen doe ik dus niet. Fohnen wel weer, maar dan hou ik hem stil en buig ik mijn hoofd. Ik probeer gewoon mijn bovenarmen strak langs mijn lichaam te houden. maar je voelt je verrekte gehandicapt zo hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik begon een beetje mijn armen te gebruiken een week geleden. Haren kammen deed ik ook al. Alleen dan koppie schuin en dan borstelen. Ik heb wel de mazzel dat ik het niet hoef te doen. Ik heb zulk slap en futloos haar, dat de klitten vanzelf er wel uit gaan.

Nu moet ik er echt op letten dat ik niet te veel doe. Gister mijn arm recht omhoog gestoken om mijn kat te aaien die op de trap boven me zat :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik begon een beetje mijn armen te gebruiken een week geleden. Haren kammen deed ik ook al. Alleen dan koppie schuin en dan borstelen. Ik heb wel de mazzel dat ik het niet hoef te doen. Ik heb zulk slap en futloos haar, dat de klitten vanzelf er wel uit gaan.

Nu moet ik er echt op letten dat ik niet te veel doe. Gister mijn arm recht omhoog gestoken om mijn kat te aaien die op de trap boven me zat :unsure:

Ok, ja ik vind het dus super lastig om niets te doen. Zojuist samen booschappen gedaan, dan wil ik toch weer dingen uit het schap halen. Sta ik daar als super lui secreet bij de kassa, mijn man zo'n beetje alles doen, inpakken enz, inclu afrekenen. haha. Idioot toch.

Mijn armen doen gewoon al veel minder pijn, nou ja borstspieren dan. Wel wisselend hoor. Soms schiet het er ineens helemaal in, ahhhh. :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat vind ik ook zo apart ja, zo'n vreemd gevoel in je bovenarmen, alsof je even flink verzuurd. Herken je dat?

Merk dat het er is wanneer ik toch iets teveel bewogen heb.

Wanneer is de kans op verdraaien weg, na drie weken??

Want dan mag je immers ook weer voorzichtig autorijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.