Ga naar inhoud

Jen77 : 19 juli 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 244
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

hoi hoi....

hier gaat alles goed hoor!

bij jouw ook dus arna?

vandaag laatste controle geweest. de littekens zijn dus nog lekker actief, vandaar de roodheid.

Hij was zeeeer cintent met het resultaat en werd er blij van.

Ik heb gevraagd hoe het nou zat met push up bh's. Hij zei; gewoon dragen, niks mis mee.......woehoeee!!!!!

Ik vertelde dat ik moet wennen aan het mee bewegen van mijn borsten bij het aanspannen van mijn borstspier. Van onselen vertelde dat dat straks minder zal gaan worden als de spier een stukje los gaat laten. Ben benieuwd dus

voor nu geldt.........mijn favo push up bh's shoppen!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meissie,

wat goed dat alles goed is! Bij mijn zijn ze ook nog steeds actief! Ben zo blij dat het goed gaat met jou :1big_boobs:

Bij mij worden ze elke dag steeds mooier en ben er ook echt blij me!

Wat gaat de tijd toch snel he Jen77, wist je nog dat wij zo 10 a 11 wk geleden zenuwachtig waren en niet konden wachten! :1bouncingboobs: Moet je ons nu eens zien..... :1boobs:

Liefs xxx Rolinda

Link naar reactie
Delen op andere sites

gaat vanzelf over....gelukkig

ja joh lin.....bizar he!! tijd vliegt man. Wat las ik...kun je een 75g aan?? das helemaal drama om te vinden of niet? Ik kan al amper wat vinden in maat f!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Jen,

Ja, erg he 75G, ik koop soms wel 75F, dan haal ik de beugel eruit, maar dan toch zit hij een beetje krap!

En je hebt bij Hunkelmoller niet zoveel mooie bh in die formaat :1bouncingboobs:

Maar het komt goed, en hoe gaat het met jou? Heb je foto's bekeken mooi hoor!

Ben zo blij met ze.....

Liefs xxx Rolinda

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meid,

ja hoor ben nog helemaal dik tevreden. Op mijn zij slapen word ook al steeds minder pijnlijk. Qua maat blijf ik nog steeds op een fje zitten, dus wij zijn er blij mee. en jij dan meid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooww die hoef je niet bloot te zien hoor, die zijn gewoon prachtig!!!! hahahaha

zit nu achter de laptop en foto's staan op de andere pc....ff geduld dus nog

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.