Ga naar inhoud

Jen77 : 19 juli 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

ja...mijn boezem vriendjes :1boobs::1boobs: , mijn trots, mijn pracht gaan mijn lichaam verlaten. Ik weet wat ik nu heb en de onzekerheid begint parten te spelen.

Ik heb zo van mijn 1ste bv genoten. Elke minuut van de dag de afgelopen 13 jaar (bij wijze van spreke dan he)

Ik hoop dat mijn volgende vriendjes mij evenveel plezier en trots zullen schenken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 244
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

een hele goede veels te vroege morgen meiden....

althans in mijn geval dan want ik heb welgeteld 3 hele uren geslapen :145:

Kan gewoon NIET slapen, word steeds wakker. Mijn hele lichaam doet zeer van de spanning denk ik. Ik dacht toedeledokie, ik ga eruit!

Ben al helemaal start klaar voor over 40 minuutjes

tot straks meiden!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meid

Gefeliciteerd met je nieuwe :1bouncingboobs:

hoop dat het allemaal een beetje mee valt

en dat je een heel goed herstel hebt

rust lekker uit en laat je goed verwennen

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

haaaaai meiden!!!

Even een teken van leven van mij

ohh wat een geweldige en kundige mensen daar. En connie :wub::wub::wub:

Ik was om 13.30 uur al thuis!

480 cc is het niet geworden, dat was te strak. 430 cc zit er in. Wow wat een verschil van pijn t.o.v 1997. 100x beter te doen...so far dan he

ik ga weer, dit kost veel kracht.

tot snel lieve meiden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd Jen!!! :1bouncingboobs: Je hebt ze, 430 cc is ook al heel mooi, ben benieuwd hoe het je zal staan! Hoop dat de pijn blijft meevallen, je hebt toch dual plane nu hé? Rust maar goed uit en laat je lekker verwennen! Zie uit naar je eerste picjes als je er klaar voor bent! Fijn herstel gewenst!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jen,

van harte proficiat met je nieuwe aanwinsten :43::43::43:

en die 430 tegenover 480 is weinig verschil,dus je bent zeker goed vooruit gegaan.

ja ik ben zeker nieuwschierig naar je foto,s zeg :75:

en ja je voelt nu mischien nog niet veel,je zal nog half verdoofd zijn,lekker toch.

ik hoop dat de pijn bedaard blijft,en dat je heerlijk uitrust en slaap vanacht,ff op het ruggetje :6:

beterschap

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

morgen meiden,

ff vanaf mijn mobiel, liggend op de bank. dat is goed te doen ipv achter de pc.

soww ben gisteravond en vannacht gewoon out gegaan he. 1ste keer op de badkmr toen we wilden kijken. ik werd misselijk en toen duizelig. ik zei tegen manlief, ik word niet goed en ik moet zitten. begon hevig te transpireren en zag lijk wit. nadat ik hevig had gebraakt zwakte het af. na 3 uurtjes geslapen te hebben moest ik plassen en daar gebeurde het gewoon nog een keer he!

ben maar op de bank gaan liggen met mijn emmertje en glaasje water. tot nu toe gaat het goed. vandaag maar even op rantsoen wat mijn maag betreft

ik ga stoppen, krijg meer pijn door het typen. verslaag volgt dus nog. foto's idem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jenn

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! :1bouncingboobs:

By the way,mooie avatar,je hebt al zo'n mooie borsten zeg,

en nu met deze vergroting zal het wel helemaal geod komen!

Hoop dat je niet zoveel pijn zult ervaren maar het is even

doorbijten de eerste paar daagjes en dan wordt het steeds beter he. ;)

Laat je lekker verwennen en neem lekker je rust.

Ben heel benieuwd na je foto's! :)

Groetjes Angela :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat vervelend Jen :(. Ik ben 2 dagen lang ook goed misselijk geweest, maar ook mede omdat ik niet wilde eten. Nadat ik een dag (over de gehele dag) kleine beetjes had gegeten (fruit en crackers met kaas) ging het weer beter.

Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Jen,

We hebben elkaar niet ontmoet. Helaas. Er liepen ook zoveel vrouwen, nou ja liggen in bed dan.

Gefeliciteerd!!

Om 7 uur lag ik al op de operatietafel. Pfff. dacht toen nog even, nee ik wil niet. Gelukkig niet uitgesproken. Nu alweer een dag verder, gaat het wel. Uiteraard veel pijn bij het opstaan en liggen.

Geen misselijkheid zoals Arna en Goldengirl.

Afgelopen nacht ook wel een beetje geslapen. Straks met manlief douchen, heb nog niet durven kijken.

Inderdaad, prima daar bij het ACCZ. Fijne PC er en Conny super aardig.

Nu maar hopen op een verder gunstig herstel en goede tieten. Ga maar niet een heel topic starten, vandaar dat ik even bij jou verhaal aansluit.

Succes de komende dagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werd ook toen ik mn bh voor de 1e keer uit moest doen helemaal niet goed!

Scheelde weinig of ik viel flauw.

Van de zenuwen en bang.

Ik werd spierwit, koud zweet, duizelig, misselijk, zwart voor de ogen.

Heb er ook wel half uur over gedaan om hem uit te doen hij zat ook beetje vast geplakt dus moest hem voorzichtig los halen.

Ppff weet dus hoe je je voelt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.