Ga naar inhoud

Jen77 : 19 juli 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

ahh toch wel een hoop herkenning dus.

Brigit, had jij toevallig een blauwe harembroek aan? En jouw man cq vriend een blauw shirt?

Ik heb 5 vrouwen gezien. Om 8 uur lag ik op tafel en rond 10'en was ik op de slaapkamer

ik denk dat jij een kmr tegenover mij lag. Jij had een vrouw naast die haar moeder bij zich had en haar vriend/broer? Of jij was het dat kan natuurlijk ook

net 1 boterham en sinaasappel gegeten. Ben benieuwd. Ik ben verder dus niet misselijk he

liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 244
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hai Jen,

Ja, dat zal ik wel zijn geweest.

Was als eerste weer de deur uit. Die broek had ik wat laag aan, gewoon joggingbroek maar ik had het nogal laag getrokken, erg heet daar.

Vandaag gelukkig redelijk. Was een beetje bang voor de pijn. Geen misselijkheid, drink veel en neem brandnetelthee. Daarnaast arnica tabletjes van VSM en af en toe een paracetamolletje.

Trouwens mijn eerste douche gehad, mijn god wat zijn ze groot. Schrok er gewoon van. Even een traantje gelaten, maar mijn man ondersteunde me goed.

De shape ervan is in ieder geval wel goed. Maar nog niet eigen en erg hard.

Hoop dat het vocht wel wat zal afnemen en ik toch op een redelijk formaat uitkom.

Maar goed al met al mag ik niet klagen. Slaap tussendoor, heb al bijna een goed boek uit. Prima zo.

Had jou man een geblokt shirt aan, die heb ik wel gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jee dat herinner ik me niet meer, sorry. Wel je man zien staan.

Ik heb 300 CC dual plane, anatomisch gekregen.

Had een lege b, zoals het er nu uitziet echt wel een volle D.

Hoop dat het nog een beetje afneemt eigenlijk, maar dat zal dan ook wel.

Voel me over het geheel wel wat boller dan normaal, vocht op mijn buik enzo.

Heb jij het resultaat al bekeken? tevreden?

Spannende tijden zo. We moesten hier net wel lachen :152: , een heel huishouden draait ineens niet meer vanwege 2 borsten. Alles draait om de borsten van mij, wat wel en niet mogelijk is, planning. Vakantie enz.

Wat een gedoe allemaal.

Voel je je een beetje ok, kan je een beetje volhouden, de pijn en ongemak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hier ligt ook alles plat. Gelukkig heb ik een echte huisman die alles doet. Regelt alles met de kids

ik hebz e net goed bekeken. Littekens zijn echt prachtig zoalsik nu zie.

Ik heb mijn haren gewassen onder de douche, echt zalig

ik merkdat ik niet lekker in mijn vel zit hoor. Maag begint op te spelen. Liggen word ook pijnlijk.

Ik heb een 75d compr bh aan. Ze ogen nog niet groter, maar ze moeten nog flink indlen he

xx jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het indalen en versoepelen hoop ik wel inderdaad. Heb nog een icepack op mijn borsten gelegd. Even verkoeling was fijn.

Mijn kids worden ook goed verzorgd, wel vanavond even lekker lang voorgelezen.

Wanneer iets te lang op de been ben voel ik me wat draaierig, dus maar veel rusten.

Maak me op voor de tweede nacht, hopelijk morgen weer iets beter.

Jij voor straks ook een goede nacht.

Dan lezen we morgen wel weer elkaars news.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haai....

voel me goed genoeg om weer even achterde pc te zitten.

Gisteravond had ik het echt zwaar...pfff. Pijn en misselijk bah bah

heb de eerste ruk 4 uur geslapen vannacht en daarna 2 uur op de bank. Beduidend minder pijn dan gisteren. Wel die verdomde misselijkheid nog he

vandaag voor het eerst alleen. Manlief zet alles op grijphoogte klaar en ik kan ten aller tijden de hulptroepen bellen.

meiden worden door een vriendin opgevangen, helemaal top!

Rechterborst tot nu toe het pijnlijks met veel zwelling. Ik heb veeeeel vocht in beide dames zitten. Ik hoor het vandaag niet meer bubbelen :141:

nu is de pijn cq druk minder gefocused op boven de borsten, daar waar de band zit.

tot straks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Probeer veel te drinken Jen, ik denk dat ik zeker aan 3 liter per dag kom. Hopelijk trekt je misselijkheid snel weg, lijkt me nu wel heel vervelend om dat er nog eens bij te hebben.

De afgelopen nacht verlipe redelijk. Slaap in een ander bed, alleen. Hou ik ook niemand wakker en het bed is iets hoger. Blijft een drama om eruit te komen.

Vanochtend mijn handeltje weer bekeken, sn van slinken is nog echt geen sprake. Pijnlijk allemaal.

Maar ja geduld dan maar.

Hoelang duurt eht eignelijk voor het een beetje eigen en zacht gaat aanvoelen?

Succes vandaag met alleen zijn, sterkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo, weer 4 uur slaap erop zitten, zalig!

misselijkheid trekt langzaam weg. eten doe ik idd in kleine porties over de dag heen. Heb nog nooit zoveel water gedronken als de afgelopen 3 dgn!! Mijn plas blijft nog steeds donker. Kun je zien hoeveel troep er in is gegaan he? Ik transpireer wel enorm, terwijl ik totaal geen last vd hitte heb (ben ik zo blij om)

wij hebben een bed met electrisch verstelbaar hoofdsteun, wat wij nooit gebruiken. Manlief heeft de stekkers er in gestopt en zo kan ik makkelijker in en uit bed, ja hijs de goeiste hoor :35::141:

Merk wel dat ik nog niks van de borsten moet hebben. Heel bizar als je de afgelopen 13 jaar vol trots, hele dagen er aan kon zitten. Manlief zal ook wel afkickverschijnselen krijgen hahahaha

nou ik ga weer. Mijn wederhelft kwam zijn pauze delen met mij, de schat!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo, weer 4 uur slaap erop zitten, zalig!

Zo lekker he? ik was ook altijd blij als ik weer een paar uur geslapen had.

wij hebben een bed met electrisch verstelbaar hoofdsteun, wat wij nooit gebruiken. Manlief heeft de stekkers er in gestopt en zo kan ik makkelijker in en uit bed, ja hijs de goeiste hoor :35::141:

:35:

Ik was de afgelopen tijd ook niet blij dat de keuze bij ons op een waterbed is gevallen in plaats van elektrisch verstelbaar bed. Mijn vriend zei al dat we dat toch niet zouden gebruiken :(..... nou :P

Alles nu weer een beetje beter met je misselijkheid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh ik heb zo'n schat van een man! Hij bedenkt de meest praktische oplossingen

misselijkheid is bijna weg. Ik had zo zin in iets hartigs dus ik heb een halve pizza gegeten......ohhhh wat zalig!

Denk dat ik zo maar weer mijn haar ga wassen, ze voelen alweer vettig....bah! En dat na 24 uur al he

ik ga plat op de bank, vanmiddag namelijk zoete inval gehad van mijn vriendinnetjes. God i love them!! Komen ze speciaal ff boobies kijken in uniform (politie agent)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja precies.......maar moet bekennen dat hij eigenlijk wel altijd erg zorgzaam is.

Nou kan dus niet slapen...wat een surprise. De band en mijn rug are killing me. Ik heb 4 uurtjes geslapen, niet echt bijzondder dus. Nou ik haal het wel weer in ergens de komende dagen. Ik kom mijn tijd wel door met de tv en met mijn (internet) mobieltje.

Ik ga ff de waaijer aanzetten, krijg het ineens warm

tot straks

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, helaas is dat iets waar ik nog steeds last van heb :(. Ik heb nog steeds geen nacht gehad dat ik achter elkaar kon doorslapen. Gister was wel een redelijke nacht, maar 1 x wakker en totaal 7 uur geslapen. Maar vannacht :angry:, ik was rond 10 over 5 weer naar bed gegaan, anders hadden we wel even kunnen chatten :P.

Wat voor pijn heb je in je rug? Als het een soort trekkende spierpijn is, kun je kussentjes onder je knieholtes leggen. Ook al zo'n mooie tip die ik hier op het forum gelezen heb en bij mij was de spierpijn in mijn rug snel weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als d eband te strak zit,gaat het tegenwerken juist,zorg dat hij strak zit,maar niet dat je ademhaingsproblemen krijgt en niet dat je rug er zeer van gaat doen,dat is echt teken da hij te strak zit hoor,en draag je hem wel goed ook?(hij mag niet schuren in je oksels)

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de tips meiden. Ik heb vannacht de band ook losser gezet, werd er gek van.

Die rugpijn is echt hels hoor. Ik weet niet wat ze met mij gedaan hebben op die tafel.

Voel mij echt een michelin mannetje vandaag, ben mega opgezwollen voor mijn gevoel...arg!!!

Ohh ik klaag wel veel he.....normaal doe ik dat nooit zo :11: .

ok verslagje maar doen?

Maandagochtend om 3.30 uur al wakker. Rugpijn en stijve kaken van de zenuwen waarschijnlijk. Ik het bed uit. We moesten toch om 5.15 uur opstaan. Ik dacht ik ga niet meer in slapen komen. Ik mijzelf gefatsoeneerd, bakje thee nog genomen en heerlijk gesetteld voor de pc

5.50 uur, auto in, we gaan richting bocholt.

6.25 uur, we waren er al...wat een bak, zo dichtbij! Ik dacht nou misschien zie ik brigit dan wel, maar zag alleen haar kmr genootje.

07.30 uur, alles liep een half uurtje uit, maar om 7.30 uur mocht ik eindelijk meekomen. Ik kwam in een soort preparatiekamer terrecht. Kleding uit, premedicatie, anaesthesist kwam (echt een geweldige kundige en zorgzame man) en knalde er ff een dikke naald in (en bedankt nog daarvoor!) Ik ben zelf verpleegkundige en prik deze naalden zelf ook, dus dat was wel een leuke conversatie met de beste man.

7.45 uur, afscheid manlief....

toen werd ik naar de o.k begeleid door de anaesthesist. Alles rook daar naar desinfectans en alles was mooi schoon. Ik werd vriendelijk welkom geheten en ik mocht plaats gaan nemen. We hebben nog even het middel doorgenomen wat ik zou krijgen; propofol. Hij zei nog; wees gerust ik ben een anaesthesist en geen cardioloog (m.j). Dus wij weer lachen.

Ik de boel nog even geinspecteerd, mijn vitale functies nagekeken. Toen kwam de beste man achter mij staan en hij begon mijn slapen te masseren. Hij zei; lekker slapen op zijn duits. Ik dacht nog bij mijzelf...oh ow nou moet ik opletten want nu gaat het echt gebeuren.

Ik werd benauwd en vertelde dat. Vervolgens zei ik; ohh daar komt ie al.........en weg was is

tegen 09.45 uur werd ik wakker op de "verkoever". Ik sliep zo lekker! Ik dacht, ik draai me nog even lekker om. Hoor ik ineens een hoop paniek....NIET DRAAIEN!!! Verhip ja...ik ben geopereerd. Op het moment dat ik mij dat bedacht kreeg ik ook de pijn. AUW!!

Ik kreeg gelijk pijn medicatie. Na 10 min kwam de anaesthesist langs, omdat ik nog steeds veel pijn aangaf en hij nam de pijnscore af. Ik gaf een 7 aan en ik kreeg gelijk weer iets tegen de pijn via het infuus (dat was 13 jr geleden echt niet zo, toen heb ik mij toch een pijn gehad en ik kreeg echt niks he) Ik heb nog een paar keer gezegd op de verkoever dat ik een lage pijngrens heb en ik zei constant; hehe...... dat was de verkoever

10.00 uur ik werd naar de kmr gereden en manlief werd erbij gehaald. Om 10.30 uur zegt hij tegen conny...ze slaapt alleen maar?? Dus conny, hup mijn hoofdsteun de lucht in. Ze zei, kom maar op de rand van het bed dan word je snel wakker. En idd, zo gezegd zo gedaan.

Nou tegen 11.00 uur gaan plassen en toen mocht ik lopen, zalig!!

Tegen 12.30 uur kwamen de artsen. Anaesthesist vertelde dat ik erg moeilijk te wekken was geweest. Dit moest ik in de toekomst bij een operatie ten aller tijde melden. Van hem kreeg ik dus alle paspoorten e.d. mee. Nou toe kwam van Onselen. Hij vertelde hoe het eruit zag en wat voor prothese er in hadden gezeten. Mij is destijds gezegd trilucent 210 of 240cc rond. Bleek dus gewoon mcghan 240 cc anatomisch te zijn!! Hij heeft niet de 480cc kunnen plaatsen omdat dat te pompeus werd en mijn huid te strak zou komen te staan. Prima, dat was ook afgesproken, hij moest doen wat hij verantwoordelijk achtte voor mijn lichaam.

Conny kwam toen mijn oude boezemvriendjes brengen en die hebben we nog even samen bestudeerd.

12.45 uur weer lekker naar huis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je, nu ik jouw verslag lees, krijg ik gewoon heimwee, naardaar! :rolleyes:

Naar Conny, Tobias (anesthesist) en al dat Duitse gebrabbel om me heen!

Ze zijn echt zoooo lief daar!

naar wat ik begrijp heb je hetzelfde als Arna en ik gekregen, 430 dual plane.

Welkom bij de club dus.

Ohja en die band blijft irritant. Zit nu op de 10e dag PO en ik WIL m niet meer! :104:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jen,

Fijn te lezen je verslagje! Heb je je oude boezemvriendjes ook mee naar huis genomen?

Nog een goed herstel, de rugpijn kan echt erg zijn hé, misschien zoals ArNa zegt een kussentje in je knieholten leggen en misschien ook een extra hoofdkussen dat je wat hoger ligt. Veel sterkte, laat je lekker verwennen en zie uit naar picjes van je nieuwe boezemvriendjes! :38:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo meiden...ik heb de dames voor het eerst even flink los in de wei :1bouncingboobs::3: . BH en band zijn lekker gewassen en hangen te drogen. Wat een genot zeg! Heb net weer wat foto's gemaakt. Vind ze nog niks spectaculair, maar ja ik zit ook pas op dag 3 p.o . Daarbij had ik al geweldige mooie borsten, vond ik dan he. Dus deze dames moeten hard hun best gaan doen om hun voorgangers te overtreffen. Ik mis ze wel hoor, die mooie vorm. De hardheid mis ik niet want ondanks de plaatselijk zwelling her en der zijn ze beduidend zachter geworden

Moet je nagaan dat ik er 190cc extra bij heb gekregen. Ik zie dat nu nog niet terug. Misschien omdat ze nog verder moeten zakken? tot nu toe bij globale meting overaal maar een 1/2 tot 1 cm groter.

Mijn rechter tepel staat nu al wel veel centraler dan voorheen, echt mooi. De laatste maanden trok deze erg naar rechts

Dat mijn linkerborst veel groter lijkt dan rechts zal er wel bij horen of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.